Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Det undrer mig....

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Det tror jeg sådan set er sandt. Men det er også langt fra alle som har en profil herinde, som skriver en anmeldelse af forskellige årsager har de skrevet i tidligere tråde.

Omvendt er der så kun 10% af dem som jeg har besøgt, som ved at jeg er på EG :ph34r: 

 

Erfaren mand.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

En anden vinkel, jeg har tænkt over, og som nogen måske deler: Jeg har endnu til gode at besøge en dansk GP, men skulle min vej føre der forbi, så er jeg ikke sikker på, at jeg ville anmelde besøget, særligt ikke hvis hun er aktiv her på EG. Noget med, at man ikke anmelder “dem man kender”. Kan ikke helt blive enig med mig selv om, om det er underlig tilgang, for jeg anmelder jo lystigt thaipiger, som også bor her i landet (men dog ikke er aktive på EG, måske gør det forskellen). :?

Det forstår jeg egentlig ikke:ph34r:.. En anmeldelse på en dansk pige er vel i gennemsnit mere langtidsholdbar.. Men ellers tænker jeg da ikke der er den store forskel.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også lidt svært ved at skrive en anmeldelse første gang for der er jo nogle som bare skriver fantastisk og det kan jeg ikke hamle op med. 

Mine anmeldelser er mere rugbrød og rullepølse end kaviar og champagne.

De tanker har jeg lagt bort og skriver bare hvad det nu falder mig ind, nogle gange er lysten til at skrive bare større end andre gange og så bliver det derefter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
pacer skrev, for 8 minutter siden:

Jeg havde også lidt svært ved at skrive en anmeldelse første gang for der er jo nogle som bare skriver fantastisk og det kan jeg ikke hamle op med. 

Mine anmeldelser er mere rugbrød og rullepølse end kaviar og champagne.

De tanker har jeg lagt bort og skriver bare hvad det nu falder mig ind, nogle gange er lysten til at skrive bare større end andre gange og så bliver det derefter.

 

Respekt for det. Enhver fugl synger med sit næb. Så skriv løs...

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

så er jeg ikke sikker på, at jeg ville anmelde besøget, særligt ikke hvis hun er aktiv her på EG. Noget med, at man ikke anmelder “dem man kender”. Kan ikke helt blive enig med mig selv om, om det er underlig tilgang,

Jeg syntes netop, det er lidt pirrende at man “kender” pigen fra EG, så man også har en oplevelse af hende “uden for sengen”.

Om en af de meget aktive piger kan jeg sige. jeg har aldrig besøgt, @JenniferRomantica, men når man læser om hendes meninger, tanker mm, så er det da en mulighed for på forhånd at se om der er nogle steder hvor man har noget til fælles, og hvis så er muligheden for at den rette “kemi” opstår da tilstede, og sandsynlighed for at fantastisk oplevelse vil være til stede. Det modsatte kan også åbenbare sig. Og man kan jo lige spørgen efter besøget om man må lave en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fire mig er det lettere at skrive om en god oplevelse end en dårlig. For læseren et begge dele væsentlige, det ved jeg godt, for jeg læser begge dele, men de dårlige ofte med en hvid skepsis. Har du rent faktisk vandet dig inden du mødte op, stinker du af øl, smøger og kaffe ud af munden. Er du ikke lyst krakilsk når hun kommer til at sige det mindste galt, har du forventet bare at gå ind af døren og så vil hun kneppes uden så meget som lidt fælgen på kemi og forståelse? 

Jeg giver gerne selv kritik (og jeg ved godt at jeg selv har tilgode at give dårlig kritik), men det kræver så meget mere at give saglig og konstruktiv kritik end at skamrose de søde og dejlige piger, som vi jo heldigvis møder flest af.

Jeg bliver ked af det og irriteret når man læser om et besøg hvor det er helt tydeligt at der er tale om frustrationer og "nu skal hun fandme få af vide, den so".

Det er svært at skrive en god anmeldelse, men det er kun de bedste skribenter der kan skrive en kritisk.

Ja det er flere flittige herinde der skriver fantastisk og det er pisse svært at skulle leve op til. Jeg roste og forsvarede forleden en anmeldelse det var usædvanlig kort, fordi nogen ikke syntes den levede op til læserens forventning, men selvom den var kort, så var den faktisk ikke så ringe igen og man skal jo starte et sted og helst uden at blive nedgjort.

Jeg kan godt forstå at mange holder sig tilbage, selvom det er trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 15 minutter siden:

Om en af de meget aktive piger kan jeg sige. jeg har aldrig besøgt, @JenniferRomantica, men når man læser om hendes meninger, tanker mm, så er det da en mulighed for på forhånd at se om der er nogle steder hvor man har noget til fælles, og hvis så er muligheden for at den rette “kemi” opstår da tilstede, og sandsynlighed for at fantastisk oplevelse vil være til stede. Det modsatte kan også åbenbare sig. Og man kan jo lige spørgen efter besøget om man må lave en anmeldelse.

Helt enig... Jeg har en på min liste som jeg endnu ikke har besøgt. Det kommer jeg til fordi jeg har læst om hende og føler mig tryg ved at det skal være hende der skal hjælpe mig til at skubbe en grænse jeg aldrig har troet jeg skulle bevæge mig ud i. Men det er så ubeskriveligt dejligt at 1) finde ud af at der er noget der skal skubbes/undersøges/udleves som aldrig er faldet mig ind og 2) gennem anmeldelser vide præcis med hvem jeg kan udforske dette med og samtidig være tryg.

Her er EG noget helt særligt.

Redigeret af AB455
Ord fnidder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 7 timer siden:

Kan jeg tilføje gavmildhed og venlighed? Der

Ma dai, certo, figurati. Det oser langt væk af dig mellem linierne i dit skriv uanset tråd-emne. En dyb reflektion, klasse, dyrkelse af skønheden.

Jeg tænker, der er en del grunde til færre anmeldelser eller nogle ikke vil anmelde eller nogle anmelder ikke detaljeret om selve det, der sker, når tøjet kommer af.

Mit bud er Jennifers ord (mgl kendskab/inter behov for at anmelde en glædesstund, som var det en tur til Jensens Bøfhus, måske også i respekt for kvinden (om hun så ønsker det, er en anden historie). Lad os kalde det bevarelse af noget smukt eller intimt mellem du og hende. Sådan tror jeg egentlig, en del har det. En anmeldelse af det, stedet, vi havde kemi, jeg kommer igen, det var smukt på et andet plan, jeg følte mig levende, er heller ikke de skriv herinde, der ligefrem fyldes af likes som en anden Trevi Fontæne. 
 

Underdogs grunde er givet også spot on. Trawler-skimmer man igennem blot 10-15 anmeldelser, er en kæmpe % del af ‘svar’ og kommentarer helt ubrugelige, utilstedelige faktisk og handler mere om kritik og mistænksomhed af enten TS eller GP samt en masse nonsens om hvad man selv kan og vil eller ikke kan og vil. 
 

Kan hun stå på et ben og sige kykkeliky? Man bliver jo vanvittig.  

Det jo faktisk ofte sandt. Virker lidt til en del er….angste, kronisk mistænksomme, ude af stand til selv at tage kontakt til en GP og som curlingbørn næsten skal bæres hen på GP’s dørtrin og have en anden til at banke på, spørge om menue’en, priser, ekstra, om han og man kan få noget af det der kemi også samt både GFE og masochisme på een og samme tid. Kom nu for fisan da. Voksne (gentile)mænd. 
 

Der skiller din skrevne fortælling om tilgang, attitude, facon at kontakte (educazione?) ud. Det tænker jeg også dine glædespiger straks mærker. Og så får du måske oftere det-der-kemi eller blot en god service mellem 2 ligestillede mennesker i det moment. 
 

Hkolos ‘brugerdefinerede platforme’ er mig bekendt et faktum: få laver meget. Herinde er det så ofte imo ‘få laver mange kedelige, ligegyldige, detalje-fokuserede’ anmeldelser ala Trustpilos ture til Bonbonland og Lalandia. Fint og rammende flertallets behov: er hun fit, størrelse på dit og dat, kan jeg parkere. Logistiske og fysiske detaljer penslet helt ud til allermindste detalje. 
 

Hvor du som jeg nok vægter nogle andre ting. Oplevelsen. Køreglæden. Komforten. Følelsen af at være intet og hvordan kurserne lagde sig mod ens krop, når hun drejede. Altså Giulia. Bilen. Vi prøvekørte! 
 

(Mr T er som mange andre sikkert nyder og rar, men han var blot et af de seneste eksempler på at ‘ødelægge en anmeldelse’ med nonsens om antal % af befolkningen-noget, pris, at han ikke selv kunne/ville betale en så dyr GP samt derpå utallige tråde fjerne sig totalt fra TS, anneldelse, feedback, GP med ‘nu er jeg mopset og I misforstår min pointe-attitude’ uden på eet sekund at stoppe og tænke: hhhm, anmeldelse om hende her, er det vigtigt for nogen eller noget at jeg fortæller, hvad jeg tror og ikke selv vil ift prisen……og dermed har du atter, kan man jo læse, en af de 3 eller 4 væsentligste grunde til det, der undrer dig og du spurgte om: ikke mange/nok anmeldelser). 
 

God køretur og glæde næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Hvilket egentlig er synd.

Hvorfor er det synd? 

For GP’erne? Bla dem på tour i DK en måned eller 3 hvert år? Synd for kunderne, der risikerer st blive snydt eller vælge de dårligste? Mindre business til GP’ere pga for få anmeldelser? (dét lyder ulogisk imo, da det er liderligheden, der mest styrer i en eller anden form: tage trykket, fetisch, ikke få noget derhjemme, spænding hører vel alt ind under liderlighed?). Ville sultne folk lade være at gå ud og spise, fordi der ikke var anmeldelser af restauranterne? De ville måske afvente med store beløb uden anmeldelse/marketing/medier. Men mænd = liderlige og vil altid frekventere verdens ældste erhverv. Mon de for 2000 år siden også anmeldte, efterlyste, var mistroiske……
 

Altså lidt i stil med trustpilot ift restauranter, ferier, hoteller osv. tænker dine tal for GP egentlig virker meget sandsynlig også ift andre steder: hvor mange mennesker render reelt hjem og anmelder. Sætter sig ned og skriver en anmeldes. 10%? 5%? Og der får man tit mails og skemaer og sms med netop: har du lyst til at anmelde os….og det er der nogle af os, der faktisk ikke har. 
 

 er jeg ikke sikker på, at jeg ville anmelde besøget, særligt ikke hvis hun er aktiv her på EG

Lyder logisk. Ville du anmelde din frisør, elektriker, lokale restaurant i den by, du bor? Er der ikke mange, kæmpe flertal, der ikke ville og måske er din pointe med dansk (de kan læse med/forstå), anmelde og skulle tilbage (hvad hvis jeg har givet 8-9 i karakter kun) eller visheden om, at hun rent faktisk er herinde. Giver man ikke tit en tak, kompliment, gave, drikkepenge eller blot kommer igen, hvis man virkelig nød stedet/maden/samværet/GP’en? 
 

Måske er anmeldelser rent faktisk kun interessante for den del af kunderne herinde, der jagter ‘spænding’ og besøge så mange som muligt. Lad os kalde dem buffet-kunderne. De har vel et klart incitament til at vide, sikre sig, om annoncen er troværdig for at undgå at miste penge eller bruge dem på en ikke stegt nok bøf på restauranten. Og derfor ser vi mange anmeldelser totalt overdænget med: var der kemi, kunne man parkere, var hun alene, var hun indlevende…..en del ting, andre ikke kan besvare, da det tit vil være individuelt. 
 

Alle kunder med fast eller fetisch eller kendende sit eget behov, behøver måske ikke i samme grad disse totalt udpenslende anmeldelser for at stole på, selv vælge, få inspiration, tage mod til sig eller hvad baggrunden nu er. At mænd generelt er snotdumme og nemme og køber fotos og translatede ord som ‘jeg er trunte og jeg er liderlig 24/7’, ved alle jo men gør en del anmeldelser eller efterlysninger til helt basale ting som var det tilbudsjagt i Power eller Harald Duborg. Var der nem adgang. Skulle jeg stå udenfor og vente? Lignede fotos virkeligheden? Var kassedamen indlevende? Var det mekanisk? Kunne jeg komme 2 gange? Sagde hun skynd dig? 
 

Ingen bryder sig om snyd, ikke rigtige fotos, ringe service, men  måske er dette område (et menneske skal give sig selv i nøgen, emotionel, seksuel, sproglig, sårbar tilstand) til en anden fyr og flamme eller rejsningsbesværet eller brovtende type ikke helt sammenlignelig både ift forventning, pris, anmeldelse. En bøf kan/bør steges på få måder og steges fint uden GFE experience og indlevelse og kærtegn eller dirty talk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 12 timer siden:

 

Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

men skulle min vej føre der forbi, så er jeg ikke sikker på, at jeg ville anmelde besøget, særligt ikke hvis hun er aktiv her på EG.

Giver du en reflektion over hvorfor? 

Det er der ved nærmere eftertanke tre grunde til:

1. Rigtig mange EG-brugere lader til at have svært ved at skelne mellem, hvad der er en anmeldelse af en oplevelse hos en pige og en anmeldelse af pigen. Med mindre anmeldelsen er super god på alle punkter, er jeg bange for, at denne manglende skelnen rammer herboende danske piger hårdere, end de piger, som kun er her i perioder.

2. Jeg laver anmeldelser her på forummet for at give lidt info tilbage til andre mænd, hvor jeg har nydt godt af deres anmeldelser. Ikke for at have en dialog med den pige, jeg lige har besøgt (og anmeldt).

3. Anonymitet. Jeg ønsker ikke, at en pige nemt skal kunne lave koblingen mellem mig og mit alias herinde, dvs Jens med mobilnummer 12345678 har aliasset Den_glade_amatør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 11 timer siden:

Erfaren mand.

Mange hilsener Mr. Sensual

10% er 10%, uanset om man kun har besøgt 10 piger eller 10.000 :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 3 timer siden:

 

Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Hvilket egentlig er synd.

Hvorfor er det synd? 

Synd for os brugere, mener jeg. ^_^ Så rent egoistisk. Og selvfølgelig også for pigen, hvis hun ellers kunne have fået en blændende flot anmeldelse.

Men jeg er med på, at det kræver lidt overvindelse at oprette sig på et sexsite som EG og “melde sig ind i klubben”, som bidrager til forummet. Og den til tider hårde medfart til nye anmeldere gør det nok ikke bedre. Til gengæld er den hårde medfart ind imellem berettiget, for vi ser jo også indlæg, som ærligt talt godt kunne være undværet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 10 timer siden:
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

så er jeg ikke sikker på, at jeg ville anmelde besøget, særligt ikke hvis hun er aktiv her på EG. Noget med, at man ikke anmelder “dem man kender”. Kan ikke helt blive enig med mig selv om, om det er underlig tilgang,

Jeg syntes netop, det er lidt pirrende at man “kender” pigen fra EG, så man også har en oplevelse af hende “uden for sengen”.

Om en af de meget aktive piger kan jeg sige. jeg har aldrig besøgt, @JenniferRomantica, men når man læser om hendes meninger, tanker mm, så er det da en mulighed for på forhånd at se om der er nogle steder hvor man har noget til fælles, og hvis så er muligheden for at den rette “kemi” opstår da tilstede, og sandsynlighed for at fantastisk oplevelse vil være til stede. Det modsatte kan også åbenbare sig.

Helt enig, men det baserer sig jo på dialogen om forskellige emner i diverse tråde, snarere end om en anmeldelse af et besøg hos pigen. Der er helt klart aktive piger her på EG, som jeg ud fra dialogen herinde godt kunne finde på at besøge, og andre jeg ville vælge fra af samme årsag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr. Sensual skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan godt lide din humor.

Jeg synes nu han rammer meget godt hvorfor jeg efterhånden sjældent skriver en anmeldelse når jeg har besøgt en GP, og jeg er en af dem som ellers er pænt ligeglad med hvad folk mener om mine anmeldelser eller de piger jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, den 12.11.2021 at 22:39:

Det forstår jeg egentlig ikke:ph34r:.. En anmeldelse på en dansk pige er vel i gennemsnit mere langtidsholdbar.. Men ellers tænker jeg da ikke der er den store forskel.. 

Det ved jeg nu ikke rigtigt. Jeg synes der er ligeså stor udskiftning blandt de danske piger, som er der er blandt de udenlandske. Der er danske piger som cirkuler mellem forskellige klinikker i årevis, men det er der også med udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At skrive om en kvinde man har været sammen med - udseende, personlighed, kemien - og de akter man har undertaget under et besøg, er noget jeg forestiller mig mange kan have svært at sætte ord på, om det så er genertheden, manglende tiltro til sine skriftlige evner eller en helt tredje udfordring der er årsagen, ved jeg ikke. Nok en blanding.
Jeg selv læner mig meget op af anmeldelser, når jeg tager en beslutning om, hvem jeg vil besøge. Det og tidligere erfaringer gør, at jeg nærmest aldrig har gået fra et besøg skuffet.
Jeg har dog ikke selv skrevet anmeldelser om nogen af de kvinder, jeg har besøgt, men dette indlæg får mig til at overveje det; som en tak for de anmeldelser jeg har brugt, et ansvar over for medbrødrene. Og måske betyder det, at nogen at de kvinder, hvis selskab jeg har nydt, og det har overvejende været udlændinge, kunne finde på at komme igen, og hvilken glæde det vil være:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...