Hop til indhold

Recommended Posts

Hvor er det dejligt nemt. 
Bare læse.
Ingen kommentarer.

Scrolle.

Ryste på hovedet.

Smile.

Grine.

Rynke panden. 

Trykke like, not like.

Bare være, uden at være ind over. 
Det har jeg stort set gjort i 3 måneder, og det sammen med mange andre. Det er godt nok dræbende for et forum. Men hold kææææ det giver ro i maven. 

Et surfer liv uden at være involveret, uden at udtrykke sin mening, uden at få sære PMs. 
'Det kan anbefales.

Der er vist mange der dyrker dette kan jeg se af antallet af anmeldelser. 

Nå, det var bare en lille tanke der fik vinger. 

Møsss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er  koordineret aktion, ikkå?

Og ingen har bemærket denne aktion medmindre de involverede selv gør opmærksom på det. Det er da trist at føle sig overset når man kækt mener man yder det værdifuldt bidrag.

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu meget hyggeligt en gang imellem lige at scrolle igennem indlæggene imens man følger “Bruno” til svømning……:ph34r:

Og nu hvor der er nogle der har fundet nøglen til de gamles hjem og smurt rollatorerne, så er der da også af og til et par hyggelige historiske indlæg fra en svunden tid :P

God forlænget weekend til dem der har det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 minutter siden:

@Aarhuselsker Hvis man ligefrem får ondt i maven af at skrive på EG, skal man nok stoppe med det hurtigst muligt.

Men utroligt at det tog dig 11.665 indlæg at finde ud af det. 

Han som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, har forstået begge dele dårligt ;) 
Det er et Piet Hein Gruk, Kasper Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden:

Han som kun tager sjov for sjov, og alvor kun alvorligt, har forstået begge dele dårligt ;) 
Det er et Piet Hein Gruk, Kasper Aalborg

Hvad er et Piet Hein Gruk?

Her på EG plejer folk gerne at pinde det heeelt ud, når de siger noget, i egen optik, begavet, så jeg er både et stort spørgsmålstegn og ret skuffet over overhovedet at skulle spørge:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 19 minutter siden:

Hvad er et Piet Hein Gruk?

Her på EG plejer folk gerne at pinde det heeelt ud, når de siger noget, i egen optik, begavet, så jeg er både et stort spørgsmålstegn og ret skuffet over overhovedet at skulle spørge:mellow:

Piet Hein var et multimenneske. 
Han lavede disse gruk, som er digte med et budskab og ofte humor, kan man vel sige. Og så var han en højt begavet matematiker. 
Du kender sikkert superellipse bordet. Det er hans udvikling. Det kan laves i utallige størrelser, men altid med et indbyrdes harmonisk forhold mellem længe, bredde og rundingsradier. 
På Egeskov slot findes i parken mange finurlige skulpturer og installationer som absolut er værd at se. 
https://piethein.dk/skulpturer/
https://www.udvalgte-ordsprog.dk/piet-hein-gruk-og-digte

osv

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Herregud da !

C'mon, du kan da gøre det bedere! 

Eller sidder du i hjørnet og har et full blown angstanfald? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 14 minutter siden:

C'mon, du kan da gøre det bedere! 

Eller sidder du i hjørnet og har et full blown angstanfald? 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 37 minutter siden:

@Aarhuselskerpas nu på at du ikke får et angstanfald af alle de indlæg du poster her til aften. 

C'mon... hvad er det for en fuldstændigt unødvendig attak? I er begge fra Jylland - skal i ikke støtte hinanden?

Hvis jeg frit må fortolke hvad  @Aarhuselsker mener, så er det at det efterhånden er blevet temmelig ligegyldigt hvis man bidrager herinde eller ikke. Det er blevet temmelig ligegyldigt hvis man anmelder eller ikke. Enten får man ikke nogen respons overhoved, eller så får man ligegyldige eller ondsindede kommentarer.

Siger man så noget om det, så får man sarkastiske eller ironiske reaktioner. Det er blevet lidt af EG's signum at hvis man bryder sig om hvad som sker herinde, så er man de facto en tåber. Nogen man kan ironisere over. Det er lidt paradoksalt hvor mange det er efterhånden som griner af dem som tager EG liiidt alvorligt. Og alligevel er dem som griner .... herinde på EG. Bruger tid her. Bruger energi på at ironisere over dem som bruger tid her. :unsure:
Det var i øvrigt lige præcis hvad som skete på Venuslogen den sidste tid. 

Ja, man skal måske være kynisk og kold for at passe ind her for tiden? I hvert fald sker der ikke noget med de brugere som ikke har noget andet formål end at sprede dårlig stemning på EG. 
Også jeg har helt holdt op med at anmelde mine oplevelser. Det giver sjældent noget positivt tilbage, men til gengæld en del negativt.

Det er hvad jeg læser mellem linierne i @Aarhuselsker's indlæg.

Så må han jo rette mig hvis jeg har fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

C'mon... hvad er det for en fuldstændigt unødvendig attak? I er begge fra Jylland - skal i ikke støtte hinanden?

Hvis jeg frit må fortolke hvad  @Aarhuselsker mener, så er det at det efterhånden er blevet temmelig ligegyldigt hvis man bidrager herinde eller ikke. Det er blevet temmelig ligegyldigt hvis man anmelder eller ikke. Enten får man ikke nogen respons overhoved, eller så får man ligegyldige eller ondsindede kommentarer.

Siger man så noget om det, så får man sarkastiske eller ironiske reaktioner. Det er blevet lidt af EG's signum at hvis man bryder sig om hvad som sker herinde, så er man de facto en tåber. Nogen man kan ironisere over. Det er lidt paradoksalt hvor mange det er efterhånden som griner af dem som tager EG liiidt alvorligt. Og alligevel er dem som griner .... herinde på EG. Bruger tid her. Bruger energi på at ironisere over dem som bruger tid her. :unsure:
Det var i øvrigt lige præcis hvad som skete på Venuslogen den sidste tid. 

Ja, man skal måske være kynisk og kold for at passe ind her for tiden? I hvert fald sker der ikke noget med de brugere som ikke har noget andet formål end at sprede dårlig stemning på EG. 
Også jeg har helt holdt op med at anmelde mine oplevelser. Det giver sjældent noget positivt tilbage, men til gengæld en del negativt.

Det er hvad jeg læser mellem linierne i @Aarhuselsker's indlæg.

Så må han jo rette mig hvis jeg har fejl.

Batman og hans site kick Robin, aka Aarhuselsker og Bananas :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Batman og hans site kick Robin, aka Aarhuselsker og Bananas :D

Just goes to show....

I øvrigt hedder det sidekick. Et ord, med "d",  ikke "t".

Smartass.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Just goes to show....

I øvrigt hedder det sidekick. Et ord, med "d",  ikke "t".

Smartass.

Wow, det gjorde bare så ondt at du angriber min stavning! 

Jeg vil nu stoppe med at skrive på EG, da jeg får ondt i maven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Wow, det gjorde bare så ondt at du angriber min stavning! 

Jeg vil nu stoppe med at skrive på EG, da jeg får ondt i maven. 

Angriber ikke dig. Ville kun hjælpe dig lidt.

Skal man være smart i en fart, så kræver det også lidt finesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Piet Hein var et multimenneske. 
Han lavede disse gruk, som er digte med et budskab og ofte humor, kan man vel sige. Og så var han en højt begavet matematiker. 
Du kender sikkert superellipse bordet. Det er hans udvikling. Det kan laves i utallige størrelser, men altid med et indbyrdes harmonisk forhold mellem længe, bredde og rundingsradier. 
På Egeskov slot findes i parken mange finurlige skulpturer og installationer som absolut er værd at se. 
https://piethein.dk/skulpturer/
https://www.udvalgte-ordsprog.dk/piet-hein-gruk-og-digte

osv

Var han sådan en, der også brugte ironi?

For så springer jeg over; det kan jeg slet ikke med!:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 1 minut siden:

Var han sådan en, der også brugte ironi?

 

Nej, det har intelligente mennesker ikke behov for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 4 timer siden:

Uh:) Men brugte han så omvendt psykologi indimellem?

Verdensberømt i Danmark som så mange andre danskere.

Superelipsen var så "opfundet" 1818 af Lamé. (https://mathworld.wolfram.com/Superellipse.html). Desværre bliver det brugt til at sælge alle mulige produkter. Har endda fundet en superelipse gardinskinne.

Men hvad med pointen med at skrive masser af indlæg  hvor man gør opmærksom på at man ikke skriver indlæg?

Også selv om ingen reelt har udtrykt  de har savnede disse personers indlæg.

Hvad har afdøde Piet Hein med dette at gøre?

 

Redigeret af Rafale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 19 minutter siden:

Også selv om ingen reelt har udtrykt  de har savnede disse personers indlæg.

Jamen så melder jeg mig da gerne på banen. Jeg savner indlæg fra@Aarhuselsker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 31 minutter siden:

 

Men hvad med pointen med at skrive masser af indlæg  hvor man gør opmærksom på at man ikke skriver indlæg?

Også selv om ingen reelt har udtrykt  de har savnede disse personers indlæg.

Hvad har afdøde Piet Hein med dette at gøre?

 

Lateral thinking. Lad det bare flyde. Ikke så mange spørgsmål, just go with the flow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Lateral thinking. Lad det bare flyde. Ikke så mange spørgsmål, just go with the flow.

Lever ikke i anglo-sfæren og spg står stadig ved magt og jeg flyder derfor ikke. 

Antager irritation over  manglende reaktion er årsagen til disse beklagelseer rundt omkring. En enkelt udtrykker savnet. Der er dog lige så mange, eller få,  "værdifulde" anmeldelser som altid.  Dvs. ingen forskel overhoved.

Tak. Vi er på  Hyggesnak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rafale skrev, for 18 minutter siden:

Lever ikke i anglo-sfæren

Du må leve i hvilken sfær du vil. Jeg lever ikke i den danske sfæren og bliver derfor nødt indimellem at bruge engelsk når jeg ikke kan finde det danske. Og uanset din sfær så forstår du jo godt vel?

 

Rafale skrev, for 20 minutter siden:

Der er dog lige så mange, eller få,  "værdifulde" anmeldelser som altid. 

Nej.

Rafale skrev, for 20 minutter siden:

Dvs. ingen forskel overhoved.

Jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...