Hop til indhold

Ventetid og spildtid

Featured Replies

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Håber du forstod ironien, men er konen godt fed og overvægtig, som de fleste danske kvinder! - er det nu ikke så svært ;-)

Jeg var engang på date med en rimelig overvægtig pige faktisk virkelig overvægtig , vi var i Tivoli friheden i Århus. Jeg har været cirka 14-15 år gammel. Vi prøver de der paraply gynger som desværre ikke er der mere. Når vi kom op i toppen af karrusellen, var jeg bange for at vognen vi sad i ville flyve af på grund af hende. Det er ikke sødt sagt, men hun var simpelhent kæmpe stor :( hun havde i øvrigt spist sådan en kæmpe Tivoli isvaffel med like hvad 13 kugler, + guf + syltetøj+en halvfesen og smeltede flødebolle på toppen. Hun ørlede iøvrigt ud over mine nye hvide converse sko. Jeg fandt også ud af at hun arbejdede i min lillesøsters SFO :wacko:

Redigeret af N10Ah

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.