Hop til indhold
Guest MichaelSmith

Hvor lang tid i forvejen?

Recommended Posts

Guest MichaelSmith

Jeg bor i Sverige og planlægger normalt mine rejser til København i god tid.
Det betyder, at jeg som regel forsøger at bestille mine tider med pigerne også et stykke tid før mit besøg.

Jeg spekulerer på, hvor lang tid i forvejen det er acceptabelt at kontakte pigen? 
Bliver de irriterede, hvis jeg for eksempel kontakter dem en uge i forvejen for at tjekke deres tilgængelighed og eventuelt aftale tid?

Jeg forstår selvfølgelig, at det vil afhænge af pigen, men generelt - hvad er "best practice"?

Ser gerne svar fra di lyserøde ☺️

Tusen tack!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en anden tråd kom det frem, at nogle piger har dårlige erfaringer med nye gæster, som booker lang tid i forvejen. Især hvis der samtidigt bookes flere timer, er pigen på vagt, for det er åbenbart ofte, at den type gæster udebliver.

Derudover kan der jo være forskel på, om pigen bor i Danmark og dermed “altid” kan bookes eller om hun kun er her i et par uger, for så er det jo ikke sikkert, at hun er her på det tidspunkt, du kommer til landet.

Derfor: ret henvendelse til pigen og hør hende ad, men gør det på en måde, så hun fornemmer, at du er seriøs. Både i forhold til din intention om at møde op som aftalt, og i forhold til at pigen fanger, at du vil lave en aftale og ikke bare sms’e med hende i tide og utide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Nu er jeg ikke i Kbh. 

Men på egne vegne, kan jeg sige der kan bestilles flere uger forud.

Så længe kunden på bestillings tidspunktet er sikker på de kan. Alle kan slf blive forhindret.

De der “jeg skal bare lige høre om du er ledig, hvis jeg nu kan der”. Og så alligevel ender med, at skulle kontakte mig senere. (De er irriterende og alligevel er der masser af den slags henvendelser)

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
MichaelSmith skrev, for 35 minutter siden:

Jeg forstår selvfølgelig, at det vil afhænge af pigen, men generelt - hvad er "best practice"?

Jeg ville spørge den udvalgte pige om, hvordan og hvornår hun ønsker bestillinger. Selv modtager jeg gerne bestilling i god tid, men andre kan ønske det anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Den_glade_amatør fuldstændig korrekt. Og det er et kæmpe dilemma, for alle bør være uskyldig til det modsatte er bevist. Og er da også blevet glædeligt overasket, hvor de er mødt op som aftalt. 

(Af og til er der dog tydelige tegn på seriøsitet eller det modsatte)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelSmith

Tusind tak alle sammen! Det ser ud til, at jeg måske er bedre tjent med at vente til lidt tættere på tiden.
Jeg vil virkelig ikke fremstå som useriøs eller spild med nogens tid. :)

venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hi

Well.
I normally always inquire at least a few days in advance, if not a full week in advance.
I need to plan the travel, make sure I'm free from work and so on.
One girl did forget about the visit, but otherwise I have got the impression from the girls I've meet that they appreciated the advance notice.
Those that ask for a confirmation I of course send such.
And I usually send one the same day as well.

So I definitely say, as long as It's a well written inquiry a long in advance booking is perfectly fine. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere bestilte jeg tid op til en uge i forvejen. Det gør jeg ikke mere. I dag er det kun 2 højest 3 dage før.

Årsagen er, at jeg tit var gået i glemme bogen, når jeg dagen før min booking bekræftede hos min GFer. - Så forfra. - Ny bestilling. :(

2-3 dage før. Det fungerer. :rolleyes:

bh/sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sanook

Fuldstændig samme erfaring jeg har. Hvis jeg selv har brug for at få noget i kalenderen en uge før, skriver jeg 3 dage før og får hende til at bekræfte.

Jeg skriver også igen dagen før og får det bekræftet + bekræfter mig selv.

Og endelig til sidst et par timer før.

Det er meget skriveri, men nødvendigt med dem jeg besøger, har det vist sig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MichaelSmith skrev, for 16 minutter siden:

Tusind tak alle sammen! Det ser ud til, at jeg måske er bedre tjent med at vente til lidt tættere på tiden.
Jeg vil virkelig ikke fremstå som useriøs eller spild med nogens tid. :)

Du fremstår næppe som useriøs, hvis du henvender dig i pænt sprog og spørger, hvordan pigen ønsker bestillinger. Jeg har folk, der booker flere uger i forvejen. Alle skal alligevel bekræfte på dagen inden kl 9 hos mig, så kan det ikke gå helt galt ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg booker typisk uger i forvejen.

En gang var det dog ved at gå galt hos en jeg har besøgt nogle gange. Hun plejer at bede om bekræftelse dagen før og en time inden, men da jeg har været der nogle gange syntes hun åbenbart ikke at jeg behøvede at bekræfte dagen før. Det havde hun så glemt og frygtede derfor at jeg havde brændt hende af. Det endte dog lykkeligt som sådanne aftaler jo helst skal.

Jeg har i hvert fald lært at jeg skal bekræfte mine aftaler uanset hvad hun siger. Jeg er sikker på at logistikken nogle gange kan blive lidt hektisk og det kan jeg så udemærket forstå, for omsværmet er de skønne kvinder jo :wub:

Som andre har skrevet, så skriv det til kvinden at du gerne vil booke i god tid da du netop har brug for at kunne planlægge på grund af afstanden. Det tror jeg alle kan forstå. Hertil kan du jo skrive med en til to ugers mellemrum at du blot gerne vil bekræfte aftalen og at du fortsat glæder dig. Så tror jeg du kan booke de fleste i god tid uden problemer.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tja du kan jo blot kontakte den udvalgte og forklare at du bor langt væk og om det er ok at bestille ugen før eller hvor lang tidshorisont du nu har brug for at opererer med, tilbyd spand egen kraft at du naturligvis 24 timer inden besøger har bekræftet aftalen.

Vær ærlig og brug en telefon hun også kan skrive til dig på. 

du vil sikkert opleve den tillid du giver kommer tilbage og bed flere besøg kommer hendes tryghed for  at du er en godtog redelig kunde.

Bh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Booker som regel på dagen, en sjælden gang dagen før. Men besøger nok heller ikke de mest populære piger så der er ofte bid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...