Svendsenaalborg 910 Skrevet 31. Januar, 2022 Mon ikke vi trænger til at føle lidt fælles fodslag herinde; et emne, hvor vi i store træk er enige. Den her må (med det generelle niveau for moralen herinde) ligge lige til højrebenet: https://rettentilliv.dk/fisters-fight/ Galgenhumor til side; det er et alvorligt emne, men jeg tillader mig at tvivle på, at ret mange vil insistere på en gennemført graviditet, hvis kondomet skulle springe under et besøg… Eller er det med i risikobetragtningerne? Jeg er bestemt for kvindens ret til at vælge selv. Omvendt var kvinders selvbestemmelse jo ikke noget, man tillagde stor betydning i ret mange tidlige samfund, og en del herinde baserer deres moralopfattelse på, hvordan tingene var for hundredevis af år siden, så måske bliver man overrasket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 31. Januar, 2022 Nu er det ikke aktuelt, men skulle uheldet være ude så skyder jeg løst krudt, så ingen problem der. Så for mig vil det være hvad jeg kunne få med hjem som vil være den største bekymring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Salad Skrevet 31. Januar, 2022 Jeg synes også, man selv burde kunne vælge hvor man vil fødes, forhold som BNP, klimasikring, og mild klima, er jo vigtige faktorer i ens liv. Retten til et fedt køk....Liv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 31. Januar, 2022 Man skal jo starte med at give kvinder bedre uddannelse og levevilkår, så de ikke kommer i en situation, hvor de bliver ufrivilligt gravide: Hvorfor bliver kvinder stadig mange steder f.eks. opfattet som uhumske og selv tror at de ikke må/at det er uanstændigt at have samleje, når de har mensturation? - en periode hver måned, hvor de nærmest ikke kan blive gravide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 31. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Man skal jo starte med at give kvinder bedre uddannelse og levevilkår, så de ikke kommer i en situation, hvor de bliver ufrivilligt gravide: Hvorfor bliver kvinder stadig mange steder f.eks. opfattet som uhumske og selv tror at de ikke må/at det er uanstændigt at have samleje, når de har mensturation? - en periode hver måned, hvor de nærmest ikke kan blive gravide? Man kan også blive gravid med prævention Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Hvorfor bliver kvinder stadig mange steder f.eks. opfattet som uhumske og selv tror at de ikke må/at det er uanstændigt at have samleje, når de har mensturation? - en periode hver måned, hvor de nærmest ikke kan blive gravide? Måske fordi det er virkelig ulækkert. Og pletter på sengetøj er bøvle at få væk. Man kunne selvfølgelig ha sex under bruseren eller lign. Men der er også det faktum, at mange har smeter og andre ubehagelige gener i den periode.Så lysten er der ofte ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 Svendsenaalborg skrev, for 5 timer siden: Galgenhumor til side; det er et alvorligt emne, men jeg tillader mig at tvivle på, at ret mange vil insistere på en gennemført graviditet, hvis kondomet skulle springe under et besøg… Eller er det med i risikobetragtningerne? Kun et gæt. For er selv steriliseret og har ikke det problem. Men mon ikke mange piger også bruger p-piller el.lign. Risikoen for at blive gravid og skulle oplyse x-antal mulige fædre som skal dna testes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 31. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 16 minutter siden: Måske fordi det er virkelig ulækkert. Og pletter på sengetøj er bøvle at få væk. Man kunne selvfølgelig ha sex under bruseren eller lign. Men der er også det faktum, at mange har smeter og andre ubehagelige gener i den periode.Så lysten er der ofte ikke. Mange kvinder har faktisk ekstra lyst i den periode - f.eks. min ekskone - og man kan jo bare lægge et håndklæde under - eller hvis man er lidt advaret, være lidt forsigtig, når man trækker sig ud og have lidt køkkenrulle klar til at tage det værste, inden man skyller sig under bruseren eller klarer den i håndvasken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 31. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 31 minutter siden: Kun et gæt. For er selv steriliseret og har ikke det problem. Men mon ikke mange piger også bruger p-piller el.lign. Risikoen for at blive gravid og skulle oplyse x-antal mulige fædre som skal dna testes. Det tager jeg næsten som en selvfølge, at de gør Men risikoen er der stadig, jo. Så forholder man sig til det? Tråden var egentlig til dels også oprettet for at gøre opmærksom på, hvilke foreninger og kræfter der findes her i vores forholdvis oplyste lille land. Men hurra for retten til forskellighed; og retten til at føre smagløse kampagner… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 5 timer siden: Mange kvinder har faktisk ekstra lyst i den periode - f.eks. min ekskone - og man kan jo bare lægge et håndklæde under - eller hvis man er lidt advaret, være lidt forsigtig, når man trækker sig ud og have lidt køkkenrulle klar til at tage det værste, inden man skyller sig under bruseren eller klarer den i håndvasken. Ok. Jeg sagde heller ikke alle. Og i et forhold. Ja der kan man være enige om det og tage forholdsregler. Men i købe sex verden, vil jeg ikke byde nogen det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 31. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden: Men i købe sex verden, vil jeg ikke byde nogen det. Du skal da bare tage kr. 200,- ekstra for at gøre det med det røde. Mange piger forlanger iforvejen ekstra for dit og dat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden: Du skal da bare tage kr. 200,- ekstra for at gøre det med det røde. Mange piger forlanger iforvejen ekstra for dit og dat Så hellere grave mig ned i et musehul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 31. Januar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 8 timer siden: Måske fordi det er virkelig ulækkert. Hov hov!! Det er ikke virkelig ulækkert. Du synes at det er virkelig ulækkert. Der er en stor forskel. Jeg har aldrig oplevet det som ulækkert, og heller ikke de kvinder som jeg har sexet med under deres menstruation. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) Bananas skrev, for 7 minutter siden: Det er ikke virkelig ulækkert. Du synes at det er virkelig ulækkert. Der er en stor forskel. Jernsvinet skrev, for 11 timer siden: uhumske og selv tror at de ikke må/at det er uanstændigt at have samleje, når de har mensturation? Der bliver spurgt hvorfor “de”, altså kvinder (de kvinder, der har det sådan) føler det er uhumsk. Ja jeg svarer logisk nok på vegne af mig selv. Og er forsigtig gæt på andre måske har den selvopfattelse af samme årsag. Men ja kunne godt ha præciseret mit svar. Redigeret 31. Januar, 2022 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 1. Februar, 2022 De glædespiger, jeg har været lidt tættere på, har brugt en eller anden form for prævention, selvom de ikke arbejder uden kondom. Der er en gammel tråd herinde med et lignende emne, og her giver et par glædespiger udtryk for, at de skam har taget deres forholdsregler. Så jeg tror ikke, at man fra kundens side behøver at bekymre sig i den retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) Grydeskeen skrev, den 31.1.2022 at 09:30: Nu er det ikke aktuelt, men skulle uheldet være ude så skyder jeg løst krudt, så ingen problem der. Så for mig vil det være hvad jeg kunne få med hjem som vil være den største bekymring. Hvorfor er det lige at du vil gøre denne tråd til ENDNU en tråd for/imod sex uden gummi? Der er RIGELIGT af dem allerede. Der er INTET i dit indlæg som vedr. diskutionen om retten til liv hvilket er emnet for denne tråd. Redigeret 1. Februar, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 15 timer siden: Så hellere grave mig ned i et musehul. Der er faktisk mænd som efterspørger sex med piger som har det røde, så det kunne blive en god lille ekstra forretning. Jeg er dog IKKE en af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 74 Skrevet 1. Februar, 2022 nørden skrev, for 7 minutter siden: Hvorfor er det lige at du vil gøre denne tråd til ENDNU en tråd for/imod sex uden gummi? Der er RIGELIGT af dem allerede. Der er INTET i dit indlæg som vedr. diskutionen om retten til liv hvilket er emnet for denne tråd. Sådan læser jeg det overhovedet ikke. Bevares, der er et element af det, men Grydeskeen forholder sig primært til sin egen bekymring vedrørende kondomet der sprænger. Tråden lægger op til uønsket graviditet, og der pointerer han da blot at han ikke er specielt bekymret qua det løse krudt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 Jernsvinet skrev, den 31.1.2022 at 10:55: Hvorfor bliver kvinder stadig mange steder f.eks. opfattet som uhumske og selv tror at de ikke må/at det er uanstændigt at have samleje, når de har mensturation? - en periode hver måned, hvor de nærmest ikke kan blive gravide? Jeg er på det hold som mener det er uanstændigt at have sex med piger som har det røde. Det er simpelthen en være gang svineri. Men hver deres lyst så hvis nogle piger har lyst til at have sex mens den har det røde og der er mænd som ønsker at knalde dem, så lad dem endeligt. Omkring traditioner, som f.eks. at det er uanstændigt at have sex når man har det røde, så har de det med at ændre sig med tiden. Jeg er ret sikker på at hvis du går 50-100 år tilbage i tiden så var det også tilfældet i DK. Andre dele af verden ændre sig også. Bare ikke med samme hastighed som her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Februar, 2022 nørden skrev, for 1 minut siden: mener det er uanstændigt at have sex med piger som har det røde. Uanstændigt ligefrem? Jo deee! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 Tingel skrev, for 4 minutter siden: Sådan læser jeg det overhovedet ikke. Bevares, der er et element af det, men Grydeskeen forholder sig primært til sin egen bekymring vedrørende kondomet der sprænger. Tråden lægger op til uønsket graviditet, og der pointerer han da blot at han ikke er specielt bekymret qua det løse krudt. Halvdelen af hans indlæg er denne sætning "Så for mig vil det være hvad jeg kunne få med hjem som vil være den største bekymring." Hvad har den lige med uønsket graviditet at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Uanstændigt ligefrem? Jo deee! Hvis du læser citatet i mit indlæg vil du se at det er det ord som indgår der, så hvorfor skulle jeg ikke bruge det samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 74 Skrevet 1. Februar, 2022 nørden skrev, for 1 minut siden: Halvdelen af hans indlæg er denne sætning "Så for mig vil det være hvad jeg kunne få med hjem som vil være den største bekymring." Hvad har den lige med uønsket graviditet at gøre? Ikke specielt meget, men det er dog en relevant tilføjelse jvf. de bekymringer han nævner i sit indlæg. Ergo kommer de altså ikke ude af kontekst, om du så synes de er relevante eller ej. Det er på sin vis heller ikke specielt relevant at du påpeger manglen på relevans i indlægget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Februar, 2022 nørden skrev, for 1 minut siden: Hvis du læser citatet i mit indlæg vil du se at det er det ord som indgår der, så hvorfor skulle jeg ikke bruge det samme? Jo, men du giver udtryk for du synes det er uanstændigt, så må du jo mene det er uanstændigt, og ikke at du bruger ordet blot fordi en anden har brugt det. Nå pyt, jeg kan bare ikke se hvordan det kan være uanstændigt. Lader den bare ligge her, da det ikke har så meget med emnet at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2022 (edited) Svendsenaalborg skrev, den 31.1.2022 at 09:13: Mon ikke vi trænger til at føle lidt fælles fodslag herinde; et emne, hvor vi i store træk er enige. Den her må (med det generelle niveau for moralen herinde) ligge lige til højrebenet: https://rettentilliv.dk/fisters-fight/ Galgenhumor til side; det er et alvorligt emne, men jeg tillader mig at tvivle på, at ret mange vil insistere på en gennemført graviditet, hvis kondomet skulle springe under et besøg… Eller er det med i risikobetragtningerne? Jeg er bestemt for kvindens ret til at vælge selv. Omvendt var kvinders selvbestemmelse jo ikke noget, man tillagde stor betydning i ret mange tidlige samfund, og en del herinde baserer deres moralopfattelse på, hvordan tingene var for hundredevis af år siden, så måske bliver man overrasket Retten til liv er en MEGET svær diskution, for hvis liv er det som skal vægtes højest, og hvad er vigtigst, at leve eller at leve livet som man gerne vil. Diskutionen er svær fordi hvis du giver en rettighed til en person, tager du samtidig en rettighed fra en anden. Vedr. retten til liv, så tager du retten til selv at vælge sit liv fra kvinden hvis du forbyder abort for at give retten til at leve til et ufødt barn. Omvendt tager du retten til at leve fra et ufødt barn, hvis du giver kvinder ret til at få en abort. Man kan også tage den længer ud. Hvorfor ikke forbyde prævention? Det forhindre jo liv i at blive skabt. Næste skridt kunne være at lovgive om at kvinder skal creampie gangbanges de dage hvor der er chance for at gøre dem gravide da de ellers vil have et æg som fratages retten til at blive til et liv. Jeg mener at retten til at leve det liv du gerne vil, står over alt andet. Jeg har forlængst aftalt med mine nærmeste at jeg ikke skal genoplives hvis jeg risiker at ende resten af mine dage som en grønsag eller på et plejehjem. Jeg ønsker IKKE at ende i den situation at andre på mine vegne skal beslutte hvad er et godt liv for mig. Jeg er udemærket klar over at andre har det anderledes. Derfor er det vigtigt for mig at vi alle har retten til at vælge det liv vi gerne vil have, og da jeg ikke ser døden som nogen katastrofe betyder det også at jeg går ind for den frie abort. Faktisk mener jeg at vi allerede er for mange mennesker på jorden, så flere aborter vil ikke være nogen skade i mine øjne. Redigeret 1. Februar, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg