Hop til indhold
Guest daddyo

sadika8 kbbh

Recommended Posts

Guest daddyo
Pianistinden skrev, den 12.7.2022 at 08:44:

Well....jeg har haft profil på SD siden forår 2021 så jeg korrigere bare din påstand.

Jeg som kvindelig profil, betaler IKKE dertil længere for jeg synes det er for dyrt og JEG kan IKKE lave en profilsøgning, jeg kan IKKE se hvem der ser min profil og jeg kan IKKE tage kontakt til nogen.

Jeg kan godt svare beskeder hvis der bliver skrevet til mig og derigennem kan jeg se vedkommendes profil.

Det er ikke at "blande" sig i noget jeg ikke ved noget om, det er fakta fra en kvindelig profil der udtaler sig her....mig :)

 

Capitan skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor skal du altid være så fucking smart og dum at høre på. Hun kommer blot ind i tråden med noget info og straks går du i offensiven.

  

 Præcis, Daddyo vil bare spille smart. 

Så tar jeg den lige en gang til. I går aften, for at være sikker på, at der ikke er sket ændringer siden sidst jeg var der. Lavede jeg så lige en pigeprofil, på sugardaters
Måske er der gået noget galt for Pianistinden, men for at opsumere , så startede jeg med at trykke , tilmeld dig nu, jeg er en kvinde, jeg er sugarbabe søger at blive forkælet , jeg søger mænd. Det er så processen indtil man skal finde mail og bruger navn frem
Her til morgen, havde 17 håbefulde ungersvende svaret på profilen, som nu havde godkendt profil foto og tekst. Jeg kunne svare dem , se deres profiler, deres private fotoalbum , hvis de havde åbnet for disse. Desuden kunne jeg finde profiler i søgning, f eks sjælland og Nordsjælland, alder vægt eller andre karakteristika jeg ønskede , finde de ønskede og skrive til dem og læse deres svar
En ting jeg må indrømme, er at jeg ikke kunne se hvem der havde mig som favorit, men ak , tror jeg godt kunne leve med det, uden at opgive siden. Jeg kunne ligeså se hvem som havde besøgt min profil , og skrive til dem
Så Capitan, ehh næ simpelthen , du fatter hat og overdramatiserer, i din iver om at Please Pianistinden: Pianistinden, tror altså du skulle starte igen, som jeg skrev her øverst, noget går galt i din opsætning af profil på siden, Eller også kan du ikke finde ud af det !!!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

 

Så tar jeg den lige en gang til. I går aften, for at være sikker på, at der ikke er sket ændringer siden sidst jeg var der. Lavede jeg så lige en pigeprofil, på sugardaters
Måske er der gået noget galt for Pianistinden, men for at opsumere , så startede jeg med at trykke , tilmeld dig nu, jeg er en kvinde, jeg er sugarbabe søger at blive forkælet , jeg søger mænd. Det er så processen indtil man skal finde mail og bruger navn frem
Her til morgen, havde 17 håbefulde ungersvende svaret på profilen, som nu havde godkendt profil foto og tekst. Jeg kunne svare dem , se deres profiler, deres private fotoalbum , hvis de havde åbnet for disse. Desuden kunne jeg finde profiler i søgning, f eks sjælland og Nordsjælland, alder vægt eller andre karakteristika jeg ønskede , finde de ønskede og skrive til dem og læse deres svar
En ting jeg må indrømme, er at jeg ikke kunne se hvem der havde mig som favorit, men ak , tror jeg godt kunne leve med det, uden at opgive siden. Jeg kunne ligeså se hvem som havde besøgt min profil , og skrive til dem
Så Capitan, ehh næ simpelthen , du fatter hat og overdramatiserer, i din iver om at Please Pianistinden: Pianistinden, tror altså du skulle starte igen, som jeg skrev her øverst, noget går galt i din opsætning af profil på siden, Eller også kan du ikke finde ud af det !!!"

Ok, jamen hurra for det, jeg kan stadig ikke de ting du nævner :)

Synes der var en anden som kommenterede sig enig i pigernes begrænsninger for det var også hvad hans SB'er fortalte ham, men du har åbenbart knækket den virtuelle kode, rigtig god jagt, håber du finder en rigtig mand derinde som kan tilfredsstille dine behov 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Ok, jamen hurra for det, jeg kan stadig ikke de ting du nævner :)

Synes der var en anden som kommenterede sig enig i pigernes begrænsninger for det var også hvad hans SB'er fortalte ham, men du har åbenbart knækket den virtuelle kode, rigtig god jagt, håber du finder en rigtig mand derinde som kan tilfredsstille dine behov 

Ja . så det er du og hende han nævner som ikke kan, og så mig og 25000 teenagere på sugardating som kan )
Men du har nok ret , og jeg er en bedrevidende o s v )
Prøv nu at lav en profil, som jeg anviste ok og se ad

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 minutter siden:

Ja . så det er du og hende han nævner som ikke kan, og så mig og 25000 teenagere på sugardating som kan )
Men du har nok ret , og jeg er en bedrevidende o s v )
Prøv nu at lav en profil, som jeg anviste ok og se ad

Det skal komme an på en prøve :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Det skal komme an på en prøve :)

 

Skærmbillede (11118).png

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

 

Skærmbillede (11118).png

Hold da op....det er godt nok lavet om....det burde da også gælde de "gamle" profiler :huh:.

Tak fordi du undersøgte det, så blev vi klogere i dag også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Hold da op....det er godt nok lavet om....det burde da også gælde de "gamle" profiler :huh:.

Tak fordi du undersøgte det, så blev vi klogere i dag også :)

du har lavet en fejl, sådan har det været altid , som i altid, tror du har trykket noget med jeg er en sugarbabe, som ønsker nogen at forkæle, ikke at blive forkælet osv 
selv tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Capitan skrev, den 13.7.2022 at 17:57:

Hvorfor skal du altid være så fucking smart og dum at høre på. Hun kommer blot ind i tråden med noget info og straks går du i offensiven.

  

 Præcis, Daddyo vil bare spille smart. 

fordi jeg har noget at have det i , og du ikke , så du er bare smart i en fart, som altid ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 7 minutter siden:

du har lavet en fejl, sådan har det været altid , som i altid, tror du har trykket noget med jeg er en sugarbabe, som ønsker nogen at forkæle, ikke at blive forkælet osv 
selv tak

Nope, det står rigtigt 

Screenshot_20220714-220427_Chrome.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, for 8 timer siden:

Nope, det står rigtigt 

Screenshot_20220714-220427_Chrome.jpg

prøv forfra, alle andre kan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, den 14.7.2022 at 22:04:

Nope, det står rigtigt 

Screenshot_20220714-220427_Chrome.jpg

eller når  du først er begyndt at betale, kan du ikke komme tilbage til det som andre får gratis, spørg selv sugardaters, eller bare lav en ny profil, så får du det gratis lige som alle andre Piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt at pigerne kan næsten alt og alt hvad der er nødvendigt gratis. 

Det er delvist det samme på scor.dk, som passiv kvinder kan de kører friløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. Pigen i tråden, så knalde hun uden kondom til højre og venstre. Udover det "meget pik" hun får fra SD, og det er citat fra hende selv, så søger hun også andre ting på scor.dk 

Der er ingen tvivl om hendes lyst til sex, men som med al prostitution så er nr 4 på dagen pligt og ikke lyst. Dertil kommer at man selv kan holde en pige uengageret ved at knalde hende egoistiske i en varevogn, hvor hun kun får penge ud af det.

Det kan gøres bedre og så får man større engagement. 

Men hun er overbebyrdet, kender ikke sunde grænser og ingen knalde løs uden kondom hvilket er no go for mig. Jeg elsker at slikke,  men klamydia fisse lugter og smage ikke godt og har en særlig lugt.

Man kan ganske vist ikke smittes oral, men kan i op til et par dage videregive denne gave oral til en anden hvis man ikke spritter af med mundskyld.

Den fest er prøvet før, er ikke nogen jeg skal prøve igen. Så jeg springer over selvom hun vitterlig er meget ung og rigtig lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
daddyo skrev, den 10.7.2022 at 07:41:

Pigerne betaler ikke på sugardating, når de har fotos har de adgang til alt

Man burde anmelde sitet for brud på ligestillings loven. :D

Men bortset fra det vil jeg aldrig komme til at få besøg af en pige som kun annoncer på sites hvor man skal betale for at kontakte pigen eller se hendes annonce. Jeg forstår virkelig ikke mænd som gider betale for adgang til annoncer og så betale for at knalde pigen efterfølgende.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får hurtigt hendes mobil eller snapchat. 

Men alt andet end hendes mobil og du sidder i en lang kø. Hun er ret populære fordi hun er så ung, lækker og grænseløs.

Hun søger selv trekant og pigesex på scor.dk så hun er virkelig kinky 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se problemet hvis piger havde gratis adgang. Udbud og efterspørgsel. Og spar mig for ulogisk feminist retorik.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke se problemet hvis piger havde gratis adgang. Udbud og efterspørgsel. Og spar mig for ulogisk feminist retorik.

Problemet er det er ulovligt, overtrædelser af ligestillingsloven. Men udover det så er jeg enig og ret ligeglad 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 6 timer siden:

Man burde anmelde sitet for brud på ligestillings loven. :D

Men bortset fra det vil jeg aldrig komme til at få besøg af en pige som kun annoncer på sites hvor man skal betale for at kontakte pigen eller se hendes annonce. Jeg forstår virkelig ikke mænd som gider betale for adgang til annoncer og så betale for at knalde pigen efterfølgende.

Og så er der os der har økonomi til det!!!! :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Akasut@ skrev, for 17 timer siden:

Og så er der os der har økonomi til det!!!! :-)

Jeg vil heller bruge penge på at rejse til Tyskland, Østrig eller Schweitz og knalde GP'er der, end bruge penge på et site som kræver betaling for at man kan se annoncer for GP'er. Men sådan er vi jo så forskellige. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil heller bruge penge på at rejse til Tyskland, Østrig eller Schweitz og knalde GP'er der, end bruge penge på et site som kræver betaling for at man kan se annoncer for GP'er. Men sådan er vi jo så forskellige. :D

Og så er der os der har økonomi til det hele :-)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cookie skrev, den 30.7.2022 at 08:55:

Det er delvist det samme på scor.dk, som passiv kvinder kan de kører friløb.

What!? Det er sgu da ulovligt. (Det er sugardaters ikke, da de ikke diskriminerer på køn, kun på rolle).

nørden skrev, for 8 timer siden:

se annoncer for GP'er. Men sådan er vi jo så forskellige. :D

Hvad laver du så i dette underforum? Men selvom sugardaters rigtignok har mange gp'er, så har de også nogen, der er langt fra gp'er og som du ikke kan møde andre steder (måske bortset fra tinder). Jeg har mødt nogle stykker der, som hverken var eller opførte sig som gp'er. Det kan slet ikke sammenlignes. Fred med, at du sikkert er ligeglad, men det du skriver passer altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

What!? Det er sgu da ulovligt. (Det er sugardaters ikke, da de ikke diskriminerer på køn, kun på rolle).

Hvad laver du så i dette underforum? Men selvom sugardaters rigtignok har mange gp'er, så har de også nogen, der er langt fra gp'er og som du ikke kan møde andre steder (måske bortset fra tinder). Jeg har mødt nogle stykker der, som hverken var eller opførte sig som gp'er. Det kan slet ikke sammenlignes. Fred med, at du sikkert er ligeglad, men det du skriver passer altså ikke.

Der er så meget der er ulovligt. SD bryder også loven ved at tjene penge på at formidle prostitution. 

Der er masser af ulovlige ting som man ignorerer fordi det handler om sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, den 30.7.2022 at 12:50:

Jeg kan ikke se problemet hvis piger havde gratis adgang. Udbud og efterspørgsel. Og spar mig for ulogisk feminist retorik.

Det gør helt sikkert, at udbuddet er større. Jeg har altid været tilfreds med SD og kun mødt søde og dejlige piger/kvinder. Det er business for SD. Jo flere kvinder desto flere mænd med sukker i "pungen".

Det er vel heller ikke ulovligt, hvis konen går derhjemme i mens, at du går på arbejde og henter pengene hjem:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Listepik skrev, den 30.7.2022 at 11:50:

Jeg kan ikke se problemet hvis piger havde gratis adgang. Udbud og efterspørgsel. Og spar mig for ulogisk feminist retorik.

Problemet er falske profiler og profilere der laver afpresning som så ikke så let kan spores og politianmeldes. Havde der været betaling involveret ville dette problem minimeres 

derudover er der et shit load af useriøse profiler

journalister kan også bare oprette en profil og loge tjekke de mænd der er på den anden side :) 

så problemet er mænds sikkerhed på siden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 1 minut siden:

Problemet er falske profiler og profilere der laver afpresning som så ikke så let kan spores og politianmeldes. Havde der været betaling involveret ville dette problem minimeres 

derudover er der et shit load af useriøse profiler

journalister kan også bare oprette en profil og loge tjekke de mænd der er på den anden side :) 

så problemet er mænds sikkerhed på siden. 
 

Det er mænd tilladt at bruge hovedet. Ikke kun det lille. Det er ret tydeligt at gennemskue de falske  profiler og et privat album, som man ikke åbner før, at man er helt sikker, burde være 101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...