Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Jeg keder mig virkelig meget, når især Dec måned er begyndt og når især coronatider er fortsat. Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt. Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde. Jeg håber at det er Ok, jeg stiller disse spørgsmål på eroguide(det kan godt være jeg ikke er så god til spørgsmålsformulering) Men I svar som I kan Her kommer der spørgsmålene: — Hvad tilbringer jeres aftener mest, når sommertid er forbi og vintertid er kommet? Altså udover det købesex samt i forbindelse med årets kulturer og fester(Tradition) Men jeg mener også fritidsinteresser. Da jeg faktisk synes, at det er så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande hvert år(ferielyst) naturligvis/ forhåbentlig for at møde med nye mennesker, og at kunne opleve deres kulturer(kulturelle forskelle) samt social forskelle, hvis I forstår mig Jeg må indrømme, at jeg er glad for at lære noget nyt hvis det var mulighed. Jeg kender faktisk til seje projekter vinterferien. Men er der flere muligheder ? Jeg er bare træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten — Findes der en hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse til forskellige destinationer ? Hvis det findes, hvordan fungerer det og hvor stor omhyggeligt skal jeg være ifht uudnyttede muligheder ? Jeg ved, at der er mange ensomme her i DK, men jeg ved ikke bare hvad de går og laver, når de keder sig. Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv - og FB bruger jeg næsten aldrig. Det er defor, det er grunden til, til jeg keder mig for meget. Jeg ved dette er urelevant irrelevant for nogle af jer, men jeg er bare ensom. Kh. Mook/ en rigtig god weekend til jer alle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xyzzy 34 Skrevet 10. December, 2021 Dear Mook, To me it looks like you are looking for a partner but I already know that you hate that answer so I will not go down that road! Being Swedish there are some obvious answers and you are touching on them (rejsepartner or grupperejs), do some group activity. Anything you are interested in dance class, book reading group, learn to paint group, anything basically that you find interesting. Sadly enough I don't know enough about Denmark to make a very specific recommendation. Why not doing some culture thing, art museum, concert (me aybe not now during Corona) or some other cultural activity? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 10. December, 2021 Hey Mook nu er jeg ikke den der har den store rejse lysten, men jeg lægger puslespil eller laver perle motiver og til jul fletter jeg stjerner, samtidigt med at jeg lytter til en god lydbog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 10. December, 2021 trist og læse håber du finder noget og få tiden til og gå med der er uendelig mange muligheder man umuligt og komme med relevante forslag når man ikke kender dine interesser og præferencer jeg slapper mest af om aftenen krams 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 55 minutter siden: jeg er glad for at lære noget nyt Jamen så det da bare at komme i gang: skal det være sidestillende, alene, kreativt, motion, socialt…. Mook skrev, for 56 minutter siden: så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande Så forfølg målet, tab det ikke af syne, find et kort, find 3 steder, du ikke har været/gerne vil besøge og dyrk dét mål også som interesse. Madlavning via zoom med aperitivo/musik/snak. Sprog evt med en tandempartner eller ‘opgaver/lektier/se film på sproget’. Mook skrev, for 58 minutter siden: træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten Så bryd den dræbende rutine! Mook skrev, for 59 minutter siden: hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse Forstår ikke, hvad du mener: men prøv at søg på rejser i forsk afskygninger. Når du absolut intet fortæller om alder, interesse, trekking eller storby, ulande eller varme lande eller….er det ret svært at give specifikke råd. Mook skrev, 1 time siden: Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv Igen: forstår simpelthen ikke, hvad du skriver/‘mener. Xxx = fb eller tlfbog? Men kun kollegaer? Ja, ensomhed er dræbende og man kan dø af det og der bliver pudsigt nok flere og flere af dem. Det er sundt at lede sig, siger vi i vores familie. Deraf skulle kreativitet, nysgerrighed, innovation, lyst til at gå i gang med noget gerne udspringe. Kan man ikke selv brainstorme og finde 50 ting at dyrke, er det op af bakke. Skridt et kan så være at bruge hovedet, spørge herinde eller låne en bog om hobbies. Male, modelfly, de nye male/tegnebøger til voksne. Hvis du ikke er lukket ind pga restriktioner, er der TONSVIS af ting at gå i gang med. AOF og fof kan være steder st starte og bladre igennem. Dans. Foredrag. Frivillig. Madklub. Mook skrev, 1 time siden: jeg er bare ensom Må man også godt være. Engang imellem. Som stresset. Og deprimeret. Bare ikke konstant og i lange perioder. BRYD ENSOMHEDEN! Find en interesse eller 2. Gå nye veje hjem fra arbejde. Besøg et sted i egen by, du ikke har været. Find en forening og mød andre eller find en interesse og derigennem vil du møde andre (og fjerne ensomheden). God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. December, 2021 Ja jeg starter med Netflix, Viaplay, mm og når det så bliver kedeligt, og det gør det hurtigt, så er der sofaen tilbage. Nu er jeg dog så heldig at have en kone, som godt kan finde på mange ting at sætte mig til, hvis jeg keder mig. Da jeg var alene, var jeg så heldig at jeg ikke keder mig, og havde muligheden for at rejse meget i Europa, og har altid holdt af at rejse alene, bare køre og når jeg så fandt noget pænt stoppede jeg, var der en dag eller to og så vidder, det var en måde jeg syntes om. men når man nu ikke kan rejse mm, hvad så ? Ja, har du overvejet at stille nogle timer til rådighed for frivillige organisation ? Kirkenskorshær, mødrehjælpen, dansk røde kors mm. Hjælpe i deres butikker, varmestuer mm, som frivillig, ja jeg ved godt at det mest er gammel damer som er der, men det kan være et meget givende (på den menneskeligeplan ) arbejde, samt at man får mange nye venner. Lidt i samme dur, meld dig til aftenskole kursus og lær et nyt sprog, at binde bøger ind, blive vin kender, eller tegning. Blive besøgsven på et plejehjem. Melde dig ind i en cykelklub, til spejder eller fodslaw ( hvis i har det i København), det er hvor man går ture sammen. Have med evt at blive underviser på en aftenskole, hvis du f.eks er god til at lave thaimad, eller undervise i thailansk. sådan lidt andet, tage på guidet byvandring i din egen by, man kan nogen gange få ting af vide som man overhovedet ikke anede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1496 Skrevet 10. December, 2021 Ensomhed er svært. Men først og fremmest tror jeg man skal tænke på at man ikke nødvendigvis får glip af noget. Man er tilbøjelig til at at tro at alle andre har en fest hver aften - og har en masse aktiviteter eller er gode til at finde den indre ro. Men i virkeligheden tror jeg at langt de fleste har nogle ret trivielle og rutineprægede dagligdage. Forskellen er at nogle hviler i det - andre gør ikke. så måske skal man finde roen og trygheden i at man har muglighed for at have faste rutiner. At man kan stole på sone omgivelser så de kan give een fred til at være tryg. Altså at man har varme og mad på bordet osv osv. personligt har jeg altid gang i mange projekter. Og jeg kan sagtens finde på at male en væg eller reparere en lampe kl. halv 12 om aftenen. Tv gør mig aldrig glad, og jeg føler altid st jeg har spildt tiden bagefter. Men jeg er faktisk selv overrasket over så alene vi mennesker egentligt er. Selv når vi har familier. Så måske skal man vare finde roen deri. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Jogge skrev, for 5 minutter siden: får glip af noget FOMO = udpræget mere og mere. Jogge skrev, for 5 minutter siden: Forskellen er at nogle hviler i det Spot on! Hvile i alenetid. Hvile i kedsomhed (kedsomhed er ikke dårligt, så længe det er en katalysator for at gøre noget for fx st bryde trivielle rutiner, som ts også beskriver som….kedelige). Det er dog trist at høre - også herinde blot denne uge - at så mange åbenlyst er ensomme. Endnu mere pga tiden vi lever i og når mange åbenbart er det blandt mennesket, det sociale væsen, som vi jo er. Kan man ikke selv TÆNKE sig frem til, hvad man kan lide (nævner ts faktisk selv), så kan man nogle gange med succes tvinge sig selv til at prøve ting, man IKKE kender. Byvandring (fin ide). Smykkeværksted. Aktivitetscenter i egen by. Besøgsven (så smukt og givende). Drøm om at rejse til x land: find en tandempartner online, se film om landet, find foredrag om det, lav en drøm/mål om det, check om andre i nærområde fx har sammme land (månedlig eller ugentlig middag ‘med fremmede’). Der er titusinde muligheder. Når man lige skubber ens knold 10 cm til siden og får et andet kig på verden og måske sig selv udefra. Man behøver jo ikke gøre det, man altid gør. Stå op, skide, spise, arbejde, gå samme vej hjem, handle, spise, skide, sexe, sove. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 65 Skrevet 10. December, 2021 Hej Mook Det bedste er måske at finde en kæreste at dele livet med, selvom det kan være svært med det job, du har - men der er også en kæreste til dig. Find en sport, du kan dyrke. Gå fx. i fitness center, hvor de også har dansehold og mange andre hold. Gå på aftenskole til fx. madlavning eller amatørteater. Find rejsegrupper på FB. Jeg tager ofte på forretningsrejser, hvor du gerne må komme med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. December, 2021 For 2 år siden meldte jeg mig til pilates, på et lukket hold, med de samme 15 deltager hver gang. Jeg var nød til at Google pilates, for jeg vidste ikke hvad det var, kan sige at det var skide sjovt, og hårdt. første gang jeg mødte op, kom jeg ind i en sal med 14 ældre damer, som alle mente at jeg var gået forkert ( jeg er mand ca halvvejs i mit liv ) og jeg var yngre en alle de andre damer, men vi fik det rigtig sjovt, og efter 1 halvt år fik vi lov til at forsætte i yderlig 3 mdr, med det lukkede hold. En af de sjoveste fritids aktiviteter jeg har deltaget i, så kære @Mook, bare kast dig ud i det ukendte, der ligger nogle fantastiske gode overraskelser og venter på dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimann 20 Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 1 time siden: Jeg keder mig virkelig meget, når især Dec måned er begyndt og når især coronatider er fortsat. Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt. Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde. Jeg håber at det er Ok, jeg stiller disse spørgsmål på eroguide(det kan godt være jeg ikke er så god til spørgsmålsformulering) Men I svar som I kan Her kommer der spørgsmålene: — Hvad tilbringer jeres aftener mest, når sommertid er forbi og vintertid er kommet? Altså udover det købesex samt i forbindelse med årets kulturer og fester(Tradition) Men jeg mener også fritidsinteresser. Da jeg faktisk synes, at det er så kedeligt at være sen person, som ikke har mulighed for at opnå sit mål. Det jeg ønsker og gerne er at kunne rejse rund til forskellige lande hvert år(ferielyst) naturligvis/ forhåbentlig for at møde med nye mennesker, og at kunne opleve deres kulturer(kulturelle forskelle) samt social forskelle, hvis I forstår mig Jeg må indrømme, at jeg er glad for at lære noget nyt hvis det var mulighed. Jeg kender faktisk til seje projekter vinterferien. Men er der flere muligheder ? Jeg er bare træt af min hverdag, hvor de eneste dage skal foregå i denne samme rutine hele tiden( arbejde, indkøb, madlavning, musik og film plus sexvideo om natten — Findes der en hjemmeside, der giver udgangspunk til rejsepartner eller grupperejse til forskellige destinationer ? Hvis det findes, hvordan fungerer det og hvor stor omhyggeligt skal jeg være ifht uudnyttede muligheder ? Jeg ved, at der er mange ensomme her i DK, men jeg ved ikke bare hvad de går og laver, når de keder sig. Jeg har ca 50 forbindelser påxxx men det er intet om, der tale om social privatliv - og FB bruger jeg næsten aldrig. Det er defor, det er grunden til, til jeg keder mig for meget. Jeg ved dette er urelevant irrelevant for nogle af jer, men jeg er bare ensom. Kh. Mook/ en rigtig god weekend til jer alle. Jeg nyder faktisk de mørke aftener, gå ture og om vinteren..... Ellers jeg så heldig jeg har motorcykel jeg kan nusse lidt om, når vejene ikke er til at køre på, altid noget nyt det skal på... Ellers er der hygge med serie på Netflix.... Og nej ingen købe sex endnu.... Kigger stadig hvor jeg skal starte henne... God weekend herfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 xyzzy skrev, for 1 time siden: Dear Mook, To me it looks like you are looking for a partner but I already know that you hate that answer so I will not go down that road! Being Swedish there are some obvious answers and you are touching on them (rejsepartner or grupperejs), do some group activity. Anything you are interested in dance class, book reading group, learn to paint group, anything basically that you find interesting. Sadly enough I don't know enough about Denmark to make a very specific recommendation. Why not doing some culture thing, art museum, concert (me aybe not now during Corona) or some other cultural activity? I will search for and find it. Thanks a lot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, 1 time siden: Jamen så det da bare at komme i gang: skal det være sidestillende, alene, kreativt, motion, socialt…. Så forfølg målet, tab det ikke af syne, find et kort, find 3 steder, du ikke har været/gerne vil besøge og dyrk dét mål også som interesse. Madlavning via zoom med aperitivo/musik/snak. Sprog evt med en tandempartner eller ‘opgaver/lektier/se film på sproget’. Så bryd den dræbende rutine! Forstår ikke, hvad du mener: men prøv at søg på rejser i forsk afskygninger. Når du absolut intet fortæller om alder, interesse, trekking eller storby, ulande eller varme lande eller….er det ret svært at give specifikke råd. Igen: forstår simpelthen ikke, hvad du skriver/‘mener. Xxx = fb eller tlfbog? Men kun kollegaer? Ja, ensomhed er dræbende og man kan dø af det og der bliver pudsigt nok flere og flere af dem. Det er sundt at lede sig, siger vi i vores familie. Deraf skulle kreativitet, nysgerrighed, innovation, lyst til at gå i gang med noget gerne udspringe. Kan man ikke selv brainstorme og finde 50 ting at dyrke, er det op af bakke. Skridt et kan så være at bruge hovedet, spørge herinde eller låne en bog om hobbies. Male, modelfly, de nye male/tegnebøger til voksne. Hvis du ikke er lukket ind pga restriktioner, er der TONSVIS af ting at gå i gang med. AOF og fof kan være steder st starte og bladre igennem. Dans. Foredrag. Frivillig. Madklub. Må man også godt være. Engang imellem. Som stresset. Og deprimeret. Bare ikke konstant og i lange perioder. BRYD ENSOMHEDEN! Find en interesse eller 2. Gå nye veje hjem fra arbejde. Besøg et sted i egen by, du ikke har været. Find en forening og mød andre eller find en interesse og derigennem vil du møde andre (og fjerne ensomheden). God tur That’s not the point, sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Jogge skrev, for 49 minutter siden: Ensomhed er svært. Men først og fremmest tror jeg man skal tænke på at man ikke nødvendigvis får glip af noget. Man er tilbøjelig til at at tro at alle andre har en fest hver aften - og har en masse aktiviteter eller er gode til at finde den indre ro. Men i virkeligheden tror jeg at langt de fleste har nogle ret trivielle og rutineprægede dagligdage. Forskellen er at nogle hviler i det - andre gør ikke. så måske skal man finde roen og trygheden i at man har muglighed for at have faste rutiner. At man kan stole på sone omgivelser så de kan give een fred til at være tryg. Altså at man har varme og mad på bordet osv osv. personligt har jeg altid gang i mange projekter. Og jeg kan sagtens finde på at male en væg eller reparere en lampe kl. halv 12 om aftenen. Tv gør mig aldrig glad, og jeg føler altid st jeg har spildt tiden bagefter. Men jeg er faktisk selv overrasket over så alene vi mennesker egentligt er. Selv når vi har familier. Så måske skal man vare finde roen deri. Det er jeg med på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Grydeskeen skrev, 1 time siden: Ja jeg starter med Netflix, Viaplay, mm og når det så bliver kedeligt, og det gør det hurtigt, så er der sofaen tilbage. Nu er jeg dog så heldig at have en kone, som godt kan finde på mange ting at sætte mig til, hvis jeg keder mig. Da jeg var alene, var jeg så heldig at jeg ikke keder mig, og havde muligheden for at rejse meget i Europa, og har altid holdt af at rejse alene, bare køre og når jeg så fandt noget pænt stoppede jeg, var der en dag eller to og så vidder, det var en måde jeg syntes om. men når man nu ikke kan rejse mm, hvad så ? Ja, har du overvejet at stille nogle timer til rådighed for frivillige organisation ? Kirkenskorshær, mødrehjælpen, dansk røde kors mm. Hjælpe i deres butikker, varmestuer mm, som frivillig, ja jeg ved godt at det mest er gammel damer som er der, men det kan være et meget givende (på den menneskeligeplan ) arbejde, samt at man får mange nye venner. Lidt i samme dur, meld dig til aftenskole kursus og lær et nyt sprog, at binde bøger ind, blive vin kender, eller tegning. Blive besøgsven på et plejehjem. Melde dig ind i en cykelklub, til spejder eller fodslaw ( hvis i har det i København), det er hvor man går ture sammen. Have med evt at blive underviser på en aftenskole, hvis du f.eks er god til at lave thaimad, eller undervise i thailansk. sådan lidt andet, tage på guidet byvandring i din egen by, man kan nogen gange få ting af vide som man overhovedet ikke anede. Jo da, jeg deltog mig til nogle forskellige kurser bl.a. grafisk facilitering hos HK - efter alt hvad jeg har været igennem var bare for kedeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 sexaddict skrev, for 30 minutter siden: Hej Mook Det bedste er måske at finde en kæreste at dele livet med, selvom det kan være svært med det job, du har - men der er også en kæreste til dig. Find en sport, du kan dyrke. Gå fx. i fitness center, hvor de også har dansehold og mange andre hold. Gå på aftenskole til fx. madlavning eller amatørteater. Find rejsegrupper på FB. Jeg tager ofte på forretningsrejser, hvor du gerne må komme med. Jeg er sportsfreak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, Lige nu: Jo da, jeg deltog mig til nogle forskellige kurser bl.a. grafisk facilitering hos HK - efter alt hvad jeg har været igennem var bare for kedeligt. Jeg er ked af at sige det, men det lyder også kedeligt. hvad med tegning, det der med at tegne nøgne mennesker, så kan du kigge på en flot (måske) ung mand og tegne ham. Ellers prøv at finde det mest kedelige kursus, og tilmelde dig det, så kan du kun blive positiv overrasket, det jeg prøver at sige, er kast dig ud i det ukendte, du bliver overrasket, og kan få nogle sjove/fede oplevelser, O’Grady måske også et par smutter, men om et år eller to så kan du også grine af de skøre ting du har lavet, og ligepludselig kan den kedelige oplevelse berige dit liv. hvad med at prøve at tage ud at fiske. Det er terapi, og hvis man er heldig får man maden med hjem gratis. (Husk fisketegn). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Kære venner, Formålet for emnet er, at jeg gerne vil ud og rejse til forskellige lande og møde nye mennesker i det land, jeg kommer til. — og hvordan får jeg kontakt til det firmaer, der sælger flybilletten til en grupperejser ? - og ikke mindst at få det ved om, hvad I laver om aftenen. Mange tak for jeres svar. Hav en fortsat god aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 15 minutter siden: That’s not the point, sorry Ingen grund til sorry. Ingen grund til at citere HELE indlæg. Men bede om råd med så diffus indgang er næsten dømt til at blive generel info. Flere linier giver ingen mening. Hvis det ikke er specifik løsningsforslag og råd men en generel snak, kunne det være tydeliggjort. Måske en cirka alder, egne interesser (beg er sportsfreak) og situationen (er det pga vinter (lyder lidt underligt), covid, alder, sygdom/fysik, enkemand…). Jeg har prøvet og gjort alt ( udendørsaktiviteter) for at udgå denne situation(år efter år) Men desværre ikke er muligt Alt? Mook skrev, for 2 timer siden: Og det ændrer ikke så meget på, at jeg ikke kan få noget af vide fra jer herinde Diffus og utydelig mening. Mook skrev, for 2 timer siden: Hvad tilbringer jeres aftener mest Fritidsinteresser skriver du: Og der er nævnt 2cifrede ting. Men er det kun december og aften eller vinter: også det er diffust. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 1 minut siden: Kære venner, Formålet for emnet er, at jeg gerne vil ud og rejse til forskellige lande og møde nye mennesker i det land, jeg kommer til. — og hvordan får jeg kontakt til det firmaer, der sælger flybilletten til en grupperejser ? - og ikke mindst at få det ved om, hvad I laver om aftenen. Mange tak for jeres svar. Hav en fortsat god aften Mine forælder har rejst med noget der hed optimisterne, det var gruppe rejser, med jeg tror nok primorejser, der var foredrag inden rejsen om rejsemålet, og så kunne man møde dem som man skulle rejse med. Der var en masse kulturelle indslag på rejsen, ud at se, noget andet end de typiske turist steder. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at ringe rundt til de lidt mindre rejse firmaer, men det er måske lidt svært lige i øjeblikket, og nok det næste halve år, men prøv. hvad laver jeg i aften ? ser håndbold, spiser hjemmelavet forårsruller, og så skal jeg have en hygge aften med konen, massage og hvad deraf følger, jeg glæder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 12 minutter siden: Jeg er sportsfreak Så ser man det enten (netop vinter er spækket med sport i TV), rejser til det eller dyrker det. Enten egne sportsgrene (stavgang, skærm med tour-etaper evt på zoom med ligesindede, hvis man ikke kan/må komme ud, gåture i skønt vintervejr, padel (socialt spil i boom), kortklub (lær skat). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden: mindre rejse firmaer Viktors Farmor og lign Gå caminoen: mål man kan træne til nu evt med andre (socialt samvær og fjerne ensomhed) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 510 Skrevet 10. December, 2021 Hi Mook It is that time of year again. I know just how you feel. When the holiday's come near being alone does kinda creep in on you. I do feel it as well. Even if at this time, maybe because I have been working so much, I appreciate being able to sit down and just relax. An evening, when it's cold and dark outside, with a couple nice movies, and a nice drink, that sounds like heaven to me. But I am very much into movies, so that of course helps. I am increasingly starting to get interested in photography, I have been thinking about getting a nice camera to learn more in the field. But again, since my work is rather stressful, a nice warm sofa sounds like heaven for me. That said, travel together with the right person does sound interesting. Oh, and do have something to look forward to. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 10. December, 2021 Mook skrev, for 9 minutter siden: firmaer, der sælger flybilletten til en grupperejser ? Google grupperejser evt med alder eller land. Mook skrev, for 10 minutter siden: Formålet for emnet er, at jeg gerne vil ud og rejse til forskellige lande og møde nye mennesker i det land Man kan godt rejse nu. Er man usikker eller i risikozonen eller vil vente til forår og lysere tider, går man da blot i gang nu med at undersøge det. Hvilke lande. Alder. Alene/ikke alene. Grupperejser er man jo tit i et planlagt program med mindre ‘møde de lokale’. Rejs selv. Frivillig. Find flybilletter og bo hos lokale (tit billigere end hotel). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1752 Skrevet 10. December, 2021 Grydeskeen skrev, for 27 minutter siden: Jeg er ked af at sige det, men det lyder også kedeligt. hvad med tegning, det der med at tegne nøgne mennesker, så kan du kigge på en flot (måske) ung mand og tegne ham. Ellers prøv at finde det mest kedelige kursus, og tilmelde dig det, så kan du kun blive positiv overrasket, det jeg prøver at sige, er kast dig ud i det ukendte, du bliver overrasket, og kan få nogle sjove/fede oplevelser, O’Grady måske også et par smutter, men om et år eller to så kan du også grine af de skøre ting du har lavet, og ligepludselig kan den kedelige oplevelse berige dit liv. hvad med at prøve at tage ud at fiske. Det er terapi, og hvis man er heldig får man maden med hjem gratis. (Husk fisketegn). Du er en super kvik og klog mand. Det er en fantastisk ide om en tegning, men omvendt - har jeg mest lyst til en mand skal tegne mig nøgne - og manden må se godt ud, findes man det ? PS. Jeg har lagt planen for for en fisketur til sommer 2022 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg