Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Magnolie-magi

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
Tantra skrev, for 12 minutter siden:

I can only shake my head at how malicious some people are. A moderator recently "cleaned" a thread about me because it was directly sabotaged and derailed. This thread is also being directly sabotaged.

An attentive reader may even recognizes the same actors in this thread.

It seems to be vital for certail people to say something negative about me or to accuse me of something.

Now they even try to invent that I would offer possible additional services and puts it that way so the reader might think I would. - No!!!!, I have never offered any additional services that do not appear on the menu, I do not offer any additional services that are not stated in the "menu" and I will not offer any additional services that do not appear on the "menu" for guaranteed security For everyone Not for new customers and not for regular customers.No way.

Straight talk. Clear message. I can confirm it all.

God save the queen, Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tantra skrev, for 19 minutter siden:

Now they even try to invent that I would offer possible additional services and puts it that way so the reader might think I would.

Hvis du referer til mig, så har du ikke forstået mit indlæg. 
Du skriver at du ikke har mødt piger som tilbyder andet end det der står i deres annonce. Jeg svarer at det sker tit. Der er ikke tale om sabotage eller andet undergravende, og mit svar referer ikke til hvad du gør, eller ikke gør. Det var simpelthen en bemærkning om at du åbenbart ikke ved hvad andre piger tilbyder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisseck
Tantra skrev, 1 time siden:

I can only shake my head at how malicious some people are. A moderator recently "cleaned" a thread about me because it was directly sabotaged and derailed. This thread is also being directly sabotaged.

An attentive reader may even recognizes the same actors in this thread.

It seems to be vital for certail people to say something negative about me or to accuse me of something.

Now they even try to invent that I would offer possible additional services and puts it that way so the reader might think I would. - No!!!!, I have never offered any additional services that do not appear on the menu, I do not offer any additional services that are not stated in the "menu" and I will not offer any additional services that do not appear on the "menu" for guaranteed security! For anyone! Not for new customers and not for regular customers.No way.

Der er ingen, der vil ‘sabotere’ noget for dig, som jeg læser denne tråd.

Der stilles spørgsmål ifbm alle anmeldelser og det er en del af gamet og forummet hér.

Kan du ikke slappe af og så blot nyde de skriv, som du godt kan lide? Og acceptere, hvad du finder negativt? 

Det andet virker lidt paranoidt og der vil altid være forskellige opfattelser af de forskellige GP’er og deres service. Dine anmeldelser bliver jo ligegyldige, hvis man ikke må stille konkrete spørgsmål eller korrigere dig eller udtrykke skuffelse over et besøg fx. Selvfølgelig i en ordentlig tone.

Videre. VH Sisseck

PS: Kom så med de sure smileys :)

 

Redigeret af Sisseck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Hvis du referer til mig, så har du ikke forstået mit indlæg. 
Du skriver at du ikke har mødt piger som tilbyder andet end det der står i deres annonce. Jeg svarer at det sker tit. Der er ikke tale om sabotage eller andet undergravende, og mit svar referer ikke til hvad du gør, eller ikke gør. Det var simpelthen en bemærkning om at du åbenbart ikke ved hvad andre piger tilbyder. 

No @Aarhuselsker, you are not mean.

I just meen the saboteurs @Sisseck which has already derailed and sabotaged a thread about me, the other users told him directly that he was sabotaging everything on purpose - that was deleted.

He already wrote there that he has no interest in me and he knows that I would never accept him as a customer. Still, he invents questions about service I would never in my life offer just to associate myself with something like that, to make people think that I might do more than I say - which I would never do.
And @Ebden_jjwho really "haunts" me he likes to write my name and always tries to connect it with something negative. Always very clever so that it cannot be considered intentional. He also derailed this thread on purpose, although he would never admit it himself.
Actually, I didn't want to write the obvious in such detail, but I don't want you to feel addressed, because you have nothing to do with this sabotage action.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sisseck skrev, for 23 minutter siden:

Der er ingen, der vil ‘sabotere’ noget for dig, som jeg læser denne tråd.

Der stilles spørgsmål ifbm alle anmeldelser og det er en del af gamet og forummet hér.

Kan du ikke slappe af og så blot nyde de skriv, som du godt kan lide?

Det andet virker lidt paranoidt og dine anmeldelser bliver jo ligegyldige, hvis man ikke må stille konkrete spørgsmål og følge op på dine egne opfattelser.

Videre. VH Sisseck

PS: Kom så med de sure smileys :)

 

Well
Sure
But Magnolie clearly states.
Even in her ad, that she has no of menu services.
If there's other girls that has, why as if she do, when she states, No !
In clear terms ?
Us, that has meet her clearly know and say's this.

I do ponder.
Why the lingering interest ?
As I remember from a previous thread you have stated you have no interest in meeting her, and Magnolie has said, she has no intention of meeting with you ?

Redigeret af Keaper
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...