Hop til indhold
Bananas

Hende her beholder jeg for mig selv

Recommended Posts

Jeg havde en fantastisk tid med en fantastisk kvinde i weekenden. Hvor lang tid beholder jeg for mig selv, ligesom prisen. Men det var det hele værd.
Hvad vi lavede er mellem hende og mig. Men det var i hvert fald tilstrækkeligt for at jeg har lidt til ugen. Kan stadig se hende for mig når hun står der i køkkenet, med røven vuggende i takt med musikken. Hvilken musik er mellem hende og mig. Men den vuggede flot iført noget som jeg beholder for mig selv. Det var nu ikke meget at beholde for sig selv, for det var altså ikke meget. 

Kan ikke finde ud af at sætte ind et link. Og selv om jeg havde, så havde jeg beholdt det for mig selv.

• Synes godt om 2
  • Tak 3
  • Haha 18
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Jeg havde en fantastisk tid med en fantastisk kvinde i weekenden. Hvor lang tid beholder jeg for mig selv, ligesom prisen. Men det var det hele værd.
Hvad vi lavede er mellem hende og mig. Men det var i hvert fald tilstrækkeligt for at jeg har lidt til ugen. Kan stadig se hende for mig når hun står der i køkkenet, med røven vuggende i takt med musikken. Hvilken musik er mellem hende og mig. Men den vuggede flot iført noget som jeg beholder for mig selv. Det var nu ikke meget at beholde for sig selv, for det var altså ikke meget. 

Kan ikke finde ud af at sætte ind et link. Og selv om jeg havde, så havde jeg beholdt det for mig selv.

Anmeldelsen er skrevet af en bruger med kun 8062 indlæg - den er altå for tyk ! 

Ligger stedet diskret ?  Og hvad med gratis parkeringsforhold? Badeforhold, VVS, vandtrykket ? 

Jeg synes iøvrigt hun er for dyr, vi burde boycotte alt over normalprisen, som jeg holder for mig selv - men jeg kan godt læse mellem linjerne.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 10 minutter siden:

Tak for at dele og ikke at holde det for dig selv. Der er sgu så mange andre egoister herinde ^_^

Tak. Alt for fællesskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 minutter siden:

Anmeldelsen er skrevet af en bruger med kun 8062 indlæg - den er altå for tyk ! 

Ligger stedet diskret ?  Og hvad med gratis parkeringsforhold? Badeforhold, VVS, vandtrykket ? 

Jeg synes iøvrigt hun er for dyr, vi burde boycotte alt over normalprisen, som jeg holder for mig selv - men jeg kan godt læse mellem linjerne.   

8064 med dette - jeg ved der er folk med flere, men nogen gang burde man vel være kosher nok?

Mellem linjerne - shit jeg glemte det mellem linjerne :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kysser hun? Tilbyder hun superfransk? Skal nok beholde svarene for mig selv. ;) Har længe drømt om at knalde Hende Her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Jeg er fuldstændig enig med @Bananas. Hun er en ener. Pas godt på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 2 minutter siden:

Syntes lidt der her indlæg, er et af de mest ligegyldige, jeg har set på siden i laaaaang tid.

Så det heldigt du kan scrolle forbi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 9 timer siden:

Kysser hun? 

Det skal jeg ikke kunne sige - mine kys holder jeg for mig selv, især når jeg spiser.

Lange skrev, for 9 timer siden:

Tilbyder hun superfransk?

Er du gal? Hele hun er Superfransk. Mon Dieu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 2 timer siden:

Syntes lidt der her indlæg, er et af de mest ligegyldige, jeg har set på siden i laaaaang tid.

Helt enig.

Dit er nr 2, men mit er mest ligegyldigt af alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Hvad fik i egentlig at spise siden hun stod i dit køkken  ? Jeg håber ikke det bare var en rugbrød med leverpostej :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Efter dit besøg hos hende  har jeg fravalgt st besøge hende igen ærgerligt få god kemi og lære hende at kende rigtig godt for så at stoppe med at besøge hende, hun skulle have godt sig til mig så jeg kunne beholde hende helt for mig selv, men dele hende ovenikøbet med en Svensker kunne jeg ikke smådum må beholde hende helt for dig selv tillykke med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, den 15.12.2021 at 00:03:

Vægt ?
Alder ?
Hvor i byen bare ca ?
Snakker hun dansk ? Ordentlig engelsk ?

Skal du se hende igen ?
Hvornår og hvor længe kan man træffe hende ?
Er hun stram ? 
Forelsker hun sig nemt ?
Er hendes mor med på en trekant ? Og hvad med søster og firkant ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 15.12.2021 at 00:03:

Kan ikke finde ud af at sætte ind et link. Og selv om jeg havde, så havde jeg beholdt det for mig :rolleyes:selv.

Link??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...