Hop til indhold
Guest Gabbana

Når man får mere tid end man har betalt for

Recommended Posts

Søren A skrev, for 43 minutter siden:

Jo jo, bevares, men i Cabbana’s tilfælde snakker vi altså 1 time og 30 minutter over tiden. 

Tja, den slags kan også ske i min butik….. jeg har engang haft en førstegangsbesøgende på overnatning og ekstra sex på min regning, men ok….. han var også mega sød og havde taget bøffer med til os :wub:

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den længste "mertid" jeg fået i Kbh er 7 timer. Efter udført gymnastik hos en af de rigtigt gode thaikvinderne i byen, faldt jeg lidt i søvn. Det var lukkedags i butikken, og jeg skulle kun hvile øjnene lidt. Når jeg vågnede var kl 06, og hun sov på mit bryst. Hun er stadig aktiv, og en af de mest afslappede kvinder jeg mødt i junglen. En skam at jeg ikke besøgt hende nu i flere år.

Hos andre har jeg fået nøjes med 1-3 timer ekstratid. Nogle gange.

Så ja, @Gabbana, det er meget normalt.

De aller fleste spørgsmål herinde på EG vedrørende hvad som er normalt mellem kunde og GP - venskab, kærlighed, spise sammen, dele tfnnr, etc - er temmelig normalt. I hvert fald ikke unormalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Liv skrev, for 2 minutter siden:

han var også mega sød

Det er jeg også<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Det er jeg også<3

Men kan du lave gode bøffer? Og vi snakker altså ikke Jensen's Bøfhus-bøffer.

Gør vi vel ikke vel, @Liv?

Jeg er ellers megadygtig til at lave superluksuskartoffelmos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Men kan du lave gode bøffer? Og vi snakker altså ikke Jensen's Bøfhus-bøffer.

Gør vi vel ikke vel, @Liv?

Jeg er ellers megadygtig til at lave superluksuskartoffelmos. 

 Kære Bananas, jeg venter stadig på dig, du behøver hverken tage bøffer eller kartofler med :wub:

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

kan du lave gode bøffer

Ja da eller det synes jeg da selv at jeg kan.

 

Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Og vi snakker altså ikke Jensen's Bøfhus-bøffer.

Ej det er jo også at snyde ikke ? Det svare til at man siger man har lavet en burger og så har man købt en Big Mac fra mcd den duer ikke kammerat.

når der skal charmeres så skal der charmeres ind på damerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

 Kære Bananas, jeg venter stadig på dig, du behøver hverken tage bøffer eller kartofler med :wub:

Jeg tænker at jeg skal cykle til dig i sommer nogen gang. Bøffer interesserer mig ikke særligt, men lidt kartoffelmos skal jeg nok få plads med på cyklen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 3 minutter siden:

Ej det er jo også at snyde ikke ? Det svare til at man siger man har lavet en burger og så har man købt en Big Mac fra mcd den duer ikke kammerat.

når der skal charmeres så skal der charmeres ind på damerne. 

Well.... Jensen's snyder jo med sine lortebøffer, så jeg troede måske at alle danskere snyder med bøffer? Godt at vide det kun var en fordom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Den længste "mertid" jeg fået i Kbh er 7 timer. Efter udført gymnastik hos en af de rigtigt gode thaikvinderne i byen

Så lang tid har jeg dog ikke fået. Jeg gad nu godt prøve mere end en Time men det er jo også hvad knasterne rækker til.

Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Så ja, @Gabbana, det er meget normalt.

Nice. Så er alt jo godt 

Bananas skrev, for 17 minutter siden:

De aller fleste spørgsmål herinde på EG vedrørende hvad som er normalt mellem kunde og GP - venskab, kærlighed, spise sammen, dele tfnnr, etc - er temmelig normalt. I hvert fald ikke unormalt.

Jeg er enig om at det ikke er unormalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gabbana
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

danskere snyder med bøffer

Ja jeg kan sgu heller ikke lide dem.

Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Godt at vide det kun var en fordom.

Jeg kan dog lave kylling og mixe min proteinshake til perfektion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 19 minutter siden:

Ja jeg kan sgu heller ikke lide dem.

Jeg kan dog lave kylling og mixe min proteinshake til perfektion.

Nu er jeg på god vej at afspore din tråd. Undskyld for det, men jeg er nødt at blive lidt aktivist her.

Kylling.... helt ærligt....?  Alt siden jeg en gang så en dansk dokumentar om kyllingefarme, så spiser jeg ikke kylling. Som i never ever. Det er ikke kun hvad de stakkels dyrene må udstå (og det er noget af det værste i hele madindustrien - grisene og køerne lever i paradis ved en sammenligning), men det er også et spørgsmål om hvad som er rimeligt at stoppe i sin mund og svælge for at det siden skal blive en del af mig. No way at jeg nogensinde igen spiser industrikylling. Hvis man ikke allerede vidste at mennesket er et monster som har tabt al sans for hvad som er rimeligt, så er det bare at kigge lidt på kyllingeindustrien. 

Så, nu er aktivisten tavs. Undkyld for udbruddet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, for 9 timer siden:

20000 var godt nok også mange penge, men ja okay de skulle vel bruges på noget. Tjente jeg mange penge ( mere end det jeg tjener nu) så havde jeg da nok også gjort det samme.

Ja man skal passe på det kan ende galt. Men jeg søger nu kærligheden et andet sted og jeg tænker ikke man besøger en glædespige for at finde kærligheden. Jeg kender godt spillets regler.

Jeg var bare et sted i mit liv hvor der skulle ske noget andet. 
og pengene var kommet uventet. 
det der kommer let går let. 
 

nej jeg søgte bestemt heller ikke kærligheden. 
Skal siges vi lavede også andre ting sammen en kun i sengen. 
Små weekendture og strandture og bare nød hinandens selvskab. 
 

så kan man ikke undgå at få sympati og følelser for hinanden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig fået ekstra tid, desværre, selvom jeg har besøgt den samme pige et par gange. 
Stemningen er altid god - men jeg oplever næsten hver gang at komme ud af døren før tid. 
Jeg tænker det er selv forskyldt. Når jeg er kommet bliver jeg altid meget genert og skynder mig i bad. Jeg oplever tit at det stopper brat med udløsning, aftørring, bad og smut. Jeg gad virkelig godt lidt nussen og pillow talk. Jeg køber altid god tid 45 min eller 60 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 8 timer siden:

Jeg gad virkelig godt lidt nussen og pillow talk. Jeg køber altid god tid 45 min eller 60 min.

Måske kunne det være en ide, hvis du tidligt (fx ved ankomstkysset eller mens du tager tøjet af) foreslår noget i retning af “Hvis nu vi bliver tidligt færdige med sex, kan vi måske nusse og snakke lidt bagefter, inden jeg smutter i bad?”. Hvis ikke du siger noget, men bare skynder dig ud i badet, vil pigen jo nok tro, at du bare foretrækker at komme lidt tidligere hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har haft en ung studentska som efter en timme på mitt hotellrum frågade om hon fick stanna kvar över natten (hon ville inte ha något extra för det). Hon bodde hemma och det var nästan lite sött att höra henne ringa hem till sin mamma och förklara att hon skulle sova över hos en kamrat. Jag fick en helnatt till priset av en timme och det var härligt att ha en naken ung flicka (pige) sovandes bredvid mig i sängen. På morgonen åt vi frukost (morgenmad) tillsammans i hotellets matsal – jag tror inte att det var några av de andra hotellgästerna som anade att den vackra unga flickan vid mitt bord inte var min dotter utan en ung eskort :P!

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt de fleste steder får man den tid man har betalt for hvilket vel også re rimeligt, men jeg har et par gange oplevet noget ret ekstraordinært, begge dele ligger en del år tilbage og ingen af pigerne er aktive mere.

En pige jeg nåede at besøge nogle gange og fik en rigtig god kemi med var en helt almindelig liderlig enlig mor som en gang imellem lejede et værelse og satte en annonce i når hun trængte til noget pik, tror egentlig ikke hun gik op i det økonomiske bare hun kunne tjene til værelset, for hun ville aldrig have penge før man var færdig og et par gange havde hun tydelig glemt det når man nævnede at nu skulle vi have afregnet, og hun var altid HELT sikker på man kun havde været der 20 min selv om man havde været der i 30 - 45 min, også ved første besøg.

Den anden var en helt ung GP på et klassisk bordel der ikke eksisterer mere, havde bare bestilt fransk og gensidig pilleri som enkeltydelse, men vi faldt bare rigtig godt i snak, havde ikke ur på og havde ingen fornemmelse af tiden men nævnede lige om mutter havde glemt os, men hun smilede bare og sagde at hun ikke bankede på hvis der ikke var nogle der ventede, så ville hun selv bestemme, så vi lå bare tæt og nussede og hyggede os. Da jeg gik kunne jeg se jeg havde været der i 45 min. Hende nåede jeg desværre ikke at besøge igen før hun stoppede.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabbana skrev, den 23.5.2022 at 23:52:

Jeg kunne ikke lige finde på en god overskrift men jeg tænker det går an. Jeg ved ikke lige hvordan jeg man skal starte og hvordan jeg skal formulere mig i det her emne.

Nå men jeg prøver. Når man har fundet en gp man har besøgt mere end en gang og man har god kemi og alt det der og det klinger bare godt det hele så er der nogle gange hvor begge parter glemmer tiden. Her snakker jeg ikke kun om optakten/opvarmningen eller under kampens hede, men også når lanerne er blevet krøllet godt sammen og man bare ligger og snakker med hinanden.
 

Jeg havde en pige jeg besøgte fast og havde besøgt hende mere end en gang. Jeg bestilte engang en Time hos hende, jeg havde bestilt tid hos hende sent på aften eller rettere sagt natten må det være for klokken blev først 00:00 da det blev min tur. Hun havde ikke lige nået at gøre sig klar fordi hun lige skulle have en lur og det er jo helt fair, makeuppen og alt det der skulle jo lægges det hele skulle jo være on fleek. Men da det så endelig blev tid til mit visit og der blev dyrket langymnastik i stor stil og det hele spillede bare. 
 

Efter vi havde sexede lidt var det tid til pillowtalk og lige pludselig føltes det som der var gået mega lang tid siden jeg ankom for jeg ankom jo klokken øv om natten men da hun kiggede på uret var klokken blevet 2.30 om natten. Jeg tror hun også lidt havde glemt tiden.

Så det jeg vil frem til er at hvis man har en god relation til pigen eller hvad man nu skal kalde det. er det så normalt ? fordi det skete/sker nok ikke ved det allerførste besøg men når man besøger dem flere gange at man får længere tid end man egentlig havde bestilt ?

Det skal lige nævnes jeg ved godt at jeg kun var konge og speciel i det købte tidsrum og at dagen efter kommer der en ny kunde og vi begge er kommet videre efter et  endt besøg i know men det er da fedt når man lige får lidt mere tid sammen. Altså jeg mener at selvfølgelig skal Man have det i baghovedet at man er kunde og man er kun speciel i det købte tidsrum i know men forstå mig ret det er da lidt fedt og det er da fedt at man har skabt en god relation til den pige man besøger som kunde .

Jeg tænker andre har haft samme oplevelse, eller det går jeg udfra. Nogle har vel også råd til at betale for en all nighter som jeg vil betegne som den ultimative gp oplevelse, hvilket jeg nok aldrig kommer til at opleve da det er rimelig dyrt  men udover en all nighter så synes jeg det er en fed oplevelse når man får lidt mere tid en det man egentlig havde betalt for om det er så er 20 minutter eller en time mere så er det sgu lidt fedt.

nå nu blev det også sent i må holde jer muntre på sådan en høj hellig mandag aften.

Jeg fik engang en hel nat med den lille kineser Lilli eller hvad hun kaldte sig, er anmeldt her mange gange , men er desværre helt væk, jeg havde betalt for en time på mit hotelværelse, jeg tror kl var 20 og da jeg skulle gå næste morgen kl 08 spurgte hun om hun måtte blive liggende -ja selvfølgeligt jeg havde fået det sex , alt det sex jeg kunne overkomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...