Hop til indhold
convar

Antal gange hos samme pige?

Recommended Posts

I en periode over 8 år cirka 30 gange med samme GP. Pæn kvinde hvor legen blev bedre og bedre, fordi vi kendte hinanden. Ikke noget påtaget fra hendes side. Professionel med på den rigtigt gode måde.

5 gange med en SugarBabe på omkring 2 måneder, hun var virkeligt flot og lækker at se på og håbede hver gang at sexen også var, meeen nej. Tidligere professionel på den kedelige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min rekord er et utal af gange hos den samme pige mellem mit første besøg hos pigen i oktober 2004 og mit seneste besøg hos hende i  torsdags.
Antal gange: et slag på tasken - vel henved tolv dusin, da jeg ikke rigtig på noget tidspunkt har holdt pause fra hende men heller ikke har talt besøgene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Max 5 gange hos den samme er det blevet til.

Er i ikke bange for at få følelser i klemme? For jeg tænker da der må være en særligt god kemi når man ser den samme virkelig mange gange.

Jeg kender én pige hvor jeg begrænser mig selv fordi hun simpelthen er så dejlig at jeg kunne blive forelsket i hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 20 timer siden:


Er i ikke bange for at få følelser i klemme? For jeg tænker da der må være en særligt god kemi når man ser den samme virkelig mange gange.

Jeg kender én pige hvor jeg begrænser mig selv fordi hun simpelthen er så dejlig at jeg kunne blive forelsket i hende.

Jeg er ikke bange for at få følelser i klemme. Kommer der følelser, kommer der følelser - jeg har ikke hørt, at følelser skulle være noget, der absolut skal udgås og er heller ej bange for at få dem i klemme.

Der er mange andre ting her i verden at være bange for end dét.

Men når de ikke er opstået endnu efter så lang tid,  gør de det nok heller ikke.

Men der er naturligvis god kemi - og de mange besøg er jo netop kommet i stand på den i starten allerede eksisterende kemi.

Jeg plejer at være god til at holde tingene adskilt og har aldrig været faldet for en massagepige - og så er det jo heller ikke sådan, at jeg ikke har set andre samtidig - tværtimod. :wink:

Den af dig beskrevne teknik med at begrænse mig selv, fordi pigen er for dejlig, virker for mig som noget, jeg aldrig kunne finde på in a million years.




 

Del dette indlæg


Link til indlæg
convar skrev, den 31.5.2022 at 16:26:

Hvor mange gange har I været hos den samme pige inden for hvilket tidsrum?

 

Jeg har besøgt den samme pige 6 gange i denne måned og undrer mig over om det er fuldstændig unormalt :D

Du er sgu en gut med noget gåpåmod.:) Jeg kommer aldrig i nærheden. Jeg elsker at gå og lade lidt op til besøget i nogle dage, og jeg har heller ikke et pengetræ.

Søren A skrev, den 31.5.2022 at 23:13:

Det kender jeg godt. Jeg har dog en lille håndfuld, som jeg har mødt mere end 2-3 gange, og som jeg tænker at besøge igen. 
 

Det er den gode gamle balancegang med, at nyt er mere spændende end det man kender, men omvendt, så kan det også være rart at besøge en gammel kending, hvor man nærmest er garanteret et succesfuldt besøg. Særligt hvis man lige har rendt ind i en fusker. 

Jeg har det på samme måde. Det rykker jo altid i en, når man ser noget nyt og spændende. I de 1½ år jeg har besøgt pigerne herinde, er det blevet til max 5 besøg hos samme pige. Jeg har dog på det sidste mødt en tre stykker, som jeg forventer at skulle besøge endnu flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 22 timer siden:

Max 5 gange hos den samme er det blevet til.

Er i ikke bange for at få følelser i klemme? For jeg tænker da der må være en særligt god kemi når man ser den samme virkelig mange gange.

Jeg kender én pige hvor jeg begrænser mig selv fordi hun simpelthen er så dejlig at jeg kunne blive forelsket i hende.

Jeg kan egentlig godt følge dig i din bekymring.

Men - det kan jo også gå galt ved første besøg.

Min første anmeldelse var af et totalt grønt thaisted på Sjælland - massage med underbenklæder. Jeg blev mødt af en fuldstændig fantastisk kvinde. Smuk og dejlig og med en helt fantastisk udstråling så man kunne mærke det langt ind i kroppen. Havde der svævet en lille glorie over hende, så ville jeg ikke være blevet forundret over det.:wub: Da jeg havde fået 1 times virkelig god massage, sagde hun så, at det var så det. Jeg ver helt sikker på, at der ikke var mere at hente, så jeg spurgte heller ikke om mere. Men hun kunne jo helt sikkert se, at det lyste ud af mig, hvor meget jeg ville hende. Hvordan det så lige skete (på et grønt sted) ved jeg ikke, men jeg kom til at sidde og holde hende i hånden, og vi sad og snakkede i et godt stykke tid. Havde hun nævnt ordet giftes, så havde jeg sparet den lange tur hjem til Jylland, og ris ville nok være blevet en fast ting på menuen. Jeg kommer så sjældent på de kanter, så jeg har ikke udfordret det igen - men jeg turde godt.

Så jeg forstår godt du passer på, det kan ramme før du ved af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 10.6.2022 at 02:01:

Max 5 gange hos den samme er det blevet til.

Er i ikke bange for at få følelser i klemme? For jeg tænker da der må være en særligt god kemi når man ser den samme virkelig mange gange.

Jeg kender én pige hvor jeg begrænser mig selv fordi hun simpelthen er så dejlig at jeg kunne blive forelsket i hende.

Jo, din besked skulle jeg have læst for 3 uger siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 14 timer siden:

Jeg er ikke bange for at få følelser i klemme. Kommer der følelser, kommer der følelser - jeg har ikke hørt, at følelser skulle være noget, der absolut skal udgås og er heller ej bange for at få dem i klemme.

Der er mange andre ting her i verden at være bange for end dét.

.......

Jeg plejer at være god til at holde tingene adskilt og har aldrig været faldet for en massagepige - og så er det jo heller ikke sådan, at jeg ikke har set andre samtidig - tværtimod. :wink:

Den af dig beskrevne teknik med at begrænse mig selv, fordi pigen er for dejlig, virker for mig som noget, jeg aldrig kunne finde på in a million years.




 

Det kan ikke siges meget bedre, sådan har jeg det også!

Det er det evige dilemma med ordet "Følelser" at mange forbinder det ord udelukkende med stormende forelskelse og drøm om villa, volvo og vovhund - og børn - sammen.
'Den Store Kærlighed' og alt det der ... 

'Følelser' er for mig så meget andet, og der er masser af nuancer I forbindelse med de piger, jeg har besøgt, syes jeg da jeg oplever mange forskellige niveauer og typer af følelser.
Mange af dem er da spændende og sympatiske piger, som jeg sagtens kunne have kontakt med ud over besøgene.
Men jeg har aldrig besøgt nogen hvor jeg følte et behov for at slå lejr hos dem for livstid, stifte familie eller lignende ... 

Vi er jo i situationer hvor vi er meget tæt på hinanden - så selvfølgelig kan der opstå komplikationer omkring følelser.
Synes at det med at 'brænde lun på' eller 'falde for' er noget der kan ske på mange måder og mange niveauer.
Det er netop meget fascinerende ved det her game at man oplever så mange grader og nuancer af både erotiske og personlige følelser .. på en måde der slet ikke er mulighed for 'ude i virkeligheden' ... 

Jeg har nu kun selv haft en enkelt jeg har besøgt mere end tre gange - og det er, som jeg før har skrevet, af grunde som måske ikke rigtigt 'tæller med' ... 
Grunden er, at jeg mest er til de lidt yngre, og de fleste af dem er kun kort tid i branchen - og sådan skal dét være ... 
Så når jeg kun er på besøg ca. en gang hver til hveranden måned, så når de at forsvinde før jeg når et større antal besøg ...

Spider skrev, for 14 timer siden:

Men når de ikke er opstået endnu efter så lang tid,  gør de det nok heller ikke.

Men der er naturligvis god kemi - og de mange besøg er jo netop kommet i stand på den i starten allerede eksisterende kemi.

Det kommer lidt an på, synes jeg - jeg er ikke helt enig.
Hvis det handler om personlig sympati på "venneplanet", tror jeg den kommer (hvis den kommer) efter en del besøg .. det mener jeg flere har skrevet.
Og seksuelle følelser kan man faktisk arbejde eller eksperimentere med, og måske tænde en gnist der ikke helt er der fra starten ... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 4 timer siden:

Det kommer lidt an på, synes jeg - jeg er ikke helt enig.
Hvis det handler om personlig sympati på "venneplanet", tror jeg den kommer (hvis den kommer) efter en del besøg .. det mener jeg flere har skrevet.
Og seksuelle følelser kan man faktisk arbejde eller eksperimentere med, og måske tænde en gnist der ikke helt er der fra starten ... 
 

Jeg er ikke helt klar på, hvad det er, du ikke er helt enig i. Jeg taler jo kun om mit eget konkrete tilfælde og ikke generelt.

Den personlige sympati på venneplanet er naturligvis vokset i dette mit konkrete tilfælde, som jer her omtaler - der er jo sytten år med hændelser og begivenheder i begge vores liv at se tilbage på.  Men dermed er der osse grundlag for for mig at vurdere, hvad der måske vil eller ikke vil ske.

Kemien. som nærmest opstod mellem os på et splitsekund resulterede næsten fra starten i lange samtaler både før og efter den tid, der blev betalt for.

De seksuelle følelser - ja, du nævner jo selv, at følelser kan være mange ting. Men mit forhold til den omtalte pige nærmer sig nok ikke sådden de romantiske/kærlighedsrelaterede følelser. Bortset fra, at vores kemi er fantastisk og at vi taler om alt mellem himmel og jord, er vi alligevel meget forskellige. Og der er stor aldersforskel mellem os.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...