Frederik82 359 Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: I så fald vedkender jeg mig dårlig stil. Til orientering har jeg aflyst en uge før min reserverede tid og det skøre GB. I det selvsamme øjeblik jeg erfarer om det planlagte GB, nemlig i aften. Ser derfor ikke problemet om dårlig stil Tror ikke nogen synes det dårlig stil at aflyse. det nok mere behovet for at skulle beklage sig herinde, hvor begge de piger som du kan have haft en aftale med følger med. klar det privat med pigen i stedet for at hænge hende ud. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. Januar, 2022 OldGentlemann skrev, Lige nu: Det er jo dit frie valg,, ligesom gangbang-arrangementet et pigens frie valg. Der er jo ingen brudte aftaler i dette, bare uoverensstemmende forventninger til et GB-kunde forhold. Helt enig. Jeg trækker mig blot og beholder mine penge Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: I så fald vedkender jeg mig dårlig stil. Til orientering har jeg aflyst en uge før min reserverede tid og det skøre GB. I det selvsamme øjeblik jeg erfarer om det planlagte GB, nemlig i aften. Ser derfor ikke problemet om dårlig stil “Det skøre GB”… hør lige på dig selv nu Du hænger pigerne ud her (det tog en anden bruger få minutter at identificere pigerne…), og du tuder over noget, som slet ikke er et problem. Så jo; enormt dårlig stil! 3 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. Januar, 2022 Frederik82 skrev, for 1 minut siden: Tror ikke nogen synes det dårlig stil at aflyse. det nok mere behovet for at skulle beklage sig herinde, hvor begge de piger som du kan have haft en aftale med følger med. klar det privat med pigen i stedet for at hænge hende ud. Har ikke hængt nogen ud Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, Lige nu: Har ikke hængt nogen ud Det har du da. Hvis man tjekker PGs vagtplan og sammen holder det med hvem der er til GB er der to mulige piger, som du beskylder for ikke at kunne passe deres job og give dig en go oplevelse fordi de skal til GB bagefter. Synes i høj grad du hænger en pige ud som intet har gjort. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden: Har ikke hængt nogen ud Jo, det har du. Dine indlæg indeholder i øvrigt flere grammatiske fejl, og det ligner slet ikke dig. Jeg tænker, at du er voldsomt i affekt lige nu, eller at du har druknet sorgerne i Ardbeg eller Barolo. Gå i seng Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 23. Januar, 2022 hagbarth skrev, for 10 minutter siden: Mr. Sensual tror vel han er den eneste pigen ser. Han har jo “Magic hands” må du forstå Nå, sorry, men kunne ikke lade være Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2767 Skrevet 23. Januar, 2022 @Mr. Sensual du har jo kun en aftale med hende fra kl. X - Y hvad pigen laver før og efter skal hun ikke stå til regnskab for. Det er så dårlig stil at DU ikke overholder fin aftale med hende............ 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 23. Januar, 2022 @Mr. Sensual siger fra, fordi han har på fornemmelsen, at GPens opmærksomhed nok er mere på det forestående gangbang end på ham. Andre vil ræsonnere anderledes, og personligt ville det nok give mig et lille kick at nyde hende før alle andre, men det er faktisk en fair nok betragtning, synes jeg. Hvis en GP havde start på sit gangbang på samme klokkeslæt, som min aftalte tid slutter, ville jeg muligvis aflyse for ikke at skulle ud af døren på samme tidspunkt, som en del mandlige GB-deltagere ankommer. Om jeg havde lavet en tråd om det, er nok yderst tvivlsomt. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. Januar, 2022 Hvor er rummeligheden nu? TS vil ikke besøge en pige som skal have gangbang direkte efterfølgende. Hans penge, hans ønsken. Han har jo aflyst i god orden Herinde skal man ikke sige pib om andres lyster, uanset hvor meget man ikke lyster det samme - eller hvor modbydende man nogle gange synes det er. Men hvis nogen IKKE vil gøre noget for sine penge, så mangler han rummelighed? Den er ikke dårlig. Personligt besøger jeg ikke en kvinde hvis hun ikke mindst har 30 min til næste kunde, hvad jeg også oplyser om. Er det en måde at bestemme over hendes kalender? Det er op til hende at sige nej. At besøge en GP er ikke for alle kun sex, det kan også være illusioner, samvær, afkobling - selv om det kun varer kort. Og illusioner har man også ret til - bare man kan håndtere dem. Den som hele tiden minder sig selv om at "hun gør det kun for penge, penge penge, hun skider vel på mig, penge kun penge" - har sandsynligt en anelse begrænsede oplevelser. Det jeg ikke kan forstå er hvorfor du skriver om det herinde? Du havde en aftale, du har aflyst den. Ikke så meget at diskutere herinde egentlig vel? Og som nogen siger: du hænger hende måske ikke ud, men i det her forum af privatdetektiver tager det ikke mange sekunder .... Lidt unødvendigt måske? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 374 Skrevet 23. Januar, 2022 Tror næsten jeg ville se det som et optimalt setup: jeg kan lege, at jeg er med i et gangbang uden at skulle glo på andre mænd, PLUS jeg får lov at være den første. Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 54 minutter siden: Enig. Jeg aflyste, da jeg erfarer at GB ligger sekunder efter min time med GP Men du fik din time, hvis du ikke havde aflyst? Er dette rigtigt opfattet, kan jeg ikke se problemet. Det kan vel være ligegyldigt, om den, der kommer efter dig – sådan én er der jo altid – er en "almindelig" kunde eller et GB? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Der røg titlen "GENTLEMEN" fra @Mr. Sensual Det er da dårlig stil, at oprette en tråd med den titel. Du burde skamme dig. Glansen er da gået af den gode herre nu. Redigeret 23. Januar, 2022 af Krølle Bølle Jr. Rettelse 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 1 time siden: Jeg er ikke til kollektiv sex - i det hele taget ikke til ret meget der er kollektivt. At andre er det, kan jeg selvfølgelig ikke tillade mig at kritisere. Men det er irriterende, at en aftale med en dejlig GP ryger i vasken, fordi hun og nogle kolleger pludselig holder gang bang få sekunder efter min for længe siden aftalte tid hos hende. Den tid er nu aflyst. Man kan også blive lidt for glad for penge. Venlig hilsen Mr. Sensual Hvad pigen skal efter dit besøg rager da ikke dig. Du betaler for den tid du er hos hende og ikke et sekund mere. Hvad i alverden er det for en opførsel, hvis pigerne skal stå til regnskab for hvad de laver efter dit besøg. Hvis det er et problem for dig så host op og køb samvær i 12 timer med pigen. Så kan du bede hende om ay slappe af og hygge sig efter dit besøg. Frem med pengepungen så. Som jeg skrev tidligere i en anden så ser vi allerede nu, at @Mr. Sensual er den nye Cage. Manden med de påståede fine manerer og gentleman opførslen lige til han finder ud af, hvad det vil vil sige at være kunde i denne branche, Der er da intet irriterende ved at din aftale går i vasken fordi hun holder et GB efter dit besøg. Det er da dig der har problemet der og bestemt ikke hende på nogen, og det er da et mega problem du har i givet fald. Det er jo dig der aflyser. Du kan ikke forlange eller forvente noget som helst om hvad en GP før udover i den tid hun er sammen med dig. Og Big suprice, du er nok ikke pigernes midtpunkt. Den her tråd er en af de mest patetiske der længe er set på EG, at oprette et tudetråd om at en pige laver et GB efter ens besøg. DET ER VIRKELIG DIT PROBLEM @Mr. Sensual når du har det svært ved at acceptere pigernes personlige frihed til at gøre hvad de vil efter dit besøg. Redigeret 23. Januar, 2022 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Januar, 2022 Mr. Sensual skrev, 1 time siden: og det skøre GB. Jeg dyrker ikke GB selv, men et GB er da ikke skørt og det de holder er da heller ikke skørt. Hav dog respekt for andres lyster. Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 23. Januar, 2022 lille_peter skrev, for 59 minutter siden: @Mr. Sensual du har jo kun en aftale med hende fra kl. X - Y hvad pigen laver før og efter skal hun ikke stå til regnskab for. Aros skrev, for 10 minutter siden: Hvad pigen skal efter dit besøg rager da ikke dig. Du betaler for den tid du er hos hende og ikke et sekund mere. Hvad i alverden er det for en opførsel, hvis pigerne skal stå til regnskab for hvad de laver efter dit besøg. Enig med jer i, at man som gæst ikke kan og skal diktere, hvad GPen skal eller ikke skal uden for den aftalte tid. Omvendt er det da et problem, hvis pigen booker to tider (gangbang eller ej) i direkte forlængelse af hinanden, er det ikke? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden: Enig med jer i, at man som gæst ikke kan og skal diktere, hvad GPen skal eller ikke skal uden for den aftalte tid. Omvendt er det da et problem, hvis pigen booker to tider (gangbang eller ej) i direkte forlængelse af hinanden, er det ikke? Hvis en pige har en aftale med mig fra kl 14.00 - 15.00 så forventer jeg at hun er tilstede i det tidsrum. Hvis hun når vi er færdige tager et hurtigt bad og så smutter ind til GB et par minutter efter jeg er gået så har jeg det superfint med det. Jeg kan ikke se problemet faktisk. Vi sidder og diskutere hypoteser. I små sko. Hvem siger at pigen ikke kunne give @Mr. Sensual en god oplevelse ? Det tror jeg da 110 % på at hun kunne. De her piger er meget proffe, nogle af dem, så husk også det. Redigeret 23. Januar, 2022 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 23. Januar, 2022 Aros skrev, for 1 minut siden: Hvis hun når vi er færdige tager et hurtigt bad og så smutter ind til GB et par minutter efter jeg er gået så har jeg det superfint med det. Med andre ord, du får din aftalte tid, og så er det ok, at pigen kommer nogle minutter senere til hendes næste aftale? Og hvad med, hvis du selv gerne ville en tur under bruseren efter jeres hyrdetime? Aros skrev, for 4 minutter siden: Hvem siger ar pigen ikke kunne give @Mr. Sensual en god oplevelse ? Det tror jeg da 110 % på at hun kunne Det tror jeg, du har ret i. Men hvis man som @Mr. Sensual har tvivl, er det vel ok at aflyse i god tid? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. Januar, 2022 Aros skrev, for 3 minutter siden: Hvis en pige har en aftale med mig fra kl 14.00 - 15.00 så forventer jeg at hun er tilstede i det tidsrum. Hvis hun når vi er færdige tager et hurtigt bad og så smutter ind til GB et par minutter efter jeg er gået så har jeg det superfint med det. Jeg kan ikke se problemet faktisk. Vi sidder og diskutere hypoteser. I små sko. Hvem siger at pigen ikke kunne give @Mr. Sensual en god oplevelse ? Det tror jeg da 110 % på at hun kunne. De her piger er meget proffe, nogle af dem, så husk også det. OK, respekt for dit synspunkt og respekt for hendes arbejde, men jeg får bare ikke noget ud af dette møde og den udgift med den viden. Kald det fjollet, det er i orden. Men jeg udskyder min aftale med hende til et andet mere passende tidspunkt. Værre er det så heller ikke Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 23. Januar, 2022 Aros skrev, for 26 minutter siden: Hvad pigen skal efter dit besøg rager da ikke dig. Du betaler for den tid du er hos hende og ikke et sekund mere. Hvad i alverden er det for en opførsel, hvis pigerne skal stå til regnskab for hvad de laver efter dit besøg. Hvis det er et problem for dig så host op og køb samvær i 12 timer med pigen. Så kan du bede hende om ay slappe af og hygge sig efter dit besøg. Frem med pengepungen så. Som jeg skrev tidligere i en anden så ser vi allerede nu, at @Mr. Sensual er den nye Cage. Manden med de påståede fine manerer og gentleman opførslen lige til han finder ud af, hvad det vil vil sige at være kunde i denne branche, Der er da intet irriterende ved at din aftale går i vasken fordi hun holder et GB efter dit besøg. Det er da dig der har problemet der og bestemt ikke hende på nogen, og det er da et mega problem du har i givet fald. Det er jo dig der aflyser. Du kan ikke forlange eller forvente noget som helst om hvad en GP før udover i den tid hun er sammen med dig. Og Big suprice, du er nok ikke pigernes midtpunkt. Den her tråd er en af de mest patetiske der længe er set på EG, at oprette et tudetråd om at en pige laver et GB efter ens besøg. DET ER VIRKELIG DIT PROBLEM @Mr. Sensual når du har det svært ved at acceptere pigernes personlige frihed til at gøre hvad de vil efter dit besøg. Dit synspunkt er hørt. Men jeg kan ikke på den baggrund. Sådan er det. Trods alt mange penge man skal lægge til en GP for en time. Vil hellere bruge dem på noget andet lige den dag Del dette indlæg Link til indlæg
Din danske Girl Next Door 358 Skrevet 23. Januar, 2022 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Omvendt er det da et problem, hvis pigen booker to tider (gangbang eller ej) i direkte forlængelse af hinanden, er det ikke? Jeg tror at mange såvidt muligt booker deres kalendre på arbejdet på denne måde. Uanset om man er fysioterapeut, tandlæge eller noget tredje der har med mennesker og konsultationer at gøre. Ift. den konkrete booking som Mr. Sensual/TS har lavet, er jeg sikker på at vi kunne have fundet en løsning sammen. I stedte for at gøre et stort EG-nummer ud af det, kunne TS blot have skrevet i sin aflysning, at han var ked af, at det lå så tæt på et GB, og om der var noget vi kunne gøre, nu hvor han havde glædet sig til at se vedkommende på lørdag. Så er jeg sikker på, at vi kunne have flyttet vores GB en halv eller hel time frem for hans skyld. Vi er alle tre piger pragmatikere, så jeg er ærgerlig over, at vi ikke fik mulighed for at finde en god løsning os og TS imellem. Vi går altid gerne det ekstra stykke for at gøre vores gæster glade, men det svært at gøre når vi skal læse om det i en tråd på EG. 13 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 20 minutter siden: Dit synspunkt er hørt. Men jeg kan ikke på den baggrund. Sådan er det. Trods alt mange penge man skal lægge til en GP for en time. Vil hellere bruge dem på noget andet lige den dag Om det er mange penge er jo relativt i forhold til oplevelsen og subjektivt for den enkelte. Ja du kan ikke, og det er fair nok. Men du har da intet at bebrejde pigen for i dette tilfælde. Mr. Sensual skrev, for 23 minutter siden: OK, respekt for dit synspunkt og respekt for hendes arbejde, men jeg får bare ikke noget ud af dette møde og den udgift med den viden. Kald det fjollet, det er i orden. Men jeg udskyder min aftale med hende til et andet mere passende tidspunkt. Værre er det så heller ikke Igen det er jo dig og det mentale hos dig der er problemet. Pigen har da intet galt gjort. Og hun havde da sikkert givet dig en god oplevelse, der er jeg da ret sikker på. Der værste er jo, at du med tråd-starten her smider skylden på pigen Citat Men det er irriterende, at en aftale med en dejlig GP ryger i vasken, fordi hun og nogle kolleger pludselig holder gang bang få sekunder efter min for længe siden aftalte tid hos hende. Se indad du gamle. Hvis du synes det er irriterende at aftalen ryger i vasken har du kun og alene dig selv at bebrejde for det og ingen andre. Du kunne måske have løst dit “mentale problem” i denne sag nok også med et skriv til pigen virker det til fremfor denne patetiske tråd. Og husk nu lige du er altså “kun” en betalende kunde hos en GP. Der er vi alle sammen. Redigeret 23. Januar, 2022 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 23. Januar, 2022 Bananas skrev, for 1 time siden: Hvor er rummeligheden nu? TS vil ikke besøge en pige som skal have gangbang direkte efterfølgende. Hans penge, hans ønsken. Han har jo aflyst i god orden Herinde skal man ikke sige pib om andres lyster, uanset hvor meget man ikke lyster det samme - eller hvor modbydende man nogle gange synes det er. Men hvis nogen IKKE vil gøre noget for sine penge, så mangler han rummelighed? Den er ikke dårlig. […] Jeg kan ikke rigtig se, at der er nogen i tråden, som ikke synes, at det er ok, at ts aflyser, når tanken er ubehagelig for ham? En enkelt kommentar måske. Det er da bestemt hans eget valg, og aflysningen sker i god tid. Det er ikke der, rummeligheden mangler; det er ift pigens frihed. Hun har bestemt ikke fortjent at blive hængt ud. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 23. Januar, 2022 Din danske Girl Next Door skrev, for 6 minutter siden: Jeg tror at mange såvidt muligt booker deres kalendre på arbejdet på denne måde. Uanset om man er fysioterapeut, tandlæge eller noget tredje der har med mennesker og konsultationer at gøre. Hos fysioterapeuter og tandlæger er kunderne ligeglade med at møde andre kunder på vej ud, eller mens de venter. Det er nok for det meste anderledes blandt jeres gæster, går jeg ud fra. Derudover er der det praktiske: Hvis en gæst ønsker at bruge små fem minutter på et bad efter hyrdetimen. Skal han så være færdig med at hygge med dig på 25 minutter, hvis I har aftalt en halv time sammen? Og tilsvarende have endnu færre minutter til hyggen, hvis han også skal bruses inden I begynder? Med andre ord: Skal man regne med, at badeturen før og/eller efter sexen går fra den aftalte tid med pigen? Du kan måske fornemme, at jeg ikke har besøgt et bordel, og det virker til, at bordellerne er gode til at sluse de besøgende ind og ud på diskret vis, men der er altså et eller andet omkring det med tiden i forhold til gæstens forventning, jeg ikke kan få til at passe, hvis man booker tider ryg-mod-ryg. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 23. Januar, 2022 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan ikke rigtig se, at der er nogen i tråden, som ikke synes, at det er ok, at ts aflyser, når tanken er ubehagelig for ham? En enkelt kommentar måske. Det er da bestemt hans eget valg, og aflysningen sker i god tid. Det er ikke der, rummeligheden mangler; det er ift pigens frihed. Hun har bestemt ikke fortjent at blive hængt ud. Hvor er rummeligheden henne når man omtaler GBet som et skørt GB. Jeg har lige tjekket det, og det er da nogle flotte velrenommerede piger der er med i det GB. Jeg er ikke selv til GB og bor i Jylland så jeg skal ikke deltage, men der er da intet skørt i det GB, som @Mr. Sensual skiver det er. Redigeret 23. Januar, 2022 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg