Guest Catsuit Skrevet 3. April, 2022 Jeg har endnu tilgode at skrive min første anmeldelse og fucker enlig bare rundt i løs snak her på forummet. Jeg har prøvet at skrive og har et par halvfærdige anmeldelser liggende på køl, men jeg syntes ikke at jeg kan være det "bekendt", for mangel på bedre ord... Om de gode; Nu tager jeg sjældent én for holdet og holder mig til velanmeldte kvinder. Oplevelsen er som ofte rigtig god, og det virker lidt overflødigt at skrive at hende den dejlige, ja, bestemt var dejlig. Jovist, lidt erotisk novelle skriv med saftige detaljer kan det blive til, måske lidt blær over for hulbrødrene herinde, men jeg ser ikke pointen fra et praktisk perspektiv Om de virkelig gode; Jeg læste en del herinde før mit første besøg i 2021. Jeg havde fået dannet mig et billede af en meget hård linje mellem rollerne som køber og GP. Men det røg lidt i vasken fra første besøg – vi er jo bare to mennesker i kød og blod der mødes, der enlig bare leger de her roller som vi gør. Som ofte så handler det om kemi og samspil og hver kundes oplevelse med en pige er jo deres egen. Som to mennesker glider vi ofte ud af de her roller, mødes på et nøgent plan og lader slaget gå sin gang. Jeg har det måske lidt dårligt med at sætte pres og forventning på en GP baseret på vores personlige samspil For eksempel, så havde jeg et møde på en time med en velanmeldt GP. Efter vi var færdige og jeg havde fået tøj på, med lidt løst snak på vej ud, lynede hun pludselig bukserne ned på mig og greb fat om pikken for at se om der var liv i den med de frækkeste øjne. Fuck, det var der ikke, og jeg spekulerer til tider hvad der var sket hvis der var. Så en våd tungeslasker på vej ud i døren blev det til. Ah, vent lige! Jeg har jo helt glemt at betale En anden gang bestille jeg en time hos anden GP og endte med at være der 2,5 time med bajere, cigaretter og pillowtalk At lave en anmeldelse om dette og holde GP'en til samme standard for andre besøgende virker lidt for meget pres og forventning at udsætte hende for Om de gode men dårlige omstændigheder; Hertil har jeg også haft ret så kedelige oplevelser. Pludselige aflysninger, miskommunikation, fra ellers velroste kvinder. Igen, som et eksempel havde jeg lavet en aftale med en GP dagen før til kl 12. Jeg bekræftede vores aftale kl 9 næste dag, men intet svar. Kl 11:50 skriver hun hvor hun holder til og spørger hvornår jeg kunne tænke mig at besøge hende. Var jeg berettiget til at lave en dårlig anmeldelse? Ja da. Jeg var alligevel i KBH på forretningsembede, men skide dårlig kundeservice og dybt uproffesionelt alligevel. Var det nok bare fordi hun havde sovet for længe? Læst det Engelske forkert? Og var det det værd at lave et stort ramaskrig over? Nææ, ikke rigtigt. Jeg ville føle mig smålig Om de dårlige; Jeg har endnu tilgode at have en rigtig "dårlig" oplevelse, ala fusk og tidssnyd. Her er det nok min erfaring med Thai'er der sætter mest ind. Jeg har haft "kolde" oplevelser hos dem, men et eller andet sted ved jeg også at man ikke går til Thai'er for en GFE. Og det er et sobert forhold til købesex, omend lidt for mekanisk til min smag. Min sidste oplevelse var med en der ikke vil have sine bryster eller fisse slikket, bare få mig hård og få knepperiet overstået. Ingen brok, hun gav mig endda penge tilbage da jeg havde forvekslet en 100 mand med en 200 seddel. Igen, det ville være lidt delusionelt fra min side over at brokke mig at jeg ikke fik en super sensuel, kæresteagtig oplevelse på en Thai klinik Bare nogle tanker herfra, til dem som brokker sig over medlemmer der ikke bidrager så meget til anmeldelserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. April, 2022 Jeg kunne ikke have skrevet det bedre. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2571 Skrevet 3. April, 2022 Man udelader detaljer som ikke kan forventes alle forskåret det er ikke så svært. Selvom du besøger piger der er velanskrevne er jeg sikker på dit bidrag vil blive vel modtaget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 3. April, 2022 Skriv evt kort og faktuelt, og udelad detaljer. Det vigtigste er om du var glad, om servicen var som forventet. Så får vi andre jo at vide, hvad der er værd at vide. Resten er bare fordi vi ikke kan lade være med at genopleve mødet, og udbyttet for læseren er bare en hyggelig fortælling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Jeg har en idé jeg før har delt med brugere herfra der havde lidt svært ved at hoppe i fra den dybe ende. Den vil jeg gerne dele: Hvis man har svært ved at tage skridtet fuldt ud med sine første anmeldelser, kan man måske lægge ud med at finde en anmeldelse af pigen man besøgte som minder lidt om den oplevelse man selv har haft og give en kort kommentar i stedet for en lang anmeldelse. En anmeldelse med bekræftelse fra andre brugere er både godt markedsføringsmæssigt for pigen og gør det dobbelt så brugervenligt med "2 i een" effekt for den læser der overvejer at besøge hende også. At skrive en negativ anmeldelse som kommentar til en positiv er derimod ikke spor i orden. Det er mere sabotage end noget andet i mine øjne. Så jeg ville foreslå at kommentere som bekræftelse på noget der allerede er skrevet. Det er naturligvis min personlige mening. Der er vist ingen regler om sabotage-kommentarer i anmeldelser, omend en sådan regel ville løse en del konflikter herinde. Blot en tanke eller tre Kærligst, Eva Redigeret 3. April, 2022 af Eva Nadine 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Eva Nadine skrev, 1 time siden: Der er vist ingen regler om sabotage-kommentarer i anmeldelser, omend en sådan regel ville løse en del konflikter herinde. Der er en regel om om sabotage-kommentarer. Det må det være, for der er vist undtagelsen der bekræfter reglen, når de ikke bliver saboteret Redigeret 3. April, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 @AB455 men er det en uskreven regel så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, Lige nu: @AB455 men er det en uskreven regel så? Jeg var en anelse ironisk Der er faktisk masser af gode velanskrevne anmeldelser (korte som lange), med gode og bekræftende opfølgningsindllæg. En gang imellem går det bare galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 @AB455 Nå øv. En af mine (ikke med denne profil) gode anmeldelser blev netop torpederet af en kommentar fra en der ikke havde mod på selv at skrive en ny (og dårlig) anmeldelse og det var tæt på at ende i ren gakkelak. Kunne jeg have bedt en moderator om at splitte dem op, ville det have været noget nemmere for alt og alle. Folk skal naturligvis anmelde dårligt hvis de har haft en dårlig oplevelse - og omvendt. Men at forsøge at nedgøre og dementere en anden brugers oplevelse er for mig at se blot sabotage. Jeg tænker det faktisk også når nogen går ind og forsøger at forsvare en pige i en dårlig anmeldelse med henvisninger til deres egne eller andres gode anmeldelser. Så måske dit ironiske indlæg er en god idé i camouflage? Men kommer det fra mig som idé, så bliver det jo aldrig taget alvorligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Kære @Eva Nadine, æv at høre at din gode anmeldelse blev saboteret. Jeg er vist ikke falder over den endnu, eller kan ikke huske den. Hvis du ikke arbejder i hovedstadsområdet, så er det derfor, det er nemlig de eneste (næsten) jeg læser. Jeg synes dit råd er helt rigtigt. Jeg har netop haft en oplevelse med en GP, der viste sig ikke lige at være mig. Jeg spekulerede ikke så meget over det, men jeg oprettede det som en ny tråd. Nu når du skriver det direkte, og jeg tænker over det, så er jeg glad for at jeg valgte at gøre det sådan, så det vil jeg så fortsætte med, nu bare mere bevidst. Ikke at jeg håber på at jeg for brug for at skrive flere der ikke er positive. Jeg kan naturligvis bedst lide at skrive (og opleve) de gode. Negative oplevelser skriver jeg mere af pligt og respekt for dette site og brødrene. Redigeret 3. April, 2022 af AB455 Stavebøffer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 @AB455 det er ikke en kysse-bolle anmeldelse alligevel, og jeg skriver om det netop fra en denne profil, og ikke den det handler om, for at undgå at blive skudt i skoen at det er skjult reklame at jeg deltager i debatten Jeg har besværliggjort det med vilje så det ikke kommer til at handle om mig, men om emnet. Folk har (som oftest) en meget urealistisk opfattelse af hvor meget reklameværdi der er i at skrive debat indlæg på EG Men jeg har lært - efter et par knubs - at tage et par forholdsregler og censurere mig selv lidt så det ikke bliver tolket som "Hokus Pokus Eva i fokus" som en del brugere/læsere forståeligt nok har det lidt stramt med. Mig selv inklusive faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4592 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Hvis man har svært ved at tage skridtet fuldt ud med sine første anmeldelser, kan man måske lægge ud med at finde en anmeldelse af pigen man besøgte som minder lidt om den oplevelse man selv har haft og give en kort kommentar i stedet for en lang anmeldelse. En anmeldelse med bekræftelse fra andre brugere er både godt markedsføringsmæssigt for pigen og gør det dobbelt så brugervenligt med "2 i een" effekt for den læser der overvejer at besøge hende også. Enig, det er en ganske udmærket måde at bidrage på. Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: At skrive en negativ anmeldelse som kommentar til en positiv er derimod ikke spor i orden. Det er mere sabotage end noget andet i mine øjne. Her er vi til gengæld ikke enige. I min optik er det helt ok, at andre brugere på konstruktiv vis byder ind med deres oplevelse af pigen. Også selvom oplægget var positiv og tillægskommentaren negativ. Eller omvendt. Der, hvor det bliver trættende, er, hvis tillægskommentaren ikke er konstruktiv, fx noget i stil med “Jeg synes altså, hun var kedelig og i øvrigt ikke ret pæn” eller “Din kritik af pigen er helt væk, hun er da herre dejlig”. Så er det nemlig sabotage, og vi ser desværre ofte, at efterfølgende kommentarer så orienterer sig imod den saboterende kommentar i stedet for trådstarten og pigen, det handler om. Det er synd, men i praksis desværre nok uundgåeligt, fordi vi hver især har forskellige indgangsvinkler til dette forum, og hvordan man begår sig. I forhold til @Catsuits udmærkede trådstart, så ligger jeg på linje med @pacer og @AB455 i, at også kortfattede anmeldelser, hvor man ikke udpensler hele oplevelsen, bestemt har en værdi for os andre læsere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 3. April, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 35 minutter siden: Der, hvor det bliver trættende, er, hvis tillægskommentaren ikke er konstruktiv, fx noget i stil med “Jeg synes altså, hun var kedelig og i øvrigt ikke ret pæn” eller “Din kritik af pigen er helt væk, hun er da herre dejlig”. Så er det nemlig sabotage, Det er lige præcis hvad jeg mente og som du blot har beskrevet bedre end jeg. Ergo: jeg er uenig i at vi ikke er enige En regel i anmeldelser om at det ikke er tilladt med disse sabotage-indlæg, ville vel gøre det lettere at undgå, og i sidste ende blive mere brugervenligt, tænker jeg? Man kunne spare en masse bøvl og mudderkastning og/eller de kommentarer hvor andre brugere tager pigen i forsvar i negative anmeldelser som jeg også erindrer en del af. Alt i alt lidt mere "rene" anmeldelser hvadenten de er gode eller dårlige. Der går hurtigt diskussionsklub i den enkelte anmeldelse og det ender med at blive debatindlæg og skænderier mere end det bliver anmeldelser. Skribenten bag et sådant "sabotage-indlæg" kunne blive henstillet til at oprette sin egen anmeldelse af pigen i en separat anmeldelse. Det kunne måske undgåes i større omfang at have så mange anmeldelser hvor en moderator går ind og skriver "vi stopper her" og/eller en eller flere brugere er blevet gjort tavs, smidt ud eller lign. og indlæg slettes, tråden låses osv. osv. Jeg ser ikke disse konfliktfyldte anmeldelser på sider hvor der kan anmeldes film, bøger og andet. Der er de her "helpful?" thumbs up og thumbs down funktion hvor man så kan se hvor mange der synes anmeldelsen var "helpful" og hvor mange der synes den var "not helpful" Eksempel: https://www.imdb.com/title/tt14253846/reviews?ref_=tt_urv Det er ikke en rendyrket eller færdig produktudvikling, men blot et "pitch", det indrømmer jeg gerne. Det virker bare som om der går hat og briller i rigtigt mange anmeldelser som måske ikke skulle have samme form og skabelon som debatindlæg. Især fordi der er så mange læsere/brugere der ikke er medlemmer som bruger stedet som en slags TrustPilot. Og det fungerer jo ikke så godt (synes jeg) i sin nuværende form. Der er stor forskel på debat og anmeldelse - synes jeg. Alligevel er de ens designet. Blot en tanke/idé fra en produktudvikler-hjerne der ikke kan finde ud af at den er pensioneret Måske dette indlæg fra mig hører til under "Feedback om Eroguide" - men som så ofte før startede det med noget også for mig og endte med noget andet. Jeg har enormt dårlig erfaring med at foreslå ændringer til eroguide og annoncelight. Også selvom jeg formulerer det glædeligt og ikke som kritik overhovedet. Altså i modsætning til disse par linier Jeg ved ikke om det er fordi jeg er glædespige-profil, og jeg derfor bliver mistænkt for bare at ville mele min egen kage, eller om det har andre årsager. Det minder mig mere om dengang arbejdspladser havde "suggestion boxes" og det kun var for syns skyld, men jeg tager forhåbentlig fejl. Eroguide er et fantastisk sted og er vel stort set uden konkurrence hvad anmeldelser angår. Det ser jeg gerne at det bliver ved med at være. Men uden udvikling og forandring med tiden og de tekniske muligheder, tror jeg ikke det gør. I bedste mening som altid, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3113 Skrevet 3. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 47 minutter siden: En regel i anmeldelser om at det ikke er tilladt med disse sabotage-indlæg, ville vel gøre det lettere at undgå, og i sidste ende blive mere brugervenligt, tænker jeg? Jeg er ikke tilhænger af en masse særregler. Jeg tænker at det er lidt som med demokrati. Det virker bedst når alle følger reglerne, hvilket de jo ikke gør, men alligevel er alternativet værre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17604 Skrevet 4. April, 2022 Havde ikke set det her udmærkede indlæg. Selv om jeg ikke tilhører dem som brokker sig, så svarer jeg gerne med mit input. Den gang jeg startede i købesexforumverden, så skrev jeg mine anmeldelser i ren eufori. Jeg elskede at gøre dem til små noveller, eftersom min overbevisning var at det alligevel ikke findes nogen saglig og klinisk måde at "anmelde" en personlig oplevelse hos et andet menneske. Det er stadig min overbevisning. En anden idé jeg havde - og stadig har - er at jeg ikke ville anmelde dårlige oplevelser. Ikke med pigenavn i hvert fald - måske som en almindelig betragtelse. Min dårlige oplevelse behøver jo ikke være nogen andens, og det kan jo lige så meget handle om mig som om hende. Det der med at "anmelde" at nogen ikke svarer på sms eller tfn, eller aflyser en aftale, kan man jo gøre, men for mig virker det mest være klynken, og vi er jo voksne mænd som ikke klynker unødvendigt vel. Så jeg synes du skal anmelde lige præcis som du har lyst til, uden at fundere på hvad andre brugere har nytte af. Der er altid nogen som brokker sig uanset, og formentlig nogen anden som glæder sig til at læse. Alle kan du alligevel ikke tilfredsstille. PS Nu forstår jeg bedre hvad du mente i den anden tråd: om thai'er. Jeg har det stik modsat. Har haft utallige fantastiske oplevelser med thaikvinder; alt fra det du kalder GFE til det nogen anden har døbt til SuperGFE. Og lige sådan er det jo; mine oplevelser er mine, og dine kun dine. Med det in mente, skriv som du lyster. Det skal jo være sjovt at skrive, ellers kan det være. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 359 Skrevet 4. April, 2022 Tak for at starte en relevant tråd. Jeg skriver når jeg har lyst og tid anmeldelser, i perioder få til andre tider flere. Mine tanker: 1) Jeg skriver mest (næsten kun) om positive oplevelser. Det er der to grunde til: For det første har jeg flest positive oplevelser, synes de fleste piger/kvinder leverer godt, hvis man har de rigtige forventninger, lidt situationsfornemmelse og prøver at kommunikere. For det andet er det en risiko vurdering: Hvis jeg skriver en "falsk" positiv anmeldelse er der en kunde der kunne have brugt 1500 kroner bedre. HVis jeg skriver en "falsk" negativ anmeldelse kan det ødelægge en ellers god og hårdtarbejdende piges levebrød. Derfor skriver jeg ikke om de halvgode oplevelser hvor jeg føler at det mest handler om kemi, eller hvor hun ikke selv styrede sin telefon måske fordi hun kun forstår Thai eller Rumænsk og iøvrigt har super travlt med at kneppe alle os liderlige mænd. Når det så er sagt, hvis det er snyd og svindel så skal det selvfølgelig frem, har været glad for afdækningen af Rødover slænget og enhver antydning af handlede piger. 2) Hvis det er en super oplevelse hos en meget velanmeldt pige/kvinde er det stadig vigtigt at skrive (bare kort). Du bringer hende op i toppen af anmeldelser, der er måske 1000 der ser det pr. dag og det har en stor reklameværdi som jeg synes hun helt har fortjent. 3) Jeg synes også det er vigtigt at fremhæve dem der har været i gamet i lang tid og som over en længere periode (ofte år) kan levere høj standard til en ofte god pris igen og igen også selvom de ikke er 20 længere eller ligner en model. Felicia eller Pam Pam tilhører klart denne kategori men også mange andre. Stor applaus til dem og føre dem tilbage til toppen af listen er også fuldt fortjent. 4) Jeg kan få helt ondt i maven over en type negative anmeldelser hvor en mand skriver at han havde aftalt alt på sms, en detaljeret liste med ydelser og tid og sted og så vil hun ikke kysse, få den i numsen, er 10 min forsinket, billederne er et par år gamle. Nogle gange forventer vi ikke blot at pigerne er 18, supermodeller, dyrker totalt grænseløst sex men også at de har fuldstændigt styr på enhver aftale og hele dere bix og liv iøvrigt (uden at se på deres telefon når de arbejder). Generelt er sådanne piger chefer i den private sektor, ikke hevet til Danmark med stor gæld og en veninde/mutter der styrer deres telefon. Der er selvfølgelig nogle få undtagelser og de bliver med rette hyldet igen og igen. Glæder mig til dine anmeldelser Catsuit,.... JMK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 359 Skrevet 4. April, 2022 (edited) og lad mig tilføje en sidste tanke: 5) jeg skriver aldrig om, at jeg fik seksuelt mere end hvad der tilbydes i annoncen eller som er almen viden herinde. Igen er der to vigtige grunde: For det første, kan jeg bevare "illusionen" af, at jeg er udvalgt og for mere end alle I andre gør. For det andet, synes jeg, at det er helt ok, at f.eks. nogle Thai piger giver mere til udvalgte og får egen tilfredsstillelse, uden at de så skal stå til regnskab for deres veninder, andre kunder, mamasan, ægtemænd, skolebørn og deres kammerater, den pæne Danske familie de tidligere var AuPair i og hvem der ellers læser med herinde. En GRØN thai butik kan jo miste mange kunder hvis der bliver skrevet om seksuelle ydelser, selv hvis det "bare" er et håndjob. Men thaipiger bliver også liderlige (surprise) og (nogen) har svært ved at holde grænsen. Jeg har ingen lyst til at deres venlighed og liderlighed overfor mig skal have konsekvenser for dem eller deres butik. Jmk - igen Redigeret 4. April, 2022 af Jmk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 10. April, 2022 Eva Nadine skrev, den 3.4.2022 at 19:15: Jeg har en idé jeg før har delt med brugere herfra der havde lidt svært ved at hoppe i fra den dybe ende. Den vil jeg gerne dele: Hvis man har svært ved at tage skridtet fuldt ud med sine første anmeldelser, kan man måske lægge ud med at finde en anmeldelse af pigen man besøgte som minder lidt om den oplevelse man selv har haft og give en kort kommentar i stedet for en lang anmeldelse. En anmeldelse med bekræftelse fra andre brugere er både godt markedsføringsmæssigt for pigen og gør det dobbelt så brugervenligt med "2 i een" effekt for den læser der overvejer at besøge hende også. At skrive en negativ anmeldelse som kommentar til en positiv er derimod ikke spor i orden. Det er mere sabotage end noget andet i mine øjne. Så jeg ville foreslå at kommentere som bekræftelse på noget der allerede er skrevet. Det er naturligvis min personlige mening. Der er vist ingen regler om sabotage-kommentarer i anmeldelser, omend en sådan regel ville løse en del konflikter herinde. Blot en tanke eller tre Kærligst, Eva Hej Eva, Jeg forstår godt hvor du kommer fra, i henhold til marketing og omtale. Det giver sikkert et godt skub i forretningen og jeg har ofte selv ærget mig over manglen på anmeldelser over kvinder jeg godt kunne tænke mig at besøge. Min pointe var nu bare mere som @Bananasså smukt formulerede Bananas skrev, den 4.4.2022 at 14:31: Jeg elskede at gøre dem til små noveller, eftersom min overbevisning var at det alligevel ikke findes nogen saglig og klinisk måde at "anmelde" en personlig oplevelse hos et andet menneske. Det er stadig min overbevisning. Hvis jeg enlig skulle lave anmeldelser, så er det skamløst for at skrive erotiske noveller baseret på det virkelige liv. Og jeg tror vi er en del mænd herinde som ikke føler at det er rigtigt at anmelde et besøg hos et andet menneske som var det en kold "service" Nu må du endelig rette mig hvis jeg bliver lidt for meget af en fantast her, men der lader til at være to slags forskellige kunder. Sådan, hvad jeg kan anskue af anmeldelser og skære groft over en kam. Dem der køber en seksuel ydelse og forholder sig til det sagligt, afklaret og klinisk, og dem der bruger pengene som en smutvej tæt og intimt på et andet menneske. Sagt på en anden måde, der er dem som køber et produkt og dem der køber en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 10. April, 2022 (edited) @Bananas og @Catsuit I har så ret at jeg er helt ærgerlig over jeg ikke har tid til at skrive så meget fordi min mor har anmeldt sin ankomst til Netflix-søndag i min sofa og ankommer om lidt Ellers havde jeg rost jer i detaljer Ganske kort: Jeg har kysse-bollet, eller masseret, eller Blowjobbet RET mange af jer herinde. Det kan ikke undgåes statistisk set når jeg har arbejdet i mere end 20 år i branchen on/off. Jeg har EEN anmeldelse. Hovedårsagerne til at jeg kun har een, er at de fleste af "jer" - ingen nævnt, ingen glemt, og ingen namedropping - synes at jeg kan Ikke kan anmeldes fordi det er en så personlig og subjektiv en oplevelse at kysse-bolle med mig, at det ikke rigtigt er hverken brugbart for læserne eller til at formulere uden I tror jeg føler mig som en vare på kødbørsen. I er bange for ikke at være velkomne igen hvis I gør det. Den sidste årsag er også at I ikke har lyst til at miste illusionen om at I er særligt udvalgte. Når man kæreste-sexer med en glædespige, går en del af "det magiske" lidt tabt hvis I ikke kan holde liv i illusionen om at I er den eneste... selvom I godt ved at det forholder sig anderledes. Ingen har rigtigt glæde af det med andre ord. Andet end mig måske rent markedsføringsmæssigt kan man sige. Hvis jeg havde 20 anmeldelser fra navngivne Eroguide medlemmer, ville jeg blive "EG's sødeste Runde-Trunte" ligesom jeg var det på Venuslogen i gamle dage som en af en god håndfuld, og ikke længere kun "Min yndlings-hobby-elskerinde som er allermest glad for mig af alle". Jeg er med på at denne korte version kommer til at lyde som selvforherligende reklame. Dem der kender mig ved godt at det slet ikke er dét det handler om for mig. Så kødbørs-anmeldelser er bare i overtal. Vi er mange glædespiger herinde der får meget få anmeldelser selvom vi er manges yndlings Pustekys, Eva Redigeret 10. April, 2022 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 10. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden: Den sidste årsag er også at I ikke har lyst til at miste illusionen om at I er særligt udvalgte. Når man kæreste-sexer med en glædespige, går en del af "det magiske" lidt tabt hvis I ikke kan holde liv i illusionen om at I er den eneste... selvom I godt ved at det forholder sig sådan. Hvis jeg havde 20 anmeldelser fra navngivne Eroguide medlemmer, ville jeg blive "EG's sødeste Runde-Trunte" og ikke "Min yndlings-hobby-elskerinde som er allermest glad for mig". Jamen du må da hilse din søde mor og give hende komplimenter for at opdrage en intelligent, velformuleret, humoristisk og eventyrlysten kvinde som dig selv Det har hun gjort godt. Fra ham der gutten på et købesex forum med et profilbillede af en kat der slikker sit eget røvhul. God påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 10. April, 2022 Ej, spøg til side. Så tror jeg når vi snakker købesex, så snakker vi også en helveds masse illusioner. Jeg kunnne (og vil rigtig gerne) skrive en novelle om denne verden. Titlen ville være noget i retning af "Sirener, Valkyrier og Fortabte Sømænd". Hertil, og det er ikke ment nedladende, så tror jeg @Mr. Sensualvil være en stor inspiration til en Don Quixote agtig figur Personligt syntes jeg det er ret nemt at adskille virkelighed fra fantasi og er faktisk dybt uenig med dig når du siger Catsuit skrev, for 35 minutter siden: Når man kæreste-sexer med en glædespige, går en del af "det magiske" lidt tabt hvis I ikke kan holde liv i illusionen om at I er den eneste... Der er jo ganske simpelt. Købesex er hvad det er, med alle sine nuancer. Alt det fis med "sex uden følelser" tror jeg ikke på. Jeg har altid følelser involveret (ikke nødvendigvis "os to for evigt" agtig) men jeg husker dem jeg dusker og ønsker dem det bedste. Den virkelige vare er dog ligetil og simpel. Her dropper man pengene, udveksler sine rigtige navne (jeg bruger aldrig mit eget), kontaktinformationer og åbner sig op som civile mennesker over for hinanden. Illusioner over at være "den eneste ene" har intet med anmeldelser at gøre. Jo, jeg kan godt følge dig, men ikke rigtigt... Kender du flagermusen i Fårup Sommerland? Da jeg først tog turen var jeg kridhvid i ansigtet. Skræmt fra vid og sans. Andre smilte, nogle gabte. Det har intet med flagermusen at gøre i sig selv som min egen oplevelse. Det at skrive anmeldelser er bare svært når man ved at oplevelsen er hvad man selv gør den til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4592 Skrevet 10. April, 2022 Catsuit skrev, 1 time siden: Det at skrive anmeldelser er bare svært når man ved at oplevelsen er hvad man selv gør den til Men omvendt giver det da også en vis frihed, gør det ikke? Altså at det helt er op til anmelderen at vælge form, længde, indhold m.m. i den anmeldelse, man laver? Den virkelige fejl ligger i, hvis man som læser af en god anmeldelse efterfølgende besøger en pige ud fra en forventning om, at “sådan en tur vil jeg også have”. Men det er jo mere et spørgsmål om læseren, snarere end det er om anmeldelsen. Der er stor forskel på, hvordan vi skriver anmeldelser, og det sætter jeg faktisk pris på. Tænk engang, hvis alle anmeldelser skulle følge samme skabelon. Det ville da blive kedeligt at læse, så. Næh, så hellere anerkende, at ligesom pigerne er forskellige, så er vi gæster også forskellige. Vores oplevelser er forskellige, og det bliver anmeldelserne derfor også. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. April, 2022 Catsuit skrev, for 2 timer siden: Ej, spøg til side. Så tror jeg når vi snakker købesex, så snakker vi også en helveds masse illusioner. Jeg kunnne (og vil rigtig gerne) skrive en novelle om denne verden. Titlen ville være noget i retning af "Sirener, Valkyrier og Fortabte Sømænd". Hertil, og det er ikke ment nedladende, så tror jeg @Mr. Sensualvil være en stor inspiration til en Don Quixote agtig figur Personligt syntes jeg det er ret nemt at adskille virkelighed fra fantasi og er faktisk dybt uenig med dig når du siger Der er jo ganske simpelt. Købesex er hvad det er, med alle sine nuancer. Alt det fis med "sex uden følelser" tror jeg ikke på. Jeg har altid følelser involveret (ikke nødvendigvis "os to for evigt" agtig) men jeg husker dem jeg dusker og ønsker dem det bedste. Den virkelige vare er dog ligetil og simpel. Her dropper man pengene, udveksler sine rigtige navne (jeg bruger aldrig mit eget), kontaktinformationer og åbner sig op som civile mennesker over for hinanden. Illusioner over at være "den eneste ene" har intet med anmeldelser at gøre. Jo, jeg kan godt følge dig, men ikke rigtigt... Kender du flagermusen i Fårup Sommerland? Da jeg først tog turen var jeg kridhvid i ansigtet. Skræmt fra vid og sans. Andre smilte, nogle gabte. Det har intet med flagermusen at gøre i sig selv som min egen oplevelse. Det at skrive anmeldelser er bare svært når man ved at oplevelsen er hvad man selv gør den til Hej Catsuit, Tak fordi du vil give mig en af hovedrollerne i din planlagte novelle eller roman. Det er jeg oprigtigt glad for. I øvrigt kan jeg følge dig et stykke ad vejen i det med følelserne. Det kan næsten ikke undgå at udvikle sig i den retning blandt mennesker, når man "frivilligt" ses ofte og lærer hinanden så godt at kende. Jeg ser tre piger fast. Vi sætter os helt ud over det med pengene og nyder hinanden som voksne mennesker. Frem for alt slapper vi totalt af under sexen og ved hvad den anden kan li'. Smilende, dejligt og helt ukompliceret. En glæde ved hinanden. Ikke en forelskelse. Vi skriver også sammen privat imellem besøgene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 10. April, 2022 Eva Nadine skrev, for 4 timer siden: @Bananas og @Catsuit I har så ret at jeg er helt ærgerlig over jeg ikke har tid til at skrive så meget fordi min mor har anmeldt sin ankomst til Netflix-søndag i min sofa og ankommer om lidt Ellers havde jeg rost jer i detaljer Ganske kort: Jeg har kysse-bollet, eller masseret, eller Blowjobbet RET mange af jer herinde. Det kan ikke undgåes statistisk set når jeg har arbejdet i mere end 20 år i branchen on/off. Jeg har EEN anmeldelse. Hovedårsagerne til at jeg kun har een, er at de fleste af "jer" - ingen nævnt, ingen glemt, og ingen namedropping - synes at jeg kan Ikke kan anmeldes fordi det er en så personlig og subjektiv en oplevelse at kysse-bolle med mig, at det ikke rigtigt er hverken brugbart for læserne eller til at formulere uden I tror jeg føler mig som en vare på kødbørsen. I er bange for ikke at være velkomne igen hvis I gør det. Den sidste årsag er også at I ikke har lyst til at miste illusionen om at I er særligt udvalgte. Når man kæreste-sexer med en glædespige, går en del af "det magiske" lidt tabt hvis I ikke kan holde liv i illusionen om at I er den eneste... selvom I godt ved at det forholder sig anderledes. Ingen har rigtigt glæde af det med andre ord. Andet end mig måske rent markedsføringsmæssigt kan man sige. Hvis jeg havde 20 anmeldelser fra navngivne Eroguide medlemmer, ville jeg blive "EG's sødeste Runde-Trunte" ligesom jeg var det på Venuslogen i gamle dage som en af en god håndfuld, og ikke længere kun "Min yndlings-hobby-elskerinde som er allermest glad for mig af alle". Jeg er med på at denne korte version kommer til at lyde som selvforherligende reklame. Dem der kender mig ved godt at det slet ikke er dét det handler om for mig. Så kødbørs-anmeldelser er bare i overtal. Vi er mange glædespiger herinde der får meget få anmeldelser selvom vi er manges yndlings Pustekys, Eva Interessant og lige på sømmet. Jeg må blankt indrømme, at jeg tøver med at skrive anmeldelser af de piger, som jeg er mest glad for og derfor ser mange gange hvert år. Der opstår en form for blufærdighed, iblandet ren egoisme, når man er særligt glad for en pige. I kender sikkert fænomenet fra andre af livets forhold. Kun nødig giver jeg mine yndlingsrestauranter fra mig. Det samme med mine favoritbyer og steder ved Middelhavet. Denne trang til at holde det bedste for sig selv, eller forbeholdt en lille udvalgt kreds af venner man har tillid til, er nem at kritisere og til dels med rette. Men jeg vil altså ikke have mine favoritter overrendt af en engageret anmeldelse (jeg er skriver og ved godt hvordan sådan en skal vinkles for at lokke folk til). Og jeg er ikke alene. Hører fra andre brødre herinde, at de kører løbet på samme måde. Ja, ganske rigtigt, Eva. Deraf det groteske faktum, at du og andre andre værdsatte berømtheder og individualister blandt GPs, får så forbløffende få anmeldelser, mens der er masser af kødbørs, som du så rammende kalder det. Kram fra Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 11. April, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, den 10.4.2022 at 16:31: Og jeg er ikke alene. Hører fra andre brødre herinde, at de kører løbet på samme måde. Ja, ganske rigtigt, Eva. Deraf det groteske faktum, at du og andre andre værdsatte berømtheder og individualister blandt GPs, får så forbløffende få anmeldelser, mens der er masser af kødbørs, som du så rammende kalder det. berømtheder Spørgsmål til alle: Har I så lidt en lukket VIP klub hvor I skriver private beskeder med "en lille kreds af særligt udvalgte logebrødre fra Eroguide" og deler jeres erfaringer, anbefalinger og "ikke offentlige anmeldelser" med hinanden? For det ville forklare en del for mig. Det hænder jeg får henvendelser jeg fra EG-medlemmer som antyder eller direkte foreslår "Kan jeg springe kemi-møde med happy ending over, når nu det er mig?" Ikke så meget i private beskeder herinde, men i opkald på Lingamofonen. Jeg ved at nogle af dem der skrev de første Lingam-anmeldelser af "mit alter ego" herinde fik en del PMs baseret på anmeldelsen med spørgsmål om alt muligt fra adressen til personlige informationer og især om mit udseende og min alder. Er der en klub-i-klubben? Eller er det ligesom: "Gentlemen! Welcome to Fight Club. The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club!" - Tyler Durden Er det sådan det er? Jeg tror det er sådan det er uanset hvad I svarer... just sayin' Pustekys, Eva Redigeret 11. April, 2022 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg