Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 3. juni kl. 17-22 - Evas Første Fredagsbar - og halvpensions-fejring

Recommended Posts

Øffe skrev, for 1 time siden:

Tror du har set forkert - det er først ;FREDAG 3. JUNI
                                                                17:00-22:00
                                                                 I VALBY

Ja, der har jeg set helt forkert :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy

Jeg er nu officielt tilmeldt:) Tror det bliver hyggeligt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg tilmeldt. Og har fået badebillet, jubii. Håber ikke, der er så mange andre, der har badebillet for så har jeg nok et længere bad med ledsager :)
Glæder mig til at møde dig igen Eva; og at møde de andre værtinder :-P
Gad vide, om jeg på dagen skal/bør købe et lod eller to til Lingam Lotto eller Blowjob Bingo

Redigeret af grevar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 35 minutter siden:

Spørg igen dagen efter - der er næsten en hel måned til.
Både krystalkuglen og Oraklet fra Valby har lukket for profetier i maj …

 

Ej jeg tør nu godt at spå, det bli’r godt, det siger min mavefornemmelse mig. Derfor har jeg sikret mig en badebillet via mobilpay, og mon ikke der kommer en gentagelse, det spår jeg også :wub:

Og næ nej der er ikke en måned til, kun 27 dage <3 og fik jeg sagt at jeg glæder mig …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu et spændende koncept !

Jeg har både tid og lyst, men desværre tror jeg, at det bliver mere end ualmindeligt svært at få enetid med den søde JenniferRomantica :-(

Så jeg melder pas men ønsker da alle god fornøjelse !

(Jennifer: Nu må vi snart ses igen! jeg overvejer seriøst at pjække fra job hvis det er det der skal til , når du igen er på Sjælland)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 1.5.2022 at 23:49:

Til jer der har fået personlig invitation hvor jeg er kommet til at sende link til min næste Blowjobstol fra IKEA, så beklager jeg forvirringen :D 
Det er IKKE en ønskeliste! Jeg var blot lidt trigger-happy med copy/paste og havde flere faneblade åbne fordi man kun kan sende eet brev i minuttet så det tog lidt tid at få inviteret folk personligt... et eller andet skulle ventetiden jo gå med :rolleyes: 

Der er sikkert nogle af jer jeg har glemt. Savner du en personlig invitation og kender vi hinanden enten fra skriverier herinde, eller på anden vis, så skriv en privat besked til denne profil. 

Til jer der slap for IKEA-linket, så skal I da ikke snydes... det er lige her: https://www.ikea.com/dk/da/p/backsaelen-1-5-pers-laenestol-hallarp-gra-s89393202/
:D :wub: 
Tror dog ikke den kommer med til Valby den 3. juni ;) 

Kærligst, 
Eva <3



 

Den ser da duper lækker fræk cozy fla' ud agtig ud :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 3 minutter siden:

Er det anglo-fynsk? :P

Yup og der er mere hvor det kommer fra! På en god dag, kan jeg også noget synnejysk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 1.5.2022 at 23:49:

Til jer der har fået personlig invitation hvor jeg er kommet til at sende link til min næste Blowjobstol fra IKEA, så beklager jeg forvirringen :D 
Det er IKKE en ønskeliste! Jeg var blot lidt trigger-happy med copy/paste og havde flere faneblade åbne fordi man kun kan sende eet brev i minuttet så det tog lidt tid at få inviteret folk personligt... et eller andet skulle ventetiden jo gå med :rolleyes: 

Der er sikkert nogle af jer jeg har glemt. Savner du en personlig invitation og kender vi hinanden enten fra skriverier herinde, eller på anden vis, så skriv en privat besked til denne profil. 

Til jer der slap for IKEA-linket, så skal I da ikke snydes... det er lige her: https://www.ikea.com/dk/da/p/backsaelen-1-5-pers-laenestol-hallarp-gra-s89393202/
:D :wub: 
Tror dog ikke den kommer med til Valby den 3. juni ;) 

Kærligst, 
Eva <3



 

Godt valg af stol 

1) Plads til spredte ben 

2) God rygstøtte i tilbagelænet stilling

3) Kan nemt vaskes ;) 

Eva du kan dit kram … ærgerligt du ikke sluger

Er der nogle af fredags bar pigerne der sluger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, 1 time siden:

Eva du kan dit kram … ærgerligt du ikke sluger

Er der nogle af fredags bar pigerne der sluger ?

Jeg kysser til gengæld :D 

Jeg blander mig slet ikke aldrig never ever whatsoever i hvad andre sexarbejdere tilbyder eller koster eller noget som helst andet :) 
Jeg vil foreslå dig at du - og andre med samme eller lign. spørgsmål - checker deres profiler, hjemmesider, annoncer osv. først og så kontakter dem på den måde de nu end foretrækker og spørger dem ad hvis der er noget du er i tvivl om eller ønsker at vide, i det hele taget. 

Det eneste der er "topstyret" er hvornår alene-rummet er ledigt. Det er Conni der står for dét på selve dagen. Der kan ikke forhånds-bookes alene-tid. Det bliver for skørt, da vi erfaringsmæssigt ved at mange booker, ombestemmer, flytter, reserverer og forfra igen og vil på venteliste og aaaalt muligt andet som gør det praktisk talt umuligt at holde styr på det. Så det bliver "først til mølle" og sådan ligeligt fordelt mellem især @Liv og @JenniferRomantica på dagen med 1:1 rummet og den lukkede dør <3

Massagebriksen står i sit eget rum på dagen. Briksen er særligt aktuel netop dén dag, idet @kvinde 1966 ikke tilbyder andre sexydelser end Lingam massage. Derfor er hun førstevælger til briksen.
I øvrigt er både @Liv og jeg også uddannede massører. Ooog... @Siljenips kommer forbi - dog blot som gæst og ikke med-værtinde - på dagen også. Hun er også massør.

Så... lige mht. "slug" må du selv i gang med detektivarbejdet. Umiddelbart tænker jeg ikke der er så gode chancer lige mht. dét, blandt dagens gæste-værtinder, men det er blot et kvalificeret gæt ;) 

Kærligst, 
Eva (& Co.) <3 

PS: Tak for ros om alt det andet :wub:
 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happy69luke skrev, for 19 timer siden:

Eva du kan dit kram … ærgerligt du ikke sluger

Jeg tror den eneste måde man ville kunne få @Eva Nadine til at sluge, er hvis man kan få sin sæd til at smage som Sushi. Bemærk ordet som blev brugt var "smage"... og ikke ordet "lugte"...

:P

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rygterne vil vide at både @Siljenips og @Chantall nok liiiige kigger forbi og smækker stængerne op i sofaen en stund.
Begge dog blot som gæster, og ikke som med-værtinder. Det bliver først en af de andre Fredagsbar-fredage. 

Begge skamsmækre kvindfolk er i øvrigt at finde på stedet. 
Velkommen tilbage fra orlov @Chantall 
Det er da sjovt som vi to finder frem til de samme elskovsreder igen og igen over årtier :D 

Kærligst, 
Eva og Co. <3 

PS: Der er stadig 3 billetter tilbage. 
Nogle af gevinsterne er kommet med posten i går. 
Der er nu Tenga-æg som "sidegevinster" til Lingam Lotto og Blowjob Bingo.
https://www.sexshop.dk/tenga-egg-easy-beat-masturbator

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit

Nå, jeg kommer også forbi. Jeg lider af forfatterens forbandelse i og med at jeg slet ikke kan tale på den måde jeg skriver, og at skriveriet enlig er en kompensation for manglen på en velpoleret kviksølvtunge. 

Det lyder som et super hyggeligt arrangement, og om ikke andet, en fantastisk mulighed for at bryde nogle grænser og at være casual omkring mennesker der lever i én af de skøre ender af verdnen. Købesex er ét af de mange usædvanlige afkroge. Jeg håber lidt at vi kan være outsidere sammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Eva

Jeg har netop oprettet mig som bruger, især for at melde mig til dit spændende arrangement den 3. juni. Det er åbenbart ikke muligt for mig at sende en besked/tilmelding direkte til din profil (?). 
 

Men jeg ønsker at deltage og håber du vil sende mig en besked, så jeg forhåbentlig kan tilmelde mig. 
 

Mausen 

Redigeret af Mausen
Ønskede tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mausen skrev, for 9 timer siden:

Jeg har netop oprettet mig som bruger, især for at melde mig til dit spændende arrangement den 3. juni. Det er åbenbart ikke muligt for mig at sende en besked/tilmelding direkte til din profil (?). 

Hej Mausen, 
Jeg tror det er fordi man som nyoprettet bruger ikke kan sende private beskeder lige med det samme. Det er formentlig fordi Eroguide gerne vil forhindre at brugere får spammet indbakken af folk der vil reklamere for penisforlængere, blå piller, datingsites, afrikanske prinser med likviditets-udfordringer, abonnementer på falske selfie-services og alt muligt andet :D 

Prøv igen, og så kan vi tage dialogen i private beskeder derfra når der er hul igennem ;) 
Velkommen til Eroguide <3 

- - -

Catsuit skrev, for 10 timer siden:

Nå, jeg kommer også forbi. Jeg lider af forfatterens forbandelse i og med at jeg slet ikke kan tale på den måde jeg skriver, og at skriveriet enlig er en kompensation for manglen på en velpoleret kviksølvtunge. 

Det lyder som et super hyggeligt arrangement, og om ikke andet, en fantastisk mulighed for at bryde nogle grænser og at være casual omkring mennesker der lever i én af de skøre ender af verdnen. Købesex er ét af de mange usædvanlige afkroge. Jeg håber lidt at vi kan være outsidere sammen :)

Det er et af de bedste argumenter for deltagelse jeg har hørt indtil videre. Jeg glæder mig meget til at du kommer forbi til grænsebrydning og outsider-skørhed. 
Og... viser det sig at vi ER for skøre, så kan jeg anbefale "Conni's PussyBlocking Service" som i kombi med "Don't stick your dick in crazy"-mantraet vil være så tæt på en forsikring eller "både livrem og seler" på dagen, at det næsten bliver kedeligt på forskud :D 
Men så må vi male lidt udenfor stregerne bare sådan til husbehov så vi ved at vi har været der! 
Glæder mig :wub:
- - - 

@Francois 
Det grænser til storhedsvanvid med det dér Sushi-show :D 
Man kan gifte sig med mig, så er der slug så ofte man orker. Eller man kan leve af stort set intet andet end Cola og måske en gang om dagen en pizza, og være min private bolleven. Sådan en havde jeg for små 20 år siden... du ved... ham jeg kaldte for "Sukkertrolden". 
Ellers er det lidt op ad bakke... men dit skriv har da givet mig lidt ekstra kontorarbejde og en del sushi-invitationer i indbakken... så er der da gået tid med dét i stedet for noget der var sjovere for alle din møgunge :rolleyes::P

- - - 

 

Nu er der kun et par uger til... men hvem tæller? :wub:

Kærligst, 
Eva <3
 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit
Evas Fredagsbar skrev, for 12 timer siden:

Det er et af de bedste argumenter for deltagelse jeg har hørt indtil videre. Jeg glæder mig meget til at du kommer forbi til grænsebrydning og outsider-skørhed. 
Og... viser det sig at vi ER for skøre, så kan jeg anbefale "Conni's PussyBlocking Service" som i kombi med "Don't stick your dick in crazy"-mantraet vil være så tæt på en forsikring eller "både livrem og seler" på dagen, at det næsten bliver kedeligt på forskud :D 
Men så må vi male lidt udenfor stregerne bare sådan til husbehov så vi ved at vi har været der! 
Glæder mig :wub:

Jeg rækker lige hånden op for de andre i klassen her. Eller tænker højt omkring mine egne usikkerheder. Enten eller, whatever. Jeg får lidt kolde fødder når jeg tænker på at sidde i en lædersofa skulder om skulder med en flok fremmed mænd, udveksle akavede blikke, halvhjertede smil og ikke ane hvad man skal gøre med sig selv mens man triller tommelfingre, nynner en skodmelodi angstrystende på benet og bare venter på at lade pigerne underholde og forføre. Enten det eller så har jeg aldrig været i venteværelset til et gangbang

Jeg ved det i hvertfald fra mine egne besøg hos GP'er. Og kan genkende det i så mange diverse anmeldelser. Første gang er jeg et komplet nervevrag mod min egen vilje, men anden, og bestemt tredje gang en total afslappet og hævntørstig Don Juan. Og det er bare én til én. Af dem der har meldt sig til eventet skal der sikkert være en del sidespringere. Som du vidst også brokkede dig over gennem @Byens Bedste Blowjob. Pingviner med kolde fødder. Og det er lidt af et insider scoop som mand til jer GP'er. Hvorfor vi ofte laver aftaler men springer fra. Ikke at vi er tøsedrenge, spilder jeres tid, fantasi-onanister men... Præsentationsangst. Vi bygger fantasien så tårnhøjt op men finder os i virkeligheden som en lokal muldvarp der ikke kan klare bjergets eksotiske altitude. 

Igen, jeg tænker bare højt. Smiley mig løs, surt og sødt

Jeg tænker kortspil. Yatzee. Ludo. Matador. En flok særlinge der spiller Dungeons and Dragons i skammekrogen (jeg betaler gerne for at reservere en VIP plads blandt disse). Fisk. Whatever. Et casuelt element der gør at man komme ind uden at skulle præstere eller imponere.

Det er bare federe når man kan tage nervøsiteten væk ved at sætte sig ned til en aktivitet og sige "hej, kan jeg være med?". Frem for at spille smart i underbukser med en Carlsberg Sport  i baren og sige "hvaa, kommer du her tit?". Mens man kigger halvtomt ud i luften og leger Johnny Bravo

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Catsuit 
Der er indkøbt både Bingo Machine og Lottory Ball Machine hos Aliexpress som angiveligt skulle være på vej mod Danmark og ankomme - desværre - dagen efter første Fredagsbar. Men verdens infrastrukturelle miskmask i disse dage kan resultere både i for tidlig og for sen øh... ankomst! Altså af disse spillemaskiner. Præmier og sidegevinster er i hus allerede.

Jeg synes helt klart du skal tage Yatzy, Ludo og kortspil med - just in case. Matador eller Dungeons and Dragons er nok lidt ambitiøst sådan rent tidsmæssigt. Men et slaw RISK kan man måske nå, omend jeg tænker at netop dét bliver lidt akavet alene fordi det eneste sted der er plads til dét er på fortovet udenfor ;) 

I øvrigt er du HELT gal på den mht. lædersofaen. Der er to sofaer. Een i stuen og een i "lobby'en". De er begge af stof. Der er også en øreklapstol - også den er i stof. 

Modsat Blowjob-bestillings/booking-cirkus første gang, så var det ikke navngivne folk eller folk der havde betalt forud for "deltagelse". Det var bare folk "fra gaden" der bookede løs og afblæste og rykkede rundt. Det har vi lært af Conni og jeg.
 
Jeg tror rent faktisk at alle der har tilmeldt sig til Fredagsbaren både ankommer og bliver - måske ikke i 5 timer allesammen. Men jeg "kender" hver eneste - omend ikke i bibelsk forstand i alles tilfælde :wub:  Med nogle af dem har vi bare givet hånd - med andre har det været pennevenneri mere eller mindre offentligt her på EG. 
Det vil undre mig kraftigt hvis fremmødet ender med blot at blive 4 lu... øh... 4 sexarbejdere og en lommetyv :D 
Folk er faktisk håndplukkede til første Fredagsbar i hvert fald.

Summen af delene, og det pjank ;) 

Glæder mig til at læse hvad de andre deltagere har at byde ind med til dit indlæg. Jeg forestiller mig dog at i hvert fald nogle af dem måske vil spille kostbare med guldkornene og vente med deres bedste bidrag til personligt fremmøde fredag den 3. :) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg sørme’ også trukket en badebillet til arrangementet, nu håber jeg blot at den kvindelige bademester ikke kalder min båndfarve op for hurtigt. 

Er sikker på det bliver en mindeværdig fredagsbar i virkelig godt selskab. Glæder mig til at møde jer alle. 
 

Bh. Mausen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mausen 
Tak for brugervenligheden mht. interviewet før indgangen til nåleøjet :D 
Det var da vitterligt også på tide at du blev medlem din kratlusker ;) Jeg er sikker på at du kan bidrage med en del på Eroguide, og vil personligt holde godt øje med dig og dine indlæg, dersom du lyster. 
Jeg glæder mig over at du kommer til Fredagsbar uanset :wub:

Kærligst, 
Eva <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Catsuit jeg snakker højt, hurtigt og meget så der er ingen fare for akavethed medmindre jeg dummer mig på den ene eller anden måde og så kan vi bare alle grine af det:P.. Sidste gangbang jeg deltog i der præsterede jeg at lave et, udefraset måske, øjensynligt sejt stunt der gav et middagstallerken størrelse blåt mærke på mit lår:ph34r:.. Hvis man så sætter min evne til at dumme mig sammen med mine voldsomme fagter og gengivelser så det næsten mimen med ord:lol:..

Skulle der opstår stilhed påtrods så skal man bare nævne sæson 8 af Game of thrones, noget Potter relateret eller evt Platons hulelignelse så kører bussen:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 41 minutter siden:

Skulle der opstår stilhed påtrods så skal man bare nævne sæson 8 af Game of thrones.

/reminder to Ego : Husk ørepropper, og at øve sig på at sige "Lalalalalalalalalalala" højt mens Jennifer gennemgår hvor fantastisk god sæson 8 af GoT var....

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...