Hop til indhold
sexaddict

Analsex

Recommended Posts

Guest Like a Stone
Brutus skrev, den 16.1.2022 at 10:26:

Får man lort på pikken, så forsvinder det når man fjerner kondomet. Nemt, praktisk og renligt ;) 

For man lort på pikken, så forsvinder det, når man har været i bad og brugt vand og sæbe. Nemt, praktisk og renligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexaddict skrev, den 6.1.2022 at 12:38:

"Hvorfor efterspørger mænd analsex hos kvinder?

Er en normal skede ikke stram nok?

Er det mænd med en lille penis, som synes at en skede ikke er stram nok?

Hvis det er stramhed, der efterspørges, så kan man vel vælge en ung kvinde, som ikke har født børn.

Er det ydmygelsen af kvinden, manden tænder på, fordi han vælger anus fremfor den sked, der er naturlig fugtig og beregn til sex. 

Nyder kvinder analsex?"

Som med al anden sex foregår det mest i hovedet og i samspillet med partneren, når du først er i gang er det svært at mærke forskel på hvilket hul du betjener.

Jeg ved ikke hvorfor jeg tænder på analsex, men jeg ved at det startede langt tilbage, hvor jeg et par gange gik hjem med lidt ældre kvinder og hvor det begge gange på deres opfordring endte med sex i både hul et og to.

For mig var det både meget frækt og tilfredstillende at tage dem bagfra i toeren mens jeg nød duften af våd mis.

Om jeg allerede uden at vide det var til analsex eller om jeg blev hooked der, har jeg ingen anelse om.

Så ja! Nogle - desværre et mindretal - af kvinder nyder absolut analsex. Så spørg dem når lejligheden er til det.

Prøv dig eventuelt frem med en finger i røven. 

Hvis hun trækker sig  skal du ikke videre der. Hvis hun trykker imod og laver samlejebevægelser er det nærmest uhøfligt ikke at foreslå at skifte fingeren ud enten på stedet eller næste gang. (glidecreme)

BTW alle der har givet eller modtaget et blowjob skal ikke gøre sig kloge på hvilket hul der er beregnet til sex. 

Efterhånden har jeg ikke den store værdi på kødmarkedet, så jeg besøger professionelle piger og der er stor forskel på hvordan de håndterer analsex. 

Nogle er på med det samme og du får igen duften af våd mis i næsen, for andre virker det som en sur del af jobbet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexaddict skrev, den 6.1.2022 at 13:23:

Jeg tror, at de kvinder, som tilbyder analsex, er prostitueret, og de nyder ikke analsex, men de tilbyder ydelsen for penge, og der er ofte et pristillæg ved analsex.

Hvis analsex er en nydelse hos kvinder, så ville der være flere kvinder, som tilbyder det.

Det er skægt for jeg har haft én kæreste som fortrak vi brugte bagdøren, en anden var det 50/50, med andre har det været et krydderi. 
Der er mange kvinder som synes det er frækt og nødigt ville undvære det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 14 timer siden:

Det er skægt for jeg har haft én kæreste som fortrak vi brugte bagdøren, en anden var det 50/50, med andre har det været et krydderi. 
Der er mange kvinder som synes det er frækt og nødigt ville undvære det. 

Har også haft en jeg så i en periode, hvor hun bestemt ikke ville undvære det…. Hun kunne nærmest kun komme hvis hun havde et eller andet i røven….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lovingthai

Jeg har i mange år drømt om at prøve anal sex, men ikke rigtig taget modet til mig, så for et lille års tide siden prøvede jeg det endelig, med en Thai pige jeg havde besøgt et par gange, så vi ligesom kendte hinanden.

hvordan var det så ?  Ja jeg var nok lidt skuffet, nok mest fordi det var noget jeg havde fantaseret om i mange mange år, og så var det ikke rigtig hvad jeg havde forventet. Jeg havde regnet med at det ville være mega stramt, men det var det ikke, jo lige i indgangen, der var det stramt, lige som en stram elastik, men inde i selve hullet var der ikke meget at føle. Jeg har efterfølgende ikke dyrket analsex yderlig, og har heller ingen ønsker om det, hvis så skal det være fordi det er min partner som ønsker det, da det ikke siger mig noget, jeg må indrømme at en varm og våd mis er meget bedre.

jeg har prøvet at få sorte kys, og det var en oplevelse, af de gode, og den sidste pige jeg var sammen med, gav jeg sorte kys, hvilket ophidsede mig meget. Vi lå i en 69 og stille og roligt bevægede jeg mig tætter og tætter, mens jeg var 100% på hendes reaktion og den var god, til sidst var det hende selv som satte sig på mit ansigt og der var ingen tvivl om hvor det var hun ville slikkes. Min største frygt var om der ville være noget “smag” det var der ikke, nu var vi også i bad sammen først, og vi blev begge vasket grundigt alle steder. 
det er ikke noget jeg ville gøre hvis jeg ikke føler mig 100% tryg sammen med min partner, og det er mindst en lige så stor udfordring for mig selv at modtage  sorte kys, da jeg, uanset afvaskning, altid vil have en lille frygt for der lige gemmer sig en lille “rosin”.

Jeg tror at mange, som fantaser, om analsex i mange år, bliver skuffet når de endelig får taget sig sammen, men ja det er et meget følsomt område, og jeg kan godt forstå at der er mange som tænder på at bruge det område, på den ene eller anden måde, og hvis kvinder er lige så følsom som jeg selv er, så er jeg sikker på at der er mange som af egen fri vilje nyder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...