Hop til indhold
Novaeye

Penis split

Recommended Posts

Guest next
Novaeye skrev, for 4 timer siden:

Vil faktisk gerne have min penis delt i 2. Er det en ok holding, og er der nogen der kan udføre det

Med største respekt for dit ønske, men jeg bliver altså nysgerrig på at vide af hvilken tanke/årsag der ligger til grund for at ændre på din krop?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså ønsker du en større fordybning hvor den allerede skiller? 

Eller ønsker du at den bliver delt i 2, helt præcist? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 22 minutter siden:

Hvis dette er @Novaeyes ønske (og det overhovedet er muligt), så er der godt nok nogen piger, som får sig noget af en overraskelse. :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 34 minutter siden:

Altså ønsker du en større fordybning hvor den allerede skiller? 

Delt I 2, helt ned til roden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, 1 time siden:

Med største respekt for dit ønske, men jeg bliver altså nysgerrig på at vide af hvilken tanke/årsag der ligger til grund for at ændre på din krop?

Syntes det ser godt ud, og tanken om at putte den i begge huller samme tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Novaeye skrev, for 7 minutter siden:

Delt I 2, helt ned til roden.

Kan man det... Der må da skulle gøres en del, hvis man ska kunne få rejsning i begge dele.. 

Ville nok kigge lidt her, hvis en kom med sådan en.. :shock: Men ville da ta udfordringen op :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle denne tråd ikke været startet Fredag i uge 13.:) 1. April

Redigeret af sweetstone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Kan man det... Der må da skulle gøres en del, hvis man ska kunne få rejsning i begge dele.. 

Ville nok kigge lidt her, hvis en kom med sådan en.. :shock: Men ville da ta udfordringen op :P

Der er 2 svulmelegemer, en på hver side
det sker at drenge bliver født med en misdannet/delt penis, kan som ofte reddes med kirogi
Så fra natures side er der som ikke noget i vejen for det.

Dog er det sjældent set at gå fra en hel penis til en 2-delt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Novaeye skrev, for 20 minutter siden:

Syntes det ser godt ud, og tanken om at putte den i begge huller samme tid.

Det vigtigste er at du er tilfreds med eget udseende. og tanken om at kunne putte i begge huller på samme tid, er også fræk, jeg bruger eksempelvis mine finger eller fler, eller manuelt betjent dildo eller strapon, muligheden kan også udfyldes med en kammerat hjælper til. samtidig med jeg penetrere det andet ledige hul.
Måske du skal afprøve om det kan dække noget eller det hele af dit behov, inden du går ud og ændrer din krop, til noget der måske ikke kan ændres tilbage, og endnu værre der kan opstå komplikationer ifm med operation, eller efterfølgende. så at du står med en hel eller delvis uanvendelig penis.

Husk på at meget af det vi forstiller os, ofte ikke holder i virkeligheden.
Husk ligeledes på at de begrænsninger vi oplever i vores sind, ofte slet ikke er en begrænsning i virkeligheden

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Tror ikke nogen selv anerkendte kirurger der vil gøre det 

Nej - dét håber jeg da virkelig heller ikke ...

Jeg vælger at tro på , at det er en tidlig aprilsnar - og hvis det ikke er , må det være en opgave for en psykiater at hjælpe ham ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Max Power skrev, for 26 minutter siden:

Hver sin lyst, det er ikke noget for mig dog.

7D444F82-8048-4950-97CE-D813E32B2961.jpeg

Er det den øverste eller nederste man urinere med? :) 

Ej, det er sgu sygt det der. @Novaeye det gør du sgu ikke det der! Seriøst - det er jo vanvittigt. Måske du synes det kunne være fedt, men for helvede da - på den lange bane…… det kommer du til at fortryde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil det ikke være smartere at få den splittet og så sat sammen igen, så den bliver snoet - så skal du bare hænge kvinden op i en gynge, lægge dig under hende og dreje hende rundt - når du så slipper vil du automatisk bore dig op i hende - forudsat du har snoet hende den rigtige vej - Links og Rechts gevind går ikke så godt sammen;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da k... jeg troede ikke dette var en ting? Nå men man ser da noget nyt engang i mellem :D

Nu kan urinrøret jo kun være i én af dem ikke? Vil det så sige at det ville kunne lade sig gøre at polere det éne ét tal og sprøjte ud af det andet når det er tid? Det kunne alligevel være lidt cool :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan noget trist, sygt halløj giver mig samme men meget mere kvalm og hovedrystende følelser som da jeg af nysgerrighed i dag tjekkede en anonnonce på AL for noget der ikke siger mig noget og tjekkede linkede til hende den domina gamle taskes hjemmeside med billeder af alt muligt mærkeligt. Det der stikker ud i hukommelsen var en fyr med fiskekroge hængt op og med godt fat i nosserne, en måske 15-20 stykker. Jeg tænkte bare (igen igen) hvad fanden er lige grunden til at det altid [meget tæt på altid] er mænd, der på udenlandsk hedder "go off the deep end"?

Ja, vores kønsdrift er sindsyg meget højere (hvis ens testosteron er nogenlunde i orden for i den vestlige verden er den faldet sindsyg meget og sædkvaliteten falder stadig 1% om året. På 37 år (studie), vist nok fra ca. 2015 (Joe Rogan podcast interview for ikke så længe siden med en forsker frøken der har rodet med det i årtier) er sædkvaliteten faldet til det halve, hov, tilbage til pointen. Hetero par har ca. sex dobbelt så ofte som lesbiske par og bøssepar har dobbelt så ofte sex som hetero par. Kvinder er, som alle med 2 hjerneceller de kan gnubbe mod hinanden ved, næsten altid den begrænsende faktor mht. hvor ofte der danses horisontal tango. Ergo, mænd har min. 4 gange mere krudt i sig end kvinder. I virkeligheden nærmere 9 gange, men har glemt hvilken 2+ timers videostream jeg hørte det i for et par år siden og trist nok ikke noteret hans klasseargument ned.

Min, for mig 100% logiske forklaring evolutionsmæssigt: Vores hjerner er pga. kønsselektion (kvinders valg af partner) med lynets hast udviklet til at kunne bygge rumraketter etc. helt tilbage fra stenalderen og sikkert meget længe før det, så totalt overkill. Ligesom en moderne bil med alt mulig elektronisk styret gøgl har åndsvagt mange flere dele der kan gå i stykker, så er vores hjerner blevet så komplicerede OG plastiske (tilvænningsparate) at kortslutningerne blev astronomiske ift. f.eks. samtlige arter af pattedyr. Hvor meget mere BSOD og shit har vi med Windows 10/11 ift. Windows 3.11 eller MS-DOS?

PS: Jeg er ikke sart eller konservativ mht. sex. Mine kinks er sgu mere end en tand over hr. og fru. Jensens, med en nær besættelse af at slikke frøkners først hul fra ryggen (udvendigt) i den mildeste ende af skalaen.

PPS: Jeg er mega frustreret over ikke at kunne finde en sort frøken (espresso > chocolate, but beggars can't be choosers) på Fyn, der ikke koster spidsen af et jetfly, og der var min. en håndfuld i dag (næsten alle af de mørkere annoncer) der var fake (yandex reverse image search => busted, bitches!). Under 3 uger til min fødselsdag som jeg er tvunget til at holde alene, suk, og ville SUPER gerne have noget at se frem til OG få mig en dag, der ulig sidste år ikke går i glemmebogen som en slags "En ny dag truer"/"Groundhog Day" [Bill Murray film]. Min taknemmelighed over hvis nogen kan assistere med noget, der kan give mig en dag, der ikke er totalt deprimerende så skal jeg glædeligt gøre hvad jeg kan for at yde gengæld (ikke penge, men har 800+ film, serier, mange terabyte 4K kødfilm og en hulens masse top dollar 3D film (fuck jeg elsker den Oculus Quest 2 jeg købte for nylig) så skyen vil kunne bruges til andet end det som de store drenge i Silicon Valley havde tiltænkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...