Hop til indhold
Rejsenetværk

Ventetid og spildtid

Recommended Posts

Nu ved jeg godt at prislister er vejledende, men de findes :)

BEMÆRK, PRISERNE ER VEJLEDENDE. 

Pigerne har deres egne priser. Ring derfor og hør din udvalgte piges priser.
https://70210026.dk/menu 

Vagtplanen er typisk på 7 eller 8 timer, og med 2 piger på vagt.

Som jeg forstår det, så kan piger der er på vagt sammen både opleve at den ene opnår flest gæster, og den anden færrest gæster.

Som at det forekommer at der er vagter som er mere sløje end andre vagter.

Kunne det mon være økonomisk attraktivt hvis 2 piger der er på vagt sammen?
De på den ene side tager fuld pris når de får gæster, når kun den ene pige er ledig når gæsten ankommer, og gæsten derfor enten må vælge hende der er ledig, eller vente til
den anden pige bliver ledig.

På den anden side så kan gæsten når pigerne begge er ledige på samme tid, enten vælge at gå på rum sammen med den ene til fuld normal pris.
Eller gæsten kan vælge begge piger der begge er ledige til en 3 kant, til 1,5 gange normal prisen for tiden sammen med kun den ene af 2 piger, der er ledige på samme tid.

Kalkulen er selvfølgelig, og det kun når begge piger er ledige på samme tid, at begge piger i sidste ende vinder på at den ene ikke bliver fravalgt.
Og de derfor kan dele den indtægt de får på en 3 kant.

Altså!

Hvad vil pigerne helst i sådan en situation?
Satse på at blive valgt, hvor de hvis de bliver valgt tjener 100 % den fulde pris selv, men tjener 0 kr hvis de bliver fravalgt.
Eller vælge at de hver tjener 75% af den fulde pris, hvis gæsten vælger dem begge.

Jeg er så med på, at pigen der bliver fravalgt altid kan satse på at der ringer en ny gæst på døren 5 minutter efter at kollegaen der blev tilvalgt er gået på rum med den forrige gæst.
Og at denne gæst så vælger hende til fuld pris, fordi kollegaen er optaget.

Jeg er klar over at der er lidt gambling over det, men jeg tænker at der kan være vagter der er så gode for begge piger, hvor det slet ikke er aktuelt med et sådant tilbud.
Men jeg tænker også at der er vagter, der er så sløve at et sådant tilbud faktisk over en hel vagt, vil kunne give en gevinst til begge piger.

Man kan jo annoncere med det forbehold at tilbuddet kun gælder, hvis begge piger er ledige når gæsten ankommer.
Pointere at der ikke kan bestilles tid til en 3 kant til 1,5 gange normal prisen for 2 piger til en 3 kant.

Tidsbestilling er det sikre valg til fuld pris, mens et godt tilbud om en 3 kant til en god pris, er på chancen når man møder op uden at have bestilt tid.

Pigerne kan jo så vælge om teledamen må oplyse at de er ledige på samme tid når de er det, hvis nogle ringer for at spørge om det.
Eller at teledamen ikke må oplyse det hvis mænd ringer først, for at spørge om det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu foreholder det jo nok typisk således, at de fleste gæster før de ankommer har forholdt sig til hvem de vil besøge.  Dernæst sker der jo også tidsbookninger af forskellig varighed, så pigerne vil nok sjældent være ledige på samme tidspunkter osv.  Et eller andet sted er klinik konceptet så gammelt og efterprøvet,  at alt omkring pris, ventetid, effektiv tid, banke på døres og hvad der ellers kendetegner konceptet næppe sådant lige ændres.  

Der er bestemt plads til innovation, men det skal nok ske på helt andre områder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg selv syntes at jeg har så mange gode ideer til optimal klinikdrift ville jeg selv åbne en. Efter kort tid ville jeg så vælte mig i alle de penge den har tjent til mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 11 minutter siden:

Hvem kan fortæl i dag Hva han fortælle den gang med få ord 

Med ganske få ord: Piger, sæt prisen ned

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 24 minutter siden:

Hvem kan fortæl i dag Hva han fortælle den gang med få ord 

Kære issen:)

Det kan siges så kort : han vil have billigere fisse.

Det er tredje variant indenfor ca 1 uge.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

Der er bestemt plads til innovation, men det skal nok ske på helt andre områder.  

Skab anderledes oplevelser. Også på klinikkerne. 

Er det “bare” sex er det svært at differentiere sig fra det store udbud af østpiger, der tilbyder sex til relativ lave priser. 

I Aarhus er der løbende 2-3 øst-piger der tilbyder erotisk tantra-lignende massage til en timepris på en ca 1.500 kr. Der er nok afslutning, men ikke sex. 

Jeg har selv besøgt flere af disse østpiger, og vil vove den påstand, at den form for erotisk tantra-lignende massage de giver, kan enhver dansk pige også give, hvis hun bruger kort tid på nettet på at undersøge hvad tantra er. Ikke desto mindre er der for det meste ganske udmærkede oplevelser (dog er det ikke ægte tantra de giver) . Der er helt sikkert et marked for det, og for en dansk pige tænker jeg timelønnen vel er ok, også i betragtning af ydelsen, og at der ikke gives sex.

Nogle få danske piger, har deres faste stampublikum, det er formået dem at bryde igennem alene på alm ydelser og så en super god service. 

Men ellers kan man også slå sig op på “champagne og sex” en time hvor man starter med champagne (kan bare være den relativ billige champagnelignende Asti) og lidt jordbær eller chokolade. Skab en lidt eksklusiv oplevelse. Eller en time med “Spa og sex”. En timepris på de små 2.000, måske psykologisk sat til kr. 1.900 burde vel også være attraktiv nok for de danske piger, og der skaber man noget østpigerne ikke tilbyder og for de fleste vedkommende ikke kan tilbyde. 

Jeg ville være kunde til begge dele og sikkert mange andre ting, hvis de danske klinikker og piger tænkte lidt ud af boksen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Aros for et konstruktivt bidrag, som jeg håber at danske piger vil læse med positiv interesse.

Aros og andre?

Jeg har indtryk af at det kun er thai klinikker der har faciliteter til at kunne skille sig ud på sådan vis som du foreslår.

Er der også steder med øst piger hvor der er faciliteter, så som spa og eller andet som steder med danske piger måske ikke har tilrådighed?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Tak Aros for et konstruktivt bidrag, som jeg håber at danske piger vil læse med positiv interesse.

Aros og andre?

Jeg har indtryk af at det kun er thai klinikker der har faciliteter til at kunne skulle sig ud på sådan vis som du foreslår.

Er der også steder med øst piger hvor der er faciliteter, så som spa og eller andet som steder med danske piger måske ikke har tilrådighed?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

I Aarhus har jeg ikke oplevet at hverken øststeder eller thaisteder har de faciliteter, men jeg er bekendt med at visse thaiklinikker i Kbh har dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Mere utroligt at trådstarter ikke selv besøger sexsteder i Danmark, der vælger han udlandet. 

Lad nu de steder køre deres eget, det er træls at læse om al din teori om div. måder at drive butik på. 

Jeg slipper i hvert fald for at læse mere om det, ved at bruge det valg jeg har på sitet og give ham følgeskab med de 12 andre

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 4 minutter siden:

I Aarhus har jeg ikke oplevet at hverken øststeder eller thaisteder har de faciliteter, men jeg er bekendt med at visse thaiklinikker i Kbh har dem. 

Der var den på Grønningen, men den er nu lavet om til lejlighed, og så den der lå ved Marienlund, som også er bolig nu. 
Der er ingen thaisteder der har spa eller andet i Århus. Tværtimod har de fleste kummerlige badeforhold, og slet ingen luksus som det kan ses i Kbh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Ja og det i den grad :)

Thai Massage & Wellness i nærheden af dig

ThaiMassageNu.dk din genvej til 630+ Thai Massage & Wellness klinikker i Danmark

https://www.thaimassagenu.dk/

Det er jo til at blive helt misundelig over, når man tænker på hvilke muligheder nogle af de steder kunne give danske danske glædespiger, hvis de kunne benytte nogle af de klinikker.

Men thai klinikker er jo ikke udfordret af den gråzonelovgivning, som udlejere og lejere hele tiden skal forholde sig til, når der helt officielt skal drives bordel.

En thai klinik er jo enten ejet, eller lejet som en helt normal forretning, der ikke juridisk bliver diskrimineret som prostitution jo bliver.

Måske et dansk bordel skulle drive en frisørsalon sådan helt officielt, men med spa og diverse i baglokalet, i stedet for at spille med åbne kort som de jo gør :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Måske et dansk bordel skulle drive en frisørsalon sådan helt officielt, men med spa og diverse i baglokalet, i stedet for at spille med åbne kort som de jo gør :huh:

Ha, ha. Der var faktisk for mange år siden en frisør butik i det indre Århus, hvor man kunne gå ud i baglokalet og fornøje sig. Ved dog ikke om der var spa o.l. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Der er ingen thaisteder der har spa eller andet i Århus. Tværtimod har de fleste kummerlige badeforhold, og slet ingen luksus som det kan ses i Kbh. 

Hvorfor så ikke bare foretage en grundig research på den hjemmeside jeg linker til, og arranger en weekend tur til København med indlagte besøg på thai luksus steder med spa mm?

Måske en budget tur med DSB orange, og overnatning på Cabinn, begge dele til små penge.

Og så give den gas med tantra, spa, kvart, hel eller fuld pakke :)

Tag forskud på julen

DSB Orange max 99,- lørdage og søndage
fra 6. november frem til 19. december

https://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/orange/?gclid=Cj0KCQiAtJeNBhCVARIsANJUJ2HRrxRZ8y_24QjkBcC0uJgdctCCLwJOwMocsGd1YlVtJBbbli-0_9AaAgpHEALw_wcB

Kombardo Expressen - rejs fra 99,-
https://www.kombardoexpressen.dk/ 

CABINN

https://www.cabinn.com/

Wakeup

https://www.wakeupcopenhagen.dk/#/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 44 minutter siden:

Det kan siges så kort : han vil have billigere fisse.

Det er nok ikke helt korrekt - og hvis rejse virkelig bare ville have billigere fisse, kunne han jo bare booke en flybillet til sydamerika eller asien - derimod ser jeg at Rejse gerne vil have nogle flere oplevelser kædet sammen med besøget hos en glædespige og dele dem med andre - jeg tror bare markedet for det i DK er begrænset - f.eks. Copenhagen Saunaclub eksisterer jo ikke længere - og det var jo det nærmeste man i DK kunne komme på en saunaclub, hvorimod der findes mange - og mange forskelligartede saunaclubber i Tyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

arranger en weekend tur til København

Det må jeg tage op med konen :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Det må jeg tage op med konen :biggrin:

Du må tage hende med - du kan booke små hotelværelser til ca. kr. 500,-/døgnet i Kbh. Gå hende træt i løbet af dagen ved at besøge julemarkeder, museer, mm. og du kan selv få lov til at snige dig ud og besøge nogle af de listige steder om aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor så ikke bare foretage en grundig research på den hjemmeside jeg linker til, og arranger en weekend tur til København med indlagte besøg på thai luksus steder med spa mm?

Jeg vil besøge et sådan sted næste gang jeg er i København. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Du må tage hende med - du kan booke små hotelværelser til ca. kr. 500,-/døgnet i Kbh. Gå hende træt i løbet af dagen ved at besøge julemarkeder, museer, mm. og du kan selv få lov til at snige dig ud og besøge nogle af de listige steder om aftenen.

Kære Jernsvinet:)

Du skriver Gå hende træt i løbet af dagen ved at besøge julemarkeder, museer, mm.     

Hvad med ham selv ??  - -  han risikerer jo at blive ligeså træt som konen:huh:

Jeg vil forslå, at når de kommer ind med "fire toget fra Jylland" og kommer op med rulletrappen, og finder ud af at "København ligger på i. sal", straks går ud på Bernstorffsgade. Her lejer han et af de her nymodens El-løbehjul. 

Det bruger han:mrgreen: og så går hun ved siden af:shock:

Bare et forslag;)

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
issen skrev, for 15 timer siden:

Kan han ik søge i Folketinget. Så. De kan også snak meget for at fortælle noget 

Jeg tror også der er gået en politiker tabt i Rejsenetværk, når man læser de alen lange skriverier om bordeldrift er det ligesom at høre en politiker stå og hælde hele vandværk ud af ørerne, men jeg kan se det er noget der deler vandene herinde, personligt stopper jeg med at læse de lange indlæg fra Rejse, far her kan ikke klar mer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kammerherre skrev, for 1 minut siden:

personligt stopper jeg med at læse de lange indlæg fra Rejse, far her kan ikke klar mer

Tak fordi du deler denne vigtige information med os. 
Må din dag blive fyldt med varme og medmenneskelig kærlighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 1 time siden:

Du skriver Gå hende træt i løbet af dagen ved at besøge julemarkeder, museer, mm.     

Hvad med ham selv ??  - -  han risikerer jo at blive ligeså træt som konen

Håber du forstod ironien, men er konen godt fed og overvægtig, som de fleste danske kvinder! - er det nu ikke så svært ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...