Hop til indhold
Syden

Thai Lotus Kropsmassage - Aabenraa

Recommended Posts

Jeg synes kroppen trængte en en gang massage og ville derfor benytte lejligheden til at se på nyheden i Aabenraa.

I kælderen ved Ramsherred 14 B er åbnet en klinik :)

http://www.lotus-kropsmassage.dk

Jeg blev modtaget af Samran (som er på billedet) en midaldrende kvinde med en del ekstra kilo. Hun spurgte om jeg skulle have 1 eller 2 timer :lol:

Jeg starter lige med en....tak

Af med tøjet og op på briksen.

Jeg smed alt tøjet for at vise jeg var interesseret i at se på mulighederne. Hun gav en fin massage og kom godt hele vejen rundt. Da jeg havde vent mig om på ryggen fik benene en omgang og hun kom lidt tæt på banditten, som kvitterede med rejsning.

Hun smilede lidt, tog den i hånden og sagde 200.....det synes jeg lød fint.

Jeg vippede et par gode bryster ud af blusen og så legede hun med banditten......og det gjorde hun rigtig godt indtil hun hav den gas og fyrede den af:D

Jeg sluttede med et bad og kommer nok igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som de skriver: " Efter endt behandling vil klienten typisk føle sig mere energifyldt, afslappet og lindret" :D

Hvorfor er der ikke flere danske piger, der tilbyder noget lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var et smut forbi i dag, blev mødt af kvinden fra hjemmesiden.

bestilte 1 time massage og det skal jeg lige love for jeg fik nok den bedste thai massage jeg har fået.

havde beholdt underbukserne på for at se hvordan hun greb sagen an, hun holdte desværre til massagen hele vejen.

så næste gang prøver jeg at smide underbukserne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må ind og prøve en dag også ;) Har fået massage af hendes datter I Esbjerg - rigtig sød og flot pige, som man godt kunne ønske sig at lokke til lidt mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep....jeg var forbi i sidste uge.

Det var næsten samme procedure.....hun er sku ikke nogen skønhed, men massagen er ok og hendes HJ er dejligt, langsomt, varierende og fuld gas til afslutning.

Der var to andre piger i der, men jeg ved ikke om de giver massage. Den ene så meget sød ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg var forbi i går, super god massage fik også en god gang med de der varme massage puder , vov det er godt. Og så lige afslutning med HJ.

Kommer helt sikkert igen ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i dag, og fik en rigtigt god massage.

 

jeg smed det hele for at give tegn, men det var ingen oplæg fra hende side overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for at tjekke det ud den anden dag, men kunne udmiddelbart ikke finde det... ligger det i den gågade der er der? og er det diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man bede om et HJ eller tilbyder hun det selv, hvis man er nøgen? Vil gerne forbi en af de nærmeste dage:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet igår

Blev bedt om at smide alt tøj så jeg ikke fik olie på det, og så starter hun ellers på massagen og små tilfældige strøj mellem ballerne og bollerne

Efter 30 min skulle jeg vende mig om og der lår jeg så nøgen hun startede igen med benene da hun kom op hældte hun olien udover pikken og så fik den en dejlig omgang.

Hun tilbyder også b2b men hoppede over denne gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der stadig kun hende den lidt ældre ejer på stedet?

 

Det var en ældre kvinde i 40´erne men det var ikke ejeren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun gået forbi et par gange.. Hun er i hvertfald stadig aktiv..

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dagtimerne er der vidst stadig en ung pige, men jeg ved ikke om det er alle dage hun er der. Spørg evt. ejeren om du kan bestiile tid hos den unge. Om aftenen er det vidst kun ejeren der er der nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mini rapport:

Den hende den ældre som var der i dag, så fik en super god massage.

40 min inde i massagen tog hun trykket i banditten

Så lidt mere massage og så afslutning en meget grundig afvaskning af hele kroppen.

Pris 500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...