Hop til indhold

Hvilke GP ville i helst give sorte kys?

Featured Replies

Skrevet
Frække Tanja skrev, for 5 timer siden:

Ja det er sket for lidt :D jeg må sætte mig ordentligt på dit ansigt når vi ses igen :wub:

Ja tak siger jeg bare 

Skrevet
Bgo skrev, for 5 timer siden:

Ja tak siger jeg bare 

Du er da velkommen :)

• 3 weeks later...
Skrevet
Allan37 skrev, den 4.4.2022 at 22:35:

Det er @Frække Tanja  helt sikkert, har vist kun gjort en enkelt gang og det var sgu frækt, vil gerne igen ;-)

Ja det er så frækt når @Frække Tanja numse sidder på ens ansigt, den er smuk og dejlig at slikke.

Skrevet
Mister12 skrev, 1 time siden:

Ja det er så frækt når @Frække Tanja numse sidder på ens ansigt, den er smuk og dejlig at slikke.

Mange tak og den elsker en fræk og våd tunge :wub:

• 3 years later...
Skrevet

Sjovt så husker jeg ikke hvornår det første gang blev noget jeg tændte på.

Men jeg bliver sindssygt liderlig af det nu, en lækker tøs på alle 4, som tydeligt finder nydelse i det er :x gerne med hende siddende på ansigtet efterfølgende, så hun kan ride ens ansigt. Fucking elsker det :x

Der er mange jeg gerne ville give sorte kys, så en liste ville ikke kunne være her på sidenB)

Hvis jeg alligevel skulle nævne en ville det være @Vixenida Som jeg endnu har tilgode at møde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.