Guest Bødlen Skrevet 29. April, 2022 Sidder og savner nogle af de gæve gutter, det borende X, rejsenetværk, bear, og mc queen, KF. Deres fede og ind i mellen “skæve” indslag i gav liv i guiden, syntes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 29. April, 2022 (edited) @Bear skal lige restituere sig efter en tørn med et fruentimmer tidligere på ugen Jeg synes også der er lidt mange fraværende af de faste skribenter. Har undret mig over de samme som du @Bødlen, plus nogle flere. Titte-bøh! Kom frit frem... vi savner jeres skørheder, skævheder og skriv om skræv og skrupsakker @Brutus @JPSartre @Aarhuselsker @Thomsen @Aalborgmand @Todd @Hedonis @MrBodyLover @Morabito @Midtvestagurken og alle dem jeg lige har glemt i svinget her på en sen fredag aften, som har været tavse lidt længe. Hvis I alle skriver i denne tråd til @Bødlen så lover jeg at jeg tier HELT stille herinde i 14 dage fra engang i juni Redigeret 29. April, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 29. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, for 38 minutter siden: Hvis I alle skriver i denne tråd til @Bødlen så lover jeg at jeg tier HELT stille herinde i 14 dage fra engang i juni ... Ved næsten ikke hvad der er bedst (eller værst)... At du tier stille herinde i 14 dage, og så kommer der et væld af indlæg for at modvirke dine (og vores) abstinenser, eller at du skriver som du plejer i de 14 dage, og så kommer der et væld af indlæg for at forhindre du (og vi) får abstinenser... Redigeret 29. April, 2022 af Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 30. April, 2022 Lidt underlidt nogle profiler der skriver dagligt, pludselig forsvinder. Nogle har måske fået en lille ferie ? @Eva Nadine har nævnt nogle forsvundne profiler, en anden der kan skille vandene @Advarsel har også været tavs længe.? Måske det kunne forhindre rygter og usandheder, hvis Eroguide meldte hvem der havde fået en lille ferie. Ved godt det står af og til i tråde, den og den har fået ferie, men en selvstændig ferieliste måske ?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 30. April, 2022 (edited) sweetstone skrev, for 27 minutter siden: en anden der kan skille vandene @Advarsel har også været tavs længe.? Ja, han skiller vandene, også hos mig, men han er et fabelagtigt leksikon i tråde, profiler og annoncer. Der er faktisk blevet lidt stille. Lidt for stille. Jeg kan se at @Rejsenetværk har skrevet lidt i skurvognen, men man rammer aldrig rigtig hinanden derinde på samme tid. sweetstone skrev, for 27 minutter siden: Måske det kunne forhindre rygter og usandheder, hvis Eroguide meldte hvem der havde fået en lille ferie. Eller bare skrive det på deres profil at de er sendt på ferie til d. xx/xx Redigeret 30. April, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 30. April, 2022 Jeg blev nævnt her. Min profilejer har besluttet, at jeg fylder for meget og er irriterende hele tiden at høre på. Så jeg har fået en gang Trubadurix-bondage og er ikke længere med til festen herinde (er dog ikke blevet incel). Det er langtidsbondage, og jeg ved ikke om jeg kommer ned igen, det må tiden vise. De andre fraværende brødre og søstre har vel også hver deres grunde til at trykke på pauseknappen. Jeg har lige fået løsnet gag-en, så jeg kan svare her, men jeg skal op og hænge igen nu. Kun eventuelle pm's vil blive svaret fremover. Til jer andre - sorte såvel som lyserøde - hold en god fest og "spis" nogle skønne "vildsvin" og lækre "grisebasser"! /Brutus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. April, 2022 (edited) AB455 skrev, for 6 timer siden: Eller bare skrive det på deres profil at de er sendt på ferie til d. xx/xx Det tænker jeg bestemt vil være en indirekte invitation til at spraye benzin på et bål der vil blive enoooormt brandsluknings- og tidskrævende for de frivillige moderatorer der sidder herinde. - - - Generelt: Sådan overordnet set, vil jeg gætte på at Eroguides primære fokus er på anmeldelser og ikke på debatten. Uden at vide noget om hvem der sidder i kulissen eller deres motivation(er) for at drive siden, så forestiller jeg mig at Hyggesnak og Generel debat mest bare er sådan lidt en sidevogn til det primære formål med siden som er (og efter min mening gerne skal forblive) kerne-området som netop er Anmeldelser. Når man kigger lidt på statistikkerne for hvor mange gange indlæg i Hyggesnak og Generel debat bliver læst er det jo meget langt fra samme klik-tal som for anmeldelser. Det må trods alt være relativt tidskrævende, at skulle holde styr på alle de interne konflikter der allerede er i debatterne. Hvis nogen har fået mundkurv på, er i skammekrogen, har fået advarsler, er blevet ekskluderet eller alt muligt andet, så HAR administratorerne jo sådan set gjort hvad der er i deres interesse ved at handle, og skylder vel egentlig ikke nogen forklaring andet end den de har givet til den enkelte bruger? Det er jo ikke et kollektiv med husmøder herinde, selvom det til tider kan virke sådan. Jeg bidrager bestemt også til dén lejlighedsvise misfortolkning af siden her Det er et forum der er til rådighed med et eller flere regelsæt som er lidt sådan "frihed under ansvar"-agtigt, men hvor det 100% er dem der ejer siden der i sidste ende bestemmer hvem der er har malet for meget udenfor stregerne, og tilmed i yderste konsekvens er velkomne eller ej, enten midlertidigt eller permanent. Jeg vil dog gætte på - igen uden at ane en disse om det - at langt de fleste brugere og medlemmer herinde, ganske enkelt bare har andre ting der fylder noget i kortere eller længere perioder. Det er jo et uforpligtende "fællesskab" hvor der er ganske få der ser det som "vi hygger os og små-skændes i baghaven". Den tid der bruges på at holde ro i rækkerne på de to underfora, er formentlig relativt mange minutter set i forhold til hvor få vi er der har glæde af det. Så mon ikke det både er et prioriteringsspørgsmål fra ejeres og administratorers side, samtidigt med at nogle ganske enkelt bare "falder fra" i kortere eller længere perioder af helt ukendte årsager ganske naturligt? En bruger der er blevet midlertidigt begrænset herinde, har jo ikke nødvendigvis et ønske om at det skal virke som en "offentlig gabestok". Det kan administratorerne naturligvis ikke også bruge tid på at spørge folk om. "Hvordan vil du have at vi annoncerer at du er kommet i skammekrogen eller stemt ud ved Ø-rådet"-spørgsmål inviterer jo bare til en tidskrævende dialog som det i sidste ende er ganske få af os "kerne-brugere" der har glæde af. Eroguide er ikke et demokratisk fællesskab. Det kan man jo så synes om eller lade være. Lugten i bageriet og sådan noget halløj I bedste mening som altid, Eva Redigeret 30. April, 2022 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 30. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Det tænker jeg bestemt vil være en indirekte invitation til at spraye benzin på et bål der vil blive enoooormt brandsluknings- og tidskrævende for de frivillige moderatorer der sidder herinde. God pointe. Eva Nadine skrev, for 1 time siden: ...at Hyggesnak og Generel debat mest bare er sådan lidt en sidevogn til det primære formål med siden som er (og efter min mening gerne skal forblive) kerne-området som netop er Anmeldelser. Helt vildt enig Eva Nadine skrev, for 1 time siden: "Hvordan vil du have at vi annoncerer at du er kommet i skammekrogen eller stemt ud ved Ø-rådet"-spørgsmål inviterer jo bare til en tidskrævende dialog som det i sidste ende er ganske få af os "kerne-brugere" der har glæde af. Nu forestillede jeg mig heller ikke noget Ø-råd eller anden dialog. Blot et felt eller skilt på profilen det siger "Bruger profil suspenderet til: xx/xx". Eller er ikon på deres avatar med en hængelås. Så man også kan se hvorfor de fx ikke svarer på beskeder i tråde. Her tænker jeg faktisk mest på anmeldelser og efterlysninger. Men ja, det kan godt blive en straf i straffen, da jeg levende kan forestille mig en del brugere går i selvsving når et ynglings hadeobjekt helt tydeligt ikke kan tage til genmæle. Moderatorerne, eller rettere ejer, vil formodentlig godt have de skrivelystne tilbage og skabe flow i forummet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. April, 2022 Jeg kan nævne flere, der er savnet, Nemtøs, Cristine BBW, Devina fra Skive, Hunting, Kanonkongen og måske Onslow og hans Danske Piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 30. April, 2022 Hej i skuret rødder og rødderinder. Overskriften fangede mig lige, og så rullede tankerne lige en tur tilbage til gamle dage, med al den sjov og ballade der var dengang især da det hele startede. Det hele var jo så besværligt. Anmeldelser, der skulle sales via mail, og uploades via bibliotekscomputer til en del af Kristelig Folkeparti's hjemmeside. Der var rigtig mange sjove skribenter: Longman, Butleren, Store Bukkebruse, Direktøren mv. Jeg ved at nogle desværre er døde af alderdom og sygdom så der kan sagtens være helt naturlige grunde til at nogle forsvinder. Gnæk Growler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 30. April, 2022 Growler skrev, for 32 minutter siden: Hej i skuret rødder og rødderinder. Overskriften fangede mig lige, og så rullede tankerne lige en tur tilbage til gamle dage, med al den sjov og ballade der var dengang især da det hele startede. Det hele var jo så besværligt. Anmeldelser, der skulle sales via mail, og uploades via bibliotekscomputer til en del af Kristelig Folkeparti's hjemmeside. Der var rigtig mange sjove skribenter: Longman, Butleren, Store Bukkebruse, Direktøren mv. Jeg ved at nogle desværre er døde af alderdom og sygdom så der kan sagtens være helt naturlige grunde til at nogle forsvinder. Gnæk Growler Det var andre tider, og et andet “alders segment”. Men ja, meget er anderledes i dag og ting er savnet, deriblandt de nævnte debattører plus nogle flere. Jeg har, som du, kendskab til en enkelt, der ikke længere er blandt os. Vil lige komplimentere yndige @Eva Nadine for et godt og indsigtsfuldt indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 30. April, 2022 (edited) @Growler Du skrev den aller aller første anmeldelse af mig nogensinde. Kan huske du skrev om du skulle svinge til højre mod Lygten eller venstre mod Hvidovre. Øj det er længe siden! Din anmeldelse resulterede i at jeg fik hård hud i kavalérgangen. Den var så velskrevet at folk væltede ind og ville ha' den oplevelse du havde haft. Der gik lynhurtigt manuskript-bolleri med spansk afslutning mellem sydhavsfrugterne i mine mange første arbejdsdage Du findes - HURRA! Dengang var der mere sjov end der var ballade Men vi var jo heller ikke nær så mange som i dag. Når man kigger på antallet af klik på en ny anmeldelse svarer det jo til en større landsby i udkantsdanmark på et par timer Tak for dig. Du fik skudt min hobby-elskerinde karriere igang med turbo på. Der er vist mange andre end mig der skylder dig en is Gramsekrammer, (Eva) Nadine PS: Kan folk der skriver navne herinde skrive @ foran og vælge de savnede på listen, måske? Så er der chance for at dem der bare har glemt os lidt får en email om at de er blevet nævnt her i tråden. Det virkede da med @Brutus men nu er han også en usædvanligt kvik fyr Redigeret 30. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 30. April, 2022 Tror mange af de nævnte mistede en del af interessen for siden da der blev lukket for de politiske diskussioner. Mange af de emner der bliver taget op i generel debat er jo set hundrede gange før og hyggesnakken er ofte ret indholdsløs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 1. Maj, 2022 Jeg er her da, læser med...men byder ikke ind med meget pt...orker det ikke. Der er så meget fnidder her på siden, og savner den gamle side..... Mvh Thomsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 1. Maj, 2022 Thomsen skrev, for 2 timer siden: Jeg er her da, læser med...men byder ikke ind med meget pt...orker det ikke. Der er så meget fnidder her på siden, og savner den gamle side..... Mvh Thomsen Logen eller tidligere tiders massagepiger, eller eroguide i en tidligere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 2. Maj, 2022 Bødlen skrev, for 22 timer siden: Logen eller tidligere tiders massagepiger, eller eroguide i en tidligere tid Primært Logen...og som denne side så ud i starten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 2. Maj, 2022 Blot til orientering, og uden at ville puste til hverken gløder eller bål eller "sætte ild i en revolution", kan jeg efter tilladelse fra den underskønne Kvinde selv, desværre meddele at @Lady C.Hex ikke fremover er eller vil være i stand til at bidrage til dette forum. Øv. Jeg går ikke mere ind i det end dette, og ønsker ej heller at sladre om det hverken her eller i indbakken. Det er som skrevet blot til orientering dersom flere end dem der allerede har kontaktet mig gerne vil vide hvad der blev af Cherie. Hun er stadig aktiv og kan kontaktes ad andre kanaler som vanligt. @Lady C.Hex Du er allerede savnet på forskud, og jeg er trist over at du er "røget i svinget" Kærligst, Eva 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 2. Maj, 2022 Øhh, tillader i lige den her bliver lidt personlig ? Ja det gør i nok. Eva Nadine...dengang Nadine, jeg ved ikke hvad jeg skal mene om, at have en del af æren for at have ført dig ind på "utugtens motorvej" Jeg husker det faktisk godt, du var på Lygten (for mennesker der kommer udenfor København) ligger Lygten lige ved siden af Nørrebro Station også kaldet "Højbanen" Der lå en klinik, der excellerede i lidt af hvert, forstået som både til klask i røven og det mere behagelige. Jeg skrev mange anmeldelser dengang, og rejste rigtigt meget. Jeg vidste at Nadine havde en vagttid, og derefter ville hun blive afløst af een eller anden....men nu var det jo hende (lidt pral) jeg ville beære med mit besøg Jeg havde være en tur østpå, (ikke et fy land) og hoppet i en lejebil i Gøteborg. Jeg kunne ikke komme igennem til Nadine, mobiltelefoner var ikke helt det samme som det er idag. Gennem Logen, havde jeg et godt netværk (særdeles godt), så jeg fik fat i en makker, og fik ham sat ind i sagen. Jeg skal besøge hende..Nadine...tlfnr det og det...jeg kan ikke sidde og ringe og køre bil, jeg har ikke gps, klar det. Det går vel een times tid, og så får jeg adressen, og alt skal være ok. Jeg blæser mod Lygten, bliver lukket ind..som jeg husker det, var det hele lidt snirklet indendørs.....men der er overraskelser på vej. Som jeg husker det, fortæller Nadine mig, at telefondamen godt kunne tænke sig at se på.. Nix, ingen ser på min dejlige drengekrop gratis, så hun kan bare fise af (jeg så hende ikke) og Nadine og jeg gjorde det vi skulle med grin og fnis. Nu skal man så ud af lokalet, af de snirklede gange, pludselig åbner en en dør sig, og to personer springer frem, nemlig min makker fra logen samt een af vore dejjlige piger som vi desværre ikke ikke har her på jorden mere og råber bøøøøh. Jeg var i chok. Nadine var jo nok orienteret hele vejen....det var vist det der på nudansk, hedder en scam. Da vi får grinet af udenfor,og det tog tid, kørte vi over under Højbanen, til Børges pølsebar, og grinede videre, medens vi indtog nogle af hans gode pølser. Gnæk Growler 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) Growler skrev, for 12 minutter siden: Øhh, tillader i lige den her bliver lidt personlig ? Ja det gør i nok. Eva Nadine...dengang Nadine, jeg ved ikke hvad jeg skal mene om, at have en del af æren for at have ført dig ind på "utugtens motorvej" Jeg husker ...... .... Da vi får grinet af udenfor,og det tog tid, kørte vi over under Højbanen, til Børges pølsebar, og grinede videre, medens vi indtog nogle af hans gode pølser. Gnæk Growler Læs og lær snotunger. Der fik i en duft af VL og de gode gamle dage - aldeles gratis. Redigeret 2. Maj, 2022 af Bananas 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 2. Maj, 2022 (edited) Jeg synes generelt mange faldt fra da chatten lukkede. Savner da både en @Playfull og en @Iscenesat Virkelighed og nogle af de andre dwr dagligt frekventerede chatten. Redigeret 2. Maj, 2022 af Jesperdjensen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 2. Maj, 2022 Jeg kan ikke lade være for de gamle: makkeren var :Frække 28 Gnork Growler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 3. Maj, 2022 (edited) @Growler Det var tider... min hukommelse rækker ikke så langt at jeg kan huske detaljerne som du Men øj hvor var det gode tider og sådan lidt gakkelakkeri til husbehov som "den hårde kerne i branchen" lavede i samspil og modspil, og med andre løjer og liderbasseri. Det savner jeg faktisk. Opmærksomme Eva-stalkere og følgere vil vide at jeg prøver at puste lidt liv i gakkelakkeriet med frække overtoner og luksus-skumle tilstødende lokaler til liderbasse-leg i en kombi med både Blowjob-Bingo og Lingam-Lotto Eroguides regler om at man ikke må skrive fra flere profiler i samme tråd, forhindrer mig HELDIGVIS i at gøre yderligere reklame for arrangementet her Men vid at du med følge vil være æresgæster hver eneste gang. Du kære @Growler var med mine øjne at se helt uden sidestykke som skribent og bidrager til Venuslogen... hvor er det dog øv for underholdningsværdien og alle de "nye" drenge i klassen herinde, at du er holdt op med dét. Jeg vil faktisk gå så langt som til at sige at skulle du gå hen og skrive falske anmeldelser af alle mulige fiktive kvinder, så ville det i sig selv være både mundkurve, ekskluderinger, skammekrogs-frikvarter, rebelske rusketure og alt muligt andet værd - bare for at læse fra din hånd igen. Du var number F*CK*NG ONE! blandt alle Venuslogens anmeldere, med meget langt ned til 2. pladsen på Luksus-lummer listen i gamle dage. Din spæde drengekrop blev afsat til et fast Fruentimmer, så vidt jeg husker og til stor ærgrelse for alle dine fans. Julefrokosterne var dælenduskeme også festlige!!! Øj hvor vi gav den gas. Husker især den på Josty... ih guder hvor det var sjovt og utilbørligt... det stakkels selskab ved siden af havde øjne så lange og store som solsikker #Growler-4-ever Hils Første-fruentimmeret og giv hende et pustekys fra mig Kærligst, Eva Nadine PS: Jo Growler... du VAR manden der strøg den første tændstik der resulterede i at Sexraketten her fløj det halve af landet rundt som en af Venuslogens Runde-Trunter. Savner de andre Runde-Trunter... men aller-allermest DIN Yndlings-Trunte fra de gode gamle dage. Mindst lige så meget som dine anmeldelser... og lidt meget mere til Og så kan vi vist ikke afsløre flere interne detaljer om dét selvom det kribler... veller? Vi ender bare med at sætte ild i hele Eroguide Vi skal jo bevare mystikken og alt det pjank... fløjter uskyldigt Redigeret 3. Maj, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Growler 96 Skrevet 3. Maj, 2022 Hej igen Nadine og "the rest of the pack". Tak for de fine ord...hvis jeg ikke var en blegfis ville jeg rødme. Ja, det var sjove tider og Josty var virkelig et sats. Det kunne lade sig gøre og der blev jo mange opfølgere til det event. Et fuldt hus på Pejsegården, med "strippertjavs"og hele balladen.Scandic Hotel i Ringsted med levende musik, fyldt restaurent i Nyhavn et par år i træk, klubkælder i Aarhus med månedlige forudbestilte møder med frokost. Bindegale piger og drenge, med hovedet solidt plantet under armen. Jamen, selvfølgelig tjente pigerne pigerne da nogle penge. Det var vel heller ikke urimeligt. De skulle jo være helt "opdullede", med timer under tørrehjelm, negleklinik og hvad fanden ved jeg. Jeg husker fra det første logebal, een af "vores" meget aktive tøser komme ned af trappen til stuerummet, hvor en god snes (ca 20) mand sad henslængt efter endt gerning, med en dildo (motoriseret) i hver hånd og sagde: "Hvorfanden bliver i af"......folk så opgivende ud. En af pigerne sad i en sofa og talte i mobiltelefon (en motorola klaptelefon hvor man skulle trække antennen ud) så hører jeg en af drengenes stemme sige:(hvadfanden Growler, sidder hun og taler privat i mobiltelefon i "arbejdstiden", så klappede han hendes telefon sammen, og stak "mikrofonen" i munden på hende. Det gik fint. Man fik også afprøvet nogle grænser, f.eks, når man ligger på en madras, med et fruentimmer på en god meter og firs ovenpå, og vel en 15-16 mennesker står og kikker på, og der så er en der siger: "se hans tæer vipper" og alle griner. Eller, een af pigerne skal hjem fordi hendes babysitter har ringet, man står der i bar røv og ingenting, går op på første sal og finder kassereren, der er ved at få etableret en gang græsk, og så siger man: "undskyld, kan du lige finde 300,- til en taxa" Gnæk Growler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Maj, 2022 Bananas skrev, den 2.5.2022 at 21:06: Læs og lær snotunger. Der fik i en duft af VL og de gode gamle dage - aldeles gratis. Ja Logen var unik på alle parametre, sørgeligt den lukkede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Maj, 2022 Ja @Growler gamle jahs det var fester. Sjove skæve og skægge - det var en anden tid og de kommer ikke igen desværre, og ja nolstagi er ikke hvad det har været, men jeg tror ikke på at tidsånden er sådan i dag at en ny loge, eller nye logefester kan genopstå, som jeg husker det var logen også blevet lidt “metaltræt” det er som om alle kunder gudinder, debatfora ejere kun “lytter på en radiokanal” nemlig WIIFM kanalen, (what in it for me) sidde her med et skævt smil og husker fester frokoster og gudinder og logen. Down memory lane.Dejligt igen at læse fra dit tasttur. Bødlen der var en anden på logen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg