Sliksen 248 Skrevet 6. Maj, 2022 Hej, en strøtanke fra mig mens jeg sidder og bladrer igennem diverse anmeldelser. Emnet har måske været oppe før. Er glædespiger egentlig glade for at blive anmeldt herinde? Jeg ville føle et vis pres hvis jeg vidste min arbejdsindsats, sexuelle formåen, udseende, højde og drøjde efterfølgende ville blive nøje beskrevet og ivrigt diskuteret på et offentligt forum. Er det bare en del af gamet, man må tage med, når man har valgt denne branche? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 6. Maj, 2022 Ja det er bare en del af branchen. Primært er det jo kundernes site. Til viden om gode/dårlige piger. Selvom mange også har indset. Oplevelsen også kan være præget af kemi og kundens egen adfærd. Tænker da ikke det må være rart, at få dårlige anmeldelser og desværre kan der også skrives løgne og så bliver det ord mod ord. Men ja det er i al fald en del af gamet, vi må acceptere og bare gøre vores bedste. Mat der kan advares mod fusk og afpresning mm er jo i al fald en go ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 6. Maj, 2022 Sliksen skrev, for 10 minutter siden: Hej, en strøtanke fra mig mens jeg sidder og bladrer igennem diverse anmeldelser. Emnet har måske været oppe før. Er glædespiger egentlig glade for at blive anmeldt herinde? Jeg ville føle et vis pres hvis jeg vidste min arbejdsindsats, sexuelle formåen, udseende, højde og drøjde efterfølgende ville blive nøje beskrevet og ivrigt diskuteret på et offentligt forum. Er det bare en del af gamet, man må tage med, når man har valgt denne branche? Gpèrne er naturligvis glade for en sådan tråd og de glæder sig hver gang til gratis reklame når mænd starter en ny tråd, go on Gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 6. Maj, 2022 Mortenkok skrev, for 16 minutter siden: Gpèrne er naturligvis glade for en sådan tråd og de glæder sig hver gang til gratis reklame når mænd starter en ny tråd, go on Gp Både ja og nej. Flere piger frabeder sig direkte, at blive anmeldt. Smag og behag er forskellig og kemi har stor indflydelse, så anmeldelser skal jo altid tages for hvad de er. Anmeldelser om snyd, falske billeder, manglende ydelser og lignende er rare, så er vi da ikke flere end nødvendigt, der bliver taget ved næsen, bare fordi vi er udstyret med 2 hoveder. Anmeldelser om gode besøg viser pigen kan præstere, men det er jo ikke sikkert hun kan det men den næste kunde, som har en helt anden attitude. Der er ingen tvivl om, at der er plads til forbedring, men pt. er det vel den bedste mulighed vi kunder har. BR 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Not sure how you could work if not. ? Actually, more probably should write something ! As the once that have good experiences are far less likely to write. It's the same at my work. Nobody writes in about the positive, but the negative gets written about and posted in the media. From my work, it's at the very least a 10-1 ratio. Sometimes A girl may even ask. If she senses it's been a good visit. Since as I said. So few does. Redigeret 6. Maj, 2022 af Keaper 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 6. Maj, 2022 A review, if based on facts, is a thank you for the girl. ... but...rewievs and rewievs are not the same. I have many excellent reviews myself, but they differ in " Detail Description ". Luckily, the gentlemen in Copenhagen are true cavaliers and kept a few details to themselves. A gentleman I was meeting in Jylland 2019/ 2020 probably had a photographic memory and even described 2 visits down to the smallest detail - almost everyone who read this expected exactly the same experience.... but everyone is different.... I might enjoy sensual moments with "Hans" and wild and passionate sex with "Peter".... A fact-based review is very nice recognition for a girl , but a gentleman is allowed to keep certain details to himself. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 6. Maj, 2022 Tantra skrev, for 57 minutter siden: A review, if based on facts, is a thank you for the girl. ... but...rewievs and rewievs are not the same. I have many excellent reviews myself, but they differ in " Detail Description ". Luckily, the gentlemen in Copenhagen are true cavaliers and kept a few details to themselves. A gentleman I was meeting in Jylland 2019/ 2020 probably had a photographic memory and even described 2 visits down to the smallest detail - almost everyone who read this expected exactly the same experience.... but everyone is different.... I might enjoy sensual moments with "Hans" and wild and passionate sex with "Peter".... A fact-based review is very nice recognition for a girl , but a gentleman is allowed to keep certain details to himself. Yes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Mortenkok skrev, for 1 time siden: Gpèrne er naturligvis glade for en sådan tråd og de glæder sig hver gang til gratis reklame når mænd starter en ny tråd, go on Gp Hmm. Det er i sig selv gratis reklame, at have en profil på EG. Hvis du ikke vidste det. Så ved ikke lige hvad du antyder. Og ønsker heller ikke at afspore tråden. Men en efter min mening urelevant kommentar. Med mindre jeg misforstår. Jeg opfatter som du mener vi er glade for denne tråd. Måske mener du vi er / burde være glade for gratis omtale via anmeldelser. Redigeret 6. Maj, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) En god anmeldelser er guld (kr) værd for en gp. På den anden side, kan en dårlig anmeldelse koste penge. Hvis den dårlige anmeldelse er reel nok, så må der jo bare strammes op. Sådan er det jo i alle brancher mht ros og ris. At frabede sig anmeldelser virker i min verden lidt komisk. Svarer lidt til at den restaurant jeg besøger, frabeder sig at jeg giver en anmeldelse. Uden dog at sammenligne de 2 brancher, men begge er serviceydelser. Jeg laver anmeldelser på dem jeg har lyst til, det er det dette forum bruges til. Det skal ingen bestemme, så længe jeg overholder retningslinjer for sitet. Vedkommende kan jo heller ikke vide det er mig. Redigeret 6. Maj, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 6. Maj, 2022 Pophair skrev, for 38 minutter siden: Vedkommende kan jo heller ikke vide det er mig. Not completely correct. As an example : My customers have to verify themselves in a way I developed and I can "recognize" EVERY customer - especially through their profile here on eroguide... it's possible that some girls do it similarly... Furthermore, I agree that you as a customer can truthfully evaluate each service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 6. Maj, 2022 Tantra skrev, for 6 minutter siden: Not completely correct. As an example : My customers have to verify themselves in a way I developed and I can "recognize" EVERY customer - especially through their profile here on eroguide... it's possible that some girls do it similarly... Furthermore, I agree that you as a customer can truthfully evaluate each service. Yes, in that way you would know it's me that write. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 6. Maj, 2022 Ikke alle spørg for en god ordens skyld inden du skriver og udgiver en anmeldelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrøkenLegesyg 143 Skrevet 6. Maj, 2022 En anmeldelse her på eroguide kan sidestilles med en anmeldelse på trustpilot. En anmelders oplevelse kan spænde bredt alt afhængigt af kemien med den pågældende gp. Tro mig - GP'er nyder heller ikke al sex til et 12 tal. Sådan er det jo når det ikke er materielle ting der anmeldes. Og selv materielle ting kan jo opleves forskelligt. Heldigvis har den anmeldte gp mulighed for at kommentere henholdsvis på både gode og knap så gode anmeldelser. Som jeg ser det fungerer en anmeldelse altid som en form for reklame- og vi kan vel hurtige blive enige om at vi ikke alle kan lide det samme men selv en dårlig omtale er jo omtale Personligt fik jeg et lille selvtillidsløft da jeg en sjællen gang fik en bette anmeldelse herinde dengang jeg var aktiv. Senere frabad jeg mig faktisk anmeldelser, da jeg oplevede en form for jalousi blandt mine legekammerater- det var sgu lidt sjovt med tanke på at vi jo befandt os i den konstellation som vi nu engang gjorde. Jeg fik sågar nogle gange beskeder omhandlende min vurdering af hvem af mine partnere jeg synes var bedst Håber mine tanker giver lidt indsigt i, hvorledes disse anmeldelser opleves af de "lyserøde" Knus og rigtig dejlig weekend til eroguidefolket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. Maj, 2022 Sliksen skrev, for 4 timer siden: Hej, en strøtanke fra mig mens jeg sidder og bladrer igennem diverse anmeldelser. Emnet har måske været oppe før. Er glædespiger egentlig glade for at blive anmeldt herinde? Jeg ville føle et vis pres hvis jeg vidste min arbejdsindsats, sexuelle formåen, udseende, højde og drøjde efterfølgende ville blive nøje beskrevet og ivrigt diskuteret på et offentligt forum. Er det bare en del af gamet, man må tage med, når man har valgt denne branche? Jeg har intet problem med at blive anmeldt herinde. Jeg bestræber mig altid på at yde en god service og give en god oplevelse. Faktisk synes jeg det er et super godt forum, som jeg har ladet mig fortælle, at nogle har rigtig stor glæde af, hvilket jo er dejligt. Jeg ønsker mig faktisk et lignende forum for os piger, så vi kan minimere alt den tid vi spilder på de, desværre til tider mange, ubeskriveligt trætte de mænd, som f. Eks bruger alt for meget af vores tid på, at ringe op med 1000vis af spørgsmål osv, velvidende om at de kun ønsker en spiller eller booker en tid og dermed ødelægger muligheden for en anden kan besøge os der, for bare at blive væk. Ganske trættende faktisk. Men trådens kerne. Intet problem for mig. Jeg gør mit bedste. Og finder det super hyggeligt at tjekke på forum om nogle har berettet om et møde med mig, værdig til et skriv 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 6. Maj, 2022 -Ja og når så jeg ligger og lytter til alle de mænds spørgsmål -føler jeg faktisk jeg betaler for, at spille min tid -i sted for at få en god og seriøs massage... -Efterhånden er det langt i mellem de kvinder -der ikke retter fokus efter deres mobil, i mens de giver massage... Og andre igen mener det er helt fint -at afkorte tiden -selv om man har aftalt noget andet...-da næste kunde står og venter... Og det forum for jer piger -skal så osse være for vos mænd -der jo kan kommentere og komme med smarte bemærkninger til det i skrive om;-) Jeg skriver anmeldelse, uden hensyn til, hvad pigerne synes om det... Jeg kunne ikke drømme om, at lyve eller digte en historie... Men har jeg fundet noget rigtig godt tøver/undlader jeg at skrive om det -da jeg gerne vil have dem for mig selv (naivt håb) Men dem er det sgu laaagt i mellem i vore dage, men pludselig en dag har de også fået nykker -og er blevet ligesom alle de andre -sådan er det sgu tit! Men jeg lever for jagten, og giver aldrig op -finde det perfekte det som jeg ikke viste jeg trængte, så meget til, netop den dag ggg. Anmeldelser herinde er ren underholdning og inspiration til nye besøg eller dem man skal undgå... men kan også blive tilpas nysgerrig -selv om det på papiret er en "dårlig anmeldelse -kan det være noget der tiltrækker -og så forskellige som vi mænd er -kan den ene have en dårlig oplevelse, og jeg måske en bedre ved den samme Gp eller modsat. Jeg ville helle aldrig lefle og sweettalk for Gp i en anmeldelse eller kommentar -fordi jeg ved de læser med herinde -det er anstrengende at læse sådanne, og måske kan de der gør det smørre så meget, at de kan få en gratis/rabat ved næste besøg... eller ved jeg sgu ikke årsagen til de gør det... Men sådan er vi jo så forskellige heldigvis... En sidste ting jeg har stor respekt for dem jeg besøger eller dem der skriver herinde -det er bare ikke altid gensidigt, hvilket er trist, og når jeg læser om nogen der nedgøre andre fordi de kan, eller føler de er bedre end andre, og dermed har lov til, at skrive som det passer dem. Så bliver jeg da nysgerrig på, hvad de egentlig bilder sig ind... -Og det har jeg fået så uendelige mange svar på ved, at læse herinde...;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 6. Maj, 2022 (edited) Om man skriver en anmeldelse er i princippet op til en selv. Og der er en god del der gør det med respekt for kvinden de har besøgt. Hvis en kvinde frabeder sig anmeldelser, så følger jeg dette med mindre at der var noget der er mere end bare lidt galt. Uanset om man skriver en god eller en dårlig anmeldelse, så synes jeg det er god stil at stikke en finger i jorden. Hvis kvinden er aktiv herinde (fx hvis hun linker til anmeldelser i annoncen eller takker for andres anmeldelser), så tænker jeg at det som udgangspunkt er ok. Hvis jeg er i tvivl, så spørger jeg kvinden. Jeg har skrevet en enkelt anmeldelse efter en ikke så god oplevelse. Jeg brugte god tid på at sikre mig at den var objektiv, at den handlede om min oplevelse og sendte derefter min anmeldelse til kvinden inden jeg postede den, så hun havde mulighed for at kommentere på teksten. Hun havde en enkelt kommentar som var helt rimelig, så det skrev jeg ind i min anmeldelse og postede den. Det er klart at oplevelser der ikke er så gode, ikke pynter på kvindens CV, men jeg var glad for at se at hun selv likede min anmeldelse med "synes om" (hjerte). Brødrene blev oplyst uden at jeg havde ødelagt hendes forretning. I bedste fald kan det hjælpe til at kvinden får flere af de kunder der passer til hende og færre er dem som ikke gør. Det er selvfølgelig at overdrive effekten af en dårlig anmeldelse, men vi kan jo forsøge at have det in mente når vi skriver, særligt de dårlige. Redigeret 6. Maj, 2022 af AB455 Staveplade bøffer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 7. Maj, 2022 Frække Tanja skrev, for 8 timer siden: Jeg har intet problem med at blive anmeldt herinde. Jeg bestræber mig altid på at yde en god service og give en god oplevelse. Faktisk synes jeg det er et super godt forum, som jeg har ladet mig fortælle, at nogle har rigtig stor glæde af, hvilket jo er dejligt. Jeg ønsker mig faktisk et lignende forum for os piger, så vi kan minimere alt den tid vi spilder på de, desværre til tider mange, ubeskriveligt trætte de mænd, som f. Eks bruger alt for meget af vores tid på, at ringe op med 1000vis af spørgsmål osv, velvidende om at de kun ønsker en spiller eller booker en tid og dermed ødelægger muligheden for en anden kan besøge os der, for bare at blive væk. Ganske trættende faktisk. Men trådens kerne. Intet problem for mig. Jeg gør mit bedste. Og finder det super hyggeligt at tjekke på forum om nogle har berettet om et møde med mig, værdig til et skriv Jeg tror seriøst på at der ikke er ret mange mænd herinde som IKKE har lyst til at prøve dig af, og det er mig selv incl.......... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rafale 35 Skrevet 7. Maj, 2022 Sliksen skrev, for 14 timer siden: Er glædespiger egentlig glade for at blive anmeldt herinde? Jeg ville føle et vis pres hvis jeg vidste min arbejdsindsats, sexuelle formåen, udseende, højde og drøjde efterfølgende ville blive nøje beskrevet og ivrigt diskuteret på et offentligt forum. Er det bare en del af gamet, man må tage med, når man har valgt denne branche? Dårlig reklame er bedre end ingen reklame! Det er jo ikke sex der beskrives men en seksuel ydelse givet af en selvstændig erhvervsdrivende (om det er moms registreret er uvedkommende). Så ligesom restauranter og andre virksomheder kan de anmeldes og ydelserne beskrives og diskutteres, uanset om damerne kan lide det eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Maj, 2022 Møffe skrev, for 9 timer siden: -Ja og når så jeg ligger og lytter til alle de mænds spørgsmål -føler jeg faktisk jeg betaler for, at spille min tid -i sted for at få en god og seriøs massage... -Efterhånden er det langt i mellem de kvinder -der ikke retter fokus efter deres mobil, i mens de giver massage... Og andre igen mener det er helt fint -at afkorte tiden -selv om man har aftalt noget andet...-da næste kunde står og venter... Og det forum for jer piger -skal så osse være for vos mænd -der jo kan kommentere og komme med smarte bemærkninger til det i skrive om;-) Jeg skriver anmeldelse, uden hensyn til, hvad pigerne synes om det... Jeg kunne ikke drømme om, at lyve eller digte en historie... Men har jeg fundet noget rigtig godt tøver/undlader jeg at skrive om det -da jeg gerne vil have dem for mig selv (naivt håb) Men dem er det sgu laaagt i mellem i vore dage, men pludselig en dag har de også fået nykker -og er blevet ligesom alle de andre -sådan er det sgu tit! Men jeg lever for jagten, og giver aldrig op -finde det perfekte det som jeg ikke viste jeg trængte, så meget til, netop den dag ggg. Anmeldelser herinde er ren underholdning og inspiration til nye besøg eller dem man skal undgå... men kan også blive tilpas nysgerrig -selv om det på papiret er en "dårlig anmeldelse -kan det være noget der tiltrækker -og så forskellige som vi mænd er -kan den ene have en dårlig oplevelse, og jeg måske en bedre ved den samme Gp eller modsat. Jeg ville helle aldrig lefle og sweettalk for Gp i en anmeldelse eller kommentar -fordi jeg ved de læser med herinde -det er anstrengende at læse sådanne, og måske kan de der gør det smørre så meget, at de kan få en gratis/rabat ved næste besøg... eller ved jeg sgu ikke årsagen til de gør det... Men sådan er vi jo så forskellige heldigvis... En sidste ting jeg har stor respekt for dem jeg besøger eller dem der skriver herinde -det er bare ikke altid gensidigt, hvilket er trist, og når jeg læser om nogen der nedgøre andre fordi de kan, eller føler de er bedre end andre, og dermed har lov til, at skrive som det passer dem. Så bliver jeg da nysgerrig på, hvad de egentlig bilder sig ind... -Og det har jeg fået så uendelige mange svar på ved, at læse herinde...;-) Selvfølgelig skal en anmeldelse være lige fra gæstens hjerte. Selvfølgelig skal der ikke amørres tykt på. Og selvfølgelig skal den være sandfærdig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Maj, 2022 Ståpik skrev, 1 time siden: Jeg tror seriøst på at der ikke er ret mange mænd herinde som IKKE har lyst til at prøve dig af, og det er mig selv incl.......... Det håber jeg da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 7. Maj, 2022 Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Det håber jeg da Jeg skal også nok nå det, men lige hvornår, det ved jeg ikke på stående fod. Men lysten kan ikke være mere i top...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 7. Maj, 2022 (edited) Hobrofyr skrev, for 11 timer siden: Ikke alle What do you mean by "not all" - it's a bit unclear because you're not addressing anyone - do you mean that it is not possible to identify all customers through the eroguide profile(?) - it is possible - to identify ALL real customers- through a specific verification procedure - unless there was no verification and no meeting - if we are talking about girls, they should use the verification process. ... or do you think that one should not evaluate all services (?) Every consumer is allowed to evaluate a performance, one should only be honest, keep "good form" and especially in this industry the gentleman is allowed to keep a few intimate details for himself. Redigeret 7. Maj, 2022 af Tantra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Maj, 2022 Ståpik skrev, for 32 minutter siden: Jeg skal også nok nå det, men lige hvornår, det ved jeg ikke på stående fod. Men lysten kan ikke være mere i top...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 7. Maj, 2022 Hobrofyr skrev, for 11 timer siden: Ikke alle spørg for en god ordens skyld inden du skriver og udgiver en anmeldelse Helt og aldeles uenig! Kunne aldrig finde på at spørge en GP/thai om jeg må skrive en anmeldelse om dem herinde. Dette Forum er, som der helt korrekt beskrives, et Forum for mænd der besøger… det er jo ikke et Forum for GP’ere og thai’er. Jeg har anmeldt en enkelt som mente at hun skulle skrive pm’ere om at hun ikke ville nævnes herinde, det blev da totalt ignoreret! Det skal hun ikke bestemme. Jeg skrev iøvrigt, kun positivt om hende… så det var ikke derfor. Hvis jeg føler for at anmelde en, som skriver i deres annonce at de ikke vil anmeldes så gør jeg fint det…. Det svarer til at gå på restaurant og de så skulle sige at jeg ikke må sige til andre hvad jeg synes om oplevelsen, god eller dårlig…. Jeg synes så, at der er en del der tydeligt skriver deres anmeldelser for at please pigerne, og nærmest ligger på knæ for dem herinde, måske i forhåbning om at der falder lidt ekstra af, ved næste besøg…. Arg, men jeg kaster op. Skriv det da direkte til pigen. Det har jeg selv gjort flere gange. Nogle gange har det givet en ekstra glæde ved næste besøg og det må da alt end lige virke mere ægte når den kommunikation kun er mellem 2 personer. Tråden omkring MOOK er et glimrende eksempel. Det her er jo, upåagtet at nogle glemmer det til tider, et servicefag… og vi mænd tilkøber en service. Dette Forum er netop oprettet for at kunne fortælle om de fantastiske oplevelser og de mindre fantastiske…. og jeg tænker at de fleste piger udemærket forstår præmissen bag dette, siden mange af dem også bruger så megen krudt på at promovere sig selv i div tråde…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 7. Maj, 2022 Kubrick skrev, for 2 timer siden: .... Jeg har anmeldt en enkelt som mente at hun skulle skrive pm’ere om at hun ikke ville nævnes herinde, det blev da totalt ignoreret! Det skal hun ikke bestemme. Jeg skrev iøvrigt, kun positivt om hende… så det var ikke derfor. Hvis jeg føler for at anmelde en, som skriver i deres annonce at de ikke vil anmeldes så gør jeg fint det…. ..... Jeg synes så, at der er en del der tydeligt skriver deres anmeldelser for at please pigerne, og nærmest ligger på knæ for dem herinde, måske i forhåbning om at der falder lidt ekstra af, ved næste besøg…. Arg, men jeg kaster op. Skriv det da direkte til pigen. Det har jeg selv gjort flere gange. Nogle gange har det givet en ekstra glæde ved næste besøg og det må da alt end lige virke mere ægte når den kommunikation kun er mellem 2 personer. Tråden omkring MOOK er et glimrende eksempel. …. Back to MEEE... Spørgsmålet er hvis glædespiger egentlig er glade for at blive anmeldt, og du svarer med en lang smørre om DIG selv, at DU gør som du vil, at DU er ved at kaste op når folk lefler herinde, nævner en tråd om Mook etc - hvoraf meget lidt har med spørgsmålet at gøre. Helt fint med mig, men måske er det en god idé at prøve at leve op til sine egne krav? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg