Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Undgå udnyttelse af pigerne - koden er....

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

....1400 - 2000 kroner for en time med massage, sex, bj, 69, lick pussy, cob/cim, GFE, tungekys. Alt efter pigen og hendes play ground. Selvstændig / independent pige. Det skal klart fremgå af teksten i hendes annonce.

Rene linjer. Sværere er det vel ikke. Sådan undgår man hovedparten af snyd, humbug, hastværk, elendig og overfladisk "Rødovre-service". Ikke mindst trafficking og grådige pimps, der udnytter pigerne og tilmed skriver sms-erne til dig. For ikke at glemme at man undgår den dårlige samvittighed, kære gentlemen. 

Sådan støtter man de dejlige glædespiger, der er ærlige. Og inspirerer dem til at blive her. Tilmed er mange af dem livskloge og skønne at tale med, når man hygger bagefter. Tak.

Vis stil - og betal.

Varm hilsen til alle fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, men hvad foregår her? Det er jo mere sort at lytte på end Mette Frederiksen. I forhold til pimps er der flere tegn, som mange kan se på (annoncernes opbygning, brandings (pimp-tatoveringer), etc). Jeg tror, at det afgørende spørgsmål at stille i forhold til om piger har pimps er, hvad vi selv oplever og observerer.
Det, som der står her er yderst problematisk og farligt (oplagt set kan man vel skrive så meget?)

En ægte gentleman agerer altid med respekt og stil for pigen. Men om en pige tager 1800 kr eller 1200 kr for en time er det vel bare et spørgsmål om at give den maks gas.

God aften :)

Redigeret af TheCphGentleman7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke at et givent prisleje nødvendigvis udgør den mest retvisende indikator, bortset fra åbenlyst mistænkeligt afvigende fra normer?

Nogle kan tage høje priser, i en kombination af at arbejde under et hus med et stærkt brand, og eget personlige brand.

Andre arbejder måske med at minimere egne omkostninger, husleje og andre faktorer, og kan på den måde holde mere moderate priser med en bredere appel til flere.

Man bør nok se på flere faktorer end bare pris, hvis man prøver på at vurdere om forholdene er, så man kan og vil besøge pigerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
TheCphGentleman7 skrev, for 29 minutter siden:

Undskyld, men hvad foregår her? Det er jo mere sort at lytte på end Mette Frederiksen. I forhold til pimps er der flere tegn, som mange kan se på (annoncernes opbygning, brandings (pimp-tatoveringer), etc). Jeg tror, at det afgørende spørgsmål at stille i forhold til om piger har pimps er, hvad vi selv oplever og observerer.
Det, som der står her er yderst problematisk og farligt (oplagt set kan man vel skrive så meget?)

En ægte gentleman agerer altid med respekt og stil for pigen. Men om en pige tager 1800 kr eller 1200 kr for en time er det vel bare et spørgsmål om at give den maks gas.

God aften :)

Hej, Jeg synes, du snakker udenom. Læs alle de skuffede og sure anmeldelser herinde. Ofte forfattet af folk, der tror, at de kan få kaviar til jakabov-pris.

Venlig hilsen Mr. Sensual 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 20 minutter siden:

Hej, Jeg synes, du snakker udenom. Læs alle de skuffede og sure anmeldelser herinde. Ofte forfattet af folk, der tror, at de kan få kaviar til jakabov-pris.

Til mr. Sensual og andre.

jeg ved ikke om du rammer helt plet med hvad du skriver i dit indgangs indlæg, men noget om snakken er der. Jeg selv og de andre danske kvinder, som arbejder sammen har en forholdsvis høj pris. Ikke så meget højere end mange af de udenlandske kvinder når man begynder at kigge på de ekstra tillæg de forlanger ved kys, oral uden kondom osv. Det vi annoncerer med, er også det vi giver og er retvisende, og den tid som manden har købt bliver også overholdt. Ingen rush med ud af døren før tid, og der kan altid bades før og efter uden, det går ud over tiden. 
Men ja til at en del mænd gerne vil have hele pakken til jakabov pris. Rigtig mange prutter om prisen som om det er en vaskemaskine hos Elgiganten, de er ved at købe. Vores priser er faste med mindre vi selv vælger 1. Vælger at give en pris 2. Annoncerer det i vores annoncer om vi den pågældende dag tilbyder noget bestemt til en billigere pris end normalt. Altså vores valg, da det er vores kroppe, og dermed også os, der sætter dagsordenen. De mænd der er utilfredse med, at de ikke kan få deres “vilje” kan jo bare gå andre steder hen. Nogle af jer opfører jer som små børn, når I får et afslag på den pris I ønsker at give for hele pakken. Når I ikke kan opnå, det I gerne vil er vi de største ludere og smatsøer der findes. Men I ville alligevel gerne besøge os. Det giver jo ingen mening.

En anden grund til at have et højere prislag er for os, at få de bedre mænd til at komme. Dem der for det meste er nogenlunde kultiverede og ikke mindst har den fornødne respekt og pli ovenfor os piger i denne verden. Således undgår vi ofte de mænd, der til dels ikke kan/vil betale for en god service samt også de mænd, som oftets heller ikke har helt styr på egen hygiejne. Det hænger desværre også sammen. 
godnat 

Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Samanthawild skrev, for 3 minutter siden:

Til mr. Sensual og andre.

jeg ved ikke om du rammer helt plet med hvad du skriver i dit indgangs indlæg, men noget om snakken er der. Jeg selv og de andre danske kvinder, som arbejder sammen har en forholdsvis høj pris. Ikke så meget højere end mange af de udenlandske kvinder når man begynder at kigge på de ekstra tillæg de forlanger ved kys, oral uden kondom osv. Det vi annoncerer med, er også det vi giver og er retvisende, og den tid som manden har købt bliver også overholdt. Ingen rush med ud af døren før tid, og der kan altid bades før og efter uden, det går ud over tiden. 
Men ja til at en del mænd gerne vil have hele pakken til jakabov pris. Rigtig mange prutter om prisen som om det er en vaskemaskine hos Elgiganten, de er ved at købe. Vores priser er faste med mindre vi selv vælger 1. Vælger at give en pris 2. Annoncerer det i vores annoncer om vi den pågældende dag tilbyder noget bestemt til en billigere pris end normalt. Altså vores valg, da det er vores kroppe, og dermed også os, der sætter dagsordenen. De mænd der er utilfredse med, at de ikke kan få deres “vilje” kan jo bare gå andre steder hen. Nogle af jer opfører jer som små børn, når I får et afslag på den pris I ønsker at give for hele pakken. Når I ikke kan opnå, det I gerne vil er vi de største ludere og smatsøer der findes. Men I ville alligevel gerne besøge os. Det giver jo ingen mening.

En anden grund til at have et højere prislag er for os, at få de bedre mænd til at komme. Dem der for det meste er nogenlunde kultiverede og ikke mindst har den fornødne respekt og pli ovenfor os piger i denne verden. Således undgår vi ofte de mænd, der til dels ikke kan/vil betale for en god service samt også de mænd, som oftets heller ikke har helt styr på egen hygiejne. Det hænger desværre også sammen. 
godnat 

Samantha 

Yes Samantha,

Jeg er helt enig i dit skriv. 

Tak og en god nat til dig fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

....1400 - 2000 kroner for en time med massage, sex, bj, 69, lick pussy, cob/cim, GFE, tungekys. Alt efter pigen og hendes play ground. Selvstændig / independent pige. , at 

Rene linjer. Sværere er det vel ikke. Sådan undgår man hovedparten af snyd, humbug, hastværk, elendig og overfladisk "Rødovre-service". Ikke mindst trafficking og grådige pimps, der udnytter pigerne og tilmed skriver sms-erne til dig. For ikke at glemme at man undgår den dårlige samvittighed, kære gentlemen. 

Sådan støtter man de dejlige glædespiger, der er ærlige. Og inspirerer dem til at blive her. Tilmed er mange af dem livskloge og skønne at tale med, når man hygger bagefter. Tak.

Vis stil - og betal.

Varm hilsen til alle fra Mr. Sensual

Jeg forstår simpelthen ikke din tankegang.

De parametre, du opstiller, er jo ganske almindelige ydelser inden for det prisspænd, du nævner. Og jeg tror ikke, at "det skal klart fremgå af teksten i hendes annonce" får alfonser til fremover at bryde sammen og i annoncerne tilstå, at de er (angrende?) alfonser..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mesterjacob skrev, for 4 minutter siden:

De parametre, du opstiller, er jo ganske almindelige ydelser inden for det prisspænd, du nævner. Og jeg tror ikke, at "det skal klart fremgå af teksten i hendes annonce" får alfonser til fremover at bryde sammen og i annoncerne tilstå, at de er (angrende?) alfonser..

Helt i orden. Det er ikke alt i livet, man forstår.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, 1 time siden:

jeg ved ikke om du rammer helt plet med hvad du skriver i dit indgangs indlæg, men noget om snakken er der.

Fuldstændig enig i din (og @Mr. Sensuals) vurdering, selvom der selvfølgelig også findes undtagelser i begge ender af spektret.

Samanthawild skrev, 1 time siden:

Nogle af jer opfører jer som små børn, når I får et afslag på den pris I ønsker at give for hele pakken. Når I ikke kan opnå, det I gerne vil er vi de største ludere og smatsøer der findes. Men I ville alligevel gerne besøge os. Det giver jo ingen mening.

Hvor er det dog godt brølt, løvinde! Ærgerligt, at man kun kan give en enkelt “synes godt om”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 7 timer siden:

En anden grund til at have et højere prislag er for os, at få de bedre mænd til at komme. Dem der for det meste er nogenlunde kultiverede og ikke mindst har den fornødne respekt og pli ovenfor os piger i denne verden. Således undgår vi ofte de mænd, der til dels ikke kan/vil betale for en god service

Jamen, jeg betragter mig selv som kultiveret, altså, Cicciolina, jeg har sgu læst alt Dostoevsky, da jeg var 18 år gammel, derefter Borges, 2 gange læst La Divina Commedia osv, men jeg betaler fanme ikke overpris til en dansk GP

I min optik kører alle danske GP'er høje priser udelukkende fordi vi har det høje levestandard i Danmark, men det er ikke ensbetydende med, at service afspejler prisen 

Det skal heller ikke forståes, at jeg går efter billige piger eller prutter om prisen.

Ift hygiejne, under mine besøg på danske klinikker, til kendte og megaroste danske piger, havde ingen af dem taget et bad mellem akterne.

I Barcelona, hvor jeg ofte er, er det en selvfølge.

Så, det korte af det lange, bullshit.

God Jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 8 timer siden:

En anden grund til at have et højere prislag er for os, at få de bedre mænd til at komme

Interessant aspekt. 

Inddirekte kan mænd betalende lidt højere pris sørge for at I har det bedre (trygt, kan slappe af, indlevende være til stede i samværet og begge dermed får en bedre oplevelse?). Men også at næste rare mand med pli får det. Interessant. 

Mon det modsatte gør sig inddirekte gældende hos discount-piger, handlede og semi-tvungne piger, der har ‘tilbud’ og måske tiltrækker prutte-mænd uden permanent pli, der dog stadig forventer spitzenklasse service og når de ikke får det, anmelder negativt, bliver sure, ødelægger samværet og går efter 17 minutter af de 30 betalte med irritation, frygt, dårlige oplevelser, de så måske tager med til næste discount-pige, fordi de skal jo have taget trykket og nu også ‘spare flere penge’ måske, da de blev ‘snydt’ forrige uge……

Interessant aspekt. Tak Samantha

Jeg kan godt lide at man ved, hvad man betaler for og får (tid, tryghed, sikkerhed, indlevelse) og at begge dermed kan slappe af. Mon betalingen hos en del danske også sikrer nogle af ikke målbare ting, mange efterlyser som fx indlevelse, tid, ikke skulle kontrollere undervejs og andre ‘snydeforsøg’. 

Lidt morsomt at ‘kultiveret’ i denne kontekst betragtes som at have læst visse bøger. Tænker kultiveret handler om opførsel, tonefald, stemmeleje, manerer, præsentation verbalt som fysisk og påklædningsmæssigt. Måske fra første kontakt til selve samværet til farvellet. Har hørt en del danske GP’ere nævne at de hurtigt får en erfaring i at aflæse og afkode. 

jeg betragter mig selv som kultiveret, altså, Cicciolina, jeg har sgu læst alt Dostoevsky

PS: en varm hilsen til Mr Sensual fra Kunenpige

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 2 timer siden:

men jeg betaler fanme ikke overpris til en dansk GP

Så de danske pigers pris er overpris, men de udenlandske piger der arbejder i Danmark, det er deres pris der er den korrekte, på det danske marked eller:rolleyes:.? 

Jeg tror sku også den polske håndværkers pris er den der faktisk er korrekt:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Det er godt vi har dig Mr . Sensuel, som går så meget op i rene linjer og ordentlighed,  anstændighed, men som samtidig bedrager sine kone som vandet driver, vor herre bevares.

Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøst, du virker som en som elsker opmærksomhed !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bruneøjne76 skrev, for 6 timer siden:

Interessant aspekt. 

Inddirekte kan mænd betalende lidt højere pris sørge for at I har det bedre (trygt, kan slappe af, indlevende være til stede i samværet og begge dermed får en bedre oplevelse?). Men også at næste rare mand med pli får det. Interessant. 

Mon det modsatte gør sig inddirekte gældende hos discount-piger, handlede og semi-tvungne piger, der har ‘tilbud’ og måske tiltrækker prutte-mænd uden permanent pli, der dog stadig forventer spitzenklasse service og når de ikke får det, anmelder negativt, bliver sure, ødelægger samværet og går efter 17 minutter af de 30 betalte med irritation, frygt, dårlige oplevelser, de så måske tager med til næste discount-pige, fordi de skal jo have taget trykket og nu også ‘spare flere penge’ måske, da de blev ‘snydt’ forrige uge……

Interessant aspekt. Tak Samantha

Jeg kan godt lide at man ved, hvad man betaler for og får (tid, tryghed, sikkerhed, indlevelse) og at begge dermed kan slappe af. Mon betalingen hos en del danske også sikrer nogle af ikke målbare ting, mange efterlyser som fx indlevelse, tid, ikke skulle kontrollere undervejs og andre ‘snydeforsøg’. 

Lidt morsomt at ‘kultiveret’ i denne kontekst betragtes som at have læst visse bøger. Tænker kultiveret handler om opførsel, tonefald, stemmeleje, manerer, præsentation verbalt som fysisk og påklædningsmæssigt. Måske fra første kontakt til selve samværet til farvellet. Har hørt en del danske GP’ere nævne at de hurtigt får en erfaring i at aflæse og afkode. 

jeg betragter mig selv som kultiveret, altså, Cicciolina, jeg har sgu læst alt Dostoevsky

PS: en varm hilsen til Mr Sensual fra Kunenpige

Hej Bruneøjne76

Tak for dit indlæg og for den varme hilsen fra KunEnPige. Hvor er du heldig at have besøgt denne skønne kvinde, der kan kombinere intelligens og pli med hed erotik. For mig kræver det en del planlægning, da jeg bor over 200 km fra hende. Men det skal nok lykkes.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 16 timer siden:

Ofte forfattet af folk, der tror, at de kan få kaviar til jakabov-pris.

Hvad har det med udnyttelse at gøre?

Mr. Sensual skrev, for 16 timer siden:

Jeg synes, du snakker udenom.

Det er vist dig, der snakker udenom, fordi det du har skrevet ikke giver mening.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Så de danske pigers pris er overpris, men de udenlandske piger der arbejder i Danmark, det er deres pris der er den korrekte, på det danske marked eller:rolleyes:.? 

Jeg tror sku også den polske håndværkers pris er den der faktisk er korrekt:lol:.. 

De udenlandske pigers pris er den realistiske pris for en prostitueret i Danmark, uanset nationalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Advarsel skrev, for 56 minutter siden:

Trolling fra en der keder sig.

ja eller hunger opmærksomhed fra tid til anden ud fra hans tråde .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Hvorfor mener du det.? 

Tror han mener at 1000 kr for feks en halv time er en rimelig og realistisk pris som du også selv tar, men forstår ikke det bliver ved med at blive vendt, det er jo op til hver enkelte hvad man vil sælge sine ydelser for .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Trolling fra en der keder sig.

Af flere årsager er dette en morsom replik fra Advarsel.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AmagerStang skrev, for 9 timer siden:

Det er godt vi har dig Mr . Sensuel, som går så meget op i rene linjer og ordentlighed,  anstændighed, men som samtidig bedrager sine kone som vandet driver, vor herre bevares.

Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøst, du virker som en som elsker opmærksomhed !

Af flere årsager er dette en både tragisk og morsom replik. Det første fordi årsagen til "mit bedrageri så vandet driver" er, at min søde hustru ikke kan have sex mere, men jeg har stadig et behov. Det andet, det morsomme, det med at jeg elsker opmærksomhed, er fuldkommen rigtigt. Og jeg får det i rigt mål i mit civile liv udenfor Eroguide, og mere vil jeg ikke afsløre om det emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Mesterjacob skrev, for 19 timer siden:

Læs, og tænk, en gang til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Mr. Sensual skrev, for 27 minutter siden:

Af flere årsager er dette en både tragisk og morsom replik. Det første fordi årsagen til "mit bedrageri så vandet driver" er, at min søde hustru ikke kan have sex mere, men jeg har stadig et behov. Det andet, det morsomme, det med at jeg elsker opmærksomhed, er fuldkommen rigtigt. Og jeg får det i rigt mål i mit civile liv udenfor Eroguide, og mere vil jeg ikke afsløre om det emne.

At din søde kone ikke kan have sex mere, er trist, men du skal ikke bilde mig ind at selvom hun havde, så er dit behov ikke dækket alligevel, så lyv bare for os herinde, men du kan ikke lyve for dig selv . Det som trigger mig ved dig, er at du er så slesk over for alle GP er, samtidig med at du bedrager din søde hustru, det er usmageligt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...