Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 3. juni kl. 17-22 - Evas Første Fredagsbar - og halvpensions-fejring

Recommended Posts

Fantastisk at møde jer alle sammen, og da specielt Lingam-Lene og Jennifer som jeg var på værelser med (mere om det senere). Super fedt form for arrangement der bare var helt sit eget. Jeg håber der var andre der havde en lige så god aften som mig. 

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber dem der ikke havde mod ærger sig gule og blå fordi de er godt nok gået glip af en rigtig hyggelig aften i fantastisk selskab:wub:.. 

Aftenen forløb uden en kurre på tråden.. Så tak til Eva for at arrangerer oplevelsen<3..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber dem der ikke havde mod ærger sig gule og blå

det kan bekræftes

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg håber dem der ikke havde mod ærger sig gule og blå fordi de er godt nok gået glip af en rigtig hyggelig aften i fantastisk selskab:wub:.. 

Ja (hulk, snøft). Dog dejligt at høre at det gik godt og at i havde en rigtig hyggelig aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, for 47 minutter siden:

Så må du have lidt mere plads på balkortet  :lol:

Jamen når man skal dele dansegulvet med andre såååå:P.. 

Spøg til side så syntes jeg faktisk det fungerede over alt forventning at dele værelset.. Så var der altid nogen til at underholde sammen med Eva jo;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt kvæstet endnu her dagen derpå. 
Det var så muntert, afslappet, hyggeligt og frækt!
Kun en enkelt udeblivelse pga. arbejde var også positivt overraskende.
Alt i alt gik det endnu bedre end jeg havde håbet på. Hurra for jer! 

Jeg får en nabo eller tilfældigt forbipasserende eller lign. til at trække lod blandt de Lingam Lotto kupon'er der står navn på som jeg tog med hjem i går. Det nåede vi aldrig til, selvom vi var 14 mand (M/K) samlet i 5-6 "stive" timer ;)  
Conni hilser i øvrigt og glæder sig til næste gang!

Vi finder en dato hvor huset er ledigt, og hvor både Conni og jeg kan. Det bliver sandsynligvis først i sensommeren. Vi satser på august, men nu får vi se.

Jeg er stadig lidt "bagstiv" og føler mig beruset, omend ikke alkoholisk. Det kan ændres. Der er fancy gin og vin tilbage fra i går. Kan ikke garantere at der stadig er rester til næste Fredagsbar :wub:

Tusind tusind tak til jer alle for en helt fantastisk aften! <3:)

Kærligst, 
Eva <3


PS: Hvornår er der nogen af jer der forklarer hvad der egentlig skete da jeg lige var væk for en kort stund, og det næsten lykkedes Conni at spille Bingo med Banko plader? :D 
Og hvordan pokker lykkedes det  @Hans69 at vinde både een række, to rækker og fuld plade i Blowjob-Banko-Bingo da jeg vendte ryggen til et øjeblik? :P
 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 54 minutter siden:

PS: Hvornår er der nogen af jer der forklarer hvad der egentlig skete da jeg lige var væk for en kort stund, og det næsten lykkedes Conni at spille Bingo med Banko plader? :D

Det var noget af det sjoveste, da vi opdagede at tallene ikke passede sammen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev der lige overskredet nogle grænser der, det tror jeg nok!

Tusind tak  @Eva Nadine for en vildt syret, hyggelig og oplevelsesrig aften.
Dejlige damer, godt selskab og spas og løjer. Hvad mere kunne man ønske sig :wub:.

Hyggeligt at møde alle jer der deltog, måske det ikke er sidste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 4.6.2022 at 21:15:

Og hvordan pokker lykkedes det  @Hans69 at vinde både een række, to rækker og fuld plade i Blowjob-Banko-Bingo da jeg vendte ryggen til et øjeblik? :P

Jeg havde jo fortalt dig, at det var ligemeget med størrelsen af spillet, bare jeg vandt, så jeg var skam ikke overrasket:P, omend jeg var glad for omspillet, da jeg havde lidt svært ved at koncentrere mig i første spil, efter 29,5 minutter i @JenniferRomantica ‘s vold, jeg tror kun jeg havde 5 rigtige på hele pladen i første spil  :rolleyes:

Godt præmien ikke skulle afhentes samme aften, der var der vist ikke energi til efter @JenniferRomantica <3

Alt i alt et fantastisk arrangement, tak til pigerne og drengene for at turde møde op, det var spændende, frækt og til tider lidt løssluppent :wub:

Jeg venter spændt på en ny dato, om jeg har mulighed for at deltage….

Gin’en skal bare drikkes, den er lyssky og mister farven, hvis den ikke står mørkt og køligt ;)

 

 

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tempted skrev, for 14 timer siden:

Blev der lige overskredet nogle grænser der, det tror jeg nok!

Tusind tak  @Eva Nadine for en vildt syret, hyggelig og oplevelsesrig aften.
Dejlige damer, godt selskab og spas og løjer. Hvad mere kunne man ønske sig :wub:.

Hyggeligt at møde alle jer der deltog, måske det ikke er sidste gang :)

Ja, det var en ret anderledes måde at mødes på, men sjovt så hurtigt stemningen blev afslappet.

Det var klart en fornøjelse at møde dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

 I det hele taget gjorde jeg alt for at forstyrrer spillet for alle

Ej der kunne du godt ha’ snydt mig lige der :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 7 timer siden:

Ja, det var en ret anderledes måde at mødes på, men sjovt så hurtigt stemningen blev afslappet.

Det var klart en fornøjelse at møde dig :) 

Virkelig en dejlig overraskelse at møde dig :)
Måske det skal gentages :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en rigtig god fredagsbar, det var et sjovt selskab at være en del af og samtlige gæster, mænd og kvinder, gav noget af sig selv. Der blev snakket om sex(branchen), grinet, drukket champagne, øl og vand gnasket chips og jordbær og spillet bingo og banko og lotto og hvad ved jeg. 
 

Sjovt nok forsvandt gæster og piger i ny og næ, kun for at dukke op igen en halv times tid senere, med et fjoget smil om munden :biggrin:Det skete så hyppigt at det var lidt atypisk i forhold til sædvanlige fredagsbarer som jeg ellers har deltaget i. 
 

Jeg blev hængende en del længere end forventet, men jeg skulle også lige samle kræfter efter at have været (bogstaveligt talt) i hænderne på Liv og 1966, og sikke hænder :x

@Eva Nadine Tak for at lade mig deltage og for intiativet i det hele taget:roll:<3

@JenniferRomantica Håber du dukker op til en fredagsbar igen, du var virkelig hyggeligt selskab. 
 

Knus Mausen 

Redigeret af Mausen
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mausen skrev, for 22 timer siden:

Tak for en rigtig god fredagsbar, det var et sjovt selskab at være en del af og samtlige gæster, mænd og kvinder, gav noget af sig selv. Der blev snakket om sex(branchen), grinet, drukket champagne, øl og vand gnasket chips og jordbær og spillet bingo og banko og lotto og hvad ved jeg. 
 

Sjovt nok forsvandt gæster og piger i ny og næ, kun for at dukke op igen en halv times tid senere, med et fjoget smil om munden :biggrin:Det skete så hyppigt at det var lidt atypisk i forhold til sædvanlige fredagsbarer som jeg ellers har deltaget i. 
 

Jeg blev hængende en del længere end forventet, men jeg skulle også lige samle kræfter efter at have været (bogstaveligt talt) i hænderne på Liv og 1966, og sikke hænder :x

@Eva Nadine Tak for at lade mig deltage og for intiativet i det hele taget:roll:<3

@JenniferRomantica Håber du dukker op til en fredagsbar igen, du var virkelig hyggeligt selskab. 
 

Knus Mausen 

Tak <3

Det var en fornøjelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...