Hop til indhold
FetishExplorer

Hvilke GP ville i helst give sorte kys?

Recommended Posts

Personligt elsker jeg, at give sorte kys og gå om bord i en kvindes røv. I sær hvis jeg kan mærke, at hun også nyder det. 

Så hvilke GP ville i helst give sorte kys? Det kan enten være en i allerede har besøgt eller en røv i drømmer om slikke. 

Jeg kan starte: Victoria DaVinciParis Passion og Jennifer Romantica

Tillægsspørgsmål til GP’er: Er det noget i finder nydelse i eller føler i det akavet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Sorte kys elsker jeg:wub:.. Det og en masserende, ikke penetrerende, finger:P.. 

Gensidige sorte kys ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er vild med sorte kys og som Jennifer også til en masserende finger omkring det lille hul, uden at den kommer op. :wub:

Jeg nyder også at give sorte kys dette forudsætter sig jeg kan komme til en nyvasket røv uden hår i vejen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Lange skrev, for 2 timer siden:

Jeg elsker at begrave min tunge i Cattleya's lækre numse. Hun elsker det heldigvis også. :P

Jeg troede ellers, at jeg var den eneste, der fik lov til at slikke hendes lille frække røv :D:D:P

Ariana’s røv er godt nok også lækker at slikke :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle som kan lide at modtage. Jeg elsker at slikke røv, og for min skyld behøver pigen ikke engang at have tørret sig. Det vil kun kunne være en dårlig oplevelse for mig hvis jeg kan mærke at hun ikke kan lide det, og kun gør det pligtskyldigt for et "extra" beløb.

Jeg har nydt til jeg blev helt bims i bøtten at slikke røv på bl.a. Nanna ('s hjørne), Lina BBW, Rikke XL, Katalina, Line c, Kamille og Lady Cherie

Det er hidtil kun hos Katalina at det blev til "sort 69", men den ligger stadig højt på ønskelisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren A skrev, for 17 minutter siden:

Jeg troede ellers, at jeg var den eneste, der fik lov til at slikke hendes lille frække røv :D:D:P

Haha. Så lad os blive enige om, at vi to er de eneste, der får lov til at slikke hendes lækre røv. ;) Det fede er at hun stadig snaver hjernen ud på en bagefter. Hun er sgu bare så fræk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FetishExplorer skrev, den 26.3.2022 at 11:29:

Personligt elsker jeg, at give sorte kys og gå om bord i en kvindes røv. I sær hvis jeg kan mærke, at hun også nyder det. 

Så hvilke GP ville i helst give sorte kys? Det kan enten være en i allerede har besøgt eller en røv i drømmer om slikke. 

Jeg kan starte: Victoria DaVinciParis Passion og Jennifer Romantica

Tillægsspørgsmål til GP’er: Er det noget i finder nydelse i eller føler i det akavet?

Eeeeeeelsker at modtage sorte kys.... Bare ligge der på alle fire med røven i vejret, imens man bliver forkælet af en varm, våd og legende tunge... Mmmhhh!!! :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok....

Here goes:

Sexyclub: Dina. (Når hun forhåbentlig en gang har aftenvagt og det har hun alt for sjældent)

Seductiongirls: Natalie, Freya, og Nicoline og ikke mindst Chanie (Når hun engang har aftenvagt)

Eventyrpigerne: Paprika Petit, Mia!, Sofia og Lærke!.

Valbypigerne: Sofia og Flora!

Pussygalores: Mia!, Josephine, Chloe!, Victoria!, Lærke!, Laura! og ikke mindst Natasja! 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 54 minutter siden:

Eeeeeeelsker at modtage sorte kys.... Bare ligge der på alle fire med røven i vejret, imens man bliver forkælet af en varm, våd og legende tunge... Mmmhhh!!! :wub:

Tak Victoria! Du tænder alle knapper på mig med dét svar <3

Mange kys!!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slettet total fejlindlæg, da jeg tog @ppd for at være et indlæg fra en anden GP.

Jeg køber nye briller.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, den 4.4.2022 at 22:35:

Det er @Frække Tanja  helt sikkert, har vist kun gjort en enkelt gang og det var sgu frækt, vil gerne igen ;-)

Ja det er sket for lidt :D jeg må sætte mig ordentligt på dit ansigt når vi ses igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...