Hop til indhold
Samanthawild

Scener fra en helt almindelig dag hos en glædespige.

Recommended Posts

Guest Lillemand

Jag skrev något jag ångrade, därför har jag redigerat bort texten.

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Bullshit. Jeg deler tfnnr med andre hver dag.  Og får nr af andre.  Af alle mulige anledelser. Den slags har hverken politiet eller andre myndigheder tid eller lyst at rode rundt i.

Og en masse andre ting du deler med andre, Men du kan ikke bruge et offentligt forum til den slags. Det viste Bjarne Andersen sagen med al tydelighed.

Hvorfor er du egentlig herinde? Du virker ikke særligt glad for GP'er.

Jeg har ingen relation til nogen GP i modsætning til dig, som jo blev bandlyst for at promovere sin egen kones gesjæft - eller husker jeg forkert.

Danmark er jo et frit land, med frie mennesker med frie meninger. Så det rager dig et papand. 

Det er vel også ulovligt for svenskere at besøge prostituerede i udlandet? 

I øvrigt eksisterer den slags mænd. Har hørt fra flere piger - som ikke har skrevet "reklameindslag" herinde - at det der temmelig sædvanligt. De fleste røvhuller aftaler bare tid, og skider på det. Den slags kender alle piger. Men så er der nogle som trækker den lidt længere: "Jeg er her nu, kan ikke se din dør", "Jeg var der men det var lukket", "Jeg er der om nogle minutter" etc etc.

Hvad det drejer sig om? Sabotage selvfølgelig.

Hvad har det med dig, med mig eller andre i offentligheden at gøre? De enkleste er altid at ignorere og spærre de generende kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 timer siden:

Hvis I kan se rundt om ejendommen, kan I så ikke opgive nabo adressen, som en ekstra screenings proces ?

Vi har fundet ud af, hvordan det hænger sammen, og ved, hvem der står bag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 18 timer siden:

Vad har du för meriter inom IT- och Informationssäkerhet inklusive GDPR-lagstiftningen för att kunna yttra dig så tvärsäkert baserat på den lilla mängd information som är skriven i tråden?

Du skulle bli förvånad hur mycket man faktiskt får göra om man har goda skäl för det.   Det kallas för intresseavvägning.  

GDPR er ikke det hele og GDPR handler ikke bare om IT. Opretter du et register over personer skal det godkendes af myndighederne og har skullet det i mange år. Allerede i 70'erne var der sager om registrering af venstreorienterede.

Og siden du spørger så har jeg arbejdet - for 5 år siden og igennem 1 år-  med praktisk implementering  af GDPR på IT området indenfor sundhedsområdet. Så lidt ved jeg da.

Mener du virkelig at GDPR er lovgivning?

Citat

Frågan här är om pigernes intresse i att skydda sig mot fysiska och verbala hot och trakasserier samt bedrägliga bokningar väger tyngre än den uppringandes behov av ’privacy’.   De flesta som kommunicerar med GP använder sannolikt ett olistat telefonnummer, vilket försvårar för envar att knyta telefonnumret till den uppringande.

Til grin antagelser. Der er ingen  beskyttelse i at registrere et telefonnr andet end at man kan prøve at ringe og true vedkommende. Sporing er noget myndigheder kan foretage sig - og de har ikke behov for at benytte et telefonnr til at spore et opkald.

Lillemand skrev, for 18 timer siden:

Skulle det stå i annonsen att ”vi loggar alla bedrägliga eller på annat sätt hotfulla eller trakasserande uppringningar” har man även upplyst om att man i vissa fall samlar in personuppgifter”.

Helt ligegyldigt. Det svarer jo til at sige - "Hvis du kigger på mig så slår jeg dig med min kølle og så slå vedkommende" - det er  stadig ulovligt selvom du oplyser dette.

At man læser eller afkrydser en rubrik på nettet svarer ikke til at underskrive en kontrakt. Selvom det gjorder så skal parterne være ligestillet og det kan man jo ikke garantere.

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 3 timer siden:

GDPR er ikke det hele og GDPR handler ikke bare om IT. Opretter du et register over personer skal det godkendes af myndighederne

Finder du snart noget lovtekst på din påstand om at en enkeltperson (ts) ikke må dele et tlfnr/navn på ‘kunden’ truende hende med x antal GP’er i private beskeder? 

Alt dit andet ævl med skøn retorik er ligegyldigt støj.

Vend gerne tilbage med lovtekst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor er du egentlig herinde? Du virker ikke særligt glad for GP'er.

Kan være han er ensom som mange andre….

Bananas skrev, for 13 timer siden:

I øvrigt eksisterer den slags mænd

Ja naturligvis gør det det. Det ved alle, der har venner/bekendte i faget og har set deres indbakke. 

Trusler

Spildtid

Ensomhed med snak/spørgen uden at ville/unge besøge 

Had mod GP’er eller kvinder 

Kan være nørdede cd2 kun har/havde sit nørderi uden social kontakt og dermed vader herind og kommenterer alt de sidste par uger med et tydeligt indestængt had eller horn i siden på nogen/noget. Projicering måske. 

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 15 timer siden:

Og en masse andre ting du deler med andre, Men du kan ikke bruge et offentligt forum til den slags. Det viste Bjarne Andersen sagen med al tydelighed.

Hun har ikke delet noget nr offentligt.

Jeg har ingen relation til nogen GP i modsætning til dig, som jo blev bandlyst for at promovere sin egen kones gesjæft - eller husker jeg forkert.

Det er vel også ulovligt for svenskere at besøge prostituerede i udlandet? 

Forkert.

Hvad har det med dig, med mig eller andre i offentligheden at gøre? De enkleste er altid at ignorere og spærre de generende kunder.

Du satte spørgsmålstegn for hvis han overhoved eksisterede og implicerede at det kun var en reklametekst for TS.

Hvad det har i offentligheden at gøre? Rager det dig en papand? Var det ikke nogen som skrev:  "Danmark er jo et frit land, med frie mennesker med frie meninger" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 4.12.2021 at 14:25:

Hun har ikke delet noget nr offentligt.

Det gør hun jo ved at opfordre andre ludere til at kontakte hende for at få "kundens" oplysninger. Nu oplyser hun endda hun har styr på hvem og hvorfor.

Citat

Forkert.

Det er jo ikke forkert at du blev bandlyst for : - var det at skrive falske anmeldelser/kommentarer om din hustrus virksomhed?

Citat

Du satte spørgsmålstegn for hvis han overhoved eksisterede og implicerede at det kun var en reklametekst for TS.

Ja, på samme vis som alle mulige damer, man aldrig havde hørt om, blev generet af en Bjarne Andersen. Det var tydeligvis en måde at gøre opmærksom på sig selv og alle de små havenisser klappede og overvejede at sætte et tæskehold til at snakke med en Bjarne Andersen, der kunne være hvem som helst, så han blev "sød" igen. WTF sker der herinde?

Citat

Hvad det har i offentligheden at gøre? Rager det dig en papand? Var det ikke nogen som skrev:  "Danmark er jo et frit land, med frie mennesker med frie meninger" ?

Du er svensk, 70 år gammel og  muligvis påvirket af alderen så jeg tror ikke du forstod hvad jeg skrev.

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 2 minutter siden:

Det gør hun jo ved at opfordre andre ludere til at kontakte hende for at få "kundens" oplysninger. Nu oplyser hun endda hun har styr på hvem og hvorfor.

Det er ikke at dele offentligt.

cd2 skrev, for 2 minutter siden:

Det er jo ikke forkert at du blev bandlyst for : - var det at skrive falske anmeldelser/kommentarer om din hustrus virksomhed?

Forkert.

cd2 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, på samme vis som alle mulige damer, man aldrig havde hørt om, blev generet af en Bjarne Andersen. Det var tydeligvis en måde at gøre opmærksom på sig selv og alle de små havenisser klappede og overvejede at sætte et tæskehold til at snakke med en Bjarne Andersen, der kunne være hvem som helst, så han blev "sød" igen. WTF sker der herinde?

Ja hvad sker der herinde? At en som dig har lov at skrive, viser jo alligevel på stor rummelighed. Det skal vel også gælde andre?

cd2 skrev, for 4 minutter siden:

Du er svensk, 70 år gammel og  muligvis påvirket af alderen så jeg tror ikke du forstod hvad jeg skrev.

Forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Det er ikke at dele offentligt.

Jo det er.

Bananas skrev, for 17 minutter siden:

cd2 skrev, for 22 minutter siden:

Forkert.

Så forklar din bandlysning :)

Bananas skrev, for 18 minutter siden:
cd2 skrev, for 24 minutter siden:

Forkert.

Hvor meget er forkert?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Kan vi ikke lige få en pædagog herover på rød stue.

det undre mig at man kan være så utilfreds med forholdende her på EG og så ikke tage konsekvensen af det og forsvinde, HELT. 
der skal være plads til alle og alles mening, uanset hvor dum de/den er, så respekter lige hinanden, og hold en ordentlig tone.

hvis der er nogen man ikke kan med, så brug knappen til at ignorer bruger, så ser man heller ikke deres opslag. Det vil jeg nu gøre, så vent ikke at jeg svare igen @cd2, da jeg ikke mere ser opslag fra dig, og jeg er klar over at du nok også kan klare dig på trods.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhadada... den var vist til mig selvom jeg er i gul stue og ikke i rød.

Grydeskeen har jeg vist ikke svaret på noget tidspunkt så nope ingen interesse her. Men tråden er vist afsporet nok... så Bananas må svare PB for god ordens skyld

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er egentlig en interesant drejning tråden har taget.

CD2 kommer med et meget korrekt og fuldt forståeligt indlæg omkring GDPR reglerne. 
men stort set alle her prøver at forsvare et lovbrud? :wacko:

Hvad sker der, EG? 

Hvem laver feks risikovurderingen? 
Hvordan dokumenterer i sikkerheden i opbevaringen af jeres nr-liste.?

Jeg har så mange spørgsmål, og så lidt plads. 

Mvh. Sikkerhedsansvarlig & GDPR underviser for større virksomheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

@Samanthawild Nogle gange kan jeg krumme tæer over andre kunders opførsel, at man kan tillade sig at stå og true med at sende billeder til en andens familie. Jeg må sige, at jeg ikke forstår hvorfor nogle kunder bare ikke har nogen form for respekt for jer og kan være så respektløse. Heldigvis er der massere (inklusiv mig) der har en stor respekt for jer, og for det arbejde i udføre. Jeg må konkludere udfra det du skriver på dit indlæg at ham der skulle besøge jer har et stort mindreværdskompleks. Jeres sikkerhed er det vigtigste, og det skal i altid huske, ligesom i altid skal huske på at i er i jeres største ret til at afvise en kunde hvis der er det mindste, og jeg synes det er fuldstændig fair hvis i vælger at afvise en kunder eller aflyser et møde hvis alle røde flag er der eller i hvis i er utrygge ved den kunde der skal besøge jer. Det er helt fair, som jeg skrev jeres sikkerhed frem for alt, det er det vigtigste.

Noah

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 2 timer siden:

Så forklar din bandlysning :)

Karantæne er den korrekte benævning. Hvorfor? Har det med GDPR at gøre, eller hvad?

cd2 skrev, for 2 timer siden:

Hvor meget er forkert?

Det meste, foruden nationaliteten. Jeg er 90+, men genkender uden problemer en dansk svinehund når jeg læser hans vrøvl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 2 timer siden:

Hvad sker der, EG? 

Hvem er det du spørger? Eroguide? Hvorfor ikke starte en tråd om det i det fald?

Del dette indlæg

Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 11 timer siden:

Det er egentlig en interesant drejning tråden har taget.

CD2 kommer med et meget korrekt og fuldt forståeligt indlæg omkring GDPR reglerne. 
men stort set alle her prøver at forsvare et lovbrud? :wacko:

Hvad sker der, EG? 

Jeg må indrømme jeg ikke rigtig ved hvad EG's ansvar i forhold til en af deres brugere opfordrer andre brugere til rekvirere andre brugers formodede private oplysninger.

Det jeg kan finde er " Hvis du vil gøre nogen af dine rettigheder gældende kan du fremsende en anmodning herom til vores dataansvarlig på følgende måde:

Via mail til: [email protected]".

Fra https://www.eroguide.dk/privatlivspolitik/

Bjarne Andersen miseren, hvor EG blev nødt til at fjerne visse indlæg og omtale, viser jo de godt kan rette ind. Mon ikke EG erkender ansvaret og derfor godt kan dømme Samanthahhh  en bøde og længerevarende fængselsstraf ;). En forvisning af samme slags som Herr Bananas også fik er på sin plads så hun ikke misbruger platformen til ulovligheder.

Langt de fleste kommentatører ignorer det væsentlige ved GDPR, og  jeg gætter de tror det har noget med cookies at gøre.

NysgerrigePeter skrev, for 11 timer siden:

Jeg har så mange spørgsmål, og så lidt plads. 

Mvh. Sikkerhedsansvarlig & GDPR underviser for større virksomheder.

High-five. Jeg ved hvor lidt jeg ved selvom jeg ar arbejdet lidt med det.  Du har ret at der er så mange spørgsmål.

Jeg har tidligere, i forbindelse med en sag for en kunde, skrevet til den dataansvarlige på [email protected] uden at få nogen som helst respons. Det blev tilfældigvis løst på anden vis, men hvad kan man selv gøre andet end skrive til dataansvarlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Karantæne er den korrekte benævning. Hvorfor? Har det med GDPR at gøre, eller hvad?

Her i trekantsområdet kalder vi det bandlysning. Det kan selvfølgelig være noget regionalt.

Citat

Det meste, foruden nationaliteten. Jeg er 90+, men genkender uden problemer en dansk svinehund når jeg læser hans vrøvl.

Synes du for et par år siden - inden du blev lyst i band - skrev du var 89.

Det er OK at kalde mig svinehund - det er i strid med stedets retningslinjer - så håber ikke du bliver lyst i band påny.

Men vi er kommet for langt fra Samanthas reklameindslag så følg dit eget råd og start en ny tråd i hyggesnak hvor vi kan debattere  alder og forståelse ellers fortsætter afsporingerne

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 23 minutter siden:

Men vi er kommet for langt fra Samanthas reklameindslag så følg dit eget råd og start en ny tråd i hyggesnak hvor vi kan debattere  alder og forståelse ellers fortsætter afsporingerne

Hvorfor har du i øvrigt skiftet nick? Blev du smidt ud, eller bare ked af den du var?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 1 time siden:

Her i trekantsområdet kalder vi det bandlysning. Det kan selvfølgelig være noget regionalt.

Synes du for et par år siden - inden du blev lyst i band - skrev du var 89.

Det er OK at kalde mig svinehund - det er i strid med stedets retningslinjer - så håber ikke du bliver lyst i band påny.

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvad hed du før du blev cd2? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Hvorfor har du i øvrigt skiftet nick? Blev du smidt ud, eller bare ked af den du var?

Hmmm... Det er denne slags der får mig til at tro at alderspåvirkningen er i udvikling, måske fremskreden. Konceptuel misforståelse i "ked af den du var" og "skiftet nick". Der er jo ingen der er sit alias/nick/whatever. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvad hed du før du blev cd2? 

Øhhh... Bananas gætter jo bare :)   og går til angreb fordi jeg husker hans fup og svindel med thai anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, Lige nu:

Øhhh... Bananas gætter jo bare :)   og går til angreb fordi jeg husker hans fup og svindel med thai anmeldelser.

Det svarer jo ikke på mit spørgsmål? Du har jo tilsyneladende været aktiv herinde i mange år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 24 minutter siden:

Hmmm... Det er denne slags der får mig til at tro at alderspåvirkningen er i udvikling, måske fremskreden. Konceptuel misforståelse i "ked af den du var" og "skiftet nick". Der er jo ingen der er sit alias/nick/whatever. ;)

Har du svært at læse mellem linjerne, eller snakker du bare udenom for at ikke svare på spørgsmålet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg gætter ikke,  du havde et andet nick - sandsynligt flere. Jjeg tror jeg ved et af dem desuden.

Fup og svindel? Det husker jeg ikke (særskriver man thaianmeldelser?), måske alderspåvirkning i udvikling. Nuvel, lidt får man tåle som 90+.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...