Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Magnolie-magi

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Hun stod klar ved døren og smilede, da jeg kom op ad trappen til hendes lejlighed i en sidegade til Rosenørns Allé på Frederiksberg i København. For mig en perfekt og diskret lokalitet med gode parkeringsmuligheder på Julius Thomsens Plads foran Forum, hvor der i øvrigt er en hæveautomat. Et område af København som jeg har et særligt forhold til, da jeg er født der.

Gensynsglæde!

Man kan altid mærke, om den er ægte. Jeg besøgte Magnolie første gang i sommeren 2021, hvor vi havde mange pirrende øjeblikke sammen, erotiske såvel som åndelige. Hun besidder en kombination af noget erotisk og noget aristokratisk, som jeg tænder på. Dengang tog jeg hjem stimuleret og med noget at tænke over. Siden har vi korresponderet en del med hinanden og fundet ud af, at vi også deler holdninger til mange andre emner end erotik her i livet.

Gensynet forleden blev hedt. Sødt, sensuelt, smilende, frækt, fantastisk og pirrende. En time med mange glæder til 2500 kroner (se hendes menukort). Magnolie kan fortrylle den mand, som hun kan lide, og jeg er en af de heldige. Det handler om indlevelse, respekt, fællesskab,  harmoni, øjenkontakt, kys og hendes hænder, der er magiske. Jeg fulgte med og fornemmede tydeligt, at hun nød, hvad jeg gjorde.  På få øjeblikke blev jeg klar som aldrig før, og vi nød hinanden i mange forskellige stillinger. Det var berusende og det var dyb harmoni. På alle planer. Kærlighed? Jeg tør næsten ikke skrive det, men det var i alt fald tæt på i visse øjeblikke. Tiltrækning og fascination? Helt sikkert.

Tilbage har jeg kun at sige tak til Magnolie for en oplevelse, jeg aldrig glemmer og glæder mig til at gentage - med nye fantasier, smil og mutual pleasure.

Link? Tak til den gentleman, der hjælper mig med dette.

Kærligst Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke bare blevet en måde at få lidt ekstra opmærksomhed på? Så svært er det trods alt heller ikke. 

• Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 7 minutter siden:

Er det ikke bare blevet en måde at få lidt ekstra opmærksomhed på? Så svært er det trods alt heller ikke. 

Bare den ugentlige Magnolie-rapport fra Mr. Sensual.:D

• Haha 2
  • Vred 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. Der er en ting jeg ikke rigtigt forstår. Hun skriver: you can experience real tantra with me, if desired in connection with sex. Jeg har selv erfaring med REAL tantra og det har aldrig været været med samleje men højst med et hd til sidst og ofte uden at sprøjte.

• Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

If I understand correctly, you want to put the question you don't understand to me @jensen jr. , - right?
Because I think that @Mr. Sensual  doesn't know anything about tantra. He booked a sex menu with me, not tantra, and he reports about it in this thread.:wub:

By the way, the attempted sabotage action due to the link not being added is a bit childish - check out @Mr. Sensual review threads. He's always asking for help with the link to the girl. @Mr. Sensual  is a mature gentleman - he doesn't use WhatsApp, doesn't know how to add a link and that's no shame.

You don't have to help, but being ironic about it and even implying that he "screams for attention" is not a fine gesture.

The same applies to the alleged reporting about me. @Mr. Sensual as he correctly writes, met me for the first time in the summer of 2021 and did not write a review and in the weeks and months that followed he wrote absolutely no reviews about me. It's not difficult to click @Mr. Sensual profile and browse his history. You will  notice  @Mr. Sensualwrites a review about me for the first time.

@jensen jr. since you are familiar with real tantra, as you say, then you should know that "everything is possible" - "nothing has to be".<3

Dear @Mr. Sensual,

I know you're a gentleman of the old school and many of us girls really appreciate you.<3
Thank you for the nice words. Thank you for the moments together, which I really enjoyed.<3
I hope to see you soon.

Hug and Kiss with Love <3

Magnolie 

Redigeret af Tantra
  • Synes godt om 10
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 11 timer siden:

Nu er sagen den at @Mr. Sensual måske sidder og roder med en lille mobil phone. Måske en gammel model. Og jeg som er jævnaldrende med Mr. Sensual, kan sagtens sætte mig ind i de udfordringer, der opstår i den anledning. Lidt nemmere er det med en Laptop foran sig som jeg bruger. 

Redigeret af sanook
  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 11 timer siden:

Bare den ugentlige Magnolie-rapport fra Mr. Sensual.:D

Undskyld, det var vidst en Hr. Listelømmel som stod bag de andre anmeldelser. Jeg kan desværre ikke slette, men se venligst bort fra ovenstående indlæg.

• Forvirret 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Tantra skrev, for 2 timer siden:

If I understand correctly, you want to put the question you don't understand to me @jensen jr. , - right?
Because I think that @Mr. Sensual  doesn't know anything about tantra. He booked a sex menu with me, not tantra, and he reports about it in this thread.:wub:

By the way, the attempted sabotage action due to the link not being added is a bit childish - check out @Mr. Sensual review threads. He's always asking for help with the link to the girl. @Mr. Sensual  is a mature gentleman - he doesn't use WhatsApp, doesn't know how to add a link and that's no shame.

You don't have to help, but being ironic about it and even implying that he "screams for attention" is not a fine gesture.

The same applies to the alleged reporting about me. @Mr. Sensual as he correctly writes, met me for the first time in the summer of 2021 and did not write a review and in the weeks and months that followed he wrote absolutely no reviews about me. It's not difficult to click @Mr. Sensual profile and browse his history. You will  notice  @Mr. Sensualwrites a review about me for the first time.

@jensen jr. since you are familiar with real tantra, as you say, then you should know that "everything is possible" - "nothing has to be".<3

Dear @Mr. Sensual,

I know you're a gentleman of the old school and many of us girls really appreciate you.<3
Thank you for the nice words. Thank you for the moments together, which I really enjoyed.<3
I hope to see you soon.

Hug and Kiss with Love <3

Magnolie 

Thank you for your kindness, your words and your care, my dear Magnolie. Our togetherness is wonderful and touches my hart. See you soon. 

Hugs, kisses and love from 

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 3 timer siden:

Nu er sagen den at @Mr. Sensual måske sidder og roder med en lille mobil phone. Måske en gammel model. Og jeg som er jævnaldrende med Mr. Sensual, kan sagtens sætte mig ind i de udfordringer, der opstår i den anledning. Lidt nemmere er det med en Laptop foran sig som jeg bruger. 

Er du alvorlig her? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr. Sensuel, tak for den gode anmeldelse, af denne mega dejlige kvinde - som man i den grad gerne ville have for dig selv - 

Tankevækkende, at hver gang, ( nu har jeg så desværre kun skrevet om den eneste gang, men ikke den sidste, hvor jeg har besøgt vidunderlige Magnolie ), nogen smider et positivt skriv, så bliver tråden spoleret, af andre/anden brugere/bruger, som åbenbart har viet sit liv til pinlig chikane af andre ...

Shame on YOU!!

• Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

efter at have læst med har jeg den største lyst til bare at tage en tur til kbh og besøge hende, hun lyder til at være en man bør opleve. 

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Mr. Sensual skrev, den 26.5.2022 at 21:50:

Hun stod klar ved døren og smilede, da jeg kom op ad trappen til hendes lejlighed i en sidegade til Rosenørns Allé på Frederiksberg i København. For mig en perfekt og diskret lokalitet med gode parkeringsmuligheder på Julius Thomsens Plads foran Forum, hvor der i øvrigt er en hæveautomat. Et område af København som jeg har et særligt forhold til, da jeg er født der.

Gensynsglæde!

Man kan altid mærke, om den er ægte. Jeg besøgte Magnolie første gang i sommeren 2021, hvor vi havde mange pirrende øjeblikke sammen, erotiske såvel som åndelige. Hun besidder en kombination af noget erotisk og noget aristokratisk, som jeg tænder på. Dengang tog jeg hjem stimuleret og med noget at tænke over. Siden har vi korresponderet en del med hinanden og fundet ud af, at vi også deler holdninger til mange andre emner end erotik her i livet.

Gensynet forleden blev hedt. Sødt, sensuelt, smilende, frækt, fantastisk og pirrende. En time med mange glæder til 2500 kroner (se hendes menukort). Magnolie kan fortrylle den mand, som hun kan lide, og jeg er en af de heldige. Det handler om indlevelse, respekt, fællesskab,  harmoni, øjenkontakt, kys og hendes hænder, der er magiske. Jeg fulgte med og fornemmede tydeligt, at hun nød, hvad jeg gjorde.  På få øjeblikke blev jeg klar som aldrig før, og vi nød hinanden i mange forskellige stillinger. Det var berusende og det var dyb harmoni. På alle planer. Kærlighed? Jeg tør næsten ikke skrive det, men det var i alt fald tæt på i visse øjeblikke. Tiltrækning og fascination? Helt sikkert.

Tilbage har jeg kun at sige tak til Magnolie for en oplevelse, jeg aldrig glemmer og glæder mig til at gentage - med nye fantasier, smil og mutual pleasure.

Kærligst Mr. Sensual

Det er muligt, jeg er ved at blive blind eller min tålmodighed med annoncen er mangelfuld, men tilbyder hun COF? Evt. ved god kemi (og dermed uden for officielt menukort) som jeg fornemmer hun har med dig @Mr. Sensual ?

VH

Sisseck

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Sisseck skrev, for 26 minutter siden:

Det er muligt, jeg er ved at blive blind eller min tålmodighed med annoncen er mangelfuld, men tilbyder hun COF? Evt. ved god kemi (og dermed uden for officielt menukort) som jeg fornemmer hun har med dig @Mr. Sensual ?

VH

Sisseck

Svaret er nej.

Magnolie og jeg har god kemi, men som det tydeligt fremgår af hendes detaljerede annonce er cof ikke en service, som hun tilbyder.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 30 minutter siden:

VH

Sisseck

That would be a rather clear No.
As is rather clearly written in her had .
I too shared most excellent chemistry with Magnolie and No, there's no of menu, she plays with open cards.

// Keaper

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Mr. Sensual skrev, for 12 minutter siden:

Svaret er nej.

Magnolie og jeg har god kemi, men som det tydeligt fremgår af hendes detaljerede annonce er cof ikke en service, som hun tilbyder.

Tak for svar @Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Keaper skrev, for 7 minutter siden:

That would be a rather clear No.
As is rather clearly written in her had .
I too shared most excellent chemistry with Magnolie and No, there's no of menu, she plays with open cards.

// Keaper

Hej @Keaper

Jeg spurgte også kun fordi nogle piger tilbyder ydelser uden for officielt menukort. Men nu er det afklaret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sisseck skrev, for 1 time siden:

Hej @Keaper

Jeg spurgte også kun fordi nogle piger tilbyder ydelser uden for officielt menukort. 

Each girl is individual but I have never heard of girls offering a service and not mentioning it in the ad.

Personally I have tailored my ad to my concept to meet the great gentleman I want.<3

I only meet very few selected gentlemen and prepare each date individually. However, I do not “sell” any additional services, especially I'll never ever offer the service you mention . My service is stated correctly.

The exception is the new offer "Discover me" - but it's a test run and I'm currently experimenting with more/less service and which ones. There is a separate thread for this in Hygesnak.

However, there are no deviations in the sex menus.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tantra skrev, for 3 minutter siden:

have never heard of girls offering a service and not mentioning it in the ad

I can conclude you never heard it all :lol:
That is more the rule than an exception, especially if you are a frequent visitor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, for 55 minutter siden:

I can conclude you never heard it all :lol:
That is more the rule than an exception, especially if you are a frequent visitor.

Stop nu. Hvorfor skal en positiv tråd ende i fnidder og flueknepperi? 

Jeg fortæller om mine dejlige besøg hos pigerne til inspiration for andre. Anmeldelserne er ikke ment som et oplæg til skænderier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr. Sensual skrev, Lige nu:

Hvorfor skal en positiv tråd ende i fnidder og flueknepperi?

Æhhhhh?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@SisseckHvis det ikke fremgår af menuen er det ikke noget du kan regne med at få, ergo ikke noget hun tilbyder generalt. Hvad hun så gør med enkelte kunder er irrelevant.

• Forvirret 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Æhhhhh?

Har også lidt svært ved at se skænderiet. Eller er det nu igen Magnolie-fans der har adopteret hendes vrede, fordi der stilles relevante spørgsmål til ydelserne? Slap nu af gutter :) 

@Aarhuselsker

Helt enig. Og man behøver heller ikke læse meget med herinde for at vide at det er mere reglen end undtagelsen (og Magnolie læser vidst alt herinde, så måske er det blot en sproglig misforståelse) at ikke menusatte ydelser tilbydes på høflig forespørgsel/uden forespørgsel eller ved kemi :)

Nå. Ingen COF hos Tantra/Magnolie og jeg lukker den her :)

God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisseck
Ebden_jj skrev, for 4 minutter siden:

@SisseckHvis det ikke fremgår af menuen er det ikke noget du kan regne med at få, ergo ikke noget hun tilbyder generalt. Hvad hun så gør med enkelte kunder er irrelevant.

Præcis :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I can only shake my head at how malicious some people are. A moderator recently "cleaned" a thread about me because it was directly sabotaged and derailed. This thread is also being directly sabotaged.

An attentive reader may even recognizes the same actors in this thread.

It seems to be vital for certail people to say something negative about me or to accuse me of something.

Now they even try to invent that I would offer possible additional services and puts it that way so the reader might think I would. - No!!!!, I have never offered any additional services that do not appear on the menu, I do not offer any additional services that are not stated in the "menu" and I will not offer any additional services that do not appear on the "menu" for guaranteed security! For anyone! Not for new customers and not for regular customers.No way.

Redigeret af Tantra
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...