Hop til indhold
FORTE

Sagde du deepthroat? WTF…#%*^ Eliz !

Recommended Posts

Besøgte denne super flotte og sexet kvinde i går aftes.

Høj, slank, naturlig brun, super flotte bryster som stritter og en mund som bare tog min pik helt til roden: Ansigtet fejler heller ikke noget.

Nej, det blev ikke til sex men absolut intet at klage over - har aftalt at vi skal ses igen og jeg medbringe en flaske vin - helt sikker på det bliver super frækt

Fortsat rigtig god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Qwertyy
CPH skrev, for 4 timer siden:

Høj, slank, naturlig brun, super flotte bryster som stritter og en mund som bare tog min pik helt til roden: Ansigtet fejler heller ikke noget

Er hun helt plastic-fri? Læber, bryster, røv - er hun naturlig fra top til tå?

Og hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPH skrev, for 7 timer siden:

Besøgte denne super flotte og sexet kvinde i går aftes.

Høj, slank, naturlig brun, super flotte bryster som stritter og en mund som bare tog min pik helt til roden: Ansigtet fejler heller ikke noget.

Nej, det blev ikke til sex men absolut intet at klage over - har aftalt at vi skal ses igen og jeg medbringe en flaske vin - helt sikker på det bliver super frækt

Fortsat rigtig god weekend 

Hej! Jeg skal lige høre: er det deepthroat på Baleri niveau det her? Det lyder godt nok lovende…

Mvh Dokteren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwertyy skrev, den 5.2.2022 at 15:11:

Er hun helt plastic-fri? Læber, bryster, røv - er hun naturlig fra top til tå?

Og hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Ja, Ingen plastic og helt glat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, den 5.2.2022 at 17:50:

Hej! Jeg skal lige høre: er det deepthroat på Baleri niveau det her? Det lyder godt nok lovende…

Mvh Dokteren

Det ved jeg ikke da jeg ikke har været sammen med Baleri 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, den 24.1.2022 at 23:00:

Jeg vil gerne lige sende jer en varm anbefaling hvis I leder efter noget af det bedste blowjob ever ! Så er det ELIZ I skal besøge. 

Jeg havnede hos hende ved et tilfælde forleden. Hun ser ret smuk ud. Flot eksotisk krøllet kæmpe flot manke, gyldentbrun hud og en fantastisk veldrejet spændstige krop. 

Meeen det jeg ikke havde regnet med var at hun edermeme kun tag min pik SÅ dyb nede i halsen så hun kunne slikke mine kugler med hendes tunge. Så ubesværet gled den bare ind og ud af de smukke lækre læber. Hun brugte masser af spyt. Hun kunne etellerandet trick med hendes tunge som hun rullet rundt om glansen mens hun bare kørte læberne op og ned af skaftet. Hun tog den ud og klasket sig selv på tungen og ansigtet. Slikket kuglerne og tilbage til pikken. Det gjorde hun skiftevis. Det var SÅ perfekt!!!!!

Jeg har en stor og fed pik men det var ingen sag for hende. Jeg var forbløffet og blev helt vild tændt af det. 

 

Efter hun lod mig mundgennemkneppe hende i 10-15 min. tid. Tog jeg hende i den lækreste doggystyle hvor jeg kunne se hendes perfekte røv og langt flot hår som lignede en manke fra en Black Stallion. Jeg kneppede hende passioneret hårdt og hun tog det som en champ !!!  

Man må sige hun har tålmodighed og hun er megasympatisk og dejlig at snakke med. 

Jeg var ret vild med hendes eksotisk udtryk.  Hun er en ret smuk kvinde.  Hun har et “femme fatal” glimt i øjnene som vil æde dig!

Det kan være jeg skulle prøve en BDSM seance hos hende. Ved det ik??
Men den BJ er helt sikkert værd at vende tilbage til !

 

Billederne er fra hende men det er synd hun ikke bruger bedre billeder fordi jeg synes hun er meget flottere i virkeligheden. 

 

Tak for anmeldelse, den fik mit til at besøge ELIZ, og hun er en dejlig pige omkring de 30, super service minded og har en dejlig krop, bedre end billederne fortælle. Hun er sympatisk og intelligent, med flere Skandinaviske sprog, endda med dialekt.  

Dog syntes jeg ikke hun kunne tage den længe og dybt i halsen, jeg jeg er bestemt ikke udstyret med en "stor og fed pik" mere in normal lille jyde tissemand ;) Men blow var bestemt godkendt og i den gode ende.

Hun kunne derimod godt ta godt imod den lille i forskellige stillinger, og tog klatten i ansigtet uden brok :)

 

Jeg kommer gerne igen.

 

/Jyden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokken skrev, for 9 timer siden:

Tak for en god anmeldelse :)

Hvor høj vil i skyde hende til at være?

170 er mit bedste gæt, hun er ikke en lille nips, men slank med flad mave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyden33 skrev, den 9.2.2022 at 19:43:

170 er mit bedste gæt, hun er ikke en lille nips, men slank med flad mave ;)

Godt. Så lenge hun ikke ser ud som en man har været gift med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eminente Eliz!

En klog mand sagde engang: 

“Alt er i virkeligheden sagt. Bare ikke af alle.”

Jeg kommer ikke til at aflive den kloge mands påstand i denne omtale af Eliz.

For jeg besøgte hende for første gang i går. Og alt var som beskrevet: 

Hun er helt vildt sød og hun er helt vildt god til sex. Og så er hun lifligt skåret: ingen tatoveringer eller plastic, intet afpillet gespenst, men en slank figur med den smukkeste bronzefarve og ægte feminine former.

Så stor tak til @FORTE og også til @brystoman, der anmeldte hende i en anden tråd. Forum fungerer fortsat - trods alt.

Og ja, så fik jeg det også nævnt. Selv om det i virkeligheden alt sammen var sagt før. 

Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Perfekt @Twain! Jeg ville sagt det på samme måde. Og vi debuterede begge 2 med Eliz i går. Så nu er det sagt af 2. Nogen mer..? :)

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 7 timer siden:

Kunne være fedt med et link ;-)

Der er et link i tråden, men hun er nok ikke activ for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i torsdags. Hun regnede, fortalte hun, med at blive et par uger endnu, men syntes biz var sløj for øjeblikket. 
Kom for skade at svare, hvad sandt er, nemlig at den danske skolesommerferie var indledt, og at de fleste københavnere var ude af byen/landet de næste uger. Og det gælder, fortalte jeg Eliz, også for de fleste mænd med pungen i orden til hendes serviceniveau. 

Det ligger mig fjernt at påtage mig alverdens synder, men i dette tilfælde er jeg muligvis ikke uden skyld i, at hun ud fra en samlet vurdering har valgt at rejse før tid. 
Jeg beklager.
Men hun har lovet at komme tilbage, så vidt jeg husker til september.

Twain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...