Hop til indhold
Den_glade_amatør

Gummi eller ej ved købesex

Holdning til brug af kondom ved købesex-oplevelser  

203 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad er din holdning til brug af kondom i forhold til købesex?

    • Jeg insisterer på, at alt foregår med kondom, også oralsex
      24
    • Jeg er ligeglad med, om oralsex er med eller uden kondom, men jeg knepper kun med gummi
      38
    • Oralsex skal helst altid eller næsten altid være uden kondom, men jeg knepper kun med gummi
      49
    • For det meste er oralsex uden kondom og penetration med kondom, men af og til er jeg også med på sex uden kondom, når situationen er til det
      58
    • Jeg undgår altid eller næsten altid brug af kondom, undtaget når det drejer sig om analsex
      18
    • Jeg ønsker ikke at bruge kondom, heller ikke ved analsex
      16


Recommended Posts

Guest Davina Luna
Søren A skrev, den 16.5.2022 at 22:53:

Jeg har sådan set ikke noget imod, at nogle dyrker sex uden gummi. Det må de selv om, men det undrer mig dog, men okay. Så længe det står i annoncen. 
 

Jeg har til gengæld rigtig meget imod, at  GP’er der ikke annoncerer med det gør det, eller endnu værre GP’er, der annoncerer med at de ikke gør det, alligevel gør det uden gummi. 
 

Personlig går jeg langt uden om de piger, som annoncerer med at de knepper uden gummi, og lidt naivt troede jeg faktisk, at jeg så kunne være rimelig sikker på, at jeg ikke var sammen med piger, der gjorde det uden. 
 

Efter en længere pause var jeg så småt ved, at tage tilløb til et besøg igen, men den tråd/afstemning her har godt nok lige fået mig til at hade branchen igen, og jeg har totalt mistet lysten til at besøg en GP. Bare tanken om, at slikke fisse på en GP, der lige er blevet kneppet uden gummi og endnu værre, at hendes fisse har været spermet til…. Fy for fanden da. 

Se det er præcist det jeg mener. Det er ikke i orden at en Gp tilbyder en mand at slikke en fisse en anden mand har spermer i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Davina Luna skrev, den 24.5.2022 at 22:20:

Se det er præcist det jeg mener. Det er ikke i orden at en Gp tilbyder en mand at slikke en fisse en anden mand har spermer i. 

Der er faktisk nogle der tænder på slik fisse når en anden er kommet der i.  Er tilbudt komme til et trekant med en fast pige   med en anden fyr  der ønsker jeg spermer op i pigen så han kan slik efter .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden er et år gammel. Der kører vist to andre om emnet p.t. så det virker lidt fjollet at genoplive den døde tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...