Hop til indhold
Guest daddyo

sadika8 kbbh

Recommended Posts

Guest daddyo

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw_E2qoB
Jeg ender hurtigt på snap med hende og et tilbud og sex , hvis jeg henter hende. 2500 , Hun har spiral så jeg kan bare gå til den ?
Jeg siger det bliver for sent i dag, og hun sender nogle fotos og videoer, for et par hundrede. Heraf to videoer hvor hun bliver kneppet af mænd fra siden. Den ene i solcenter. Charmerende og hun stønner , og siger til den ene, er du færdig ? 
Senere sender jeg et snap, og får nogle tilbage , det er hende på fotos osv. Men pludselig skriver hun til mig, er du ham fra i går, du ligner ham lidt ??? Det går åbenbart hurtigt i den professionelle butik, Når hun ikke kan kende kunderne fra hinanden
Tror godt man kan redde sig et slag fisse, og noget mere med hjem ?? Hun skal hentes i Brøndby
Hun er pæn nok slank lidt slappe bryster men pæne nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende, men der er ikke den store respons. Hun har måske for travlt...?

Jeg synes hun ser lækker ud, og ville gerne møde hende, hvis hun var frisk.

Man kan jo passe på sig selv, så man ikke får "noget" med hjem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun laver hele tiden om på aftalen,. Aftale 2500 for to timer, senere ville hun kun en time til 2k og det gad jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Det er ikke sugardating, hun sender en video, bor det er bag i en varevogn, det er billigste, rasteplads luder, men værsgo hvis nogen har lyst til at få den uden gummi
og se hvad ham lige før har fejlet

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 9.6.2022 at 07:15:

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw_E2qoB
Jeg ender hurtigt på snap med hende og et tilbud og sex , hvis jeg henter hende. 2500 , Hun har spiral så jeg kan bare gå til den ?
Jeg siger det bliver for sent i dag, og hun sender nogle fotos og videoer, for et par hundrede. Heraf to videoer hvor hun bliver kneppet af mænd fra siden. Den ene i solcenter. Charmerende og hun stønner , og siger til den ene, er du færdig ? 
Senere sender jeg et snap, og får nogle tilbage , det er hende på fotos osv. Men pludselig skriver hun til mig, er du ham fra i går, du ligner ham lidt ??? Det går åbenbart hurtigt i den professionelle butik, Når hun ikke kan kende kunderne fra hinanden
Tror godt man kan redde sig et slag fisse, og noget mere med hjem ?? Hun skal hentes i Brøndby
Hun er pæn nok slank lidt slappe bryster men pæne nok. 

Hej, men du træf hende aldrig, og tro du billederne er ægte, det link som du har sat op er til en reklame side som koster medlems skab.

er der nogle der har været samme med hende, hvor mødtes i, hvor gammel er hun ca. Osv. Så man kan danne sig et indtryk af hende, det ville passe mig perfekt at kunne møde sådan en som hende, der mangler piger på Vestegnen. 
Men gider ikke melde mig ind i en dating side, og betale samtidig

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 9.6.2022 at 07:15:

https://sugardaters.com/da/profile/nQzw_E2qoB
Jeg ender hurtigt på snap med hende og et tilbud og sex , hvis jeg henter hende. 2500 , Hun har spiral så jeg kan bare gå til den ?
Jeg siger det bliver for sent i dag, og hun sender nogle fotos og videoer, for et par hundrede. Heraf to videoer hvor hun bliver kneppet af mænd fra siden. Den ene i solcenter. Charmerende og hun stønner , og siger til den ene, er du færdig ? 
Senere sender jeg et snap, og får nogle tilbage , det er hende på fotos osv. Men pludselig skriver hun til mig, er du ham fra i går, du ligner ham lidt ??? Det går åbenbart hurtigt i den professionelle butik, Når hun ikke kan kende kunderne fra hinanden
Tror godt man kan redde sig et slag fisse, og noget mere med hjem ?? Hun skal hentes i Brøndby
Hun er pæn nok slank lidt slappe bryster men pæne nok. 

Vil du ikke sende et billedet af hende, evt i pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Københavner skrev, for 17 timer siden:

Vil du ikke sende et billedet af hende, evt i pb

nej, selvfølgelig ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

nej, selvfølgelig ikke 

Du kan jo bare melde dig ind ;)

Først yde, så nyde ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 10.6.2022 at 07:22:

Det er ikke sugardating, hun sender en video, bor det er bag i en varevogn, det er billigste, rasteplads luder, men værsgo hvis nogen har lyst til at få den uden gummi
og se hvad ham lige før har fejlet

Jeg synes virkelig det her indlæg er mangel på almindelig god opførsel. Uanset hvor korrekt dine udtagelser er, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvordan en SB bor. I øvrigt er dit danske så dårligt at du burde overveje om du fortsat skal deltage i debatter online.

Redigeret af Capitan
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Capitan skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes virkelig det her indlæg er mangel på almindelig god opførsel. Uanset hvor korrekt dine udtagelser er, så er det fuldstændigt ligegyldigt hvordan en SB bor. I øvrigt er dit danske så dårligt at du burde overveje om du fortsat skal deltage i debatter online.

Der skulle stå hvor det er bag i en varevogn ?
Overvej et par kommaer ind imellem ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 7.7.2022 at 22:33:

Der skulle stå hvor det er bag i en varevogn ?
Overvej et par kommaer ind imellem ok 

der fik du godt nok sat mig på plads

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Capitan skrev, for 4 timer siden:

der fik du godt nok sat mig på plads

Eller min stavefejl gjorde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, den 16.6.2022 at 13:54:

Men gider ikke melde mig ind i en dating side, og betale samtidig

 

Arne Jensen skrev, den 17.6.2022 at 09:59:

Du kan jo bare melde dig ind ;)

Først yde, så nyde ;)

Hvis man vil sugardating så skal man betale for adgang. Rammerne for aftaler er lidt andreledes end ved prostituerede med annoncer på de sædvanlige sider. Så valget er om man vil kunne møde pigerne på SD. Hvis man vil så betal. Pigerne skal også betale for SD. 

Vedrørende pigen er jeg ikke blevet meget klogere. Har hun et sted at mødes og er hun god til sex eller venter hun bare på det er overstået.

Hun ser da ellers godt ud på billederne.

Redigeret af migmanden
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
migmanden skrev, for 2 timer siden:

 

Hvis man vil sugardating så skal man betale for adgang. Rammerne for aftaler er lidt andreledes end ved prostituerede med annoncer på de sædvanlige sider. Så valget er om man vil kunne møde pigerne på SD. Hvis man vil så betal. Pigerne skal også betale for SD. 

Vedrørende pigen er jeg ikke blevet meget klogere. Har hun et sted at mødes og er hun god til sex eller venter hun bare på det er overstået.

Hun ser da ellers godt ud på billederne.

Pigerne betaler ikke på sugardating, når de har fotos har de adgang til alt
Pigen har ikke stedet og venter på det er overstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha, får ofte dette svar på spørgsmålet om hvor lang tid vi har: til du er kommet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, for 3 timer siden:

haha, får ofte dette svar på spørgsmålet om hvor lang tid vi har: til du er kommet

 

ja de kalder dig fakta fyren de vil så gerne du bliver mere end 5 min )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, for 6 timer siden:

nu kalder de mig for Silvan fyren...

fordi du mangler værktøjet ?
sorry den lå lige til højrebenet

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 10.7.2022 at 07:41:

Pigerne betaler ikke på sugardating, når de har fotos har de adgang til alt
Pigen har ikke stedet og venter på det er overstået

Wrong - vi har ikke adgang til mændenes profiler, kan ikke se besøg eller favorisering. Uden at betale kan pigerne kun se admodninger om at se album og besvare i indbakken, men ikke selv tage kontakt til nogen 

  • Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Pianistinden skrev, for 10 timer siden:

Wrong - vi har ikke adgang til mændenes profiler, kan ikke se besøg eller favorisering. Uden at betale kan pigerne kun se admodninger om at se album og besvare i indbakken, men ikke selv tage kontakt til nogen 

ej kom nu ind i kampen,  lige så snart en pige har godkendt tekst og foto kan de alt , hvad blander du dig i det her for, når du ikke ved noget, Det er sugardating siden vi taler om
Du kan betale , men behøver ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

ej kom nu ind i kampen,  lige så snart en pige har godkendt tekst og foto kan de alt , hvad blander du dig i det her for, når du ikke ved noget, Det er sugardating siden vi taler om
Du kan betale , men behøver ikke

Well....jeg har haft profil på SD siden forår 2021 så jeg korrigere bare din påstand.

Jeg som kvindelig profil, betaler IKKE dertil længere for jeg synes det er for dyrt og JEG kan IKKE lave en profilsøgning, jeg kan IKKE se hvem der ser min profil og jeg kan IKKE tage kontakt til nogen.

Jeg kan godt svare beskeder hvis der bliver skrevet til mig og derigennem kan jeg se vedkommendes profil.

Det er ikke at "blande" sig i noget jeg ikke ved noget om, det er fakta fra en kvindelig profil der udtaler sig her....mig :)

Redigeret af Pianistinden
Fejl
  • Synes godt om 3
  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

JEG kan IKKE lave en profilsøgning, jeg kan IKKE se hvem der ser min profil og jeg kan IKKE tage kontakt til nogen.

Det er det samme, "mine" SB fortæller.

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt pige og kommer heller ikke til at ske, da jeg synes hun virker dybt underlig og meget flagrende i sine svar, jeg har skrevet frem og tilbage over et par dage nu, hun startet med at sige hun ville ha 4k for et hurtigt møde i bilen, dagen efter skriver hun 2.5k for et hurtigt møde uden at vide hvad hun havde forlangt dagen i forvejen, tror ikke engang hun holder styr på hvem hun skriver med, virker meget tilfældigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 12.7.2022 at 06:18:

ej kom nu ind i kampen,  lige så snart en pige har godkendt tekst og foto kan de alt , hvad blander du dig i det her for, når du ikke ved noget, Det er sugardating siden vi taler om
Du kan betale , men behøver ikke

Hvorfor skal du altid være så fucking smart og dum at høre på. Hun kommer blot ind i tråden med noget info og straks går du i offensiven.

  

Casten skrev, den 12.7.2022 at 13:30:

Det er det samme, "mine" SB fortæller.

 Præcis, Daddyo vil bare spille smart. 

Redigeret af Capitan
Uddybelse.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...