Hop til indhold
Syden

Thai Lotus Kropsmassage - Aabenraa

Recommended Posts

Petermann skrev, for 15 timer siden:

Hej hvor meget koster sådan en omgang ??

 

Du skal nok ikke tro på ham.. Han har før lavet anmeldelser af en lidt suspekt karakter.. 

Men kan fortælle dig, at for 500 kr, får du en god omgang massage + et godt hj..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 3 timer siden:

Du skal nok ikke tro på ham.. Han har før lavet anmeldelser af en lidt suspekt karakter.. 

Men kan fortælle dig, at for 500 kr, får du en god omgang massage + et godt hj..

Det er nok derfor han ikke svare .

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg lige sige noget.

Jeg får en super omgang massage, Der bliver taget fat, og der bliver spurgt, hvor man har ondt.

Og jeg kommer, når ryggen og skulderen piner mig.

Når kroppen, så er godt kørt igennem, så bliver det stille taget på banditten, og jeg må rør, og tage, hvor det lyster.

Når vi begge er klar, bliver tøjet taget af, og er det rigtig godt, så lægger hun sig op, så der kan slikkes.

Og den er frisk og ny vasket.  Det sker at hun kommer, Så er der ellers håndtur. 

Det koster 600 kr. Men tror, det kommer an på, hvordan man er, og tiltaler hende. Jeg har aldrig spurgt om noget, eller forlangt.

Det er stille kommet af sig selv.

 

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver 500 kr, det synes jeg er en OK pris, for det var en rigtig god behandling jeg fik, jeg har været der tre gange ialt og det er ikke sidste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er hun?? Er der også en ung en, jeg har kun mødt en ældre buttet dame...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for 2 måneder siden, 600 kr for massage og et hj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...