Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Fredag 3. juni kl. 17-22 - Evas Første Fredagsbar - og halvpensions-fejring

Recommended Posts

Ejmen... så er det altså heller ikke værre @JenniferRomantica :D 
Tror du nogen kunne finde på at samle ind og købe en halv time med Eva og Jennifer samtidigt, bag den lukkede dør? Altså helt uden selv at deltage, bare for at få lidt husfred? :wub: 
Så kan vi to gå superfan-amok bag den lukkede dør med GoT uden at forstyrre selskabet ;) 
Jeg har set en Khaleesi paryk på udsalg.
Vi kan måske finde en mand der med lidt make-up kan agere Khal Drogo-look-alike, selvom han ikke længere var med os i sæson 8

Her er et bud på fandom jeg tror en evt. Fredagsbar-kandidat, sagtens ville kunne konkurrere med: 

 

TheDrogosLookalikes.png

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 time siden:

/reminder to Ego : Husk ørepropper, og at øve sig på at sige "Lalalalalalalalalalala" højt mens Jennifer gennemgår hvor fantastisk god sæson 8 af GoT var....

/Francois

BLASFEMI:o.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, 1 time siden:

Ejmen... så er det altså heller ikke værre @JenniferRomantica :D 
Tror du nogen kunne finde på at samle ind og købe en halv time med Eva og Jennifer samtidigt, bag den lukkede dør? Altså helt uden selv at deltage, bare for at få lidt husfred? :wub: 
Så kan vi to gå superfan-amok bag den lukkede dør med GoT uden at forstyrre selskabet ;) 
Jeg har set en Khaleesi paryk på udsalg.
Vi kan måske finde en mand der med lidt make-up kan agere Khal Drogo-look-alike, selvom han ikke længere var med os i sæson 8

Her er et bud på fandom jeg tror en evt. Fredagsbar-kandidat, sagtens ville kunne konkurrere med: 

 

TheDrogosLookalikes.png

Hvis man var til Khal Drogo (and who wasn't) Så kan man med fordel se serien "See" på apple+:wub:.. 

Jeg kan prøve at lære dig noget dothrakisk med min ordbog:lol:<3.. Det der nok nogle der er villige til at betale for om ikke andet så som stand-up:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

BLASFEMI:o.. 

Enhver ved sine fulde fem ved at der kun var 6 sæsoner af GoT. Alt derefter er blot et fælles mareridt som blev induceret på verdenens samlede befolkning ved en posthypnotisk påvirkning foretaget af G.R.R.M, for at han kan undgå at skrive Winds of Winter færdig.
Thats my theory and I am sticking to it!

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catsuit
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

@Catsuit jeg snakker højt, hurtigt og meget så der er ingen fare for akavethed medmindre jeg dummer mig på den ene eller anden måde og så kan vi bare alle grine af det:P.. Sidste gangbang jeg deltog i der præsterede jeg at lave et, udefraset måske, øjensynligt sejt stunt der gav et middagstallerken størrelse blåt mærke på mit lår:ph34r:.. Hvis man så sætter min evne til at dumme mig sammen med mine voldsomme fagter og gengivelser så det næsten mimen med ord:lol:..

Skulle der opstår stilhed påtrods så skal man bare nævne sæson 8 af Game of thrones, noget Potter relateret eller evt Platons hulelignelse så kører bussen:P.. 

"Platons hulelignelse". Hnnnng. Skygger, mirager og virkelighed

Jeg må dog give min officielle udmeldelse af arrengmentet her. Jeg havde lidt for meget rødvinsblod til at melde mig til at starte med. Håber ikke min plads har ledt til nogle afvisninger

Jeg er kæmpe fan af True Detective sæson ét. Hvor Rust opsummerer hans livsfilosofi for Marty: "Means I'm bad at parties". Marty's svar kommer lidt for tæt på: "Let me tell ya, you ain't great outside of parties either". :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 17.5.2022 at 12:41:

Skulle der opstår stilhed påtrods så skal man bare nævne sæson 8 af Game of thrones, noget Potter relateret eller evt Platons hulelignelse så kører bussen:P

Arrh OK, det er meget godt at vide ...

Nu mødes vi godt nok ikke lige den dag, til Evas Fredagsbar, jeg er travlt optaget af arbejde lige præcis dén dag ... 
Men er da nysgerrig, så måske ku' vi ta' den snak en anden gang ...
Jeg er noget så knotten på George R R Martin, måske kunne du skælde ham ud for mig .. :D:D
Jeg har set de fleste Harry Potter film, og også to og et halvt af "Fantastiske Væsener"

Får mig til at tænke på, jeg har generelt smag for 'all things "Steam Punk" og er stadig rasende på mig selv fordi jeg ikke fik set "The Aeronauts" da den var i fjernsynet - jeg overså den simpelt hen, så kun de sidste fem minutter og ærgrede mig gul og grøn ... 

Og hvad er der med Platons Hulelignelse, nu bli'r jeg da nysgerrig ...
(Selvfølgelig ikke noget du skal svare på hér, men, som sagt, 'ved lejlighed' som man siger ... måske ... ??;) )
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih altså, det er jo lige om lidt, ikke engang to uger ❤️❤️ så jeg har shoppet lidt, jeg syntes der er lidt bordel over den, så jeg tænkte den ville passe godt.. :rolleyes:

 

 

image.jpeg

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hans69 Wow! 
Har lige været inde at læse om den her:  Blue Velvet Gin.
Troede at mærket hed TurnMeOn men det er nu Turmeon :D 
Den skifter farve fra blå til lilla når man putter tonicvand i. 
Det ser sensuelt ud. Godt spottet af dig! :wub:

Jeg må hellere skrive "glas" og citroner på indkøbslisten. Det bliver vist ikke nok med de 6 champagneglas og 6 vandglas der er på stedet. 

Glæder mig! 
13 dage endnu... men hvem tæller? ;) 

<3 Eva
 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg overtalt mig selv. Jeg er nu tilmeldt og har købt billet :D

Mega grænseoverskridende, men alt for spændende til at gå glip af.
Jeg har jo også kunne læse at jeg ikke er den eneste der trængte til lidt overtalelse ;)
Vildt spændende at møde andre fra EG universet!

Glæder mig og håber det bliver sjovt og hyggeligt.
 

 

 


 

Redigeret af Tempted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu jeg har mistet overblikket, sådan går det når man ikke tæller, men er det ikke lige om snart:wub:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 12 minutter siden:

men er det ikke lige om snart

Jåhåw! 
Jungletrommerne er nået helt til Kina hvorfra jeg i dag har modtaget Blowjob Bingo og Lingam Lotto "maskinerne" hele 5 dage før tid. 
Jeg kom til at tisse en lille bitte smule af grin da jeg så Lotto maskinen... lad os bare sige at den så 4-5 gange så stor ud på billedet online... det er den længst til højre. Det bliver det yngste medlem af flokken på dagen der kommer til at stå for dén... ellers må vi lave det om til tillids-lotto :D 

 

vgYn%e%lRf+idr5w2Ev6VA.jpg

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 3 minutter siden:

lad os bare sige at den så 4-5 gange så stor ud på billedet online..

Det er lige meget med størrelsen, bare jeg vinder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 9 timer siden:

lad os bare sige at den så 4-5 gange så stor ud på billedet online...

Historien gentager sig : Den sætning har Eva Nadine brugt for 23 år siden på Scor.dk's chat... Optil flere gange... :D Det har så gjort at jeg har en teori om at 1 Internet cm er lig med 0,25 Real Life cm. 

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 18 timer siden:

Jåhåw! 
Jungletrommerne er nået helt til Kina hvorfra jeg i dag har modtaget Blowjob Bingo og Lingam Lotto "maskinerne" hele 5 dage før tid. 
Jeg kom til at tisse en lille bitte smule af grin da jeg så Lotto maskinen... lad os bare sige at den så 4-5 gange så stor ud på billedet online... det er den længst til højre. Det bliver det yngste medlem af flokken på dagen der kommer til at stå for dén... ellers må vi lave det om til tillids-lotto :D 

 

vgYn%e%lRf+idr5w2Ev6VA.jpg

Jamen det blir jo fantastisk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da deltaget i en del fredagsbarer efterhånden, men denne her bliver helt sikkert ikke en dem som går i glemmebogen, og heldigvis, så har Jennifer helt ret, det er lige om lidt :wub: Og det bli’r hyggeligt, den tror jeg på ;) Vi ses snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Woohoo! 
Så er det næsten nuuhuu. 

Alle "billetter" er solgt, så det bliver ikke muligt at komme til på et afbud i løbet af dagen. 
Conni får travlt med andre ting, så ring eller skriv ikke til hende ,medmindre du er tilmeldt og har købt billet. 
Jeg svarer her i tråden på spørgsmål om "næste gang" når vi har nyt. Jeg er også sikker på at nogle af dagens deltagere giver lidt feedback og skriver lidt her i tråden når den er flyttet til "allerede afholdte sexevents", mon ikke? ;) 

God fredag til alle! 

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig ret meget til fredagsbaren - Det skal nok både blive hyggeligt, sjovt og spændende - Og jeg har taget et sæt ørepropper med, i tilfælde af Jennifer snakker ligeså meget som Eva Nadine... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 39 minutter siden:

Woohoo! 
Så er det næsten nuuhuu. 

Alle "billetter" er solgt, så det bliver ikke muligt at komme til på et afbud i løbet af dagen. 
Conni får travlt med andre ting, så ring eller skriv ikke til hende ,medmindre du er tilmeldt og har købt billet. 
Jeg svarer her i tråden på spørgsmål om "næste gang" når vi har nyt. Jeg er også sikker på at nogle af dagens deltagere giver lidt feedback og skriver lidt her i tråden når den er flyttet til "allerede afholdte sexevents", mon ikke? ;) 

God fredag til alle! 

Kærligst, 
Eva <3

Det skal jeg love dig, at skrive lidt feedback når eventet er flyttet (og jeg er landet). 
 

Vi ses da senere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Glæder mig ret meget til fredagsbaren - Det skal nok både blive hyggeligt, sjovt og spændende - Og jeg har taget et sæt ørepropper med, i tilfælde af Jennifer snakker ligeså meget som Eva Nadine... :P

"I tilfælde af".. Den var alligevel god:P.. Jeg kan garanterer jeg snakker lige så meget:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

"I tilfælde af".. Den var alligevel god:P.. Jeg kan garanterer jeg snakker lige så meget:lol:.. 

Ohh Eeemmm Geeeee... We have discovered a monster!!! 
Jeg ville næsten ønske jeg brugte høreapparat som min Far... Når han ikke gad høre på min Mor og hendes veninder, skruede han bare ned for volumen. 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...