Hop til indhold

Danske GPers priser i forhold til udenlandske GPers priser

Relative priser mellem danske og udenlandske GPer 93 medlemmer har stemt

1. 1. Forudsat samme udseende, sammenligneligt serviceniveau og samme tilbudte seksuelle ydelser: Hvad synes du er en fair merpris for at besøge en dansk GP i forhold til at besøge en udenlandsk GP i 60 minutter?

• Der bør ikke være prisforskel
      20%
      19
    • En mindre prisforskel på 100 kr (ca. 7%) er ok
      6%
      6
    • Forskellen bør være 200 kr (ca. 15%) mere for 60 minutter
      4%
      4
    • Det er fair, hvis en dansk pige tager 300 kr (ca. 20%) mere
      3%
      3
    • Det er passende, hvis forskellen er 500 kr mere (ca. 33%)
      4%
      4
    • Der bør være større forskel end 500 kr for en time
      0%
      0
    • Jeg har ingen holdning til en eventuel prisforskel, for jeg vælger alligevel altid en dansk GP
      13%
      13
    • Jeg har ingen holdning til en eventuel prisforskel, for jeg vælger alligevel altid en udenlandsk GP
      6%
      6
    • Jeg besøger både danske og udenlandske GPer, men jeg har ingen holdning til spørgsmålet
      16%
      15
    • Spørgsmålet er umuligt at svare på
      24%
      23

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Spørgsmål om prisniveau dukker op med jævne mellemrum. I denne afstemning handler det ikke om prisen i sig selv, men om hvorvidt der efter din mening bør være forskel på den timepris, som en dansk GP ønsker i forhold til den timepris, som en udenlandsk GP koster. Og i givet fald hvor meget.

Helt teoretisk antages det, at den danske og den udenlandske pige er helt ens med hensyn til udseende, serviceniveau og de seksulle ydelser, som tilbydes. Og ja, den præmis er ikke altid opfyldt i virkeligheden, men det lader vi som om i denne afstemning.

Der tages udgangspunkt i et besøg på 60 minutter.

Den samlede mængde af udenlandske GPer i Danmark er naturligvis på mange punkter forskellige, og det er derfor svært at skære dem over samme kam. For pigerne er jo vidt forskellige hvad angår land, prisniveau og andre ting. Men danske piger er jo også forskellige i deres prissætning og på andre punkter. Så tænk afstemningen som en prisforskel mellem den gennemsnitlige danske og den gennemsnitlige udenlandske pige.

Skrevet

Hvad i alverden skal denne undersøgelse bruges til?

Er det endnu i forsøg på at fortælle, at de danske piger tager for meget?

Jeg ville ikke kunne bedømme, selv ikke om det var 2 danske piger jeg "sammenligner"

Hvorfor tager 2 danske piger så en forskellig pris, for samme ydelse?

Skrevet

Har de samme udgifter til privat husholdning. Udgifter til husleje, bil, børn, gæld?

Skrevet

Pigerne har ret til at tage nøjagtig det de vil, ligesom manden har ret til at sige nej hvis han syntes det er for dyrt.

Redigeret af junglebøffen
fortrød

Skrevet

Mærkelig afstemning. 

Sæt løn på arbejdsplads ind, hvor mænd og kvinder har samme uddannelse og samme forudsætninger og se hvor skørt det er.

Sæt løn på arbejdsplads ind, hvor danske og udenlandske arbejdere har samme uddannelse og samme forudsætninger og se hvor skørt det er.

Der mangler en ting i meningsmålingen:

Er den danske eller udenlandske gp registret hos SKAT og kan give dig et bevis derpå, er du så villig til at betale merprisen?

Skrevet

Endnu en forståelig men ligegyldig afstemning når man ved, at så mange nuancer influerer gp’er, livsforhold, kundesegment, bopæl, børnepenge, fradrag, alder, ydelser, levetid som Gp-karriere….

Ungarnsk pige knalder 3 pr dag og 15 pr uge i 3 turnéer i Danmark for i en kortere årrække at spare sammen til et liv i Ungarn (lidt ala en fodboldspiller med en 10-års karriere). Måske deles lejlighed med 1-2 andre uden udgift til kørsel, skat, moms mm. Ergo k a n hun prisdumpe og hvis motivationen er ‘skrabe så mange penge sammen som muligt på kort tid’, en helt anden vinkel end

42 årig dansk gp med uddannelse påbegyndt og børn, der ønsker få besøg med kvalitet, tid, ro (3-4 pr uge) og betaler skat. Større leveomkostning men også fradrag. Motivation kan være nydelsen i de mange facetter et besøg mellem 2 mennesker kan give. Ligesom frihed og fleksibilitet måske betyder meget ift kneppe-fabrik-segmentet med ‘tage tryk-kunder’ (flertallet?). 

Alt er fair. Kunder (efterspørgsel, niche) bestemmer. Nogle kunder vil gerne betale for at kunne kommunikere via sprog, humor, undgå misforståelser mm. 

junglebøffen skrev, for 30 minutter siden:

mange gange får du en bedre oplevelse hos de dyrere piger

Nogle/mange gange alt efter hvad ‘oplevelse’ man søger. 

Tager en revisor i Sæd egentlig lige så meget i timen som en revisor i Døllefjeldemusse eller på Østerbro? 

Skrevet

Forventer du også at Porsche skal sælge dig en bil til samme pris som Lada? Nej vel.

Nogle ting i livet er dyrere end andre.

Skrevet
junglebøffen skrev, for 37 minutter siden:

Pigerne har ret til at tage nøjagtig det de vil, ligesom manden har ret til at sige nej hvis han syntes det er for dyrt.

Fuldstændig rigtig, det hedder "udbud og efterspørgsels"  og er en grim kapitalistisk ting ifg. min gamle lære i økonomi (han var meget aktiv medlem af DKP og så helst russisk plan økonomi)

Skrevet
Plaskeren skrev, for 7 minutter siden:

Forventer du også at Porsche skal sælge dig en bil til samme pris som Lada? Nej vel.

Håber ikke du mener dansker piger er Porsche og udenlandske piger er Lada. I givet fald er jeg meget uenig. 

Skrevet

Folk, der bruger bør, burde behandles for burdisme, der er en farlig lidelse….

Gæt: 50% stemmer 1-300,- (typisk dansk/mandsk) mens den anden 1/2 stemmer ‘jeg er pisse ligeglad’/kan ikke besvare/knalder udenlandske/jagter tilbud-billigste….

Påstand: 50% af reaktioner vil nu handle om skøre sammenligninger med Porsche og kaviar ift dk/udenlandske piger og så misforstår andre det som om dyre eller danske pr automatik er bedre og så kører samme plads endnu engang indtil 2024, hvor en ny afstemning eller tråd om priser mellem de 2 ‘nationaliteter’ kører. 

Synes iøvrigt punktet ‘pigen bestemmer præcis selv, hvor meget mere, hun tager og det er fair punktum’. Så havde jeg også stemt. 

Skrevet
  • Author
Cords skrev, for 46 minutter siden:

Hvad i alverden skal denne undersøgelse bruges til?

Det er ren underholdning for dem, som gider deltage eller læse tråden. Og måske også lidt et forsøg på at se, hvordan EG-brugernes holdning til emnet fordeler sig. Når emnet er kommenteret i andre tråde, ender det ofte i hat og briller, hvilket forståeligt nok holder mange fra at deltage i debatten. Desuden er det nemmere og hurtigere bare at stemme, end at læse en to-siders tråd om emnet og derefter sig formulere en holdning.

Cords skrev, for 51 minutter siden:

Er det endnu i forsøg på at fortælle, at de danske piger tager for meget?

Nej, der er ikke nogen skjult dagsorden. Afstemningen handler udelukkende om, hvor meget værdi man tillægger det, at pigen er dansk i stedet for udenlandsk.

Bamsefyr skrev, for 49 minutter siden:

Har de samme udgifter til privat husholdning. Udgifter til husleje, bil, børn, gæld?

Det har de jo sikkert ikke, men det ved vi som sexkøbere jo ikke noget om. Indgår de overvejelser for dig, når du planlægger dit næste GP-besøg? Og hvilken betydning har det for, om du vælger dansk eller ej, og hvordan mener du i givet fald at disse forhold bør afspejles i prisen?

junglebøffen skrev, for 43 minutter siden:

Det er vel et spørsmål om pigen vil have mange kunder til lav pris eller færre kunder til en dyrere pris, mange gange får du en bedre oplevelse hos de dyrere piger da de ikke er udkørte efter kunder på samlebånd.

Vi er helt enige, men det gør sig jo gældende for både de danske og de udenlandske piger. Afstemningen går på, om og hvor meget forskel, der i din optik bør være på en dansk og en udenlandsk GP.

Pophair skrev, for 22 minutter siden:

Der mangler en ting i meningsmålingen:

Er den danske eller udenlandske gp registret hos SKAT og kan give dig et bevis derpå, er du så villig til at betale merprisen?

Jeg gætter på, at de fleste af os ikke gider koncentrere os om skattepapirer, når vi tager på GP-besøg.

karpede00 skrev, for 16 minutter siden:

Kunder (efterspørgsel, niche) bestemmer. Nogle kunder vil gerne betale for at kunne kommunikere via sprog, humor, undgå misforståelser mm. 

Nemlig, tak. Afstemningen går på, hvor meget man er villig til at betale for dette.

Jeg ved godt, at det er super svært at sammenligne, og har derfor forsøgt at holde afstemningen så simpelt som muligt.

Skrevet

Må jeg lige pointere at tråden ikke opfylder betingelserne for endnu en tråd om priser... Tsk, tsk, tsk...

Skrevet

Øøhh... ! det burde vel koste det samme ca., da de / vi jo alle er mennesker af kød og blod :) 

Men der er vel nogle forklaringer på at nogle af de udenlandske har lavere priser end danske piger.

Nogle af de udenlandske har jo nok lavere bolig udgifter i det land som de bor i, da priserne generelt er lavere. At de måske bor sammen med andre eller måske bor hos forældrene. En bolig i Østeuropa kan umuligt koste ret meget. 

Og når de arbejder det halve af måneden i Danmark, så betaler de måske ikke husleje i deres hjemland, og så bor og sover de jo teknisk set i den seng som de også har sex med fremmede mænd i. De danske piger har en privat bolig til danske bolig priser !

Og så er der jo det som hedder "omsætningshastighed". Lavere priser kan give flere mænd igennem kasseapparatet totalt set...selv danske piger har tidligere skrevet herinde, at 500 kr ydelser kan give mere end ½-1 times aftaler når arbejdsdagen er omme. Det gælder nok ikke 100% hver eneste vagt. Og det var skrevet da der var flere som besøgte de danske piger.

Skrevet

Det handler ikke om dansk eller udenlandsk. Det handler kvalitet. Og det betaler jeg gerne ekstra for.

Skrevet
Roger Rabbit skrev, for 6 minutter siden:

Det handler ikke om dansk eller udenlandsk. Det handler kvalitet. Og det betaler jeg gerne ekstra for.

Der taber de danske piger STORT på alle vigtige parametre!

Det eneste de har kørende for sig, er at de taler samme sprog som de fleste af deres kunder.  Derfor ville jeg betale mindre for en dansk prostitueret end en udenlandsk. 

Skrevet

Så længe ingen er tvunget til at købe deres ydelser, skal pigerne da tage, hvad de kan få. Tankegangen om "fair priser" i et frit marked er nonsense.

Skrevet
  • Author
Roger Rabbit skrev, for 44 minutter siden:

Den holdning er der flere, som deler. Men bemærk, at denne afstemning ikke handler om forskelle i kvalitet, men derimod forskel i nationalitet, og hvad det betyder for prisen. Du kan fx tænke det som forskellen mellem en højkvalitets pige fra Danmark i forhold til en højkvalitets pige fra udlandet.

Casten skrev, for 31 minutter siden:

Så længe ingen er tvunget til at købe deres ydelser, skal pigerne da tage, hvad de kan få.

Er ikke uenig. Men hvad kan man så få ekstra ved at være en dansk pige i forhold til en udenlandsk? Det er det, afstemningen her går på.

Skrevet

Tja det er et liberalt (frit) område for prissætning, d’hamerne må tage præcis den pris de vil have, har de for få kunder kan de justere prisen op, har de for mange kunder kan de sætte prisen op, det handler sgu ikke om “orkan Olga” kommer fra Rusland, eller Danmark, men, hvad hun vil have. Unge kønne kvinder med slanke krope og store naturlige bryster kan sætte prisen højere end en tykmavet mormor med grå hår og er 60 + .

Skrevet

Jeg bliver ret provokeret af ordet 'fair'.. Hvad er fair merpris? :wacko:

Alle GP'er må præcis selv bestemme hvad der er fair for HENDE.. Det er hende selv, og kun hende, der skal fastsætte sin time pris. 

I stedet burde man måske kigge på, hvorfor at en GP sætter den pris hun gør. De fleste kan nok godt regne ud at hvis man tager 500kr for en time, så kræver det at man ser flere kunder, frem for hvis man tager 3000kr for en time. Hvad der mest tiltalder en som kunde i det tilfælde, er så op til den enkelte. 

Der er intet ''rigtigt'' eller ''forkert'' når det handler om prisen for en ydelse, ligemeget om der er tale om en dansk eller -ikke-dansk GP

Redigeret af Annika.Sofia.A

Skrevet
  • Author
Annika.Sofia.A skrev, for 3 minutter siden:

Hvad er fair merpris? 

I denne afstemning går det på, hvad man som sexkøber er villig til at betale ekstra, for at det er en dansk pige, man tilbringer en time hos frem for en udenlandsk pige (alle andre parametre anses for at være de samme). Beklager, hvis ordet “fair” forvirrer billedet.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

I denne afstemning går det på, hvad man som sexkøber er villig til at betale ekstra, for at det er en dansk pige, man tilbringer en time hos frem for en udenlandsk pige (alle andre parametre anses for at være de samme). Beklager, hvis ordet “fair” forvirrer billedet.

Ja så skulle der i den sammenhæng være benyttet et andet ordvalg :)

Skrevet

Fair? Pigerne bestemmer vel selv, hvad de vil have? Noget andet er om man får kunder.

Jeg har f.eks. en gammel spade ude i mit skur. Den er jeg glad for, og den er ikke til salg, men hvis nogen byder mig 1.500 for den, så sælger jeg i samme sekund. Banker naboen på og forlanger at få den til 15 kr fordi han selv synes, at det er fair, så får han den ikke. Han får en kold fra skabet, et dunk i ryggen, og et stort smil, men spaden beholder jeg, når jeg vender ham i døren. Den er min. Prisen sætter jeg.  Jeg er sikker på, at det samme gælder fisse. Det er fissens ejermand, som ved hvad det skal koste at, hm ja..du ved. Jeg synes det vil være helt forkert, at forlange til en lavere pris, men måske er jeg forkert på den? For at være sikker har jeg lige prøvet princippet af. Jeg gik den i den lokale 24/7 og forlangte nybagt brød til 1 kr og 25 øre. Jeg var meget insisterende. - Kom så. Giv mig det brød. Det er jo ikke mere værd, og du kan selv se, at jeg er sulten. 
Det virkede som en god ide, men der blev jeg snydt. Han ville ikke sælge. Jeg fortalte brødets ejermand, at jeg for ganske kort tid siden, havde købt et brød I Pakistan til netop denne pris, men det var han ligeglad med. Han var så fræk, at han sage, at. så måtte jeg da hele tage flyveren til Islamabad næste gang jeg ville have lidt brød. Brød koster nok bare der brød koster. Er det for dyrt sælger det ikke, og er det for billigt får bageren virkeligt travlt uden at tjene en skilling. Pris er noget der finder sig selv. Uanset hvad man synes.

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 1 time siden:Der er intet ''rigtigt'' eller ''forkert'' når det handler om prisen for en ydelse, ligemeget om der er tale om en dansk eller -ikke-dansk GP

Jeg er ikke enig. Prisen for en time eller en halv time kan blive for lav. Personligt ville jeg til enhver tid fravælge et tilbud på 500 DKK for 30 minutter. 

Skrevet

Jeg betaler gerne ekstra for en dansk pige, og den bedre oplevelse som en dansk pige, er i forhold til de udenlandske penge maskiner. 

Skrevet

Har de her tråde omkring priser ikke været oppe flere gange nu  eller er det bare mig ? Jeg synes efterhånden det ender ud i samme diskussioner, og samme uenigheder 

er det ikke bare at acceptere og respektere den pris en dansk glædespige har  ? Jeg tænker bare at hvis man vil gå til en dansk gp der tager for eksempel  2500 for time så gør man det uden brok, og hvis man hellere vil gå til en udenlandsk gp der tager 1600 for en time så går man til en udenlandsk uden at shame de danske gp’er for prisen. Jeg kan ikke rigtig se at den er længere

Den der har grisen bestemmer prisen som man siger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.