Hop til indhold
Bettesnabel

SD virker helt fantastisk..

Recommended Posts

Efter at have læst alle trådene om SD, og ikke mindst om hvor svært det er at finde en ordentlig pige der inde, besluttede jeg mig for at tage lidt på opdagelse i universet. Efter et kvarters tid havde jeg udset mig en lille eksotisk prinsesse som jeg skrev til.. Jeg skrev ikke noget grimt, perverst eller ubehøvlet, men komplimenterede hendes udseende, samt gav min beskrivelse af, hvordan en pige som hende skulle behandles. Det gav pote.. Efter Kun nogle få minutter svarede hun tilbage med en tak for de mange søde ord. Vi skrev lidt frem og tilbage på SD og udvekslede herefter snap id. Vi fortsatte på snap en halv times tid indtil jeg skulle ud i byen og finde mig noget mad. Gid jeg kunne joine sagde hun, hvilket jeg med det samme fangede, og indviterede hende med. På profilen var hun kun 20 minutter væk fra mig, men hun fortalte så, at det faktisk ikke var den reelle by hun boede i. Hun ville dog meget gerne med dagen efter, hvis invitationen stadig var aktuel der. Det bekræftede jeg, og vi aftalte at tales ved næste formiddag (i går). Hun ringede mig op på snap dagen efter som aftalt, og vi blev enige om at mødes om aftenen på mit hotel. Hun gjorde mig i telefonen opmærksom på, at der ikke blev noget Honky ponky.. Og at vi bare skulle spise og hygge os. Jeg bekræftede naturligvis, at det var helt uforpligtende, og at hun på ingen måde skulle være nervøs. Efterfølgende skrev jeg til hende, at jeg lige ville være helt med på hvad hun forventede sig af aftenen, da jeg på ingen måde ville skuffe hende. Hun svarede tilbage at hun slet ingen ting forventede.. 

Lidt senere dukker hun op som aftalt, og lignede heldigvis sig selv fra billederne. Jeg har booket bord på byens bedste restaurant, hvor vi får serveret den helt store mad og vinmenu (Noget som hun tydeligvis ikke var vandt til). Jeg forsøgte hele aftenen at behandle hende som en sand gentleman ville gøre, og vi havde simpelthen den sjoveste og hyggeligste aften jeg  længe har haft. Vi klikkede perfekt, og nød begge hinandens selskab fuldt ud. Da restauranten lukkede var vi nok begge an anelse overrislede, og det var muligvis derfor at hun sagde til mig, at hun faktisk gerne ville med hjem på hotellet og “putte lidt” Hun gjorde opmærksom på at der stadig ikke blev noget honky ponky, og jeg svarede at hun var mere end velkommen til bare at overnatte, og at hun naturligvis ikke skulle være nervøs for det. Vi kom hjem til mit hotelværelse, hvor vi gik i seng med 2 vinglas og en flaske rødvin.. Om det var indholdet af den flaske som gjorde udslaget, skal jeg ikke kunne sige, men ihvertefald kastede hun sig bogstavelig talt over mig, som en løve over en gazelle på savannen.. Vi havde en dejlig nat, der varede til kl. 5 om morgenen, hvor vi faldt i søvn i hinandens arme. Næste formiddag vækkede jeg hende med nogle små kys på skuldrene, da jeg selv havde en aftale jeg skulle nå.. Hun spurgte mig om jeg ikke kunne strække den en halv time,  hvilket jeg naturligvis godt kunne.. Den halve time blev til en hel time, hvorefter jeg udmattet kyssede hende farvel, og sendte hende ud af døren. Inden bad jeg hende om hendes mobil nummer, så jeg kunne sende hende en lille gave på mobil pay senere..

Det var jo nærmest opskriften på en perfekt SD oplevelse.. Jeg er helt sikker på at mange flere ville kunne opleve den slags eventyr, hvis bare de fra start til slut behandlede pigerne med værdighed og respekt, og ikke som et stykke kødkvæg på en markedsplads. Bare fordi at det er et forhold hvor der er indlagt en ydelse, så behøver man ikke at få pigerne til at føle sig som en luder på istedgade.

Vi har nu igen i løbet af dagen skrevet sammen, hvor vi blev enige om at vi snart skulle gentage succesen.

Pigen er midt i tyverne, og jeg er ca. dobbelt så gammel.. Hun er bestemt en af de pænere profiler på SD og jeg hverken ligner eller har ligeså mange penge som Richard Geere i pretty woman. Men det hele handler om at hun fik mig til at føle det, og jeg gjorde det samme for hende..

Af respekt for pigen lader jeg hendes profil være anonym, hvilket jeg er sikker på at hun ønsker.

  • Synes godt om 6
  • Tak 9
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Det lyder meget hyggeligt, men hvad  skal vi bruge det til, når du ikke vil linke til hende. Det kan jo være en historie fra de varme lande du har skrevet, vi ved det ikke. 

En anmeldelse er for at andre kan få glæde af vedkommende, ellers er det jo bare ord fra dig, som lige så godt kan være en fantasi, som i "De grå sider" i et gl Rapport :)

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for genfortællingen. Det giver jo lidt mod på selv at prøve. Efter mange tilbagemeldinger der ellers opfordrer en til at holde sig væk derfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 24 minutter siden:

Det lyder meget hyggeligt, men hvad  skal vi bruge det til, når du ikke vil linke til hende. Det kan jo være en historie fra de varme lande du har skrevet, vi ved det ikke. 

En anmeldelse er for at andre kan få glæde af vedkommende, ellers er det jo bare ord fra dig, som lige så godt kan være en fantasi, som i "De grå sider" i et gl Rapport :)

 

Man kan vel bare se det som en god anmeldelse af SD konceptet, hvis man et øjeblik tager nej-hatten af :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarteren er ny bruger på sugardaters. Tvivler på det er en reel person der står bag. Måske administrator på sd? 

Alene det at han skriver at have udset sig en bestemt pige bpå forhånd vækker latterkramper. Os der kender sugardaters i praksis ved man skal have gang i mindst 50-100 piger for at lande enn skriver 1 aftale. Og så viser hun sig måske alligevel at være prostitueret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
OldGentlemann skrev, for 15 minutter siden:

Man kan vel bare se det som en god anmeldelse af SD konceptet, hvis man et øjeblik tager nej-hatten af :D

Det er jo ikke det der er meningen med anmeldelser, det siger jo sig selv. 

Du får en super god oplevelse i en butik og skriver om det, men du vil ikke fortælle butikkens navn. Hvad skal man så bruge det til, udover din tilfredsstillelse? 

Meningen med anmeldelser herinde, er netop at anmelde glædespige, for at andre på sitet også kan få gode oplevelser. 

Jeg kan også skrive en anmeldelse og gi den gas der og så undlade at linke til annonce. 

Historien hører hjemme i "Godnathistorier" og ikke her

Prøv at ta "naivhatten" af og ta

" realisthatten" på, for nu at blive i din hattesnak :)

En skamrosning ad SD-konceptet, som jeg ikke har set lige, så langt vil jeg gi dig ret. 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Det er jo ikke det der er meningen med anmeldelser, det siger jo sig selv. 

Det er ikke DIN mening med anmeldelser og fint nok med det. Men som anmelder skriver man jo det man selv synes giver mening at skrive om. 

Pophair skrev, 1 time siden:

Meningen med anmeldelser herinde, er netop at anmelde glædespige, for at andre på sitet også kan få gode oplevelser. 

Og det var præcis det vi fik af anmelder. Én opskrift på hvordan det det er muligt at få en god oplevelse ud af SD konceptet.

Mød kvinden med interesse med håb om en hyggelig middag. Sørg for at hun føler sig set og værdsat. Hæld lidt glimmer på og nyd at kunne gøre det.

TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Os der kender sugardaters i praksis ved man skal have gang i mindst 50-100 piger for at lande enn skriver 1 aftale.

Måske... med mindre man følger en opskrift som den TS lægger ud med. Så er det måske ikke nødvendigt at prøve så mange.

TorbenMadsen skrev, for 1 time siden:

Og så viser hun sig måske alligevel at være prostitueret. 

Det er jo et lidt flydende begreb og nu også er skældsord her på EG. Er man ikke prostitueret hvis man sælger samværd for penge, gaver, middage mv. uanset om salget så indeholder sex eller "blot" en GFE-middag? Jeg tror det var Liv der skrev at hun havde kunder der kom for at spise frokost med hende. Jeg tænker i hvert fald at prostitution handler om så meget mere penetration, selvom det naturligvis også er dejligt.

Pophair skrev, for 1 time siden:

En anmeldelse er for at andre kan få glæde af vedkommende, ellers er det jo bare ord fra dig, som lige så godt kan være en fantasi, som i "De grå sider" i et gl Rapport :)

Det sker at anvendelser bliver bekræftet, men det er alligevel relativt få. Resten kunne i virkeligheden være chat-bots og ghost writers - vi aner det reelt ikke. Vi aner alligevel seriøsiten bag og håber vi gætter rigtigt. 

Bettesnabel skrev, for 3 timer siden:

Jeg har booket bord på byens bedste restaurant, hvor vi får serveret den helt store mad og vinmenu (Noget som hun tydeligvis ikke var vandt til).

Hvis det er på et af de steder jeg kun besøger et par gange i løbet af et årti, så har jeg en rimelig god ide om hvad den tur koster. Jeg gætter på at nogen har overset den detalje. Og så "bare" for at have en hyggelig middag. 

Jeg forstår til fulde konceptet. Det er desværre lige uden for min formåen at prøve det for sjov og egen fornøjelses skyld. Men jeg gad sgu godt middagen alene - det lød både sjovt og hyggeligt.

Som jeg læser det ts siger, så var resten af natten bonus. Jo, jo... han har måske nok drømt og håbet lidt, men på intet tidspunkt forventet det.

Bettesnabel skrev, for 3 timer siden:

Inden bad jeg hende om hendes mobil nummer, så jeg kunne sende hende en lille gave på mobil pay senere..

Sådan! Sendt afsted med stil - eller var det som prostitueret? Det er fandme svært med de der begreber :biggrin:

Top historie - jeg nød den og blev bekræftet i mange ting. Tak herfra til @Bettesnabel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 8 timer siden:

Det er jo ikke det der er meningen med anmeldelser, det siger jo sig selv. 

Du får en super god oplevelse i en butik og skriver om det, men du vil ikke fortælle butikkens navn. Hvad skal man så bruge det til, udover din tilfredsstillelse? 

Meningen med anmeldelser herinde, er netop at anmelde glædespige, for at andre på sitet også kan få gode oplevelser. 

Jeg kan også skrive en anmeldelse og gi den gas der og så undlade at linke til annonce. 

Historien hører hjemme i "Godnathistorier" og ikke her

Prøv at ta "naivhatten" af og ta

" realisthatten" på, for nu at blive i din hattesnak :)

En skamrosning ad SD-konceptet, som jeg ikke har set lige, så langt vil jeg gi dig ret. 

 

 

Undskyld mig?? Men nu er det vel sugardating siden han anmelder, og ikke "bare" en glædespige / mere professionel pige, der sælger en seksuel ydelse?? DESUDEN hvor er det dog respektløst af dig at sammenligne pigerne som butikker? Det kan da godt være hun tilbyder sit selskab, men hun er jo stadig ikke en genstand??? Altså helt seriøst overrasker det mig ikke at nogle mænd finder problemer med at finde en ordentlig SB inde på siden, hvis det er på den måde, de anser pigerne på og henvender sig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 10 timer siden:

Trådstarteren er ny bruger på sugardaters. Tvivler på det er en reel person der står bag. Måske administrator på sd? 

Alene det at han skriver at have udset sig en bestemt pige bpå forhånd vækker latterkramper. Os der kender sugardaters i praksis ved man skal have gang i mindst 50-100 piger for at lande enn skriver 1 aftale. Og så viser hun sig måske alligevel at være prostitueret. 

Det skyldes måske at trådstarter ikke behandler pigen "The Torben way" - og vil genforhandle aftalen og betale mindre end aftalt, efter at pigen har taget toget et par timer for at møde den gode Torben.

 

Blot en tanke :)

Redigeret af Mr.NiceGuy1980

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bruneøjne76 skrev, for 4 timer siden:

Står det i reglerne? 

Ja, gør det faktisk. 

Trådstarter anmelder konceptet og hjemmesiden "Sugardating". 

Det tangerer til reklame for sitet. 

Dette står ved anmeldelser:

Anmeldelser af sugarbabes i hele Danmark

Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SweetGirl skrev, for 2 timer siden:

Undskyld mig?? Men nu er det vel sugardating siden han anmelder, og ikke "bare" en glædespige / mere professionel pige, der sælger en seksuel ydelse?? DESUDEN hvor er det dog respektløst af dig at sammenligne pigerne som butikker? Det kan da godt være hun tilbyder sit selskab, men hun er jo stadig ikke en genstand??? Altså helt seriøst overrasker det mig ikke at nogle mænd finder problemer med at finde en ordentlig SB inde på siden, hvis det er på den måde, de anser pigerne på og henvender sig på.

Man kan ikke anmelder sitet "Sugardating", det er reklame. 

Dette står ved anmeldelser :

 

Anmeldelser af sugarbabes i hele Danmark

Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
AB455 skrev, for 9 timer siden:

Det er ikke DIN mening med anmeldelser og fint nok med det. Men som anmelder skriver man jo det man selv synes giver mening at skrive om. 

Og det var præcis det vi fik af anmelder. Én opskrift på hvordan det det er muligt at få en god oplevelse ud af SD konceptet.

Mød kvinden med interesse med håb om en hyggelig middag. Sørg for at hun føler sig set og værdsat. Hæld lidt glimmer på og nyd at kunne gøre det.

Måske... med mindre man følger en opskrift som den TS lægger ud med. Så er det måske ikke nødvendigt at prøve så mange.

Det er jo et lidt flydende begreb og nu også er skældsord her på EG. Er man ikke prostitueret hvis man sælger samværd for penge, gaver, middage mv. uanset om salget så indeholder sex eller "blot" en GFE-middag? Jeg tror det var Liv der skrev at hun havde kunder der kom for at spise frokost med hende. Jeg tænker i hvert fald at prostitution handler om så meget mere penetration, selvom det naturligvis også er dejligt.

Det sker at anvendelser bliver bekræftet, men det er alligevel relativt få. Resten kunne i virkeligheden være chat-bots og ghost writers - vi aner det reelt ikke. Vi aner alligevel seriøsiten bag og håber vi gætter rigtigt. 

Hvis det er på et af de steder jeg kun besøger et par gange i løbet af et årti, så har jeg en rimelig god ide om hvad den tur koster. Jeg gætter på at nogen har overset den detalje. Og så "bare" for at have en hyggelig middag. 

Jeg forstår til fulde konceptet. Det er desværre lige uden for min formåen at prøve det for sjov og egen fornøjelses skyld. Men jeg gad sgu godt middagen alene - det lød både sjovt og hyggeligt.

Som jeg læser det ts siger, så var resten af natten bonus. Jo, jo... han har måske nok drømt og håbet lidt, men på intet tidspunkt forventet det.

Sådan! Sendt afsted med stil - eller var det som prostitueret? Det er fandme svært med de der begreber :biggrin:

Top historie - jeg nød den og blev bekræftet i mange ting. Tak herfra til @Bettesnabel

"

  Pophair skrev, for 10 timer siden:

Meningen med anmeldelser herinde, er netop at anmelde glædespige, for at andre på sitet også kan få gode oplevelser. 

Og det var præcis det vi fik af anmelder. Én opskrift på hvordan det det er muligt at få en god oplevelse ud af SD konceptet"

Han giver en anmeldelse af sitet "Sugardating" og ikke af en sugarbabe, da hun ikke vil linke til hende. 

Dette står ved anmeldelser:

"Anmeldelser af sugarbabes i hele Danmark

Her skrives KUN anmeldelser og kommentarer til anmeldelser, alt andet henvises til andre boards" 

Men hop du ind på SD og prøv. Husk godt med flødesnak. 

 

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 31 minutter siden:

Her skrives KUN anmeldelser

Men er det ikke en anmeldelse? Eller står der, at der SKAL linkes? Iøvrigt semi-enig med den lyder en kende selvfed reklamerende fingerpegene agtigt (men det kan jo være typen, retorikken, jantelov hos vi andre etc). Pointen med mange brovtende mænd og behandler sg som gp på den negative facon er bekræftet af mange piger (i begge lejre) mig bekendt. Og fjernes vel ikke ved at link ikke er med. Det skader til dels egen troværdighed, hvorfor ts jo også får smileys etc. Og måske et fint indspark til overvægten af negative tråde om sg? 
 

SweetGirl skrev, for 2 timer siden:

Men nu er det vel sugardating siden han anmelder, og ikke "bare" en glædespige


Tja….? Pointen ER vel via egen oplevelse med en sg-pige at ‘vise’, at det ER muligt samt en smule om taktikken/strategien/opførslen. God pointe af Sweet?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 11 timer siden:

udset sig en bestemt pige bpå forhånd vækker latterkramper. Os der kender sugardaters i praksis ved man skal have gang i mindst 50-100 piger for at lande enn skriver 1 aftale

Hvorfor får du latterkramper: er det sjovt?

Hvad er der galt med at ‘udse’ sig en bestemt (gør vi alle ikke det ift tid, logistik, type) - du tæppebomber måske 50-100 SF’ere med retorik som prostitueret og håber, at een bider på ved spredehaglskydning?

Man: tal for dig selv? Jeg har haft samme succes som TS: udvælge, målrettet kontakte, have en strategi klar og ikke kun tænke ‘hul at kneppe’ (som du måske gør?). Kan jo være en del af de reelle piger derinde (blandt et stort flertal useriøse, professionelle, scams) også gerne vil have pæn retorik, en de selv tænder på, noget udover at ‘være et hul at kneppe’. Blot en gisning. For ellers kunne de vel blot blive du ved…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 12 timer siden:

Man kan vel bare se det som en god anmeldelse af SD konceptet, hvis man et øjeblik tager nej-hatten af :D

Det er lige hvad det var.. om pophair fik navnet tror desuden jeg ikke vil gøre nogen forskel for ham. Det handler ikke om hende som person, men om os selv og hele SD konceptet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bruneøjne76 skrev, for 31 minutter siden:

Men er det ikke en anmeldelse? Eller står der, at der SKAL linkes? Iøvrigt semi-enig med den lyder en kende selvfed reklamerende fingerpegene agtigt (men det kan jo være typen, retorikken, jantelov hos vi andre etc). Pointen med mange brovtende mænd og behandler sg som gp på den negative facon er bekræftet af mange piger (i begge lejre) mig bekendt. Og fjernes vel ikke ved at link ikke er med. Det skader til dels egen troværdighed, hvorfor ts jo også får smileys etc. Og måske et fint indspark til overvægten af negative tråde om sg? 
 


Tja….? Pointen ER vel via egen oplevelse med en sg-pige at ‘vise’, at det ER muligt samt en smule om taktikken/strategien/opførslen. God pointe af Sweet?
 

Helt firkantet, nej, der står ikke der skal linkes, men hvis der ikke er noget link, hvad skal vi så bruge anmeldelsen til? 

Det vil være det samme som jeg skriver en anmeldelse af en glædespige, men uden link, blot for at fortælle der findes gode glædespige, hvordan vil du ha det med det? 

Ideen med hele anmeldelsessystemet her på sitet, er jo netop at andre kan få glæde af det. 

Det kunne lige så godt ha været en negativ anmeldelse uden link. 

Synes nu nok medlemmerne herinde er ude med riven, når nogle glemmer link. Men det er måske det nye sort ikke at linke, ved det ikke. Måske jeg skal lade være med det, næste gang jeg anmelder en gp. 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bettesnabel skrev, for 4 minutter siden:

Det er lige hvad det var.. om pophair fik navnet tror desuden jeg ikke vil gøre nogen forskel for ham. Det handler ikke om hende som person, men om os selv og hele SD konceptet..

Så burde den ligge under "Hyggesnak", eller "Generelt" 

Der ligger masser af spørgsmål og svar om SD i de kategorier. 

Råd om hvordan og hvorledes, hører ikke hjemme under anmeldelser, hverken SD, eller nogle af de andre anmeldelseskategorier, det siger lidt sig selv i min verden. 

En anmeldelse i min verden, posetiv, eller negativ, handler om at rose, eller advare, om en bestemt SD, glædespige, ect.

Hvis ikke man kan se hvem der skrives om, er anmeldelseskonceptet værdiløst og ikke hensigten med sitet her. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 11 timer siden:

Det er jo ikke det der er meningen med anmeldelser, det siger jo sig selv. 

Du får en super god oplevelse i en butik og skriver om det, men du vil ikke fortælle butikkens navn. Hvad skal man så bruge det til, udover din tilfredsstillelse? 

Siger det sig selv? Eller har du besluttet det? 
 

Sammenlignigen med butikker holder ikke helt imo, da en anmeldelse af butik x i dette tilfælde vel ville være efter mange negative oplevelser fra kunder, der ikke kunne få kontakt med butikken (komme ind, handle, få det, de var efter osv). Keg læser nu (den selvfede) anmeldelse som 50% gode råd (ja, serveret og tolket som lidt hovskisnovski-nu-skal-jeg-vise-Jer) mere end en anmeldelse af selve pigen og akten/mødet, selv om det også er med. 
 

Pophair skrev, for 11 timer siden:

Meningen med anmeldelser herinde, er netop at anmelde glædespige, for at andre på sitet også kan få gode oplevelser. 

‘Meningen med’ er vel ikke det samme som ‘krav’ eller regel. Hvis, må du jo kunne finde det på skrift. At nogle tolker meningen således OG gerne vil have link/navn/tlf/pris, er vist heller ikke skrevet som krav og regel. Vi kan synes, ts er en nar, at han ikke vil dele eller lyder selvfed, men bonge ham for ikke at dele en sg, vi andre måske alligevel ikke ville kunne møde, er vist….subjektivt vurderet? 
 

Hvis jeg købte 3 timer med en GP på klinik og skrev en anmeldelse, ville det så også være et krav, regel eller meningen, at jeg SKULLE linke/oplyse pigens navn? Cassiopeia eller ‘jeg bookede hende her brunetten på en klinik (ved Lem)’ er altså reklame for klinikken eller forkert? 
 

Er sådan set enig i, at denne ikke kan bruges til så meget andet end overordnet tro på SG kan bruges succesfuldt; altså til de mange, der laver tråde med råb om hjælp, fordi de ikke kan. Men hvis mange af dem er lidt Torben-agtige typer, måske brovtende retorisk og skinnende igennem, at de gentile blot vil KNALDE EN UNG GODTE GERNE UDEN AT GØRE MEGET OG HELST BILLIGT/BILLIGERE END GP, så er det måske en del af DENNE ANMELDELSE (tabt på mange sikkert) og ‘meningen’ med den. Ikke er give et link og grydeklar opskrift på hvordan Torben og andre kopieret kan score en tur i kanen. 
 

Helt firkantet, nej, der står ikke der skal linkes, men hvis der ikke er noget link, hvad skal vi så bruge anmeldelsen til? 

Det vil være det samme som jeg skriver en anmeldelse af en glædespige, men uden link, blot for at fortælle der findes gode glædespige, hvordan vil du ha det med det? 

Ideen med hele anmeldelsessystemet her på sitet, er jo netop at andre kan få glæde af det. 


Hvad DU skal bruge den til, må du jo selv rode med. 

Nej, ikke det samme: pointen som jeg tolker denne er OGSÅ svar på de mage buhu-sg-svarer-aldrig (ergo er det fup): ligesom en anmeldelse af en ikke linket GP vel kunne være velment eller selvfed (vores tolkning) råd til og visning af hvordan/at det kan lade sig gøre. Forskellen er tit jo st GP er en betalt service (selv om de også fravælger) mere end sg måske. 
 

Hvis Torben-sg-nitte får mod på sg, lærer midt bedre retorik på sugar og ender med at score på sg, har anmeldelsen så ikke været BRUGBAR? 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 26 minutter siden:

Råd om hvordan og hvorledes, hører ikke hjemme under anmeldelser, hverken SD, eller nogle af de andre anmeldelseskategorier, det siger lidt sig selv i min verden. 

En anmeldelse i min verden, posetiv, eller negativ, handler om at rose, eller advare, om en bestemt SD, glædespige, ect.

Men dette er jo også en helt, helt anden pointe og kritikpunkt, jeg måske tenderer til at være enig i. Titel ala ‘sg ikke svært/umuligt’ elelr sg for dummmies eller havde en fantastisk sg-oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 38 minutter siden:

Helt firkantet, nej, der står ikke der skal linkes, men hvis der ikke er noget link, hvad skal vi så bruge anmeldelsen til? 

Det vil være det samme som jeg skriver en anmeldelse af en glædespige, men uden link, blot for at fortælle der findes gode glædespige, hvordan vil du ha det med det? 

Ideen med hele anmeldelsessystemet her på sitet, er jo netop at andre kan få glæde af det. 

Det kunne lige så godt ha været en negativ anmeldelse uden link. 

Synes nu nok medlemmerne herinde er ude med riven, når nogle glemmer link. Men det er måske det nye sort ikke at linke, ved det ikke. Måske jeg skal lade være med det, næste gang jeg anmelder en gp. 

 

 

Idéen med trådsstarters anmeldelse er vel blot at pointere, at trods han har hørt mange negative ting om SD, så har han haft en rigtig god oplevelse. Han skriver jo netop HUN formegentlig ikke ønsker sit navn delt. Og jeg kan da love for, at jeg heller ikke ville ønske mit SD navn blev delt herinde. Glemmer i lige at opslagene her jo faktisk ikke bare kan slettes men kræver en administrator, ergo kan man identificeres ud fra denne side, også vil man blive nødt til at oprette en ny konto med nyt navn, hvis man bare ønsker en lille smule anonymitet. 
Det er jo anden sag hvis pigen rent faktisk ønsker sig delt, eller endda har oprettet sin annonce herigennem, men pigen på SD og mange piger generelt på SD ØNSKER IKKE deres navne eksponeret på sådan her anmelder side som det her. Man er andet end blot en genstand. Jeg kan godt forstå, at der nogle som man gerne vil advarer i mod, hvis folk er blevet overfaldet af bagmænd etc. det er fair, men helt seriøst, synes jeg ikke det hører til at eksponere andres navne uden deres samtykke.  Og hvorfor snakker du om glædespiger, når det her udelukkende anmeldelser af SUGARBABES? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Bruneøjne76 skrev, for 1 minut siden:

Men dette er jo også en helt, helt anden pointe og kritikpunkt, jeg måske tenderer til at være enig i. Titel ala ‘sg ikke svært/umuligt’ elelr sg for dummmies eller havde en fantastisk sg-oplevelse. 

 

Det er den pointe jeg har kørt hele tiden. Hvis ikke der linkes i en anmeldelse, posetiv, eller negativ, så er den værdiløs og blot en historie, som ikke skal tages som en anmeldelse, da det er personen man anmelder og ikke konceptet, SD, eller GP, hvilket også fremgår under de forskellige kategorier. 

Hvis der ikke blev linket i nogen anmeldelser, hvad er så formålet med det, en over en historie. De historier kan du jo finde mange steder på nettet, hvis det er det du vil. 

Har du skrevet en anmeldelse herinde? 

Hvis ja, linkede du så til en evt profil, eller annonce og hvorfor, hvis du mener det er unødvendigt. 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, Lige nu:

Det er den pointe jeg har kørt hele tiden. Hvis ikke der linkes i en anmeldelse, posetiv, eller negativ, så er den værdiløs og blot en historie, som ikke skal tages som en anmeldelse, da det er personen man anmelder og ikke konceptet, SD, eller GP, hvilket også fremgår under de forskellige kategorier. 

Hvis der ikke blev linket i nogen anmeldelser, hvad er så formålet med det, en over en historie. De historier kan du jo finde mange steder på nettet, hvis det er det du vil. 

Har du skrevet en anmeldelse herinde? 

Hvis ja, linkede du så til en evt profil, eller annonce og hvorfor, hvis du mener det er unødvendigt. 

 

 

 

 

 

 

Han skriver jo blot at på trods af alt det negative han har hørt om det, er han positiv overrasket og kommer med sin udlægning eller oplevelse af siden. Det kan OGSÅ opfattes af anmeldelse. Hvis vi lige definerer ordet anmeldelse: En anmeldelse er en tekst, hvor man giver sin egen vurdering af noget man har oplevet.

Desuden er det da helt forkert efter min mening at "ANMELDE" en sugarbabe? Hun SÆLGER jo ikke noget. Hun tilbyder sit samvær, hvorved der kan opstå seksuelle OPLEVELSER sammen.  Det lyder sgu mærkeligt at anmelde en person? Medmindre du tænker på at anmelde en seksuel ydelse for vederlag, som mig bekendt ikke er sugardating / sugarbabe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
SweetGirl skrev, for 2 minutter siden:

Idéen med trådsstarters anmeldelse er vel blot at pointere, at trods han har hørt mange negative ting om SD, så har han haft en rigtig god oplevelse. Han skriver jo netop HUN formegentlig ikke ønsker sit navn delt. Og jeg kan da love for, at jeg heller ikke ville ønske mit SD navn blev delt herinde. Glemmer i lige at opslagene her jo faktisk ikke bare kan slettes men kræver en administrator, ergo kan man identificeres ud fra denne side, også vil man blive nødt til at oprette en ny konto med nyt navn, hvis man bare ønsker en lille smule anonymitet. 
Det er jo anden sag hvis pigen rent faktisk ønsker sig delt, eller endda har oprettet sin annonce herigennem, men pigen på SD og mange piger generelt på SD ØNSKER IKKE deres navne eksponeret på sådan her anmelder side som det her. Man er andet end blot en genstand. Jeg kan godt forstå, at der nogle som man gerne vil advarer i mod, hvis folk er blevet overfaldet af bagmænd etc. det er fair, men helt seriøst, synes jeg ikke det hører til at eksponere andres navne uden deres samtykke.  Og hvorfor snakker du om glædespiger, når det her udelukkende anmeldelser af SUGARBABES? 

Jamen så skal de historier jo bare i "Hyggesnak", eller "Generelt" 

SD og GP, same same i min verden, sorry, hvis du har et andet billede. 

Hvis der er en forskel, er det at hos en gp kender du (som regel) prisen og ved  som regel, hvad du får. 

Gå ind og læs på anmeldelser af sugarbabes. De fleste mænd går kun efter fisse, No shit. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 1 minut siden:

Jamen så skal de historier jo bare i "Hyggesnak", eller "Generelt" 

SD og GP, same same i min verden, sorry, hvis du har et andet billede. 

Hvis der er en forskel, er det at hos en gp kender du (som regel) prisen og ved  som regel, hvad du får. 

Gå ind og læs på anmeldelser af sugarbabes. De fleste mænd går kun efter fisse, No shit. 

 

Det kan da godt være at mænd kun går efter én ting,  men det er underordnet i forhold til konceptet. Jeg synes det er utrolig svinsk, at mange mænd helt tomhjernet bare udstiller piger, som de har haft gode oplevelser med på SUGARDATING og ikke hos en escortpige, der har en tydelig annonce, der kan findes af alle. Der er jo en grund til mange sugarbabes søger diskretion, og mange mænd også. Men hvis I mænd også ønsker denne diskretion, skal i da som minimum kunne leve op til den selv. Jeg vil faktisk våge den påstand, at er dybt ulovligt at hænge andre ude, der kan identificeres via billeder, når dette foregår UDEN samtykke.

At SD og GP er det samme i din verden vidner måske også mere om, hvordan du selv henvender dig til piger, og derved kun får svar, der minder om GP / prof. 

Måske du skulle gå ind og læse om sugardating konceptet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...