Hop til indhold
Guest Liderligfyr

NRW-PARADIS- men hvorfor??

Recommended Posts

Gæst

Både flatrate og FKK ligger meget tæt i NRW. Klubberne er gode og priserne er billige..... men hvorfor?? Jo der tæt befolket, men Hamborg er trods alt Tyskland næst største by og her er klubberne hverken så store ligger så tæt eller er så billige :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja tæt på Holland og især Belgien. Der er mange EU folk med penge i Belgien, og de belgiske kvinder?? Nåe ja, hmm. Også tæt på Luxemburg, og fra Frankrig en overkommelig køretur. NRW er jo også det gamle Ruhr distrikt, og der er stadig rigtig mange penge i området. Det er Tysklands tættets befolkede område, og en meget stor del af invandrer arbejderne ca 25% af alle invandrere i Tyskland, bor i NRW.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget af det handler om Location.

Nordrhein Westfallen var jo i gammel tid et stort industriområde. De fleste har vel hørt om Rhuhr-området. Her var der mange arbejdere, og det er der stadigvæk. Men nu om dage er "arbejderklassen" blevet til den lavere middelklasse.

Der bor 17,8 mio. mennesker i NRW. Der er rigtigt mange mennesker. De fleste har indtægt og formue under landsgennemsnittet, men helt uden penge er de nu ikke. Derfor har det nok været mere oplagt at opfinde sex-koncepter, til lidt lavere priser end i de andre delstater for så kunne man virkeligt få masserne igennem "betalingssystemet".

Derudover har NRW i politiske termer ligget til venstre for midten med begrænset konservativ og kirkelig indflydelse, så der har traditionelt set ikke været den store modstand mod sex, såsom fx i Bayern. Der har ikke været stemmer i at begrænse "underholdning for arbejderne".

Hvis man skal se på det potentielle opland til en FKK klub skal man vel se, hvad der ligger inden for 2-2½ timers køretid i bil - det er vel omtrent hvad folk magter for en endagstur.

Kig på google maps.

Se på en klub som Goldentime i Brüggen ved grænsen til Holland. Der har man følgende befolkningspotentiale indenfor 2-2½ times køretid.

NRW 17,8 mio.

Stot set hele Holland 17 mio.

Det meste af Belgien: 10 mio.

Luxembourg : 0,5 mio (ikke så mange men de har skejser! det er europas rigeste land)

Så der er et opland på en 40-50 millioner mennesker indenfor køreafstand. Ikke så mystisk at det kan vokse sig stort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget enig med Frej omkring beliggenhedsanalysen.

Men at FKK-priserne NRW er billigere end resten af Tyskland er lidt en gåde,

det hænger nok sammen med at i gamle dage opstod bordellerne i Berlin, Hamborg Frankfurt, München bordellerne var etableret med faste "høje" priser,

senere efter liberalisering af prostitution opstod er 100vis af nye bordeller i også i

NRW.

Klubberne i NRW havde lavere prisstruktur for at lokke kunderne til samt at klubberne ligger så tæt at konkurrencen er hård. For år tilbage har der være mange flere FKK klubber i NRW, men krisen har tvunget mange klubber i knæ nogle har ændret forretningskoncept til flatrates og partytreff.

En anden væsentlig ting er at driftsomkostningerne er lavere i NRW.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vel som Frej er inde på, at det er arbejdere der bor der.... Så den rødstrømpe som foreslår købesex forbud der, skal nok politi beskyttes :P

Så hvis delstaten generelt er meget liberal med det, så er det jo formentlig noget nemmere at opstarte klubber der :) HvilkEt giver konkurrence og dermed lavere priser.

Ellers giver det jo ikke mening..... for selv om jeres analyse siger 30-40 millioner i kørselsafstand. Så bor der jo også rigtig mange i kørselsafstand af Hamborg, bl. a 2,5 million jyder og 5-6 fynboer. Så skulle der vel ikke kun være 3 slunkne FKK er der :)

Nå ja ja, NRW er lige et par timers kørsel mere, gør vi jo gladeligt når der venter en fræk lille g-streng forude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selvfølgelig også undret mig, men det kunne også være noget med mange fremmed- og gæstearbejdere - og her tænker jeg også på mange tilrejsende tyskere til industriområdet, hvilket kan give et øget behov for voksenunderholdning :mrgreen:

En del af FKK-klubberne er vist startet op som swingerklubber, men tror det kan være svært at drive en swingerklub uden kvinder eller med kun nogle få overvægtige kvinder - så kommer der nemlig ingen - eller kun mænd. Derimod er en swingerklub med unge slanke, modeller- en mere sikker succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selvfølgelig også undret mig, men det kunne også være noget med mange fremmed- og gæstearbejdere - og her tænker jeg også på mange tilrejsende tyskere til industriområdet, hvilket kan give et øget behov for voksenunderholdning :mrgreen:

En del af FKK-klubberne er vist startet op som swingerklubber, men tror det kan være svært at drive en swingerklub uden kvinder eller med kun nogle få overvægtige kvinder - så kommer der nemlig ingen - eller kun mænd. Derimod er en swingerklub med unge slanke, modeller- en mere sikker succes.

Det er ikke arbejderklassen som tager på FKK, det er velhavende, se bare de biler som holder ved klubberne, der er AUDI RS8, divs. Porsche, Ferrari, jeg kommer der i min spritny lejet Mercedes E klasse og kan ikke hamle op. Jeg taler her om GT, VV og PHG, Aca er mere blandet fordi Aca har lavere priser, hvilken tiltrækker prisbevidste kunder typer.

Husk på at klubberne ikke kan leve af turister som os der kommer der højst månedligt. De lever af rige stamkunder som kommer ugentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke arbejderklassen som tager på FKK, det er velhavende, se bare de biler som holder ved klubberne, der er AUDI RS8, divs. Porsche, Ferrari, jeg kommer der i min spritny lejet Mercedes E klasse og kan ikke hamle op. Jeg taler her om GT, VV og PHG, Aca er mere blandet fordi Aca har lavere priser, hvilken tiltrækker prisbevidste kunder typer.

Husk på at klubberne ikke kan leve af turister som os der kommer der højst månedligt. De lever af rige stamkunder som kommer ugentligt.

De rige stamkunder i de dyre biler er fortrinsvis tyrkere og persere - "det er dem der har pengene", som en glædespige i Hamburg sagde til mig, da jeg fortalte at de danske piger ikke tog imod udlændinge, hvilket hun ikke forstod - og hun havde arbejdet i Danmark også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange ud af 2,5 mio jyder tager ugentlig til Hamborg og knalder ? Der er nok kun dig Liderligfyr.

Jeg har da været på Atmos, hvor der var 10 - 12 danskere og enkelte svenskere - ud af måske 25 - 30 gæster - der var ihvertfald flere danskere end tyrkere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De rige stamkunder i de dyre biler er fortrinsvis tyrkere og persere - "det er dem der har pengene", som en glædespige i Hamburg sagde til mig, da jeg fortalte at de danske piger ikke tog imod udlændinge, hvilket hun ikke forstod - og hun havde arbejdet i Danmark også.

Det er ret nem på GT der kan mørke mænd ikke komme ind uanset bil og pengepunge.

De andre klubber er mere liberale.

Ikke alle tyrkere og persere er rige, de mange er alm. arbejdere eller taxichaufførere som kommer gratis ind på kuponer som klubben uddeler til taxichaufførerne for at skaffe kunder til klubberne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da været på Atmos, hvor der var 10 - 12 danskere og enkelte svenskere - ud af måske 25 - 30 gæster - der var ihvertfald flere danskere end tyrkere :D

Jo i weekenderne kan der være større koncentrationer af danskere, sidst jeg var på Harmony på en fredag, der mødte jeg ingen danskere. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor mange ud af 2,5 mio jyder tager ugentlig til Hamborg og knalder ? Der er nok kun dig Liderligfyr.

Hvor mange Belgiere og Hollændere tager ugentlig til NRW??? Naturligvis er der størst koncentration af lokale...... men Jyder har ikke længere til Hamborg end dem fra Amsterdam har til NRW.

Har været på Optasia på en mandag, hvor der var 7 Danskere.....Har også været der hvor Jeg var eneste......Så procentvis Danskere, ved Jeg ikke..... men pigerne siger der kommer mange :) Harmony ligger jo noget syd for Hamborg og der er også en Elbtunnel og tænke på (ikke uvæsentlig) så her er nok generelt færre Danskere. Har ikke været der længe, April var vist mit sidste besøg...... Overvejer at afprøve Atmos ved lejlighed, men det fandens ved det, er man skal gennem Elbtunnelen eller gennem Hamborg by (Dont go there)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange Belgiere og Hollændere tager ugentlig til NRW???

Overvejer at afprøve Atmos ved lejlighed, men det fandens ved det, er man skal gennem Elbtunnelen eller gennem Hamborg by (Dont go there)

Det er faktisk mange Belgiere og Hollændere som ugentlig tager til NRW,

Jeg kender en hollænder som skulle på afvænningsterapi fordi han kom på Villa Vertigo hver weekend fridag lørdag og søndag, han havde mindre end 1 times kørsel.

Elbtunnelen var ikke noget problem hvis man holder sig udenfor myldretiden, sidst sad jeg i kø i 3 timer på vej fra Bremen til Hamborg pga. uheld, GPS-TMC havde meddelt uheldet, der var ingen vej udenom jeg prøvede små landeveje men alle havde fået samme ide så det hjalp ikke, da jeg kom til Elbtunnelen der var ikke nogen kø. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

eller gennem Hamborg by (Dont go there)

I hvert fald ikke i myldretiden, selvom GPSen foreslår det - det er nemmere at fortsætte ned igennem Elb-tunnelen og så af mod Harburg - så er det ret nemt og hurtigt at finde.

Men kan godt forstå at når Optasia, ligger på vejen før Elbtunellen og entre + afgiften til pigerne er mindre end en tur til Atmos og den første pige - så trækker det noget mere i en ;) Men det er jo smag og behag + pengepung. Oplevelsen med den enkelte pige kan være større på Atmos, men på Optasia får man bare flere opleveler med flere piger for færre penge :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I mandags var Elbtunnelen lukket, nok pga ulykke..... Uanset hvor meget man pisker mulddyrene på vej hjem, er det svært at hente den tabte tid :? Det sker ofte, og er meget svært at lægge en tidsplan efter. (hvilket jeg er afhændig af)

For Jyder nær grænsen, er der ca 1 time og 15 min kørsel til Optasia...... potato potata

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mandags var Elbtunnelen lukket, nok pga ulykke..... Uanset hvor meget man pisker mulddyrene på vej hjem, er det svært at hente den tabte tid :? Det sker ofte, og er meget svært at lægge en tidsplan efter. (hvilket jeg er afhændig af)

For Jyder nær grænsen, er der ca 1 time og 15 min kørsel til Optasia...... potato potata

Fra Kruså er der 158 km. Det er billigere at køre til Optasia end at tage en time med fransk natur i Flensborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

I hvert fald ikke i myldretiden, selvom GPSen foreslår det - det er nemmere at fortsætte ned igennem Elb-tunnelen og så af mod Harburg - så er det ret nemt og hurtigt at finde.

Men kan godt forstå at når Optasia, ligger på vejen før Elbtunellen og entre + afgiften til pigerne er mindre end en tur til Atmos og den første pige - så trækker det noget mere i en ;) Men det er jo smag og behag + pengepung. Oplevelsen med den enkelte pige kan være større på Atmos, men på Optasia får man bare flere opleveler med flere piger for færre penge :mrgreen:

Jeg synes ikke man kan sammenligne buffet og a la carte. De har begge deres målgrupper.

Jeg ville nok besøge begge klubber først Optasia og så Atmos, det ville give de bedste oplevelser for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange af os besøger jo begge steder..... gør du også selv. Så det må jo betegnes som samme målgruppe :) Tror de fleste synes FKK er bedst, hvis du ser bort fra prisen.

Men prisen har jo noget at sige i alle sammenhænge...... som Jernsvinet er inde på, kan du hygge med 5-10 piger på Optasia for samme pris som indgang og 1 pige på Atmos..... pånær hvis du er ok med Atmos må koste minimum 250 euro, vil jeg påstå du får en sjovere dag på Optasia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok besøge begge klubber først Optasia og så Atmos, det ville give de bedste oplevelser for mig.

Det ville jeg betegne som pengespild, hvis det er samme dag + aften - du mener, men dit valg - dine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville jeg betegne som pengespild, hvis det er samme dag + aften - du mener, men dit valg - dine penge.

Det er som man ser på det,

Optasia lukker klokken 01 på hverdage, Atmos kl. 04, Så jeg kunne godt finde på at først Optasia og så Atmos til kl. 04.

Denne kombination tager jeg ofte i Berlin, jeg er hos ERW til i 10 timer (masser af sex) derefter besøger jeg på Artemis til kl 05, Hos Artemis får jeg flere omgange dejlige GFE, jo mere jeg knalder jo mere frisk bliver jeg :lol:

Se det var en god dag, sove 5-6 timer derefter endnu et 10-12 timers besøg hos ERW.

Jeg får aldrig nok.... :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af os besøger jo begge steder..... gør du også selv. Så det må jo betegnes som samme målgruppe :) Tror de fleste synes FKK er bedst, hvis du ser bort fra prisen.

Men prisen har jo noget at sige i alle sammenhænge...... som Jernsvinet er inde på, kan du hygge med 5-10 piger på Optasia for samme pris som indgang og 1 pige på Atmos..... pånær hvis du er ok med Atmos må koste minimum 250 euro, vil jeg påstå du får en sjovere dag på Optasia.

FKK-pigerne er smukkere, så jeg vil forkæles med en FKK-desert efter buffet'en :D

Mit budget ligger på 300-500€ per dag så det er inden for rammerne at besøge begge steder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

FKK-pigerne er smukkere, så jeg vil forkæles med en FKK-desert efter buffet'en :D

Mit budget ligger på 300-500€ per dag så det er inden for rammerne at besøge begge steder :D

Har faktisk aldrig prøvet at besøge 2 klubber på en dag..... er næsten altid tidsbegrænset når jeg er afsted :) Men kunne forestille flatrate besøget gjorde FKK beØget billigere, så udgiften bliver ca den samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk aldrig prøvet at besøge 2 klubber på en dag..... er næsten altid tidsbegrænset når jeg er afsted :) Men kunne forestille flatrate besøget gjorde FKK beØget billigere, så udgiften bliver ca den samme

LF, så skulle du prøve 4x Fkk-klub på en dag, det gjorde vi denne sommer. Først PHG så VV så GT og tilbage til VV til kl.04, klubberne ligger tæt på hinanden :D set det er sådan vi fester igennem. :D

Jeg har besøgt GT og ACA (lukker sent)på samme dag et par gange, der er en lille times kørsel mellem dem.

GT og LR på samme dag har jeg gjort mange gange, du kan få entre rabat hvis du tager begge klubber på samme dag, det tager ca 25-30min mellem klubberne nu kører jeg også med sømmet i bund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...