knogler 5 Skrevet 7. Januar, 2022 Jeg har besøgt Kesa mange gange før: https://annoncelight.dk/showad/319265 Jeg var forbi igen forleden og for pokker hvor var det en god oplevelse, rigtig meget pirring af baller, pung og anus Hun lagde sig på et tidspunkt hen over mig og gned sin krop imod min, mens jeg lå på ryggen. Jeg tror det ophidsede hende selv, for hvor hun normalt sidder og nynner når hun pirrer en, så stønnede hun og gjorde meget for at gnide sine bryster op af mig, inden jeg blev bedt om at vende mig, fik jeg lige en omgang sorte kys, ja det var mere tunge pirring - for dælen det var godt Resten var også dejligt, men første del over gik alt jeg tidligere har prøvet hos hende Hun er en ener 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 7. Januar, 2022 Jeg har besøgt Kesa to gange Hun er sgu en dejlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norddjurs 14 Skrevet 7. Januar, 2022 Har besøgt hende mange gang, hun kan noget med den tunge, kan slet ikke få nok af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 21 Skrevet 8. Januar, 2022 Ja hun er en skøn kvinde, det er en værre rodebutik men super service og hun er rigtig sød at tale med også.. Og priserne er der heller ikke noget at klage over 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 8. Januar, 2022 denfraekke71 skrev, for 6 timer siden: Ja hun er en skøn kvinde, det er en værre rodebutik men super service og hun er rigtig sød at tale med også.. Og priserne er der heller ikke noget at klage over Hun er sgu meget herlig på mange måder. Men hun er satme dårlig til at holde styr på sine div. aftaler og har - efter min mening - alt for mange. Ofte fik man at vide, kom bare jeg er ledig og når man så stod der, så var der for resten en der havde tid om 20 min. Man kunne også være den, der i god tid havde aftalt besøg for så at få en besked om, at hun lige har taget en ind og bliver 10 min. forsinket. Så det er ofte lidt småstressende den ene eller den anden vej og det gider jeg sgu ikke. Har af samme grund droppet flere besøg og har også mine betænkeligheder ift. hvordan der lige bliver tid til at pleje hygiejnen (i en håndvask) i det non stop rend. Forstår ikke, at hun ikke skruer lidt op for sine priser i stedet, det er der fint plads til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 8. Januar, 2022 Return of the Mack skrev, for 5 timer siden: Hun er sgu meget herlig på mange måder. Men hun er satme dårlig til at holde styr på sine div. aftaler og har - efter min mening - alt for mange. Ofte fik man at vide, kom bare jeg er ledig og når man så stod der, så var der for resten en der havde tid om 20 min. Man kunne også være den, der i god tid havde aftalt besøg for så at få en besked om, at hun lige har taget en ind og bliver 10 min. forsinket. Så det er ofte lidt småstressende den ene eller den anden vej og det gider jeg sgu ikke. Har af samme grund droppet flere besøg og har også mine betænkeligheder ift. hvordan der lige bliver tid til at pleje hygiejnen (i en håndvask) i det non stop rend. Forstår ikke, at hun ikke skruer lidt op for sine priser i stedet, det er der fint plads til. Kan nikke genkendende til din oplevelse med, at det godt kan virke lidt stressede når man besøger hende. Sidst jeg besøgte hende og kom præcis til tiden, skrev hun at der lige var en der skulle ud før jeg kunne komme ind. Under et halvt minut efter han havde forladt butikken skrev hun, at jeg bare kunne komme ind der må jeg da indrømme jeg lige ganske kort tænkte mit Under besøget kunne jeg da også godt mærke hun havde en travl dag, da hun flere gange under seancen lige havde fat i telefonen, og da jeg gik derfra stod den næste klar på parkeringspladsen. Hmm....det må allerhøjest blive til en hurtig tur med vådservietten Men derudover er hun da både billig og yderst fræk ingen tvivl om det, men tror nu lige jeg holder en pause. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 10. Januar, 2022 (edited) Return of the Mack skrev, den 8/1/2022 at 17:25: Hun er sgu meget herlig på mange måder. Men hun er satme dårlig til at holde styr på sine div. aftaler og har - efter min mening - alt for mange. Ofte fik man at vide, kom bare jeg er ledig og når man så stod der, så var der for resten en der havde tid om 20 min. Man kunne også være den, der i god tid havde aftalt besøg for så at få en besked om, at hun lige har taget en ind og bliver 10 min. forsinket. Så det er ofte lidt småstressende den ene eller den anden vej og det gider jeg sgu ikke. Har af samme grund droppet flere besøg og har også mine betænkeligheder ift. hvordan der lige bliver tid til at pleje hygiejnen (i en håndvask) i det non stop rend. Forstår ikke, at hun ikke skruer lidt op for sine priser i stedet, det er der fint plads til. Redigeret 10. Januar, 2022 af Servciesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 11. Januar, 2022 Servciesboy skrev, for 7 timer siden: Jeg tror ikke lige jeg forstår hvad meningen er med at citere mit indlæg og så ikke skrive noget? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 12. Januar, 2022 Return of the Mack skrev, den 11/1/2022 at 06:49: Jeg tror ikke lige jeg forstår hvad meningen er med at citere mit indlæg og så ikke skrive noget? Sorry, jeg havde skrevet en forklaring på. Hvorfor Kessa sommertider har rod i aftalerne, men kom i tanke om, hund selv kunne forklare det, så Villemoes slette indlæg, men kunne kun slette bogstaverne såååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 3. Februar, 2022 Besøgte Kessa i dag. Som altid en god oplevelse. Selv tidsbestillingen gik som smurt i olie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 21 Skrevet 4. Februar, 2022 Glæder mig også til at besøge hende igen. Jeg har aldrig oplevet problemer med at hun ikke holde aftaler som andre beskriver, men jeg har nok været der på nogle heldige dage så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 4. Februar, 2022 knogler skrev, den 7.1.2022 at 17:00: Jeg har besøgt Kesa mange gange før: https://annoncelight.dk/showad/319265 Jeg var forbi igen forleden og for pokker hvor var det en god oplevelse, rigtig meget pirring af baller, pung og anus Hun lagde sig på et tidspunkt hen over mig og gned sin krop imod min, mens jeg lå på ryggen. Jeg tror det ophidsede hende selv, for hvor hun normalt sidder og nynner når hun pirrer en, så stønnede hun og gjorde meget for at gnide sine bryster op af mig, inden jeg blev bedt om at vende mig, fik jeg lige en omgang sorte kys, ja det var mere tunge pirring - for dælen det var godt Resten var også dejligt, men første del over gik alt jeg tidligere har prøvet hos hende Hun er en ener Hej @knogler Hvad gav du for din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 4. Februar, 2022 Cords skrev, for 4 minutter siden: Hej @knogler Hvad gav du for din oplevelse? annoncen er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 4. Februar, 2022 sergent-254 skrev, for 1 minut siden: annoncen er væk Tror bare hun har lavet en anden: https://annoncelight.dk/showad/336135 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 5. Februar, 2022 Er der nogen der har prøvet hendes prostata massage eller Strap on? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkeren9000 7 Skrevet 30. Juli, 2022 Tilbyder hun også analsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 22 Skrevet 31. Juli, 2022 Håndværkeren9000 skrev, for 11 timer siden: Tilbyder hun også analsex Jeps 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 2. August, 2022 VikingeKølle skrev, den 31.7.2022 at 12:22: Jeps Er hun god til at tage imod? Eller sart mht størrelse og i bund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 2. August, 2022 midtjyden skrev, for 7 timer siden: Er hun god til at tage imod? Eller sart mht størrelse og i bund? Jeg har ikke oplevet problemer de gange jeg har besøgt hende, 6-7 gange. Hun har altid taget godt imod når jeg har taget hende dybt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 2. August, 2022 stone69 skrev, for 27 minutter siden: Jeg har ikke oplevet problemer de gange jeg har besøgt hende, 6-7 gange. Hun har altid taget godt imod når jeg har taget hende dybt Analt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 4. August, 2022 midtjyden skrev, den 2.8.2022 at 23:35: Analt? Jeg har ikke prøvet det midtjyden skrev, den 2.8.2022 at 15:21: Er hun god til at tage imod? Eller sart mht størrelse og i bund? Jeg har ikke oplevet problemer de gange jeg har besøgt hende, 6-7 gange. Hun har altid taget godt imod når jeg har taget hende dybt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg