Hop til indhold
Guest daddyo

sadika8 kbbh

Recommended Posts

Guest Anders-and
AK8K skrev, for 8 timer siden:

Det er mænd tilladt at bruge hovedet. Ikke kun det lille. Det er ret tydeligt at gennemskue de falske  profiler og et privat album, som man ikke åbner før, at man er helt sikker, burde være 101

Sikke klog du er. Prøv at læs nogle af sagerne og kom igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cookie skrev, for 12 timer siden:

Der er så meget der er ulovligt. SD bryder også loven ved at tjene penge på at formidle prostitution. 

Sludder. Annoncesites for prostitution er lovlige. Og two wrongs don´t make a right. Så dine fakta er forkerte og din argumentation er ulogisk.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 17 timer siden:

Hvad laver du så i dette underforum? Men selvom sugardaters rigtignok har mange gp'er, så har de også nogen, der er langt fra gp'er og som du ikke kan møde andre steder (måske bortset fra tinder). Jeg har mødt nogle stykker der, som hverken var eller opførte sig som gp'er. Det kan slet ikke sammenlignes. Fred med, at du sikkert er ligeglad, men det du skriver passer altså ikke.

Mon ikke det er på tide at du stopper din hetz af alt hvad jeg skriver. Du må da have andet at bruge din tid på. Men for at besvare dine spørgsmål.

1. Hvad jeg laver i dette forum? Bare fordi jeg aldrig kunne finde på at besøge GP'er som kun annoncer på sites hvor man skal betale for at se deres annoncer eller få deres kontakt informationer, så har jeg ikke lov til at læse med i dette underfora og kommenter på indlæg her?

2. Hvis en kvinde tager sig betalt for sex, så er hun en GP, ligegyldigt om betalingen falder i naturalier eller ej. Ja jeg ved godt at der også er piger/kvinder på det site som tilbyder sex gratis, men det er et fåtal og i det øjeblik at det er underforstået at den eneste grund til at du tager en pige/kvinde med på en rejse er for at få sex med hende, så er hun en GP i mine øjne. Du er sikkert uenig. Fair nok. Som jeg skriver sådan er vi jo så forskellig.

3. Hvis du på forhånd er overbevist om at jeg er ligeglad med hvad du skriver. Hvorfor så overhovedet kommenter mit indlæg?

4. Du quotede en lille del af nedenstående. Hvad er det i nedenstående som ikke passer? Såvidt jeg kan se skriver jeg udelukkende hvad min holding er. Men du vil måske også til at bestemme hvad mine holdninger skal være?

nørden skrev, den 31.7.2022 at 09:51:

Jeg vil heller bruge penge på at rejse til Tyskland, Østrig eller Schweitz og knalde GP'er der, end bruge penge på et site som kræver betaling for at man kan se annoncer for GP'er. Men sådan er vi jo så forskellige. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Akasut@ skrev, for 22 timer siden:

Og så er der os der har økonomi til det hele :-)

Så du knalder også uden gummi, bare fordi du har råd. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 31 minutter siden:

Mon ikke det er på tide at du stopper din hetz af alt hvad jeg skriver.

Jeg hetzer overhovedet ikke. Jeg stiller dig et relevant spørgsmål. Du vil se, at jeg inden for de seneste 24 timer har rost dig for at stille et godt spørgsmål. Jeg gider generelt ikke personfnidder.

nørden skrev, for 33 minutter siden:

1. Hvad jeg laver i dette forum? Bare fordi jeg aldrig kunne finde på at besøge GP'er som kun annoncer på sites hvor man skal betale for at se deres annoncer eller få deres kontakt informationer, så har jeg ikke lov til at læse med i dette underfora og kommenter på indlæg her?

Selvfølgelig har du lov, det er helt frit. Men det svarer ikke på mit spørgsmål og slet ikke hvorfor du blander dig med dine personlige præferencer for ikke at ønske at benytte det eneste site, der er relevant for dette forum ...

nørden skrev, for 36 minutter siden:

Hvis du på forhånd er overbevist om at jeg er ligeglad med hvad du skriver.

Det har jeg ikke påstået. Det gik på et konkret udsagn, som jeg skriver for at korrigere det du skrev, som er noget unuanceret sludder.

Det forkerte er, at det er et site for GP'er. Jeg har mødt nogle der, som det ikke giver mening at kalde for "en gp".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen
Pianistinden skrev, den 12.7.2022 at 08:44:

Well....jeg har haft profil på SD siden forår 2021 så jeg korrigere bare din påstand.

Jeg som kvindelig profil, betaler IKKE dertil længere for jeg synes det er for dyrt og JEG kan IKKE lave en profilsøgning, jeg kan IKKE se hvem der ser min profil og jeg kan IKKE tage kontakt til nogen.

Jeg kan godt svare beskeder hvis der bliver skrevet til mig og derigennem kan jeg se vedkommendes profil.

Det er ikke at "blande" sig i noget jeg ikke ved noget om, det er fakta fra en kvindelig profil der udtaler sig her....mig :)

Du syntes det er for dyrt, men du bruger siden til at lave penge alligevel ? At du ikke annonserer nogen steder, er det samme årsag eller er det fordi du ikke har noget cpr nr ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 1.8.2022 at 11:58:

2. Hvis en kvinde tager sig betalt for sex, så er hun en GP, ligegyldigt om betalingen falder i naturalier eller ej.

Så du vil også kalde en hustru for en GP, specielt hvis hun er hjemmegående ? For teknisk set får hun jo betaling i naturalier, for den sex hun yder manden...

/Francois

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Francois skrev, for 8 timer siden:

Så du vil også kalde en hustru for en GP, specielt hvis hun er hjemmegående ? For teknisk set får hun jo betaling i naturalier, for den sex hun yder manden...

Du siger dermed at hvis din hustru samler benene og du ikke længere får sex af med hende, så vil du gå fra hende. Hvis det er sandt, så har du lige gjort din hustru til GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Du siger dermed at hvis din hustru samler benene og du ikke længere får sex af med hende, så vil du gå fra hende. Hvis det er sandt, så har du lige gjort din hustru til GP.

Jeg er ikke gift mig bekendt. Jeg har heller ikke nogen børn mig bekendt (selvom der måske render nogen rundt nede på Als og ligner mig... Den der sti fra sergentskolen op til sygeplejerskekollegiet blev benyttet ved enhver lejlighed, tilbage i forrige årtusinde...B)).

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and skrev, den 1.8.2022 at 08:58:

Sikke klog du er. Prøv at læs nogle af sagerne og kom igen

Ja, tak. Det siges det. Sadika er pissesød og lækker. Det siger jeg.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 10.6.2022 at 07:22:

Det er ikke sugardating, hun sender en video, bor det er bag i en varevogn, det er billigste, rasteplads luder, men værsgo hvis nogen har lyst til at få den uden gummi
og se hvad ham lige før har fejlet

Super nedladende kommentar.
Vel vidende at vi befinder os i et minefelt af fup og svindel skal vi så ikke forsøge at holde niveauet anstændigt - det tror jeg vil komme alle tilgode 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SingleCPH skrev, for 17 timer siden:

Super nedladende kommentar.
Vel vidende at vi befinder os i et minefelt af fup og svindel skal vi så ikke forsøge at holde niveauet anstændigt - det tror jeg vil komme alle tilgode 

du har ret , mit niveau er over en varevogn , med en pige som spørger om jeg er færdig i kedsomhed, så det er nedladende, og det var ment sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 30.7.2022 at 10:42:

Man burde anmelde sitet for brud på ligestillings loven. :D

Men bortset fra det vil jeg aldrig komme til at få besøg af en pige som kun annoncer på sites hvor man skal betale for at kontakte pigen eller se hendes annonce. Jeg forstår virkelig ikke mænd som gider betale for adgang til annoncer og så betale for at knalde pigen efterfølgende.

Der er jo ikke brudt nogen ligestilling. Toyboys, dvs. mænd der vil være "sugarbabes" får præcist det samme gratis.

Og sugarmamas skal betale akkurat som sugardaddies.

Så der er helt og total ligestilling mellem kønnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er der nogen der har mødtes med hende inden for den sidste uge eller sådan?

Hun svarer på sms og så ingenting..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej din mor knepper. Jeg laver sugar dates ja jeg tager penge for sex JA, Hvad laver du du sider bag en skærm og skriver ting fordi du keder dig din lille hund bare bliv ved. Alle dem som møder mig blir godt taget imod. Som sagt jeg er mig selv. Og hvis folk har fået en dårlig oplevelse at det er dem selv som har sat dem i det sitation Hvor de har tænkt hat spildt mine penge for sjovt, hvorfor skal det gå udover mig. Stop med det chikane, i kender mig ik personligt og forresten det er mig som er Sadika.

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 9.6.2022 at 07:15:

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw_E2qoB
Jeg ender hurtigt på snap med hende og et tilbud og sex , hvis jeg henter hende. 2500 , Hun har spiral så jeg kan bare gå til den ?
Jeg siger det bliver for sent i dag, og hun sender nogle fotos og videoer, for et par hundrede. Heraf to videoer hvor hun bliver kneppet af mænd fra siden. Den ene i solcenter. Charmerende og hun stønner , og siger til den ene, er du færdig ? 
Senere sender jeg et snap, og får nogle tilbage , det er hende på fotos osv. Men pludselig skriver hun til mig, er du ham fra i går, du ligner ham lidt ??? Det går åbenbart hurtigt i den professionelle butik, Når hun ikke kan kende kunderne fra hinanden
Tror godt man kan redde sig et slag fisse, og noget mere med hjem ?? Hun skal hentes i Brøndby
Hun er pæn nok slank lidt slappe bryster men pæne nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...