LilleSkutt 239 Skrevet 14. April, 2022 Selv om I mener at tingene nogle gange gange er trælse i Danmark så kunne det faktisk være værre. I kunne bo i Sverige. https://www.expressen.se/nyheter/regeringen-vill-att-sexkop-alltid-ska-ge-fangelse/ Bemærk at dette gælder sexkøb af voksne kvinder der frivilligt sælger sex. På kort sigt kan nok de danske glædespiger glæde sig til mange flere svenske mænd på “sexferie” i Danmark. På længere sigt er der dog risiko for at det også bliver forbudt for svenskere at købe sex i udlandet. Det er et forslag der tit er oppe at vende i den svenske debat og jeg forventer næsten en udmelding omkring det før det svenske valg i september. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 14. April, 2022 LilleSkutt skrev, for 27 minutter siden: På længere sigt er der dog risiko for at det også bliver forbudt for svenskere at købe sex i udlandet. Det er et forslag der tit er oppe at vende i den svenske debat og jeg forventer næsten en udmelding omkring det før det svenske valg i september. If it is forbidden for Swedish men to buy sex abroad,... then I want to marry a Swedish man. So he'll always be mine 1 1 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 599 Skrevet 14. April, 2022 Tantra skrev, for 1 minut siden: If it is forbidden for Swedish men to buy sex abroad,... then I want to marry a Swedish man. So he'll always be mine Hehe Well, I'm Swedish, and now I'm for this law. Since then I can marry Tantra. 1 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 14. April, 2022 det gælder vel også sugardating? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 14. April, 2022 LilleSkutt skrev, for 3 timer siden: Selv om I mener at tingene nogle gange gange er trælse i Danmark så kunne det faktisk være værre. I kunne bo i Sverige. https://www.expressen.se/nyheter/regeringen-vill-att-sexkop-alltid-ska-ge-fangelse/ Bemærk at dette gælder sexkøb af voksne kvinder der frivilligt sælger sex. På kort sigt kan nok de danske glædespiger glæde sig til mange flere svenske mænd på “sexferie” i Danmark. På længere sigt er der dog risiko for at det også bliver forbudt for svenskere at købe sex i udlandet. Det er et forslag der tit er oppe at vende i den svenske debat og jeg forventer næsten en udmelding omkring det før det svenske valg i september. De er så ..... dumme.... i Sverige så man korser sig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 239 Skrevet 14. April, 2022 Miller223 skrev, for 12 minutter siden: det gælder vel også sugardating? Jeg ved helt ærligt ikke om nogen svensker er blevet dømt til bøder for sexkøb indenfor sugardating (hvis kvinden er 18+). Det er stadig ikke forbudt at betale for selskab eller (illusionen af) kærlighed i Sverige. Og selvom to der sugerdater har sex er det jo næsten umulig at bevise at betalingen eksplicit er for det seksuelle samvær. Men "intet er umulig" når det kommer til Sverige og loven omkring prostitution. Vänsterpartiet (minder om Enhedslisten/SF) vil ligestille camgirls med prostituerede. Hvis de får deres vilje (kan sagtens ske, Vänsterpartiet er støtteparti til vores regering) kan en svensker i en nær fremtid altså blive dømt til fængsel hvis han betaler for et poseringsshow på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5566 Skrevet 14. April, 2022 LilleSkutt skrev, for 3 timer siden: På længere sigt er der dog risiko for at det også bliver forbudt for svenskere at købe sex i udlandet. Hmm, kan man godt på den måde pålægge sin befolkning nogle regler, som også gælder i udlandet, hvor reglerne ellers er anderledes? Hvis det var omvendt, altså hvor de svenske regler var slappere end de danske, så ville en svensker da ikke kunne slippe for straf i Danmark med henvisning til at den pågældende handling er lovlig i Sverige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 14. April, 2022 You ain't seen nothing yet. Vent bare ... Det næste trin er at man kun må have sex hvis man elsker hinanden. Det er faktiskt blevet fremført. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17752 Skrevet 14. April, 2022 Den_glade_amatør skrev, Lige nu: Hmm, kan man godt på den måde pålægge sin befolkning nogle regler, som også gælder i udlandet, hvor reglerne ellers er anderledes? Hvis det var omvendt, altså hvor de svenske regler var slappere end de danske, så ville en svensker da ikke kunne slippe for straf i Danmark med henvisning til at den pågældende handling er lovlig i Sverige? For nordmænd er det allerede forbudt at købe sex udenlands. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 14. April, 2022 (edited) Att i Sverige lagföra och döma för handlingar som i sin helhet utförts utanför Sverige är komplicerat. I ”kodexen” för internationella relationer mer eller mindre krävs det sk dubbel straffbarhet, vilket skulle innebära att sexköp skall vara kriminaliserat i både Sverige och Danmark, alternativt att lagstiftningen och lagföringen på området i (detta exempel) Danmark med internationella mått mätt är undermålig. Det är självfallet omöjligt för Svenska staten att hävda det. Det sannolika är därför att man i sambandet med straffskärpningen omdefinierar sexköp som ”människohandel för sexuella ändamål” (trafficking) som är straffbelagt även i Danmark. Detta i teorin. Dock kvarstår att Svensk polis (med vissa strikt reglerade undantag) varken får spana eller ingripa i Danmark, inte ens i Köpenhamn. Med andra ord krävs det sannolikt att sexköpet måste angivas till polisen i Sverige av trovärdig anmälare - sedan har den Svenska polisen ett antal utmaningar i att utreda saken. Jag tvivlar starkt på att man får sk Rättshjälp eller Handräckning i av Dansk polis med att utreda något som inte är ett brott i Danmark - givet att Danska myndigheter inte betraktar just Svenskars sexköp i Danmark som Trafficking. Oaktat detta är det nog klokt av Svenska köpare att iaktta diskretion och försiktighet i Danmark - sensationslystna Svenska media är inte att leka med. vh Lille Redigeret 14. April, 2022 af Lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 14. April, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden: Hmm, kan man godt på den måde pålægge sin befolkning nogle regler, som også gælder i udlandet, hvor reglerne ellers er anderledes? ja, det kan man godt i Danmark. Det er ikke grundlovsstridigt at lave lovgivning for danskeres opførsel under andet lands lovgivning. Det ses sjældent, men er forekommet. Om det strider imod den svenske grundlov at lovgive på samme måde, skal jeg lade være usagt - men jeg tvivler at man så bombastisk fremsætter lovforslag hvis det var ulovligt at gøre det. Redigeret 14. April, 2022 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 14. April, 2022 Tantra skrev, for 3 timer siden: So he'll always be mine If only it worked that way, @Tantra. There are no guarantees for loyalty - even if loyalty was ordered by law. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 38 minutter siden: Hmm, kan man godt på den måde pålægge sin befolkning nogle regler, som også gælder i udlandet, hvor reglerne ellers er anderledes? Ja, vi har lignende lovgivning i Danmark, se hertil eksempelvis straffelovens § 7. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 669 Skrevet 14. April, 2022 Vi må vel hellere oprette en flygtningelejr i Kastrup til alle de svenskere der kommer til at flygter herover. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 14. April, 2022 Hvis svenskere og nordmænd holder lav profil når de køber sex I Danmark, så er risikoen for at blive optaget nok meget lille. De skal i hvert fald ikke gøre sådan: https://nyheder.tv2.dk/udland/2011-09-22-norsk-toppolitiker-filmet-hos-prostitueret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 15. April, 2022 Bananas skrev, den 14.4.2022 at 14:17: You ain't seen nothing yet. Vent bare ... Det næste trin er at man kun må have sex hvis man elsker hinanden. Det er faktiskt blevet fremført. Fuck det. Hvis du ender i fængsel så giver du bare lyd fra dig. Jeg har enlig bare ventet på en god undskyldning for at bruge den bazooka jeg fik af hende der USSR milf'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Jeg laver snart den "BangBus Tour" i Sverige, mand. Så kan man komme forbi og få en gratis tur, og donere penge via en App til Sexarbejdernes Befrielsesfront eller mit politiske projekt Sexminister.dk FÅÅÅÅÅÅÅÅRK dem! Vi laver en guirlande af brugte trusser som kan flagre i vinden ligesom den her fra Ørkendronningen Priscilla - en af mine yndlingsfilm. Australiere kan noget med humor og selvironi der sparker røv - synes jeg. Jeg skal lige vide hvordan man siger "FREMMED PØØØØØØK OG PENGØØØØ!" på svensk så jeg kan få designet bussen før den skal wrappes hos en auto-bix der pakker biler ind i plast. Jeg stoler ikke på Google Translate. Så fortæl det lige svenske gutter herinde. Hvordan råber man det på svensk? På forhånd tak! Kommer også til at mangle en buschauffør og en fluffer. Hep hep Kærligst, Eva PS: Min første tanke var om man monstro skal have en videregående uddannelse eller være svensk statsborger for at blive besøgsven i svenske fængsler Jeg kan nemlig synge: "Helan går, sjung hopp faderallan lallan lej, helan går, sjung hopp faderallan lej. Och han som inte helan tar han ej heller halvan får. Helan går! - Sjung hopp faderallan lej!" .... samtidigt med at jeg giver et gedigent blowjob Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) Jeg er cyberforelsket i @Catsuit Siger det bare Sig mig er du virkelig den nye dreng i klassen @Catsuit ? Det er svært for mig at tro du kun har været med siden oktober sidste år @Catsuit Hva' @Catsuit ? Nu blev jeg cyberliderlig over alle @Catsuits fantastiske indlæg.... ej vent... nu gik det over igen. Pyha Hvem skal jeg så være lun på resten af dagen? Åh nej... jeg orker ik. Må i kiosken efter chokolade i stedet. Er der ikke noget med at Marabou er svensk chokolade? Tror jeg boycotter... hvad med Toblerone? Ej for Zlatan... det der svensker-ekstremisme fågger mine bedste uvaner op! Hvad bliver det næste? IKEA? Det kan jeg altså ikke undvære. Nogen skylder en pakke tudekiks, men hvem??? God påske! Kærligst, Eva Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 15. April, 2022 Eva Nadine skrev, 1 time siden: Jeg er cyberforelsket i @Catsuit Siger det bare Sig mig er du virkelig den nye dreng i klassen @Catsuit ? Det er svært for mig at tro du kun har været med siden oktober sidste år @Catsuit Hva' @Catsuit ? Nu blev jeg cyberliderlig over alle @Catsuits fantastiske indlæg.... ej vent... nu gik det over igen. Pyha Hvem skal jeg så være lun på resten af dagen? Åh nej... jeg orker ik. Må i kiosken efter chokolade i stedet. Er der ikke noget med at Marabou er svensk chokolade? Tror jeg boycotter... hvad med Toblerone? Ej for Zlatan... det der svensker-ekstremisme fågger mine bedste uvaner op! Hvad bliver det næste? IKEA? Det kan jeg altså ikke undvære. Nogen skylder en pakke tudekiks, men hvem??? God påske! Kærligst, Eva Hey! Hende der @Nannas Hjørne havde godt advaret om dit tvangskysseri. Jeg føler mig tvangsflirtet til at købe dig en kop kaffe. Aaargh. Forførende sirene! Få det her Voodoo værk af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4850 Skrevet 15. April, 2022 (edited) @Catsuit Bare rolig Honey... det dér er sooo yesterday Det gik jo over igen efter mit "chocolate binge". Jeg er skamløs flirter - med alt og alle også i virkeligheden. Nu var det bare lige din tur Du er altså et hit som skribent herinde uanset. Har pløjet dine indlæg igennem tidligere i dag, imens jeg skulle være stand-by ved skærmen til noget røvkedeligt jeg får en klækkelig hyre for. Selv når du skændes på skrift giver du mening (for mig). Så kan vi nøjes med et glas vand? Der er snart forår i luften, så jeg tror ikke der skal fyldes mere end et nanogram af stimulanser i mig hvis vi skal på kaffeslabberas du og jeg før @Nannas Hjørne får ret i sin profeti. I værste fald ender du sammenkrøllet og dehydreret i en eller anden skummel gyde og jeg skal gå dér og have dårlig samvittighed fordi det ville være et stort tab for Eroguide hvis du forsvandt. Jeg kan ikke tillade mig at være så egoistisk. Så det er godt vi har Nanna!!! Af mange årsager faktisk. Men vi må hellere lade være, så længe vi kan. Det er hermed DIT ansvar Altså medmindre du er buschauffør eller fluffer? ...oO( Voodoo... hmm... kan man købe et onlinekursus til dét? Eller måske køre til Sverige og ta' det... det kan vel ikke også være forbudt? ) Redigeret 15. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 832 Skrevet 18. April, 2022 Fængsel for sexkøb! Det er dælme så langt ude som noget kan være. Utrolige tider vi lever i. Proportionsforvridning ud i det vanvittige. Jeg støtter dit bustursprojekt @Eva Nadine Det kunne nok sætte lidt rav i tingene. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3765 Skrevet 18. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 15.4.2022 at 16:07: Jeg laver snart den "BangBus Tour" i Sverige, mand. Så kan man komme forbi og få en gratis tur, og donere penge via en App til Sexarbejdernes Befrielsesfront eller mit politiske projekt Sexminister.dk FÅÅÅÅÅÅÅÅRK dem! Vi laver en guirlande af brugte trusser som kan flagre i vinden ligesom den her fra Ørkendronningen Priscilla - en af mine yndlingsfilm. Australiere kan noget med humor og selvironi der sparker røv - synes jeg. Jeg skal lige vide hvordan man siger "FREMMED PØØØØØØK OG PENGØØØØ!" på svensk så jeg kan få designet bussen før den skal wrappes hos en auto-bix der pakker biler ind i plast. Jeg stoler ikke på Google Translate. Så fortæl det lige svenske gutter herinde. Hvordan råber man det på svensk? På forhånd tak! Kommer også til at mangle en buschauffør og en fluffer. Hep hep Kærligst, Eva PS: Min første tanke var om man monstro skal have en videregående uddannelse eller være svensk statsborger for at blive besøgsven i svenske fængsler Jeg kan nemlig synge: "Helan går, sjung hopp faderallan lallan lej, helan går, sjung hopp faderallan lej. Och han som inte helan tar han ej heller halvan får. Helan går! - Sjung hopp faderallan lej!" .... samtidigt med at jeg giver et gedigent blowjob En sang mens der suttes… det må næsten opleves 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 18. April, 2022 fangelse for en hyrdestund! ar inte detta ett brott mot de manskliga rattigheterna? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 20. April, 2022 Så venter vi bare på at den svenske regering indfører at handlinger udført i udlandet af ikke-svenske statsborgere, som er ulovlige i Sverige, vil blive straffet ved eventuel indrejse til Sverige. F.eks. hvis jeg som dansker, bosat i Danmark og i Danmark har begået den grove kriminelle handling at købe sex hos en stærk og fri kvinde, kunne jeg risikere at blive retsforfulgt under en turisttur til det såkaldte broderland. Gad vide om det ender der henne. Gys og kram fra Tom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 20. April, 2022 (edited) Brutus skrev, den 14.4.2022 at 15:38: Hvis svenskere og nordmænd holder lav profil når de køber sex I Danmark, så er risikoen for at blive optaget nok meget lille. De skal i hvert fald ikke gøre sådan: https://nyheder.tv2.dk/udland/2011-09-22-norsk-toppolitiker-filmet-hos-prostitueret Kære Brutus Jeg synes det er helt sygeligt når pressen med et eneste formål, evt. sexkøb, følger i hælene på offentlige kendte personer når de er i udlandet. Synes faktisk det siger mere om den afslørings lystige presse end en sexlystig kendt person. Trist forsumpet udvikling hos pressen - - unfair - - unfair. Der vil sikkert også være dobbeltmoral blandt pressens gutmenschen/missionærer - - der er også nogle der køber fisse , de bør også afsløres!!!! - både norske og alle andre, ingen nævnt ingen glemt Købesex er kommet for at blive, det er umuligt at komme til livs så længe der er kunder og en lind strøm af kvinder der byder sig til. Der vil altid være en sig selv givende balance, nærmest som "autonom" i forholdet mellem antal mænd og antal kvinder i sexkøb/sexsalg, og i sig selv afbalanceret i forhold til samfundet hvor det praktiseres, nærmest som "civilulydighed" dvs ikke er i samklang med lovgivning,; men stiltiende accepteret = tænk bredt. Mange hilsner Nye tider. - - bliver det næste så at gå efter datingsiderne!?!? (her i DK f.eks. Scor.dk óg Dating.dk) - for det er sgu da også for MARKANT del af både K og M profiler - "søgen efter hor" hvor singler hjælper hinanden med sex, singler der "stikker sammen" på kryds og tværs. Også landegrænser!!!! .Har selv været på date med en norsk kvinde her i DK, hun kunne jo sådan set også være "i fare". Og hvor ved jeg det fra? - been there done that - har været på både Scor.dk og Dating.dk de sidste 20 år. Jeg køber ikke fisse men gerne abonnemter og betaler alle udgifter på daten. Der er stort set altid fisse på første date og herefter går det som smurt i olie, - som parforhold med alt mellem One nighter og korte/længere/langvarige forhold med pissefrække kvinder, der før mig ikke har holdt sig tilbage med mange forskellige mænd - kvinderne har også - been there done that. Kvinder er ikke en skid bedre end mænd når det drejer sig sex. Tak for det og hurra. Får pressen også lyst til at kaste sig over norske datingsider, og igen ingen nævnt ingen glemt, dating kødmarked/byttecentral/singlebørs, så er der noget helt fuldstændig galt med både en forsumpet presse og samfundet. Nå en lang smøre - håber i har overlevet - ellers må i klage til "Førerbunkeren" Redigeret 20. April, 2022 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg