Hop til indhold
Guest Liderligfyr

NRW-PARADIS- men hvorfor??

Recommended Posts

Er der skiftet emne? Det handlede om NRW (Ruhr distriktet mv.) hvorfor skriver I om Hamborg?

Vi kom vist lige ind i en bilkø i Elbtunnelen, men prøv at læs LF´s indledning igen:

Både flatrate og FKK ligger meget tæt i NRW. Klubberne er gode og priserne er billige..... men hvorfor?? Jo der tæt befolket, men Hamborg er trods alt Tyskland næst største by og her er klubberne hverken så store ligger så tæt eller er så billige :?

Ved at sammenligne prøver vi bare at nå frem til en konklusion.

Nu er jeg ikke Tysklands-expert mht. folkementalitet i de forskellige landsdele, men Tyskland er først indenfor de seneste par hundrede år blevet et rige og man kan stadig finde regionale forskelle - måske er de i NRW, mere franskinspirerede blandet med tysk grundighed?

Mange store krige i området gennem historien, kan måske også have sat sit præg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste er nu som jeg ser det en storby hvor man døgnet rundt kan benytte U bahn elle S bahn, sådan at man kan tage fra og hjem til hotellet når som helst.

Men nu er jeg heller ikke til klub besøg til midt på natten, først på morgenen.

Det er perfekt at komme kl ca 16 og så blive til mellem kl 23 og kl 01, og så alligevel kan man ligge under dynen på sit hotel 30 - 45 minutter efter.

Her kan valg af hotel beliggenhed i forhold til mest aktuelle linjenet udgøre en afgørende fordel.

Ofte kan fly tur retur til flere steder købes i god tid til 1000 kr +/- max 1500 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der skiftet emne? Det handlede om NRW (Ruhr distriktet mv.) hvorfor skriver I om Hamborg?

Hamborg er kommet ind i Debatten som sammenlignings grundlag..... JEg spørger hvorfor der er så mange klubber i NRW? Befolkningsgrundlaget er stort, men ikke så stort, så det berettiger så mange klubber kontra hvor mange der er i f.eks Hamborg. (Hamborg har stor interesse for Jyder, da vi lynhurtig er der :) )

Nu er jeg langt fra ekspert i at søge på nettet.... men flatrate eksistererer jo praktisk talt kun i NRW. Nuvel der ligger et par stykker i Berlin og en i Hamborg.... men der er jo nærmest 100 vis i NRW

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg langt fra ekspert i at søge på nettet.... men flatrate eksistererer jo praktisk talt kun i NRW. Nuvel der ligger et par stykker i Berlin og en i Hamborg.... men der er jo nærmest 100 vis i NRW

Jeg tror det hænger sammen at folk i NRW har et mere afslappet forhold til sex og købesex. Folk havde brug for at swinge og være nøgne. Den rigtige FKK-bevægelse (nudist) startede i Essen (NRW) for mere end 100 år siden. FKK-bevægelsen startede i nudist-klubber uden at købesex var involveret, nu associeres FKK-klubber med bordeller.

Saunaklubber dukkede op som svampe, købesex blev introduceret senere efter legalisering.

NRW er oprindelsesstedet for FKK, FKK Bernds er et bordel (NRW), klubben er den ældste FKK-klub i verden - den er legendarisk.

Så NRW har en lang tradition for sex og købesex af forskellige koncepter.

LF håber du har fået en ide om hvorfor der er så mange klubber i NRW,

NRW er mit foretrukket legeland. Jeg har været der et utal gange :D Man kan stort set ikke køre 20 km før der en klub i nærheden. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo indtil videre havde jeg forstået det som en kombination af delstatspolitik og befolkningssammensætning :) Din sidste info om, NRW er moder for FKK klubberne (nøgen klubber generelt set) tror jeg faktisk også har en indflydelse.

Har du været på Bernd??? tænker det som en "must do" ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo indtil videre havde jeg forstået det som en kombination af delstatspolitik og befolkningssammensætning :) Din sidste info om, NRW er moder for FKK klubberne (nøgen klubber generelt set) tror jeg faktisk også har en indflydelse.

Har du været på Bernd??? tænker det som en "must do" ting

Ja jeg har været på Bernds, jeg er jo FKK-fan :lol:

http://schieferhof.istmein.de/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille og jeg var på Bernds sammen i 2010.

Dengang var hjemmesiden fyldt med billeder af unge smukke modeller, men virkeligheden viste sig meget anderledes.

I stedet forefandt vi mere modne, men pæne slanke kvinder.

Indtrykket var at det var et sted med stam piger og et stampublikum til samme.

Absolut et pænt sted, sikkert med en god service, jeg fravalgte at være sammen med nogle af damerne.

Jeg ser nu at stedets hjemmeside er kommet i en helt ny version, med billeder af kvinder hos stedet, jeg bedre kan genkende fra vort besøg.

Så Lf, er du til kvinder 35 +/-, så går du sandsynligvis ikke galt i byen, hvis du vælger at besøge Bernds.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Lf, er du til kvinder 35 +/-, så går du sandsynligvis ikke galt i byen, hvis du vælger at besøge Bernds.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Der er få unge piger som ikke er afbilledet, men ja 30+ år er normen her, hvilken jeg ikke ser som en ulempe, disse piger er helt afslappet og har masser af erfaringer, servicen var afslappet og godt. Det var ingen hastværk.

Her ses pigerne til tema-udklædningsfester:

http://schieferhof.istmein.de/#eventfotos

En anden fed ting ved Bernds er at det er tilladt at dyrke sex overalt, i haven, i loungen, ved baren, i klæderen, så er man til public sex eller er en lurer, er det stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nille og jeg var på Bernds sammen i 2010.

Dengang var hjemmesiden fyldt med billeder af unge smukke modeller, men virkeligheden viste sig meget anderledes.

I stedet forefandt vi mere modne, men pæne slanke kvinder.

Indtrykket var at det var et sted med stam piger og et stampublikum til samme.

Absolut et pænt sted, sikkert med en god service, jeg fravalgte at være sammen med nogle af damerne.

Jeg ser nu at stedets hjemmeside er kommet i en helt ny version, med billeder af kvinder hos stedet, jeg bedre kan genkende fra vort besøg.

Så Lf, er du til kvinder 35 +/-, så går du sandsynligvis ikke galt i byen, hvis du vælger at besøge Bernds.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er til gode oplevelser..... og kan jeg sagtens have med en kvinde på 35 :) Du skulle prøve det, måske du bliver positiv overrasket

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det Lf på Samya i Köln, og det var en positiv oplevelse, men ingen overraskelse at det blev en positiv oplevelse.

Hun var super flot, og stadig 10 år yngre end jeg selv.

Er ikke i tvivl om at der er potentiale i gode oplevelser i det segment, men jeg er som bekendt skadet af mit forbrug af købesex, på den kant at jeg jo har en meget overfladisk visuel fokus på unge piger først i tyverne, samt ser meget på den håndværksmæssige udførelse den tid vi er sammen.

Indlevelse på det dybere mentale plan er ikke noget jeg forbinder med købesex.

Måske hvis jeg var rig, og kunne købe meget tid ofte med de samme kvinder, men det er jeg ikke, og det kan jeg derfor ikke gøre :(;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære RN

Du kunne jo satse på nedsparinsmodellen :) tænker du er jo ved at nå en alder, hvor man skal have det i overvejelserne.

Du har jo ejeren der næsten er betalt og formentlig en del pensionsopsparing.

Så du kan jo trække penge ud af lejligheden og tage med på spass..... du skal jo ikke have nogle penge med i graven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lf

Så gammel er jeg dog ikke, jeg skal spare det samme op 20 år endnu, som jeg har gjort hidtil for at have penge nok som pensionist, under pt gældende vilkår.

Pt gældende vilkår er under stadig pres! Det seneste pres udgøres af snak om at afskaffe offentlig pleje af gamle, bortset fra de fattigste til fordel for pligt for børnene til at betale for pleje af deres forældre.

Hvad gør jeg der ingen familie har som gammel, måske skal jeg bruge egen opsparing på at bo på plejehjem?

Worst case er der så meget der kan forandres, hvis jeg lever længe nok, og jeg har i værste fald ikke råd, hvis vi får ældre omsorg efter mellem/sydeuropæisk model :(

Men jo, har jeg nok når jeg blive pensioneret skal lejligheden enten sælges, eller der skal nedspares :P

I min verden udgør hverken mursten eller pensionsopsparing min realøkonomi, det gør udelukkende min håndgribelige kontante, øjeblikkeligt omsættelig likviditet!

Så desværre, ingen ture til NRW, eller andre steder sammen med Jyde knalderne foreløbig :cry:

Men jeg har 1000 euro liggende til Berlin i næste uge, så helt på spanden er jeg heldigvis ikke ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja vi har et samfund der stille glider fra hinanden..... det er dyrt at miste arbejdspladser, fordi vi ikke er konkurrencedygtige.

Men kære ven, man skal også huske at leve livet :) tænk sig hvis du ikke kan få hjemmepleje fordi du har likvider selv..... så har du da nosset i det, ved ikke at fyre dem af på nogle lækre damer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...