FetishExplorer 19 Skrevet 26. Marts, 2022 Personligt elsker jeg, at give sorte kys og gå om bord i en kvindes røv. I sær hvis jeg kan mærke, at hun også nyder det. Så hvilke GP ville i helst give sorte kys? Det kan enten være en i allerede har besøgt eller en røv i drømmer om slikke. Jeg kan starte: Victoria DaVinci, Paris Passion og Jennifer Romantica Tillægsspørgsmål til GP’er: Er det noget i finder nydelse i eller føler i det akavet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 26. Marts, 2022 Sorte kys elsker jeg.. Det og en masserende, ikke penetrerende, finger.. 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 26. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Sorte kys elsker jeg.. Det og en masserende, ikke penetrerende, finger.. Gensidige sorte kys ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FetishExplorer 19 Skrevet 26. Marts, 2022 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Sorte kys elsker jeg.. Det og en masserende, ikke penetrerende, finger.. Beviser kun hvorfor du er drømmen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 26. Marts, 2022 sweetstone skrev, for 16 minutter siden: Gensidige sorte kys ? Kun hvis det er igen og igen til min side.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2022 Jeg elsker at begrave min tunge i Cattleya's lækre numse. Hun elsker det heldigvis også. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 26. Marts, 2022 Jeg er vild med sorte kys og som Jennifer også til en masserende finger omkring det lille hul, uden at den kommer op. Jeg nyder også at give sorte kys dette forudsætter sig jeg kan komme til en nyvasket røv uden hår i vejen 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 26. Marts, 2022 Kamilla - hvis man er til de buttede https://annoncelight.dk/showad/199131 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 26. Marts, 2022 Lange skrev, for 2 timer siden: Jeg elsker at begrave min tunge i Cattleya's lækre numse. Hun elsker det heldigvis også. Jeg troede ellers, at jeg var den eneste, der fik lov til at slikke hendes lille frække røv Ariana’s røv er godt nok også lækker at slikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 26. Marts, 2022 Alle som kan lide at modtage. Jeg elsker at slikke røv, og for min skyld behøver pigen ikke engang at have tørret sig. Det vil kun kunne være en dårlig oplevelse for mig hvis jeg kan mærke at hun ikke kan lide det, og kun gør det pligtskyldigt for et "extra" beløb. Jeg har nydt til jeg blev helt bims i bøtten at slikke røv på bl.a. Nanna ('s hjørne), Lina BBW, Rikke XL, Katalina, Line c, Kamille og Lady Cherie Det er hidtil kun hos Katalina at det blev til "sort 69", men den ligger stadig højt på ønskelisten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 26. Marts, 2022 Søren A skrev, for 17 minutter siden: Jeg troede ellers, at jeg var den eneste, der fik lov til at slikke hendes lille frække røv Haha. Så lad os blive enige om, at vi to er de eneste, der får lov til at slikke hendes lækre røv. Det fede er at hun stadig snaver hjernen ud på en bagefter. Hun er sgu bare så fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FetishExplorer 19 Skrevet 26. Marts, 2022 Stærkt med alle de svar indtil videre Der er nogle røve, som kan forvente kærlig behandling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 26. Marts, 2022 Jeg fantaserer om Angelina Angel siddende på mit ansigt :) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FetishExplorer 19 Skrevet 26. Marts, 2022 Sliksen skrev, 1 time siden: Jeg fantaserer om Angelina Angel siddende på mit ansigt :) Hvem gør ikke det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 26. Marts, 2022 Sliksen skrev, 1 time siden: Jeg fantaserer om Angelina Angel siddende på mit ansigt Øøh JA TAK. Det gør jeg os 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FetishExplorer 19 Skrevet 26. Marts, 2022 Frække Tanja skrev, for 51 minutter siden: Øøh JA TAK. Det gør jeg os Tænk sig at være fanget i en sandwich i mellem jeres to røve 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 29. Marts, 2022 Frække Tanja skrev, den 26.3.2022 at 18:57: Øøh JA TAK. Det gør jeg os Ku du da bare have sagt babe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. Marts, 2022 Angelina Angel skrev, for 6 timer siden: Ku du da bare have sagt babe Ej øv, ja det skulle jeg da bestemt så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 116 Skrevet 30. Marts, 2022 FetishExplorer skrev, den 26.3.2022 at 11:29: Personligt elsker jeg, at give sorte kys og gå om bord i en kvindes røv. I sær hvis jeg kan mærke, at hun også nyder det. Så hvilke GP ville i helst give sorte kys? Det kan enten være en i allerede har besøgt eller en røv i drømmer om slikke. Jeg kan starte: Victoria DaVinci, Paris Passion og Jennifer Romantica Tillægsspørgsmål til GP’er: Er det noget i finder nydelse i eller føler i det akavet? Eeeeeeelsker at modtage sorte kys.... Bare ligge der på alle fire med røven i vejret, imens man bliver forkælet af en varm, våd og legende tunge... Mmmhhh!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) Ok.... Here goes: Sexyclub: Dina. (Når hun forhåbentlig en gang har aftenvagt og det har hun alt for sjældent) Seductiongirls: Natalie, Freya, og Nicoline og ikke mindst Chanie (Når hun engang har aftenvagt) Eventyrpigerne: Paprika Petit, Mia!, Sofia og Lærke!. Valbypigerne: Sofia og Flora! Pussygalores: Mia!, Josephine, Chloe!, Victoria!, Lærke!, Laura! og ikke mindst Natasja! Redigeret 30. Marts, 2022 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Marts, 2022 VictoriaDavinci skrev, for 54 minutter siden: Eeeeeeelsker at modtage sorte kys.... Bare ligge der på alle fire med røven i vejret, imens man bliver forkælet af en varm, våd og legende tunge... Mmmhhh!!! Tak Victoria! Du tænder alle knapper på mig med dét svar Mange kys!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 116 Skrevet 30. Marts, 2022 ppd skrev, 1 time siden: Tak Victoria! Du tænder alle knapper på mig med dét svar Mange kys!! Selv tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 30. Marts, 2022 (edited) Slettet total fejlindlæg, da jeg tog @ppd for at være et indlæg fra en anden GP. Jeg køber nye briller. Redigeret 30. Marts, 2022 af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 4. April, 2022 Det er @Frække Tanja helt sikkert, har vist kun gjort en enkelt gang og det var sgu frækt, vil gerne igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 6. April, 2022 Allan37 skrev, den 4.4.2022 at 22:35: Det er @Frække Tanja helt sikkert, har vist kun gjort en enkelt gang og det var sgu frækt, vil gerne igen Ja det er sket for lidt jeg må sætte mig ordentligt på dit ansigt når vi ses igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg