Hop til indhold

"Pigernes sikkerhedsprocedure"

Featured Replies

Skrevet

Aros og Cherie!

Er vi ikke ved at være derhenne, hvor i begge skulle tage at holde weekend, i al fredsommelighed forstås? :)

Cherie, prøv nu lige at forstå, at I jo faktisk ikke er uenige omkring anonymiteten, ikke!

Aros, det med at drikke vin er vist ikke noget, der har stået i strengen, så det må jo være taget fra den af dig omtalte PM korrespondance, Ikke? Det ved du jo godt, er no go, og det har jeg påpeget overfor dig før og vil nu gøre det igen i PM, hvor du også får skitseret konsekvenserne ved at fremture.

Jer begge, hvad I end måtte have af lig i lasten fra tidligere, så vedkommer det ikke Eroguide, og i al fredsommelighed synes jeg ikke, at I skal fortsætte ud af den tangent! DIXI

Og for øvrigt, GOD WEEKEND TIL JER ALLE HERINDE.

Well written ! Hvis dette forum også skal ødelægges af "pladder", bliver det utåleligt ..

• Svar 66
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Nå men inden det går helt i hat og briller så vil jeg gerne komme med mit b7.

som jeg har skrevet før så er det 100 procent pigerne der stiller betingelserne for et besøg. Og jeg forstår virkelig ikke at i gider sidde og bruge krudt på at undre jer. Hvis ikke i bryder jer om betingelserne så bladre man bare videre og finder en anden pige hvis betinger der passer jer.

Så.

Er prisen for høj. Find en anden pige

Er hun for tyk. Find en anden pige

Er hun for gammel. Find en anden pige

Er hun for lille. Find en anden pige

Vil hun have foto. Find en anden pige

og sådan kan jeg blive ved.

Lige meget hvordan man vender og drejer den så er det pigerne der har grisen og dem som sætter prisen.......

Skrevet

Så.

Lige meget hvordan man vender og drejer den så er det pigerne der har grisen og dem som sætter prisen.......

:arrow::idea: :!:

Skrevet

Hej,

med den holdning er det klart at flere kunder kigger efter de udenlandske piger,

og de dansker piger er med til at øge risikoen for at der kommer flere handlet kvinder ved at tro/føle kunder skal være glade for de er der...

prøvemanden

Skrevet

Hej,

med den holdning er det klart at flere kunder kigger efter de udenlandske piger,

og de dansker piger er med til at øge risikoen for at der kommer flere handlet kvinder ved at tro/føle kunder skal være glade for de er der...

prøvemanden

Jeg tror den skulle forståes sådan, at vi jo alle har et valg??.. De fleste gange bliver man jo altid enige enten i telefonen eller ved ankomst, om en pris og ydelse der hænger sammen for begge partner. De tilfælde hvor prisen og ydelserne ligger fast, har i jo som gæst altid andre muligheder. At de udenlandske skulle have indflydelse, kommer vel også an på om man ønsker en dansk eller andre kvinder ikk :). Her i opgangen kan jeg da oplyse at de andre kvinder tager det samme som vi danske kvinder her i pigekollektivet gør, forbehold for tilbud og egne ydelser selvfølgelig.. Der er nok til alle jo :). Knus Line

Skrevet

Det tager jeg til efterretning Organizer. Jeg vil dog gerne have din holdning til om det er i orden at kalde folk for skvat og meget andet samt om det er i orden at beskylde andre uretmæssigt for at skrive under andre navne.

Skrevet

Jeg vil dog gerne have din holdning til om det er i orden at kalde folk for skvat og meget andet samt om det er i orden at beskylde andre uretmæssigt for at skrive under andre navne.

Støtter dig dér ! Vi skulle helst ikke have ødelagt dette board ..... også !

Skrevet

Hej,

prøvemanden

Prøve

Det hænger da meget dårligt sammen med de kritiske anmeldelser, der er af udenlandske piger. De er uengagerede, deres billeder er fake, de prøver at fifle med tiden og med ydelserne, de kan hverken tale dansk eller engelsk. Jeg kunne blive ved med at skrive ting, der er fremgået af anmeldelser. I bund og grund hænger pris og kvalitet næsten altid sammen.

At give danske piger skylden for, at der kommer handlede kvinder til DK, er bestemt at gå over stregen. Ansvaret ligger helt hos de mænd, der opsøger de handlede kvinder, og som er fuldstændig ligeglade med det. Også i denne branche må vi erkende, at den politiske forbruger har magten. Derfor er det vigtigt at gøre sit yderste for ikke at gå til handlede kvinder. Måske kunne SIO lave et mærke, der kunne sættes på annoncerne som en garanti for, at forholdene er i orden hos pigen.

Skrevet

Det tager jeg til efterretning Organizer. Jeg vil dog gerne have din holdning til om det er i orden at kalde folk for skvat og meget andet samt om det er i orden at beskylde andre uretmæssigt for at skrive under andre navne.

Det fremgik måske ikke tydeligt nok af mit indlæg, at jeg i samme og lige grad misbilliger jeres overtrædelser af regelsættet, så det vil jeg hermed gerne slå fast!

Nu plejer du jo at være et roligt og konstruktivt gemyt, så det faktum, at jeg var lidt skarpere i mit tonefald overfor dig, skal kun ses i det lys, at det kom noget bag på mig, at du forfaldt til de påpegede unoder.

Håber, at jeg har rene linjer med jer begge og alle andre nu, jeg ville nødigt se mig tvunget til at lukke tråden, men mener helt ærligt, at den efterhånden har taget rigeligt af min ellers solbeskinnede eftermiddag. :)

Skrevet

At jeg reagerede som jeg gjorde skyldes de infame angreb jeg blev udsat for fra Cherie, derfor reagerede jeg anderledes end jeg plejer i diskussionerne når hun blev ved og ved med hendes infame angreb, på et tidspunkt er nok nok og så svarer jeg i samme tone som jeg bliver angrebet i og hendes opførsel har således også din misbilligelse kan jeg forstå. At det lykkedes hende at provokere mig til også at overtræde reglerne er min fejl.Tak for de rosende ord ellers. Tilbage til emnet.

Skrevet

Hej,

jeg mener de har en del af ansvaret, med den holdning nogle af dem har til kunderne.... samt de priser de ligger for dagen er en del af problemet...

jeg siger ikke kunderne ikke er en del af problemet...

beklager hvis det ikke stod helt tydeligt....

prøvemanden

Skrevet

Sisse skriver:

Så.

Amen!

Jeg kan ikke komme i tanker om det kan skrives bedre!!!!!!

God dag fra den liderlige abe

Skrevet

Hej,

jeg mener de har en del af ansvaret, med den holdning nogle af dem har til kunderne.... samt de priser de ligger for dagen er en del af problemet...

jeg siger ikke kunderne ikke er en del af problemet...

beklager hvis det ikke stod helt tydeligt....

prøvemanden

Jeg kan ikke lide dit ræsonnement. Det svarer til, at fordi danske håndværkere er så dyre, så er det i orden at bruge uorganiseret underbetalt østeuropæisk arbejdskraft - det vil udhule hele den danske velfærd.

Når vi taler købesex, vil det så være de danske pigers velfærd, der undergraves, men det er vel heller ikke i orden? I en anden tråd har der været et regneeksempel på, hvor meget en pige slæber med hjem, når husleje, vask, ska, moms og alt det andet er betalt. Jeg ved godt, at det der moms ikke er slået an overalt i landet, men de udenlandske piger, der er her kort tid, giver unfair konkurrence. Det kan ingen af os være tjent med...

Skrevet

Ludvig har da fuldstændig ret :!:

Hvorfor skulle vi sende et billede?

En ting er, at man ikke aner, hvad et sådant billede kan arkiveres og eventuelt bruges til, en anden ting er, at man får følelsen af en udskillelsesprocedure, hvor vi jo – indrømmet – er nogle stykker, som rent visuelt nok vil falde igennem.

Jeg kunne derfor aldrig drømme om at opsøge en pige, der vil have et billede på forhånd, og kigger man nærmere efter, er det jo meget normalt, at i hvert fald de danske piger har sløret ansigt på billederne. Figuren kan man få et indtryk af, men ansigtet? Nej, oftest ikke.

Det har jeg fuld forståelse for, og det accepterer jeg meget gerne i erkendelse af, at pigerne også skal have et uforstyrret privatliv og ikke kunne genkendes på f.eks hovedgaden i Århus.

Derfor burde det omvendte også være fuldt ud accepteret.

Jeg havde til illustration heller ingen idé om, hvordan Nikita så ud, før jeg første gang rent fysisk stod over for hende. Jeg havde indtil da måttet lide på anmeldelser, andre tilkendegivelser samt figurfotos, men et ansigtsbillede havde jeg ikke på hende. Hun havde heller intet på mig, og det forlangte hun heller ikke.

Skulle der have været udvekslet fotos forinden, er jeg ikke sikker på, at det var kommet til et nu fuldt dusin gode og givende glædesstunder :!:

Skrevet

Der er så meget man ikke kan forstå, men tro mig det fungere for de piger der har valgt således. ;)

Skrevet

Denne streng, som er påbegyndt af Ludvig, har jeg først set ret sent.

Jeg har under den ret hårde meningsudveksling imidlertid haft anderledes muntre stunder på Vandtårnsvej med uglet hår til følge ;);););).

Men jeg vil meget gerne effektivt aflive den antagelse, hvor den så end stammer fra, at jeg skulle være identisk med Aros.

Jeg er – ganske som katten – sgu' helt min egen. Og da slet ikke – hvad der ville være endnu værre – jyde :lol::lol:.

Det er rigtigt, at jeg tidligere herinde har sendt Cherie, VL og det stalinistiske præsteskab dérovre knubbede ord, men det skal Aros jo ikke lastes for :!:

Jeg svarer helt og holdent for mine egne skriverier. Og tager naturligvis også selv eventuelle øretæver :!:

PS: Jeg ørler, hver gang jeg ser kunstordet "personhenførbar". Er det mon noget, der stammer fra juris prudens Bernhard Gomard?

Skrevet

Så kom den allesteds værende "Borende X" på banen igen, han har lidt svært med at lave under 3 indlæg om dagen :D

Nå så du ørler om personhenførbarhed?

Du skriver at du bor i St.Kødlyst, nej du bor i XXXXX, skal vi tale om din sport..noget med en bold, og man kunne blive ved. Jeg kunne ringe på din dør i morgen.

Er det fuldstændigt umuligt for dig at opføre sig ordentligt ?

Skal du gå helt til kanten, i dine chikanerier, bemærkninger til andre mennesker ?

Skriv dine anmeldelser, som du for rabat for og luk ellers røven.

Venligst

Bendix

Skrevet

Der er så meget man ikke kan forstå, men tro mig det fungere for de piger der har valgt således. ;)

Jamen så gav det da lidt mere forståelse.. ;)

Argumentet med at gæster som er villige til at sende et billede, også er identisk med seriøse gæster, kan jeg godt følge, men hvad er så vores garanti for hendes seriøsitet, når hun hellere ikke har ansigtsbillede på sin annonceprofil..? eller er villige til at sende et som den første..?

Personligt er jeg pisse ligeglad, for jeg får aldrig færdig læst en annonce med de krav alligevel. Jeg syntes bare at der er langt mere stil og klasse over en pige som formår at være så dygtig og professionel, at hun kan levere varen uanset sprog, vægt, talegaver og anden charme eller mangel på samme.

Jeg syntes at man som pige signalere en eller anden form for "udvælgelsesproces" når man beder om et billede af en mulig gæst. En slags "Er jeg nu god nok til hende" fornemmelse, som slet ikke hamonere med mine forventninger til en hyggestund. Den ideelle glædespige må være hende som tænder på personlighed og er klar til at give alle typer gæster en chance, hvis de ellers opfylder de gængse krav om hygiejne og opførsel.

Det skulle jo nødigt blive til en kunstart at drive en sex forretning.. Det har jo aldrig været raket videnskab, hvis man ser bort fra lovgivningen.. ;)

VH Ludvig.

Skrevet

Så kom den allesteds værende "Borende X" på banen igen, han har lidt svært med at lave under 3 indlæg om dagen :D

Du skriver at du bor i St.Kødlyst, nej du bor i XXXX, skal vi tale om din sport..noget med en bold, og man kunne blive ved. Jeg kunne ringe på din dør i morgen.

Skal du gå helt til kanten, i dine chikanerier, bemærkninger til andre mennesker ?

Skriv dine anmeldelser, som du for rabat for og luk ellers røven.

Venligst

Bendix

Hej "Bendix", du får hermed en advarsel får dit angreb på Borende X. Hvis du forsætter vil det få konsekvenser for dig. Derudover er dine udsagn om hvor Borende X bor slettet. Vi vil under ingen omstændigheder finde os i, at du skriver noget sådan igen, er det forstået ?

Skrevet

Hej

bendix er jo growler, det kan man se på måde og metode han fremføre sig selv på,,,,

men nej er ikke til uorganiseret arbejdskraft, men med de danske piger måde og prise struktur skaber desværre marked for dårlige ting...

men jeg finder det ok at udenlandske piger kommer her op og arbejder hvis de overholder gældende overenskomst og regler samt lovregler :D

prøvemanden

Skrevet

Fuldstændigt rigtigt :D. Jeg er meget værre på tasterne end selv Rifbjerg.

Du skriver at du bor i St.Kødlyst, Jeg kunne ringe på din dør i morgen.

Jo, jo da, det lyder vældig hyggeligt.

Hvis du ellers er kommet ned fra korset til den tid og fået renset naglerne, vil jeg da gerne have kaffe og kager fra bager Bolle på Torvet klar til kl 15.

Men lad endelig pisken stå uden for havelågen. Min søn er nemlig med i fredsbevægelsen – du ved, dét med regnbuen og alt dét der – og han tåler følgelig ikke selv antydningen af vold.

Jamen dog, growe Growler. Ja, nu, hvor du jo har afsløret dig selv over for Gud og mennesket – jeg tillader mig her at formode, at vi stadig er dus? – så vil jeg da gerne høre, hvor jeg har overtrådt EG's regler? Jeg skal da her ganske se bort fra, at du truer mig personligt.

Skriv dine anmeldelser, som du for rabat for og luk ellers røven
Så, så growe Growler.

Af os to tror jeg nok, at du er den, der får den største rabat. Derimod betaler jeg selv rigeligt med drikkepenge for at kunne drikke af livets kilde.

Men nu til sagen, kære Growler – af høflighedshensyn undlader jeg herfra adjektivet "growe":

Jeg tror, du har glemt – ganske som da Bismarck i sin tid glemte, at der i mellemtiden var kommet en helt ny kejser Wilhelm – at du ikke skriver på dit eget private board, hvor du, som udøver af det sidste stalinistiske regime i verden – altså bortset fra Nordkorea – frit kan skalte og valte, inkludere og ekskludere, herske over liv, og herske over død – o.s.v.

PS: Det hedder altså "allestedsnærværende" og ikke "allesteds værende". Og man "for ikke rabat for", men man "får rabat for" ;)

Skrevet

Er jeg gået galt, nej jeg er på Eroguide. Troede lige jeg ved en fejl var endt på Cirkus Venuslogen :mrgreen:

Men de to cirkusdirektører har i stedet fundet Eroguide nu hvor ingen gider at følge deres pinlige optrædner mere i Cirkus Venuslogen :mrgreen:

Men deres forestillinger har dog ikke forandret sig, der piskes løs, bruges trusler og ukvemsord som altid. 0 stjerner til den cirkusforestilling :mrgreen:

Skrevet

Er jeg gået galt, nej jeg er på Eroguide. Troede lige jeg ved en fejl var endt på Cirkus Venuslogen :mrgreen:

Men de to cirkusdirektører har i stedet fundet Eroguide nu hvor ingen gider at følge deres pinlige optrædner mere i Cirkus Venuslogen :mrgreen:

Men deres forestillinger har dog ikke forandret sig, der piskes løs, bruges trusler og ukvemsord som altid. 0 stjerner til den cirkusforestilling :mrgreen:

Nej og nu mangler vi så kun at de 2 cirkusdirektørers rygklapper kommer på banen, efter det SVINSKE angreb på en velanset debattør herinde, men den lader vi lige stå lidt, for at se den videre udvikling.

Føljetonen fortsætter uden tvivl. "MUHH" :lol::lol::lol:

Venligst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.