Hop til indhold
convar

Antal gange hos samme pige?

Recommended Posts

Hvor mange gange har I været hos den samme pige inden for hvilket tidsrum?

 

Jeg har besøgt den samme pige 6 gange i denne måned og undrer mig over om det er fuldstændig unormalt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min rekord er 4 gange hos den samme pige (men der gik over 20 år fra det første til det sidste besøg :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, det er meget forskelligt. Afhænger af flere ting, som lyst (liderlighed), hvilke piger der er at vælge imellem, pris, økonomi osv.

Det er nogle enkelte “go to” piger, som jeg besøger flere igen og igen, men frekvensen er meget varierende.

Tror max ligger på 4 gange på en måned hos samme pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
convar skrev, for 36 minutter siden:

Hvor mange gange har I været hos den samme pige inden for hvilket tidsrum?

 

Jeg har besøgt den samme pige 6 gange i denne måned og undrer mig over om det er fuldstændig unormalt :D

6 gange hos den samme pige på en måned er lidt unormalt, men jeg har over et par år i DK besøgt den samme pige ca. 10 gange. I Thailand derimod tager jeg gerne den samme pige 3 uger i træk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser min faste 25 årige lækre, danske ex-gp ca. 1 gang om ugen...nogen gange 2.....ja, hun er vel nærmest min sugarbabe, så det er vel mindst 300 gange jeg har haft hende på besøg....hun har besøgt mig fast siden 2018....sååååå fræk, lækker sex uden gummi...ellers har jeg 3 andre faste jeg har set gennem de sidste 4 år....også ex-gp....alt uden gummi.....bare guf...mine sikre vindere......:D

Ellers mange udenlandske piger der lige falder i min smag ud over de faste danske ex-gp.......enjoy life!

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 38 minutter siden:

Ser min faste 25 årige lækre, danske ex-gp ca. 1 gang om ugen...nogen gange 2.....ja, hun er vel nærmest min sugarbabe, så det er vel mindst 300 gange jeg har haft hende på besøg....hun har besøgt mig fast siden 2018....sååååå fræk, lækker sex uden gummi...ellers har jeg 3 andre faste jeg har set gennem de sidste 4 år....også ex-gp....alt uden gummi.....bare guf...mine sikre vindere......:D

 

:D

Prale. Prale. ;)

Kunne da godt være fint at have så gode talegaver/ være så god i sengen/gulvet/op af væggen at den lækre pigen/pigerne står og tigger om at få ens nummer/ mail, og så med merydelse..oven i købet, uden.

Kunne godt finde en 6-7 stykker over årene som jeg meget gerne ville være sammen med- og ikke bare rent seksuelt. Nogle piger har bare en uforklarlig aura over sig/noget man godt ville kende lidt dybere.

Du må hilse fra EG.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun haft en uge, hvor jeg var der to gange - ellers en gang om måneden. Der er jo lidt økonomi at tage hensyn til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min største favorit har jeg vel besøgt omkring 30 gange  de første 2 gange med 3 timers mellemrum, men hun er nu også noget specielt. 

Var vel nærmest forelsket i hende   og måtte faktisk holde igen, da hun konstant drønede rundt i mit hoved , også det lille :-) .

Havde jeg været millionær havde vel nærmest levet de steder hun arbejdede

Tak for mange 

sjove timer Chantall. 

 

 

 

Redigeret af Sharonmanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. pladsen tager en helt fantastisk dansk pige - præcis 31 besøg i perioden 1998-2002. Smuk så man tabte underkæben!

2. pladsen går til berømte Cirkeline - 5 besøg i årene omkring 2003. En kvidrende charmetrold som man bare heller aldrig glemmer!

Begge havde desværre hjemmebaner i det Københavnske, så mere end to gange på en måned blev det aldrig til - for en østjyde som mig...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt den samme 12 gange over en periode på 2 år. Hun var min debut ved besøg hos GP’er og siden har jeg simpelthen ikke kunne få nok af hende. Hun er til anal, megafransk og så har hun kæmpe store silikone patter. Det er frækt, men jeg er spist af efterhånden. Så besøger alle typer af GP’er, og ofte besøger jeg dem igen, hvis oplevelsen har været god.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Bear skrev, for 4 timer siden:

Min rekord er 4 gange hos den samme pige (men der gik over 20 år fra det første til det sidste besøg :) )

Er det indiskret at spørge hvem hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde i anden tråd påstået at jeg aldrig har besøgt en pige mere end 3 x…
Men ved nærmere eftertanke er både Emillie og Alice blevet besøgt en del gange mere… men nok ikke mere end 10 over en periode på et par år.
Men generelt bliver det meget sjældent til mere end 3 besøg hos den samme, da jeg mister gnisten lidt for pigen efter et par besøg….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min "rekord" er 4 gange ved samme pige. Hun stoppede desværre pludseligt og savner hende, men sender hende en kærlig tanke og håber hun er et godt sted i livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig, er rekorden nok en 10 gange med den samme .. men det er med min 'sparring-partner' som jeg har omtalt nogle gange, så jeg véd ikke om det tæller ... ;)
Vi har kun haft sex et par af gangene, indtil videre ... 
Ellers, er tre besøg max ... 
Det skyldes delvist, at jeg ikke er på besøg så tit, så pigen er nået at 'smutte' efter eet eller to besøg ... 

Sharonmanen skrev, for 3 timer siden:

   og måtte faktisk holde igen, da hun konstant drønede rundt i mit hoved , også det lille :-) .

Jeg har også oplevet det - netop med den pige jeg nåede at besøge tre gange.
Det var helt galt efter første besøg .. :D  <3:wub: .. så jeg valgte at vente, til hormonerne var kogt lidt af, og jeg besøgte et par andre piger.
Ved anden aftale brændte hun mig af (forsvandt pludselig) men vendte så tilbage, så jeg fik to besøg mere hos hende ... 
Da var det ikke nær så slemt, men blot behageligt ... 
Det kan måske være en god idé med sådan en 'time-out' hvis der går for meget ild i lænderne ... ;):wub:

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Kubrick skrev, 1 time siden:

Men generelt bliver det meget sjældent til mere end 3 besøg hos den samme, da jeg mister gnisten lidt for pigen efter et par besøg….

Det kender jeg godt. Jeg har dog en lille håndfuld, som jeg har mødt mere end 2-3 gange, og som jeg tænker at besøge igen. 
 

Det er den gode gamle balancegang med, at nyt er mere spændende end det man kender, men omvendt, så kan det også være rart at besøge en gammel kending, hvor man nærmest er garanteret et succesfuldt besøg. Særligt hvis man lige har rendt ind i en fusker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Der er 4 piger jeg har besøgt op i mod 10 gange, hvis pigen er god og vi kam fonde en tid sammen gider jeg ikke rigtig prøve nye.

 

Men sommetider når jeg skøjter runder på diverse sexsider kan jeg godt fonde noget der ser interessant ud, så de bare må besøges, F.eks i dag, hvor der var en i Randers med nogle ordentligtlige flapper, de hang mindst 3 cm uden for, det var bare vildt og ligge og sige dem langt ned i halsen

jeg har ikke skrevet anmeldelse, fordi hendes annonce er væk

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 9 timer siden:

Det er den gode gamle balancegang med, at nyt er mere spændende end det man kender, men omvendt, så kan det også være rart at besøge en gammel kending, hvor man nærmest er garanteret et succesfuldt besøg. Særligt hvis man lige har rendt ind i en fusker. 

Helt enig. Hvor er det skønt igen at besøge pigen man føler sig tryg ved, efter mange tidligere succesfulde besøg. :wub:

Specielt hvis det sidste besøg hos en ny GPer' var en svipser. :(

Redigeret af sanook
Text

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 16 timer siden:

Er det indiskret at spørge hvem hun er?

Det tror jeg ikke at @Eva Nadine har noget imod :)

Og det er ikke fordi jeg ikke gerne ville have besøgt hende noget oftere, det flaskede sig bare ikke rigtig, så da hun vendte tilbage for nylig med "kysse-bolle" mulighed, greb jeg chancen. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har haft en ung studentska som "sugarbaby" i flera år så där blev det nog omkring 250 besök. Men annars är väl rekordet 3 gånger på en vecka (uge) till samma GP vid arbetsresor till Barcelona respektive till Duisburg. I båda fallen så träffade jag också några andra GP:er så det var intensiva veckor både arbets- och sexmässigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg har været hos Lady Iris 4, måske 5 gange, og vil bestemt ikke afvise, at jeg kommer igen.

Livsstilsdomina Anita besøgte jeg første gang i 2008, men var for et par år siden forbi yderligere 3-4 gange.

Madame Sascha har jeg besøgt 4 gange på 4 forskellige adresser, og det har været godt hver gang.

Fruen er liderlig blev det til 3 besøg hos, men det ligger 5-7 år tilbage.

Eva Nadine mødte jeg første gang i 2008, og har været forbi en enkelt gang for ikke så længe siden.

Aktuelt tænker jeg, at jeg gerne ville besøge Madame Illona i Odense ugen, for hos hende havde jeg en god oplevelse tilbage i november 2019.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er inde i en periode, hvor jeg besøger den ene af min SB (ikke GP) 2 gange om ugen, og to andre SBs et par gange om måneden.
Det giver så ca. 8 gange om måneden hos den ene SB, og vi har det fantastisk.

De GPere, jeg har været absolut mest glad for at besøge er stoppet, så nu er jeg på udkig efter nye bekendtskaber. Skulle de/hun være virkelige dejlige, så kan jeg sagtens se mig selv besøge dem flere gange om måneden, som dig. Penge er jo til for at bruges, og sex er fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har tidigare mest köpt sex i samband med resor i arbetet. Eftersom resorna har gått till olika orter så har det ofta inte blivit tillfälle så ofta att komma tillbaka till samma GP. 

Dock tycker jag att ofta har det bästa sexet med en GP varit i samband med det andra eller tredje besöket när så att säga lärt känna varandra lite bättre. Det farliga med att regelbundet ha haft sex med prostituerade under många år är att man efter ett par träffar med samma GP så börjar man söka lite omväxling och blir nyfiken på att träffa några nya flickor (piger). Jag har i Köpenhamn träffat en GP ett större antal gånger under flera år. Jag är mycket nöjd med henne och hon är mycket trevlig dessutom. Ändå så kunde jag inte låta bli senast jag var i Köpenhamn att träffa en ny GP bara för att få omväxling. Det är nästan lite farligt med köpsex att det går relativt lätt att få erfarenheter med många olika damer. Bara i år har jag haft sex med 8 olika GPer och av dessa är 7 nya för år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...