Hop til indhold
Syden

Thai Lotus Kropsmassage - Aabenraa

Recommended Posts

Jeg er næsten sikker på, at hende den ældre ikke giver body2body...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i dag... super god massage, hun ved hvor hun skal trykke og hive henne... 30 min massage og så blev sækken tømt :eek: , derefter 20 min massage igen... 500kr... Vil også godt vide om der er en ung pige der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forbi i sidste uge, om formiddagen. Stedet ligger ud til en rimelig stor parkeringsplads med en masse huse omkring, ikke videre diskret, da der er en del trafik. Der er 4 timers parkering.

Har du først fundet p-pladsen er det nemt at finde. Jeg gik de 4 trin ned til indgangen, der blev åbnet hurtigt af ejeren.

Spurgte til massage, og fik bekræftet det var muligt, ejeren tilbyd sin veninde som massør, jeg sagde ok. Det er en kvinde der er mellem 40 og 50 år, taler lidt engelsk. Der var ingen unge piger til sted, desværre.

jeg blev masseret grundigt igennem på bagsiden uden pirring eller lign., men da tiden var inde til at vende om kom tilbuddet om extra. Jeg havde satset på massage og HJ, til 500 kr, men vi blev, efter lidt snak enige om B2B og HJ for 800kr.

Hun smed tøjet og det viste sig hun havde nogle flotte store bryster, trods hendes alder.

Der var ikke meget B2B, det blev mest til kælen for kalorius, mens jeg nød de fine bryster.

Der var god tid til kæleriet, men ellers var jeg lidt skuffet over manglende B2B.

Der er mulighed for bad.

Beliggenhed: lidt for offentligt efter min mening.

Massør: massage ok, men extra ikke så godt.

Gentagelsesfare: ja, hvis jeg kommer forbi, og så vil jeg prøve en anden massør.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange efterhånden.

Massagens kvalitet varierer fra ene til anden gang, og HJ får jeg altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

var der den 25 maj, fik fin fin massage, hun tilbød selv massage af banditten, til 200 ekstra, dejlig og billigt, næste gang vil jeg prøve den til 800 så skulle hun være nøgen og noget body2body, nogle der har prøvet dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Var forbi der i sidste uge, super massage hun brugte sådan nogle varme puder. Nok den bedste massage jeg har fået til dato, 50 min massage og Hj 600 kr , blev tilbudt et bad bagefter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i formiddags. Jeg kan tilslutte mig ovenstående kommentarer. Stedet ligger ikke videre diskret, da der er en del trafik på parkeringspladsen. Men hjemmesiden http://www.lotus-kropsmassage.dk henvender sig jo også primært til "Traditionel terapeutisk og lindrende Thai/Yoga massage"

Jeg gik de 6 trin ned til indgangen, der blev åbnet hurtigt af ejeren. Jeg blev ført ind i massagerummet, hvor der står to brikse, af ejeren og en lidt yngre kvinde.

Efter at have læst tråden her, spurgte jeg, om det var muligt at få b2b. Ejeren tyssede på mig. Hvorfor forstår jeg ikke. Jeg blev tilbudt 1 times massage med hj for 600 kr., hvilket jeg accepterede. Ejeren aftale noget med den lidt yngre kvinde og forlod rummet. Den lidt yngre kvinde taler en smule dansk, men ikke engelsk. 

Jeg blev masseret grundigt igennem på bagsiden uden pirring eller lign. En meget grundig massage. Hun ved hvor hun skal masser og har mange kræfter i fingrene. Hun spørger ofte, om det er OK. Hvilket jeg bekræfter. Jeg får også massage med nogle varme "puder" af duftende urter. Efter ca. 25 min er det tid til at vende om til  forsiden. Hun er fortsat grundig med at massere alle muskler. Efter yderligere 10 minutter får banditten en omgang. Hun virker genert og smiler sødt. Hun smed ikke tøjet, så jeg tog forsigtigt på hendes små bryster. De sidste 10 minutter fik jeg massage af skuldrene og hovedet. Slut og tak for nu. Ejeren ville vide, om jeg kommer igen. Jeg svarede lidt tøvende "Måske". Efter 50 min stod jeg på P-pladsen igen.

Der var en super god massage, men jeg var lidt skuffet over den manglende intimitet.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være kommet en ny medhjælper så, hvis hun ikke snakker engelsk. Hvor gammel vil du skyde hende til at være, nu hvor du siger

hun er lidt yngre? Indehaver er jo ikke helt ny længere :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må være kommet en ny medhjælper så, hvis hun ikke snakker engelsk. Hvor gammel vil du skyde hende til at være, nu hvor du siger

hun er lidt yngre? Indehaver er jo ikke helt ny længere :-)

 

jeg har også fået massage af hende den nye, hun er god til massage.

mht. alderen vil jeg gætte på 40-45.

jeg har også fået massage af en anden en som også er ny, hun er meget mørk i huden (ift. andre thai kvinder man ser) hun er endnu bedre til massage (og HJ), og hun taler engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været til massage flere gange ,massagen er ikke god den en gang hade jeg ondt i skulderen i 8 dage det har jeg ikke prøvet før ,jeg har gået til thaimassage i 10 år og det er første gang . Men det ekstra hj er nok det bedste jeg har prøvet så det er nok det hun skal holde sig til .

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi den 25 maj, der var en lille ny sag, blive glædelig overrasket, lille sød sag, talte pænt dansk og har nogle dejligt varme bløde hænder, er stille og rolig, hun er helt perfekt til HJ, og man må gerne røre den dejlige dame, tog hende på røven, hun finste bare, hun har nogle dejligt fine bryster der er kramme venlige.. så kom bar den ned hun hedder Ann

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kabali

Kan du fortæller mere  om pigens udseende, alder og hvad de tilbyde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal du have god massage, vil jeg fraråde ejeren.

Jeg begyndte at gå der sidste år, de første 4-5 gange var hun udmærket. men så blev det ringere og ringere.

hun er blevet meget grådig og vil bare få massagen overstået og tjene lidt ekstra på hj, som er hellere ikke noget at skrive hjem om. Hendes medarbejder er god til massage og ok til hj. Mere tilbyder de ikke så vidt jeg har prøvet mig frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge, tror det var ejeren, en dame omkring de 50 vil jeg tro, fik en udemærket hård massage og efterfølgende HK for 500kr i alt! Det varede lige lidt over 1 time og kan godt anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det passer vidst meget godt med at det har været ejeren. Nyd det så længe det varer. Jeg har samme oplevelse som porkar. Sidst jeg var der, stod jeg ude på gaden efter 40 minutter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke... Jeg måtte vælge til sidst hvor jeg ville ha massage, fordi tiden ikke var gået og da hun var færdig med et, fik jeg hj udover tiden og derefter bad

er der andre end ejeren der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der lige i dag - fik ok massage, selvom det primært (virkede i hvert fald som) drejede om at få mig så liderlig at jeg ikke ville kunne sige nej til at betale ekstra for HJ.

Selve HJ var ganske fint, masser af olie og pillen ved mellekød/numsen imens. Måtter pille løs på hende i mens.

En dame på de ca 45år....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Samran tre gange nu og hun er en vældig sød pige med en dejlig erotisk buttet krop som hun gerne viser. Hver gang har hun givet mig et håndjob ret hurtigt efter at hun begyndte at massere, og efter massagen tilbød hun mig en gang hånd mere, det var bare dejligt, hun smider gerne tøjet imens hun masserer og jeg fik lov til at pille hvor jeg ville. Hun er dejlig fræk og nyder helt sikkert at gi både massage og håndjob, jeg kommer der helt sikkert snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varm moden fyr skrev, den ‎19‎-‎07‎-‎2016 at 11:07:

Jeg har besøgt Samran tre gange nu og hun er en vældig sød pige med en dejlig erotisk buttet krop som hun gerne viser. Hver gang har hun givet mig et håndjob ret hurtigt efter at hun begyndte at massere, og efter massagen tilbød hun mig en gang hånd mere, det var bare dejligt, hun smider gerne tøjet imens hun masserer og jeg fik lov til at pille hvor jeg ville. Hun er dejlig fræk og nyder helt sikkert at gi både massage og håndjob, jeg kommer der helt sikkert snart igen.

Hej hvor meget koster sådan en omgang ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...