Hop til indhold
Guest N10Ah

N10AH is out farvel og tak

Recommended Posts

Guest N10Ah

Nå så tror jeg vidst det blev min tur til at tage afsked til denne erotiske verden og til eroguide.

Jeg har nok ikke været den største indflydelse her på Eroguide som mange andre, nogle kunne lide mine indlæg og andre kunne ikke lide mine indlæg. Nogle er sikkert fuldstændig ligeglad med mit farvel, nogle er sikkert ikke og sådan vil det jo være altid man kan ikke gøre alle glade og nogle kan man gøre glade :) men ja jeg vælger af personlige årsager at trække stikket og sige farvel.

Jeg trådte ind i denne verden med at besøge glædespiger i august sidste år, og jeg havde min debut her på Eroguide i september, og skrev min første anmeldelse, og der fik jeg sgu et par rap over fingrene fordi jeg glemte et link, da jeg jo blot var en ny bruger og fy for skefuld føj for pokker. Og ja som nævnt ovenfor er jeg nok ikke den store indflydelse, eller har gjort noget specielt stort, men jeg har ihvertfald gjort mit og prøvet. Men fortryder jeg at jeg har besøgt glædespiger, og fortryder jeg at jeg blev en del af eroguide ? Næ absolut ikke. Denne erotiske verden og eroguide, er nok først noget jeg glemmer når Jeg bliver gammel og dement, det vil nok være Gemt Mine minder som jeg aldrig vil glemme, men nogle ting skal man ligge på hylden, og det vælger jeg at gøre nu :)

Jeg tror jeg har besøgt en del piger efterhånden, og brugt mange penge, penge jeg kunne have brugt på en ferie til USA eller en enkelt overnatning på hotel D’Angleterre i København, eller en helvedes masse proteinbare i fitness.

Jeg vil nu nyde de sidste par år jeg har som ung, for det bliver jeg jo ikke ved Med at være, en dag får jeg mig nok en kæreste, som udvikler sig til at blive min kone, jeg får nok også et par børn en dag, hvis jeg altså kan komme af med min dårlige vane med at holde alt for længe når der skal dyrkes par akrobatik i sengen, for min fremtidige partner gider nok ikke ligge og knalde i 4 timer før der bare sker en lille smule. Jeg ender nok som alle andre at blive gammel en dag. Selvom jeg ikke rigtig gider :lol:

kære alle herinde, almene brugere og glædespiger, af hjertet tak for en dejlig oplevelse jeg nok aldrig glemmer, tak for gode grin, jokes, dejlige anmeldelser og gode debatter om alt eller intet, det er noget jeg har sat stort pris på.

vær nu søde ved hinanden. Tag nu godt imod de nye brugere og lad nu være med at hate på dem mange har nok de bedste intentioner, hold en god tone, eller det skal jeg sgu ikke bestemme, men man kan vel komme med en sidste bøn inden N10AH bliver en slettet profil :)

jeg vil slutte af med at sige tak til jer alle sammen, tak for alt hvad denne verden og eroguide  har budt mig, tak til alle jer eroguide brødre , tak til jer også selvom i godt kan være lidt små sure engang imellem og skælde ud over et link der Mangler eller en gp der har catfished jer eller og jer der kommer med nogle gode indlæg tråde og gode anmeldelser tak til jer alle  og sidst men ikke mindst tak til jer dejlige glædespiger fordi i er her, og tak for at gøre verden lidt mere farverig, i er værdsat og påskønnet af mange, selvom det ikke altid virker sådan, så er der mange ligesom mig der værdsætter jer og påskønner det hårde arbejde i udføre <3

Jeg hader sgu ordet farvel, fordi for mig betyder ordet at man ikke ses igen eller at man ikke for en person at se igen. Men for mit vedkommende er det et farvel og jeg vil ikke være at finde på eroguide mere. Men jeg vil nok være et øje i det usete og se hvad der sker engang imellem uden at være et aktivt medlem af dette fantastiske Forum længere.

Nå nu vil jeg smutte, og sige tak for denne omgang. I må holde jer varme og muntre og vær nu søde ved hinanden.

tak til  jer alle sammen <3

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er altså ikke nogen kraft og saft i ungdommen mere.
Hvad skal man forvente hernest? Først Grydesken, nu N10Ah - og siden hvad? Mr Sensual?

Nuvel, held og lykke på stien sonny. Det er nok en god beslutning. Der er altså nok at gøre der ude for en frisk dreng ikke at sidde her og mugne - og mange tøser som venter på dig. Vi gamle skal nok holde liv i EG-gryden lidt endnu.
Hils på nogen gang, ik?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@N10Ah We "hardly knew each other", but I enjoyed reading your posts.... also your PM to me, your openness - I don't usually answer if someone just writes to me, but you write so warmly and it was nice with you " to chat". I'll miss you<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit bidrag til EG @N10Ah og held og lykke på vejen frem over.

Husk at leve livet imens du er ung, livet køre bare der ud af og LIGE pludselig bliver man gamle og tænker hvorfor gjorde jeg ikke det?????

Men så er det for sent at gøre det om, man har kun EN ungdom nyyyyyyyyd den for pokker....... :)

Venlig hilsen 

lille_peter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du vil blive savnet N10ah - 

Din umiddelbare ærlighed, fine indspark, hvor du altid repræsenterer et "ordenligt" menneskesyn - 

Ønsker dig alt det bedste, og nyd nu den ungdom, der er så kort.

Hilsen Liste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Du vil også blive savnet af mig. Det har været hyggeligt i trådene, men også alt det vi to har skrevet i pb sammen. 

Hyg dig og pas godt på dig selv! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej N10Ah. Er rigtig ked af din beslutning, men har fuld forståelse for den. Tak for dit birdrag herinde. Dinne skriv vil blive savnet.

Held og lykke videre i livet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

God vind @N10Ah nyd livet helt før du tjekker definitivt ud og held og lykke med alt hvad du foretager dig.

bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Noah

Tak for dine bidrag. Gi' den gas, men med respekt (hvilket jeg jo ikke behøver at sige til dig ^_^)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 59 minutter siden:

Tjaaa    

Hyggeforum

10 timer siden afrejse og er her stadig

1. april!!!!!!  :lol:

Men i hvert fald: God weekend.

Det er en kærlighedsallegori: Go Slowly, Come Back Quickly (også en novelle af David Niven btw).

Når jeg en gang forlader, vil det gå meeeeget laaangsamt, det kan jeg forsikre. Hvis jeg ikke bliver smidt ud først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

@SweetMilf6630 tak for det :)

@Bananas tak for det,  dit indlæg varmer sgu og tak for dig du er sgu grineren. Men ja jeg havde heller ikke lige selv regnet med det, men der er en masse damer på tinder der venter på mig og savner mig, dem skal jeg jo også have tid til der skal være nok af mig til alle, det er i øvrigt derfor jeg træner fordi der er mange der skal have en bid af mig og det kræver en stærk mand. 

@Tantra thank you for the sweet message on this topic. No we did not have the chance to meet, and we as you say hardly know each other. But i Got to know you a little via your topics, and thank you for your presence here on eroguide, and thank you for your lovely topics which i also enjoyed Reading thank you so much and thank you for being here <3

@Lange @Søren A i gutter vil også blive  savnet  jeg sætter stor pris på de gode samtaler og de vil blive husket :)

@AB455 mange tak, jeg giver den gas med stor respekt, hvor end min vej føre hen.  Jeg håber dog min vej føre til en flot og lækker dame der kan holde mig lidt i ørerne :)

@Listelømmel Tak for dine søde ord, de varmer oprigtigt jeg er glad for at høre at mine skriv kunne bruges. Jeg vil nyde min korte ungdom så længe den bare.

@lille_peter tak for det, og jeg vil nyde ungdommen og gøre det jeg ikke kan gøre når jeg bliver 80 så tro mig jeg jeg vil nyde det :)

@Krølle Bølle Jr. hygge Forum ? Det ved jeg nu ikke, og ja det er 1 april, men nej dette er ikke en aprilsnar, jeg mener mit farvel for når jeg tager en beslutning så følger jeg den hel hjertet og ikke halv hjertet og min tid herinde og brugeren N10Ah er slut.  jeg havde en kær bruger herinde  jeg gerne  ville sige farvel til ordentligt inden min profil er væk og derfor valgte jeg at blive lidt efter denne tråd . Jeg har taget min beslutning. af nogle personlig årsager har jeg valgt at trække mig fra Eroguide.

Dette er og bliver mit farvel 

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 2 timer siden:

ja det er 1 april, men nej dette er ikke en aprilsnar, jeg mener mit farvel for når jeg tager en beslutning så følger jeg den hel hjertet og ikke halv hjertet og min tid herinde og brugeren N10Ah er slut.  jeg havde en kær bruger herinde  jeg gerne  ville sige farvel til ordentligt inden min profil er væk og derfor valgte jeg at blive lidt efter denne tråd . Jeg har taget min beslutning. af nogle personlig årsager har jeg valgt at trække mig fra Eroguide.

Dette er og bliver mit farvel 

Det er i skrivende stund 15 timer siden, du "sagde farvel", og du er her stadigvæk. Du skrev endda herinde 13 timer efter dit "farvel".
Og lur mig, om du ikke også er her i morgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Guest N10Ah skrev, for 15 timer siden:

Nå så tror jeg vidst det blev min tur til at tage afsked til denne erotiske verden og til eroguide.

Jeg har nok ikke været den største indflydelse her på Eroguide som mange andre, nogle kunne lide mine indlæg og andre kunne ikke lide mine indlæg. Nogle er sikkert fuldstændig ligeglad med mit farvel, nogle er sikkert ikke og sådan vil det jo være altid man kan ikke gøre alle glade og nogle kan man gøre glade :) men ja jeg vælger af personlige årsager at trække stikket og sige farvel.

Jeg trådte ind i denne verden med at besøge glædespiger i august sidste år, og jeg havde min debut her på Eroguide i september, og skrev min første anmeldelse, og der fik jeg sgu et par rap over fingrene fordi jeg glemte et link, da jeg jo blot var en ny bruger og fy for skefuld føj for pokker. Og ja som nævnt ovenfor er jeg nok ikke den store indflydelse, eller har gjort noget specielt stort, men jeg har ihvertfald gjort mit og prøvet. Men fortryder jeg at jeg har besøgt glædespiger, og fortryder jeg at jeg blev en del af eroguide ? Næ absolut ikke. Denne erotiske verden og eroguide, er nok først noget jeg glemmer når Jeg bliver gammel og dement, det vil nok være Gemt Mine minder som jeg aldrig vil glemme, men nogle ting skal man ligge på hylden, og det vælger jeg at gøre nu :)

Jeg tror jeg har besøgt en del piger efterhånden, og brugt mange penge, penge jeg kunne have brugt på en ferie til USA eller en enkelt overnatning på hotel D’Angleterre i København, eller en helvedes masse proteinbare i fitness.

Jeg vil nu nyde de sidste par år jeg har som ung, for det bliver jeg jo ikke ved Med at være, en dag får jeg mig nok en kæreste, som udvikler sig til at blive min kone, jeg får nok også et par børn en dag, hvis jeg altså kan komme af med min dårlige vane med at holde alt for længe når der skal dyrkes par akrobatik i sengen, for min fremtidige partner gider nok ikke ligge og knalde i 4 timer før der bare sker en lille smule. Jeg ender nok som alle andre at blive gammel en dag. Selvom jeg ikke rigtig gider :lol:

kære alle herinde, almene brugere og glædespiger, af hjertet tak for en dejlig oplevelse jeg nok aldrig glemmer, tak for gode grin, jokes, dejlige anmeldelser og gode debatter om alt eller intet, det er noget jeg har sat stort pris på.

vær nu søde ved hinanden. Tag nu godt imod de nye brugere og lad nu være med at hate på dem mange har nok de bedste intentioner, hold en god tone, eller det skal jeg sgu ikke bestemme, men man kan vel komme med en sidste bøn inden N10AH bliver en slettet profil :)

jeg vil slutte af med at sige tak til jer alle sammen, tak for alt hvad denne verden og eroguide  har budt mig, tak til alle jer eroguide brødre , tak til jer også selvom i godt kan være lidt små sure engang imellem og skælde ud over et link der Mangler eller en gp der har catfished jer eller og jer der kommer med nogle gode indlæg tråde og gode anmeldelser tak til jer alle  og sidst men ikke mindst tak til jer dejlige glædespiger fordi i er her, og tak for at gøre verden lidt mere farverig, i er værdsat og påskønnet af mange, selvom det ikke altid virker sådan, så er der mange ligesom mig der værdsætter jer og påskønner det hårde arbejde i udføre <3

Jeg hader sgu ordet farvel, fordi for mig betyder ordet at man ikke ses igen eller at man ikke for en person at se igen. Men for mit vedkommende er det et farvel og jeg vil ikke være at finde på eroguide mere. Men jeg vil nok være et øje i det usete og se hvad der sker engang imellem uden at være et aktivt medlem af dette fantastiske Forum længere.

Nå nu vil jeg smutte, og sige tak for denne omgang. I må holde jer varme og muntre og vær nu søde ved hinanden.

Måtte lige fordøje denne triste nyhed et døgns tid, inden jeg svarede.

Imellemtiden er min "ven" Kajakfisker også skredet. Det er skidt for Eroguide, at disse gentlemen har fået nok af tonen herinde og går deres vej. Hermed er to værdsatte brødre, som jeg har skrevet med privat, væk. Nuancerne blegner og forsvinder måske til sidst.

I nogle måneder har jeg også overvejet min fremtid herinde, men bliver her af én bestemt årsag. De, der bruger sprogets mest vulgære gloser, vil juble, hvis jeg skred. De, der ikke kender til almen dannelse, vil gnide sig i hænderne. 

Den glæde får de ikke. Jeg er ikke alene en gentleman, der er sød og fræk sammen med pigerne. Jeg er også en stædig kriger, der fortsætter med, og insisterer på, at være venlig, åben og nysgerrig -  og jeg fortsætter med at give spidse svar til de, der fortjener det.

Med venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi snakkes snart ved når du har oprettet en ny profil, det er ikke så nemt at slippe. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah skrev, for 19 timer siden:

Kære N1OAh,

Jeg forstår din beslutning.

Jeg håber du passer godt på dig selv. Held og lykke med fremtiden <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 1.4.2022 at 00:38:

Hvad skal man forvente hernest? Først Grydesken, nu N10Ah - og siden hvad? Mr Sensual?

Tror ikke du behøver frygte at vi mister "Følsom Fluffer".... mon ikke at der er masser af juice tilbage i den dåse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 1.4.2022 at 16:13:

Imellemtiden er min "ven" Kajakfisker også skredet. Det er skidt for Eroguide, at disse gentlemen har fået nok af tonen herinde og går deres vej. Hermed er to værdsatte brødre, som jeg har skrevet med privat, væk. Nuancerne blegner og forsvinder måske til sidst.

I nogle måneder har jeg også overvejet min fremtid herinde, men bliver her af én bestemt årsag. De, der bruger sprogets mest vulgære gloser, vil juble, hvis jeg skred. De, der ikke kender til almen dannelse, vil gnide sig i hænderne. 

Den glæde får de ikke. Jeg er ikke alene en gentleman, der er sød og fræk sammen med pigerne. Jeg er også en stædig kriger, der fortsætter med, og insisterer på, at være venlig, åben og nysgerrig -  og jeg fortsætter med at give spidse svar til de, der fortjener det.

Tænk engang… at være så afhængig af opmærksomhed, at man lader sig styre af det på den måde…:mellow: At blive hængende, fordi man tror, at andre vil blive glade for, at man forlader stedet. Så kan man vist næppe blive mere afhængig af andres opmærksomhed på godt og ondt.

Nå, men jeg lover at læse/skimme de fleste af dine tråde. Jeg havde egentlig opgivet at kommentere på dem mere, men det lader til at være det, der glæder dig, og så kan jeg da godt gøre den lille ting ind i mellem.

Selv tak:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 1.4.2022 at 16:13:

De, der ikke kender til almen dannelse? Mener du helt seriøst det??? 
Ærligt spørgsmål til dig, Mr. Sensual: Er det så almen dannelse at have NUL skyldfølelse, når man bedrager sin uvidende hustru på den groveste måde? Er det almen dannelse i din optik? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MalermesterKbh
Svendsenaalborg skrev, for 18 timer siden:

Tænk engang… at være så afhængig af opmærksomhed, at man lader sig styre af det på den måde…:mellow: At blive hængende, fordi man tror, at andre vil blive glade for, at man forlader stedet. Så kan man vist næppe blive mere afhængig af andres opmærksomhed på godt og ondt.

Nå, men jeg lover at læse/skimme de fleste af dine tråde. Jeg havde egentlig opgivet at kommentere på dem mere, men det lader til at være det, der glæder dig, og så kan jeg da godt gøre den lille ting ind i mellem.

Selv tak:)

Manden er noget af det mest kvalmende, selvhøjtidelige og opmærksomhedssøgende, gud ved om der er en psykisk diagnose som han lider af .

Kunne være så sjovt, hvis hans hustru kunne læse alt det bedrag hun er udsat for .

Håber EG smider ham ud en dag . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...