Hop til indhold

Danske GPers priser i forhold til udenlandske GPers priser

Relative priser mellem danske og udenlandske GPer 93 medlemmer har stemt

1. 1. Forudsat samme udseende, sammenligneligt serviceniveau og samme tilbudte seksuelle ydelser: Hvad synes du er en fair merpris for at besøge en dansk GP i forhold til at besøge en udenlandsk GP i 60 minutter?

• Der bør ikke være prisforskel
      20%
      19
    • En mindre prisforskel på 100 kr (ca. 7%) er ok
      6%
      6
    • Forskellen bør være 200 kr (ca. 15%) mere for 60 minutter
      4%
      4
    • Det er fair, hvis en dansk pige tager 300 kr (ca. 20%) mere
      3%
      3
    • Det er passende, hvis forskellen er 500 kr mere (ca. 33%)
      4%
      4
    • Der bør være større forskel end 500 kr for en time
      0%
      0
    • Jeg har ingen holdning til en eventuel prisforskel, for jeg vælger alligevel altid en dansk GP
      13%
      13
    • Jeg har ingen holdning til en eventuel prisforskel, for jeg vælger alligevel altid en udenlandsk GP
      6%
      6
    • Jeg besøger både danske og udenlandske GPer, men jeg har ingen holdning til spørgsmålet
      16%
      15
    • Spørgsmålet er umuligt at svare på
      24%
      23

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Jeg betaler gerne ekstra for en dansk pige, og den bedre oplevelse som en dansk pige, er i forhold til de udenlandske penge maskiner. 

Synes godt nok din holdning til de udenlandske piger er meget generaliserende og ikke fair. 

Skrevet
Lange skrev, for 32 minutter siden:

Synes godt nok din holdning til de udenlandske piger er meget generaliserende og ikke fair. 

Det er min oplevelse. 

Har aldrig haft en god oplevelse med en udenlandsk pige, så dem har jeg helt opgivet. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 26 minutter siden:

Det er min oplevelse. 

Har aldrig haft en god oplevelse med en udenlandsk pige, så dem har jeg helt opgivet. 

Så har du helt klart valgt de forkerte piger. Jeg har mødt rigtig mange dejlige udenlandske piger, som har været alt andet end pengemaskiner. Synes bare det er vigtigt ikke at skære alle over en kam. Dette gælder både de danske og udenlandske piger.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Jeg betaler gerne ekstra for en dansk pige, og den bedre oplevelse som en dansk pige, er i forhold til de udenlandske penge maskiner. 

Mener du seriøst at danske prostituerede lader sig bedække af tilfældige fordi de vil "give en god oplevelse" fremfor at tjene penge?

Hvis svaret er ja så er du uhyre naiv. Hvis svaret er nej så er de udelukkende ude på at tjene penge ligesom deres udenlandske medsøstre. Det er ikke et kald at være prostitueret.

Skrevet
Rafale skrev, for 40 minutter siden:

Mener du seriøst at danske prostituerede lader sig bedække af tilfældige fordi de vil "give en god oplevelse" fremfor at tjene penge?

Hvis svaret er ja så er du uhyre naiv. Hvis svaret er nej så er de udelukkende ude på at tjene penge ligesom deres udenlandske medsøstre. Det er ikke et kald at være prostitueret.

Du er en intelligent fyr, så jeg er (næsten) sikker på at du forstår at det som sker på briksen hos GP'en ikke altid er det hele og heller ikkes altid sort eller hvidt. Mellemrummene - the in-betweens my dear Watson - er meget ofte det man tager med sig  hjem. Hvis den slags har nogen betydning kan jeg godt tænke mig at @AalborgLook m.fl. får mere af det sublime materiale med sig fra danske GP'ere end udenlandske. Det kan være både kulturelt og sprogligt betinget. Men forudsætningen er jo at man ikke er der kun for at stoppe pikken ind, og siden tage den ud når man er færdig. Wham-bam-thank-you-mam fungerer jo helt uden sprog eller kultur.

For mig som svensker er det lidt ligegyldigt hvis hun er dansk som snakker hurtig og ubegribelig københavnsk eller thai som snakker gebrokkent dansk.

Men jeg kan godt forstå danskere som har det anderledes.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Du er en intelligent fyr, så jeg er (næsten) sikker på at du forstår at det som sker på briksen hos GP'en ikke altid er det hele og heller ikkes altid sort eller hvidt. Mellemrummene - the in-betweens my dear Watson - er meget ofte det man tager med sig  hjem. Hvis den slags har nogen betydning kan jeg godt tænke mig at @AalborgLook m.fl. får mere af det sublime materiale med sig fra danske GP'ere end udenlandske. Det kan være både kulturelt og sprogligt betinget. Men forudsætningen er jo at man ikke er der kun for at stoppe pikken ind, og siden tage den ud når man er færdig. Wham-bam-thank-you-mam fungerer jo helt uden sprog eller kultur.

Du ved nu intet om min intelligens eller mangel på samme. Jeg kan være ganske dum ofte - så er det sagt.

Ellers må jeg hellere tilstå at køber jeg en ydelse af en prostitueret, så er det den ydelse der er i fokus og ikke andet. Får intet ud af at holde i hånd og "pillow talk" med en købedame. Hun mener det alligevel ikke og har fokus på min portemonnæ. 

Bananas skrev, for 3 minutter siden:

For mig som svensker er det lidt ligegyldigt hvis hun er dansk som snakker hurtig og ubegribelig københavnsk eller thai som snakker gebrokkent dansk.

Men jeg kan godt forstå danskere som har det anderledes.

Fordelen ved udenlandske damer, altså de europæiske af dem, er at de ganske enkelt er flottere, slankere og normalt også mere dannet. Danske damer er ikke lige min ting, men kan bruges hvis prisen passer. Synes normalt de er trælse og temmelig vulgære med få undtagelser.

Skrevet
Rafale skrev, for 8 minutter siden:

Du ved nu intet om min intelligens eller mangel på samme. Jeg kan være ganske dum ofte - så er det sagt.

Det er noteret. Måske blandede jeg dig sammen med nogen anden? 

Rafale skrev, for 9 minutter siden:

Ellers må jeg hellere tilstå at køber jeg en ydelse af en prostitueret, så er det den ydelse der er i fokus og ikke andet. Får intet ud af at holde i hånd og "pillow talk" med en købedame. Hun mener det alligevel ikke og har fokus på min portemonnæ. 

Det er bare det at en ydelse for dig ikke nødvendigvis er en ydelse for en anden. Det er lidt "dumt" at kategorisere alt andet end sexen som "holde i hånd" og "pillow talk", og det er lidt nedvurderende at påstå at en GP ikke mener det hun siger. Men dig om det.

Rafale skrev, for 12 minutter siden:

Fordelen ved udenlandske damer, altså de europæiske af dem, er at de ganske enkelt er flottere, slankere og normalt også mere dannet. Danske damer er ikke lige min ting, men kan bruges hvis prisen passer. Synes normalt de er trælse og temmelig vulgære med få undtagelser.

Mener du at danske kvinder er grimme, trælse, vulgære og dårligt uddannede, eller kun danske GP'er? Uanset hvilket, så er det jo så god en generalisering som hvilken som helst anden i den her tråd.

Skrevet
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Det er bare det at en ydelse for dig ikke nødvendigvis er en ydelse for en anden. Det er lidt "dumt" at kategorisere alt andet end sexen som "holde i hånd" og "pillow talk", og det er lidt nedvurderende at påstå at en GP ikke mener det hun siger. Men dig om det.

Opvækst og andres erfaring. Fordomme kan også række langt. Hvis fordomme ikke havde en evolutionær funktion (og fordele) så havde vi ikke fordomme.

Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Mener du at danske kvinder er grimme, trælse, vulgære og dårligt uddannede, eller kun danske GP'er? Uanset hvilket, så er det jo så god en generalisering som hvilken som helst anden i den her tråd.

Jeg synes generelt ikke danske kvinder er kønne. Vulgaritet, trælshed og dårlig dannelse er ting der følges ad. "Dårlig uddannelse" tror jeg er en overstætte(r|lses)fejl - der menes egentlig dannelse og fejlen ses ofte ved google-oversæt annoncer.

Danske GP'er (mærkelig forskønnende forkortelse når det er prostituerede der menes), afspejler bare et hjørne af det danske samfund og bærer som sådan hele molevitten - både godt og skidt.

Skrevet
Rafale skrev, for 1 time siden:

For real... det niveau nægter jeg at bevæge mig med på - det er simpelthen for plat. 

Vil bare nøjes med at sige at danske, og udenlandske piger, gør det for penge, men MIN erfaring er at servicen hos de danske piger er bedre. 

Se, det var jo ikke så svært, men det vidste du jo nok godt selv. 

Skrevet
Rafale skrev, for 11 minutter siden:

"Dårlig uddannelse" tror jeg er en overstætte(r|lses)fejl - der menes egentlig dannelse og fejlen ses ofte ved google-oversæt annoncer.

Jeg læste dig bare lidt for hurtigt. Vi har det samme på svensk: "bildad vs utbildad".

Glædespige eller prostitueret - det er bare ord. Vi vælger de ord vi har det bedst med. Lønslave eller ingeniør. Kommunaltjenestemand eller systemunderlegen. Grødsnakkere eller dansker.

Frit valg.

Skrevet
Bananas skrev, for 38 minutter siden:

Det er noteret. Måske blandede jeg dig sammen med nogen anden? 

Trolle foder.jpeg

Skrevet
Bananas skrev, for 1 time siden:

Jeg læste dig bare lidt for hurtigt. Vi har det samme på svensk: "bildad vs utbildad".

Glædespige eller prostitueret - det er bare ord. Vi vælger de ord vi har det bedst med. Lønslave eller ingeniør. Kommunaltjenestemand eller systemunderlegen. Grødsnakkere eller dansker.

Frit valg.

Jeg tror bare det kommer fra det latinske educatus via  romanske sprog og engelsk. Det bliver så på dansk til veluddannet  og svensk utbildad. I virkeligheden betyder det bare velopdragen eller dannet men google translate ødelægger det.

Vidste ikke danskere blev kaldte grødsnakkere men det passer fint med at unge mumler meget.

Skrevet
Plaskeren skrev, den 22/5/2022 at 10:21:

Forventer du også at Porsche skal sælge dig en bil til samme pris som Lada? Nej vel.

Nogle ting i livet er dyrere end andre.

vil du være venlig at uddybe hvad du mener med det ?

Skrevet
AalborgLook skrev, den 22/5/2022 at 18:09:

Det er min oplevelse. 

total dum og generaliserende kommentar og opfattelse du skriver længere oppe. 

Skrevet
I will lick your feet skrev, 1 time siden:

total dum og generaliserende kommentar og opfattelse du skriver længere oppe. 

Så jeg kan ikke have en personlig opfattelse ud fra mine oplevelser! 

Godt der er en herinde som har monopol på hvad man må mene, og fortælle os alm brugere hvad der er rigtig og forkert. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 36 minutter siden:

Så jeg kan ikke have en personlig opfattelse ud fra mine oplevelser! 

Godt der er en herinde som har monopol på hvad man må mene, og fortælle os alm brugere hvad der er rigtig og forkert. 

Du må mene havd du vil, din opfattelse passer bare ikke for mange andre.

Måske du skulle prøve nogle udenlandske søde piger som vi har her i hovedstaden .

Skrevet

Jeg har fået fantastiske oplevelser hos danske prostituerede og hovedet-i-rattet elendige oplevelser hos udenlandske prostituerede.

Men jeg har og fået fantastiske oplevelser hos udenlandske prostituerede og hovedet-i-rattet elendige oplevelser hos danske prostituerede.

Jeg synes personligt at priserne er stukket helt af. Priserne hos danske prostituerede er normalt markant højere end hos udenlandske, især hvis man ser på hvilken service man får. Og jeg vil ikke betale ekstra, bare fordi den prostituerede taler dansk. Så det er efterhånden længe siden jeg har været hos en dansk prostitueret.

Skrevet

Det jeg går efter hos en glædespige er som regel at få lov (mod betaling selvfølgelig) til at tage billeder under akten, og den service findes ikke hos mange danske gp'ere, men derimod gør mange af dem fra ungarn.

Så prisen er den ene forskel, men bestemt også det der bliver tilbudt. Foto vil jeg altid gerne betale mere for, så er det ligegyldigt hvor de kommer fra :)

Skrevet
Bamsefyr skrev, den 22.5.2022 at 09:34:

Har de samme udgifter til privat husholdning. Udgifter til husleje, bil, børn, gæld?

Og skat og moms.

• 3 weeks later...
Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, den 22.5.2022 at 13:49:

Jeg bliver ret provokeret af ordet 'fair'.. Hvad er fair merpris? :wacko:

Alle GP'er må præcis selv bestemme hvad der er fair for HENDE.. Det er hende selv, og kun hende, der skal fastsætte sin time pris. 

I stedet burde man måske kigge på, hvorfor at en GP sætter den pris hun gør. De fleste kan nok godt regne ud at hvis man tager 500kr for en time, så kræver det at man ser flere kunder, frem for hvis man tager 3000kr for en time. Hvad der mest tiltalder en som kunde i det tilfælde, er så op til den enkelte. 

Der er intet ''rigtigt'' eller ''forkert'' når det handler om prisen for en ydelse, ligemeget om der er tale om en dansk eller -ikke-dansk GP

Jeg er meget enig. Og jeg er også optaget af begrebet "fair". Det handler vel om hvad man selv synes er "den rigtige pris". Både som udbyder og som kunde. Det er vel det samme som hvis der er tale om prisen på en restaurant, på en bil, eller for en liter mælk (beklager den lidt usmagelige sammenligning). Hvis man synes det er prisen værd, betaler man for det - og helst med glæde. Hvis man ikke synes, det er den rette pris, kan man jo bare lade være med at købe... Det er da under ingen omstændigheder sælgerens ansvar om kunden køber? 

Jeg synes, at kritikken af Annika-Sofias prisniveau eller ønske om depositum er helt malplaceret. Hvis man ikke ønsker at acceptere hendes ønsker, kan man vel bare undlade at købe? 

Jeg har ikke haft fornøjelsen af Annika-Sofia, så jeg vurderer ikke om prisen er "fair" eller ej. Mit argument er at alle piger vel selv har den frihed, at sætte prisen, som de ønsker. 

Skrevet

Det jeg også synes er meget interessant er dette :

Hvorfor har man overhovedet brug for at nævne - endsige skrive om - at man finder en kvindes pris for sex for høj? 

Hvad er det der driver en til at skrive det? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.