Hop til indhold

Recommended Posts

Tror du er en gemt bag skærmen tøs spillende pik til andres anmeldelser. Kig på din historik. Eneste du laver er gentagende at spørge andre om de har besøgt, de har skrevet, de har fået svar. I månedsvis. Og du kræver-forventer-efterlyser anmeldelser i detaljeret form for at ‘diskutere’ (citat dig) fx den norske pige. Hvad er det, du ikke kan finde ud af? Læse hendes annonce? Selv kontakte hende? Hun bider ikke lille ven. 


‘…hvis du kan komme med lidt til øjet’ 

Wauw. Stakkels den GP, der får besøg af dig. Men det sker vel aldrig. Hvor er alle dine egne anmeldelser? 
 

Super, var det godt.? Er hun frisk og fræk.? har ikke fået kontakt med hende, men ser lige om det ikke kommer hvis du kan komme med lidt til øjet

94213735-8271-4A71-AE49-F90098A59E83.png

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er et råd. 
Oprigtig interesse eller tvivl om GP’en: 

Kontakt hende eller spørg direkte TS eller andre anmeldende hende. Alle ydelser og pris får du ved hende. Er sikker på hun også svarer dig som vi andre på sted, parkering, renlighed mm. Hvad mere skal du have? En at holde dig i hånden? Farven på hendes trusser? På gardinerne? 

F6700B73-53FB-4BF0-8A0D-ADA7CAE8EDEE.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, den 4.11.2021 at 10:35:

Ja det er da helt fair at sætte tæring efter næring.(der er dog en grænse mener jeg, men det er ikke en diskussion jeg vil tage her, da det bliver ALT for politisk)

Der er nu heller ingen forargelse i det. Efterlyser nok bare en smule ydmyghed. I min verden er 10.500 kr en formue. Uanset om man så har sparet andre steder.

Det må da være dejligt at bare kunne tage hvad man vil have fordi man har penge til det. Den luksus er det ikke mange der har.

Jeg vil også gerne have en BMW M5, men uanset hvor meget jeg spare, så bliver det bare aldrig en realitet.

nej tror bare du må¨erkende, at her i livet får man efter fortjeneste og så nyde andre gør eller har det bedre end en selv.... så simpelt er det... eller 

man ligger som man har redt... stop nu det ynk

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, 1 time siden:

nej tror bare du må¨erkende, at her i livet får man efter fortjeneste og så nyde andre gør eller har det bedre end en selv.... så simpelt er det... eller 

man ligger som man har redt... stop nu det ynk

"får efter fortjeneste" :D

Hvilken verden lever du i?:D:lol::lol:

Alt for mange får alt for lidt, mens en lille skare for ALT for meget.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror vist ikke helt du forstod pointen. Det ville tage mig mere end 1 år at spare sammen til den 3 timers tur du har taget. HELT uden andre besøg

 

Du virker som typen Mr T, der er jantelovs-misundelig og har nu brugt en kanon anmeldelse til 6-8-10 gange at ævle løs om at du skal spare sammen, at 99% ikke har råd, at du ikke vil bruge den slags penge (om det er 3500 eller 10500 melder historien intet om: du har jo lige været afsted (det var da dig ikke?) og altså brugt x antal kroner (1000-1200-1500?). Derved fremstår du som en tudemarie, der smadrer en virkelig god og vel lidt anderledes anmeldelse (godt en af de andre roste den netop for at være anderledes ift pris, tid, strategien om nogle gange at frådse (på alle niveauer i livet fra slagterens hjemmelavede skinkesalat til ferie til vin til GP). Hvis du vil debatere økonomi (din egen) og postulere at 99% (herinde?) ikke på et år kan spare sammen til en 3500,- frådse-tur måske med bad, massage, fantasier mm, så synes jeg bestemt, du skal smutte hen i en generel debat tråd, fx oprette en selv. Kunne du ikke blot holde dig til  TS, anmeldelsen, GP’en. Nu har vi hørt (fra dig og 5-10 andre), hvad de synes, ikke vil og kan og gisne-tro alt muligt om at trunten ikke er studerende, ikke medicinstuderende, link om negle i den danske sundhedssektor lagt ind (for det er enormt vigtigt) indtil du kom og tog prisen som mest ubrugelige og gentagende kværulant. Fair nok, at du SYNES prisen er dyr. Er du også med i ferie-fora, hus-sider og bil eller restaurant-anmeldelsesgrupper? Går du så også ind i andres rosende, fine anmeldelser af Noma, Maldiverne, BMW X6 og skal fortælle, at det er dyrt, at 99% ikke har råd, at du skal bruge et helt år på at spare op (hvad fisan er pointen med det udbrud: tude, at det er synd for dig, at jenten du IKKE kender og har besøgt tager overpris eller ikke giver god nok service). Nåh nej, pointen er at VI ANDRE SKAL VÆRE YDMYGE skriver du ordret. Over hvad. At du enten ikke har råd (kan der være tusinde årsager til: dovenskab, mgl evner, ringe løn hvor du bor, nedslidthed og efterløn). Eller at du PRIORITERER det. Som TS tydeligvis gør. Og som han 2-3-4 gange direkte har skrevet. Hele pointen med anmeldelsen var netop dét!!! Fråds. Prioritere. Nogle gange bare ‘tage det, man har brug for og vil have’ uden dét skal misforståes. Du er ikke engang nysgerrig, rosende, lyttende og interesseret i selve pigen, anmelden eller TS. Så havde du spurgt nysgerrigt. Lyttende. Interesseret. Du vader blot ind med en hovski-snovski og småarrogant og pinligt tude-attitude POSTULERENDE, at vi andre med besøg hos den dyre jente, skal være ydmyge?! Undskyld men hvad pokker bilder du dig egentlig ind? En anden ‘svarer’ ROSTE TS med ord ala ‘fedt at høre om en anden slags GP, pris/niveau’ og lod vide måske, at han ikke selv kunne (lige nu måske) eller ville eller prioriterede een klassetur til 3500,- men måske foretrak 3-4 ture til 800-1500,- stk m å s k e med større risiko for en ringe oplevelse, et andet behov (sproget?) eller kortere tid (stik en pik i et hul). 
 

Hvis du INGEN intention har om Ronja-besøg (pga pris), hvorfor så rende herind og kommentere det? Hvis du er mistænksom som 75% andre pga pris, sprog, negle, tekst, så er det måske DIG, der skulle udvise lidt ydmyghed og spørge nysgerrigt flinke TS eller andre, der har været der, om pris og service svarede til hinanden. Det er arrogant og alt andet end ydmygt at overtage en anmeldelse med eget klynk, fortælling om egen økonomi eller mangel på samme, postulere hvad 99% har og kan og faktisk kalde os ikke ydmyge, fordi vi nogle gange måske splasher ud, frådser, tager hvad vi k a n få netop id en situation ift udbud, behov, pris. Lav du en anmeldelse selv, så skal vi prøve at forpeste din. Fair? Indtil kan du lave din egen tråd om pris, ydnyghed, indtægt eller hvad fisan du nu ønsker at diskutere, som du skrev. Men gør det venligst et andet sted tak. Og husk så lige, Hr åh så ydmyg: du aner INTET om TS, mig eller andre besøgende hos jenten. Du ved reelt ikke, hvad vort årsforbrug fx er på GP ift dit og indtil du gør, skulle du måske blot stikke piben ind og iklæde dig lidt ydmyghed. Klynke-Karsten. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden:

Tror vist ikke helt du forstod pointen. Det ville tage mig mere end 1 år at spare sammen til den 3 timers tur du har taget. HELT uden andre besøg

 

Du virker som typen Mr T, der er jantelovs-misundelig og har nu brugt en kanon anmeldelse til 6-8-10 gange at ævle løs om at du skal spare sammen, at 99% ikke har råd, at du ikke vil bruge den slags penge (om det er 3500 eller 10500 melder historien intet om: du har jo lige været afsted (det var da dig ikke?) og altså brugt x antal kroner (1000-1200-1500?). Derved fremstår du som en tudemarie, der smadrer en virkelig god og vel lidt anderledes anmeldelse (godt en af de andre roste den netop for at være anderledes ift pris, tid, strategien om nogle gange at frådse (på alle niveauer i livet fra slagterens hjemmelavede skinkesalat til ferie til vin til GP). Hvis du vil debatere økonomi (din egen) og postulere at 99% (herinde?) ikke på et år kan spare sammen til en 3500,- frådse-tur måske med bad, massage, fantasier mm, så synes jeg bestemt, du skal smutte hen i en generel debat tråd, fx oprette en selv. Kunne du ikke blot holde dig til  TS, anmeldelsen, GP’en. Nu har vi hørt (fra dig og 5-10 andre), hvad de synes, ikke vil og kan og gisne-tro alt muligt om at trunten ikke er studerende, ikke medicinstuderende, link om negle i den danske sundhedssektor lagt ind (for det er enormt vigtigt) indtil du kom og tog prisen som mest ubrugelige og gentagende kværulant. Fair nok, at du SYNES prisen er dyr. Er du også med i ferie-fora, hus-sider og bil eller restaurant-anmeldelsesgrupper? Går du så også ind i andres rosende, fine anmeldelser af Noma, Maldiverne, BMW X6 og skal fortælle, at det er dyrt, at 99% ikke har råd, at du skal bruge et helt år på at spare op (hvad fisan er pointen med det udbrud: tude, at det er synd for dig, at jenten du IKKE kender og har besøgt tager overpris eller ikke giver god nok service). Nåh nej, pointen er at VI ANDRE SKAL VÆRE YDMYGE skriver du ordret. Over hvad. At du enten ikke har råd (kan der være tusinde årsager til: dovenskab, mgl evner, ringe løn hvor du bor, nedslidthed og efterløn). Eller at du PRIORITERER det. Som TS tydeligvis gør. Og som han 2-3-4 gange direkte har skrevet. Hele pointen med anmeldelsen var netop dét!!! Fråds. Prioritere. Nogle gange bare ‘tage det, man har brug for og vil have’ uden dét skal misforståes. Du er ikke engang nysgerrig, rosende, lyttende og interesseret i selve pigen, anmelden eller TS. Så havde du spurgt nysgerrigt. Lyttende. Interesseret. Du vader blot ind med en hovski-snovski og småarrogant og pinligt tude-attitude POSTULERENDE, at vi andre med besøg hos den dyre jente, skal være ydmyge?! Undskyld men hvad pokker bilder du dig egentlig ind? En anden ‘svarer’ ROSTE TS med ord ala ‘fedt at høre om en anden slags GP, pris/niveau’ og lod vide måske, at han ikke selv kunne (lige nu måske) eller ville eller prioriterede een klassetur til 3500,- men måske foretrak 3-4 ture til 800-1500,- stk m å s k e med større risiko for en ringe oplevelse, et andet behov (sproget?) eller kortere tid (stik en pik i et hul). 
 

Hvis du INGEN intention har om Ronja-besøg (pga pris), hvorfor så rende herind og kommentere det? Hvis du er mistænksom som 75% andre pga pris, sprog, negle, tekst, så er det måske DIG, der skulle udvise lidt ydmyghed og spørge nysgerrigt flinke TS eller andre, der har været der, om pris og service svarede til hinanden. Det er arrogant og alt andet end ydmygt at overtage en anmeldelse med eget klynk, fortælling om egen økonomi eller mangel på samme, postulere hvad 99% har og kan og faktisk kalde os ikke ydmyge, fordi vi nogle gange måske splasher ud, frådser, tager hvad vi k a n få netop id en situation ift udbud, behov, pris. Lav du en anmeldelse selv, så skal vi prøve at forpeste din. Fair? Indtil kan du lave din egen tråd om pris, ydnyghed, indtægt eller hvad fisan du nu ønsker at diskutere, som du skrev. Men gør det venligst et andet sted tak. Og husk så lige, Hr åh så ydmyg: du aner INTET om TS, mig eller andre besøgende hos jenten. Du ved reelt ikke, hvad vort årsforbrug fx er på GP ift dit og indtil du gør, skulle du måske blot stikke piben ind og iklæde dig lidt ydmyghed. Klynke-Karsten. 

Af os 2 så tror jeg vist det helt klart er dig der ævler løs. Er ret sikker på at den roman du gentagende gange har skrevet nemt kunne brygges ned til et par linjer eller 4. Romaner der udspringer af 1 fucking linje. Jeg har jo tydeligvis ramt en nerve. Ta dig sammen og kom videre. Det er jo i øvrigt ikke det eneste sted hvad du "jæger folk i tråden", så hvem af os har egentlig den største "byld på tåen". Fordomme og antagelser om folk har du jo også masse af.

Hvad andre har skrevet om pigen, negle pris osv, bedes du venligst blande mig udenom.

Det er da helt fair at du er pigens største fan(sådan virker det det i hvert fald) og at du syntes 10.500 er en fair pris for et 3 times besøg. Det ville jeg måske også syntes, hvis jeg havde 10k jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til. Pigen er da sikker også dejlig(visuelt syntes jeg dog personligt hun virker lidt ordinær, men hey!....)

Pointen er bare hverken pris(som sådan) eller pige. Pointen var mest retorikken og det store beløb i fællesskab. "jeg tager fordi jeg kan og vil". Monaco beskriver for det første pigen som en vare. Noget han bare tager ned af hylden fordi han VIL have. Det lyder i mine øre ikke som om han har sparet op i længere tid, men som et impulskøb. Og det er altså ikke mange mennesker som bare lige kan lave et 10k impulskøb.(hvis du ikke har regnet den ud, så er det her ydmyheden burde sætte ind. Det regner jeg dog ikke helt med du forstår)

 

P.S

Og nej. Har stadig ikke tænkt mig at gå dybere ind i hvorfor jeg er her, eller hvor mange penge på GPére jeg bruger(du kan nok regne ud det ikke er det store). Hvorfor? Primært på grund af den måde du sprørger, men også fordi...DET OVERHOVED IKKE RAGER DIG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, for 5 minutter siden:

Romaner der udspringer af 1 fucking linje.

At du skal KOMMENTERE en kanon tråd med at: 


Gisne hvad 99% har eller ikke har

Fortælle alle vi andre, at du ikke har råd eller skal gå et helt år uden GP-besøg HVIS du ville bruge TRE timer på en GP med denne pris: så lad dog være! 

Ævle videre i dine gisninger uden een eneste gang at spørge til service, GP ELLER TS: der 3-4 gange skærer det ud i pap for dig: frådse, engang imellem er bla kodeord. Alligevel lukker du ører eller hjerne og fortsætter med at smadre tråden med bavl om 99% mennesker herinde, der i din påståelighed (dvs også mig) ikke har råd til at hive 10500 ud, som i et årligt budget stadig kan være 12, 15 eller 18.000. Det aner du intet om men skal alligevel blande dig uden interesse i pige eller ts og blabre løs om totalt uvedkommende, irrelevante, ligegyldige ting ift ANMELDELSEN, SERVICEN, GP’en. Shit hvor er det arrogant. Det er dig, der mangler ydnyghed frk. Hvis du har ondt i nummeren over TS retorik, fordi du MISTOLKER det som en vare, kunne du med fordel have: 1/ holdt bøtte, 2/ skrevet det direkte i et pænt sprog til TS. Heller ikke det gjorde du. Gå da bare tilbage og se dine nu 5-6-7 svar, alle totalt uvedkommende ift anmeldelse, ts og GP. 
 

Og så fristes man da til at spørge dig igen: 


Hvorfor er det vigtigt for resten af verden at vide, at du skal spare op et helt år for hypotetisk at bruge 3 timer med denne pige? Hvorfor er det vigtigt i denne sammenhæng at se dig gisne om 99% rådighedsbeløb (du aner INTET om det) eller finde sig i at du peger fingre af os og fortæller at vi bør være ydmyge, fordi du, DU mistolker en sætning som at TS behandler GPen eller GPer som en vare, et objekt: igen noget du absolut intet aner om. 

Hvad er egentlig dit bidrag ift TS anmeldelse eller GP’en? 
 

Helt simpelt spørgsmål: tvivler på du kan svare. Så er det nemmeste jo at blive hys, pege fingre, fjerne fokus fra dine egne 6-7 indlæg som er uvedkommende eller nægte at svare (flot). 
 

Pointen er bare hverken pris(som sådan) eller pige. Pointen var mest retorikken og det store beløb i fællesskab. "jeg tager fordi jeg kan og vil". Monaco beskriver for det første pigen som en vare. Noget han bare tager ned af hylden fordi han VIL have. Det lyder i mine øre ikke som om han har sparet op i længere tid, men som et impulskøb. Og det er altså ikke mange mennesker som bare lige kan lave et 10k impulskøb.(hvis du ikke har regnet den ud, så er det her ydmyheden burde sætte ind. Det regner jeg dog ikke helt med du forstår)


Jeg forstår (nu) ganske fint at du ævler løs om uvedkommende ting. At du skal spare op uden GP besøg i 365 dage (tag en kiks) for st besøge hende præcis som du skal spare op/undvære til tusinde andre ting i livet. Vorherrebevares. Det skal de fleste af os. Nogle prioriterer. Nogle tillader sig at frådse engang imellem. Jeg vil tro jeg bruger 10-12000 i snit på et år. Skulle de 7000 eller 10000 eet sted så have en tirade af tudemarie-ævl og postulater fra dig, fordi du MISTOLKER et par ord og mener, du skal kommentere og forsvare GP’en, der (i dine ører) behandles/omtales som en vare. Næh, den eneste, der vist ikke har fattet en skid, er dig. 
 

En anmeldelse du ikke har interesse i, forplumrer du. 
Nysgerrig på service eller TS ikke demonstreret een eneste gang. 
Pigesur og postulerende og vi andre skal lege gætteleg ift din pointe, du nu endelig har nosser til at stå ved blot handler om at du FEJLAGTIGT ganske sikkert har mistolket og misforstået en lille sætning (noget du ved oprigtig interesse eller buhu, det er synd for GP, straks og nemt og ydmygt kunne have opklaret med eet spørgsmål, een linie til fx tråden eller TS: ala ‘tænker du på hende som en vare, for sådan opfatter JEG dit skriv’). 
 

Du bygger simpelthen din verden på hvad du (mis)tolker men vil gerne kalde andre ikke ydmyge (ift f….hvad). Ydmyghed og respekt du åbenbart gerne vil prædike er også at blande sig udenom, hvis man ingen interesse har, spørge sig selv, hvad din personlige økonomi, prioritering, tolkning gavner nogen eller noget i tråden: 

Hint: læs et par afvise normale udbrud før dit ævleri. Fedt med en anmeldelse af en ‘dyr GP’. ‘Pebret pris men var service god’. Altså oprigtig ros og nysgerrighed. Du derimod: intet andet end egoistisk blabren om dig selv, dit hårde liv uden GP besøg, hvis du valgte TRE timer med Ronja (så nøjes da med 30 min) og pegen fingre. 
 

Og nej. Har stadig ikke tænkt mig at gå dybere ind i hvorfor jeg er her, eller hvor mange penge på GPére jeg bruger(du kan nok regne ud det ikke er det store). Hvorfor? Primært på grund af den måde du sprørger, men også fordi...DET OVERHOVED IKKE RAGER DIG


Jeg er da fløjtende ligeglad. Men begynder du st smadre en tråd med fejlagtig postuleren og tuderi som du jo faktuelt her gjort, må du jo leve op til den diskussion, du gerne selv påbegyndte helt irrelevant om pris-spare op. Ønsker du IKKE en debat om dette (99%, lønindkomst, vi andre skal være ydmyge (hvad fanden bilder du dig egentlig ind?) fatter jeg slet ikke, hvorfor dit utilstedelige og irrelevante ævl skal serveres ikke een eller to men tre, fire og fem gange. SÅ LAV DA DIN EGEN TRÅD OM RETORIK, PRIS, SPARE OP, YDMYGHED eller hvad du nu har smidt ind i denne kanon anmeldelse og tråd om en norsk pige, der uanset pris taget ud af kontekst, altså har en del kanon anmeldelser. Men naturligvis er det vigtigere for alle at vide, hvad du tolker og tror, hvor mange dage du skal gå uden sex, HVIS du hypotetisk brugte 3 timer hos Ronja (du insinuerer selv med dine ‘jeg skal gå et helt år uden at knalde en prositueret’ at du bruger op til/under 10.000). Hvilket kan skyldes tusinde ting. Men i stedet for at agere ydmyg, nysgerrig, rosende, vælter du ind med 200% ubrugeligt og faktuelt forkert ævl og fremstår dermed, igen igen igen som en pigesur tudemarie, der har ondt bagi over at andre frådser-bruger-prioriterer-kan bruge dit årsbudget på een gang. Vorherrebevares. Du er pinlig. Irrelevant. Politikeragtig. 
 

Du er sikkert typen, der vader ind i en tråd om at købe nyt hus, splashe ud på en rejse eller kur-ophold og tuder i timevis om at det er synd for dig, fordi du ikke har råd eller ikke ENGANG IMELLEM TAGER DIG RÅD. Kan jo være du bruger pengene på andre ting, TS eller jeg ikke gør. 
 

PISSE FEDT AT TS (og andre) splashede ud eller brugte en hel måned eller to’s budget på een GP, de havde lyst til og måske netop fandt det, de søgte. Sprog. Alder. Sted. Indlevelse. Service. Og alle ikke leger discount-shoppere og vil spare og spinke og iflg en del anmeldelser herinde bliver snydt og utilfredse går efter 17 minutter eller 34 selv om de har betalt for 30 og 60 min. 

Skriv noget relevant (ift tråden og Ronja)

Hvis du da kan…….

Man k a n undre sig over, hvad du egentlig laver i tråden. Hvad du mener dine bidrag gavner nogen eller noget. Hvorfor du ikke bare selv laver en tråd om det, der tydeligvis ligger dig på sinde (fnis). 
 

Og nej, du rammer slet intet hos mig Frk. Kan bare ikke fordrage arrogante, postulerende, ødelæggende typer, der tuder, mistolker og dyrker janteloven. At du så forsøger at pakke dit tuderi ind i pigens ve og vel - igen uden at vide en skid om TS ordvalg eller opførsel - gør dig jo blot endnu mere gakket. 

Udspringer af een linie min bare r….

Stå dog i det mindste ved dit eget arrogante, pegen fingre i mistolkning og tuderi: 
 

Tænker at der er et par andre medlemmer som godt kunne klare at leve et på måneder blandt dem som mere eller mindre lever fra løncheck til løncheck.

3 timer til 3500,- i timen går vist langt ud over 99%s budget. Uanset hvor god mellemklasses økonomi man har.

‘Andre medlemmer (hvem?) kunne klare at leve et par måneder blandt dem, som lever fra løncheck til løncheck’ (altså dig, gisner vi den måde, denne første linie du bidrager med, er skrevet). 
 

Udover at det ikke giver megen mening, så er det umuligt at se, hvad konstruktivt, nysgerrigt, spørgende dette er: det lugter lasaangt væk af 1/ jantelov (nogle har mere end dig) eller 2/ tuderi/synd for mig fordi du GISNER uden at vide, at TS (og andre) har 10500 at smide hver uge eller måned: ydnyghed og nysgerrighed var fx at spørge som en foran dig: det virker/er dyrt: hvordan var servicen så ift den pris, der jo generelt antaget ift annoncer ligger 30-70% normalen for en time (1200-2200). Mig bekendt. Så havde du fået svar sikkert. Men din FØRSTE SÆTNING viser ingen interesse, nysgerrighed, lyst til st lytte og vide. Ingen! 
 

Sætning 2: 3500 i timen i 3 timer postulerer/konstaterer du er langt over normale lønarbejderes rådighedsbeløb (pr? Uge? Måned? År? - ved du hvor meget TS bruger pr måned? År? Kender du hans liv/job/situation? Er du interesseret? Næh. Du konstaterer (givet korrekt) at en stor %del ikke kan eller vil smide 10-15-20000 pr måned. Hvorfor det er vigtigt i en ANMELDELSE, må du jo forklare. Det virker irrelevant. Ligegyldigt. Da du så senere får forklarer FLERE gange, at frådseriet og ‘bare tage’ = prioritering og netop muliggjort ved normale besøg, spare, lytter du ikke eller giver en positiv respons. Du fortsætter med dit ævleri om at du skal gå BUUUUHHHUUUU trehundredefemogtreds dage uden GP besøg HVIS du valgte at se Ronja i 3 timer. Igen: hvorfor er det vigtigt for andre? Er det fordi du tror, at vi ikke selv kan regne en samlet pris ud for 3 timer eller eller gisne et regnestykke ift en årlig indtægt på 72% af den mandlige befolkning, der er aktive sex-kunder? I så fald må du da virkelig undskylde og skal have kæmpe tak for at dele dine autisme regne-evner, så vi andre kan tude med dig. Bbuuuhhuuu. 
 

Du er den type, der ville smadre en kanon anmeldelse af en glad kunde/gæst med prøvekørsel af en bil eller ferie med: 
 

Tænker at der er et par andre medlemmer som godt kunne klare at leve et på måneder blandt dem som mere eller mindre lever fra løncheck til løncheck.

3 timer til 3500,- i timen går vist langt ud over 99%s budget. Uanset hvor god mellemklasses økonomi man har.

I stedet for blot at sige fx: 

Wauw, sikke en pebret pris men det lyder som en god tur: var servicen/bilen/maden/ferien virkelig den pris værd? 

Fedt for dig: ja, jeg har ikke selv råd pt uden at det kræver lang tids opsparing, men tak fordi du delte. 
 

Hold da op: 10500,- sikke en sum. Har du det beløb hver uge/måned? Gør du sådan noget tit? Hvis jeg må være så fri at spørge. 
 

Du valgte det stik modsatte. Insinuerende ting. Postulerende ting. Visen arrogance, pegen fingre, uden nogen form for interesse, ros, nysgerrighed. 
 

Men du skal da have tak for at pege fingre og fortælle, hvor mange dage du skal gå uden sex, HVIS du altså besøger denne skønne jente, vi så kan forstå ikke helt er din kop the smagsmæssigt (igen vigtig info, tak).

Ronja: 
Renlig, imødekommende, indlevende, kælen, rar, opsat på at lytte, please, dele en fræk stund, hvor begge men især den besøgende får en kanon oplevelse, åben, en service, så man inspireret af en anden tråd om ‘værdi’, faktisk føler, at man har fået værdi eller mere ift servicen og prisen. Det kan nogle af os ikke sige om 2-3-4 gange billigere møder. Om hun oprigtigt nyder det (færre besøg end mange) er umuligt at vide 100%. Det virker dog sådan. I sig selv en kvalitet for mange, tænker jeg (i hvert fald en af de største negativt anmeldte ting: hun var fraværende, ikke til stede, ugidelig, ikke indlevende.). Så kan en time til 1750,- x 2 (dobbelt pris?) nogle gange, måske tit, være givet godt ud. Er man til visse sprog, her norsk, er det vel i teorien noget, man som kunde også gerne betaler ekstra for. Om GFE, særligt tøj eller MILF, pornodulle eller latina alle er ting, nogle kunder ønsker, så er norsk det sikkert også. Bryder man sig ikke om prisen, så holder man sig da bare væk. Eller prioriterer. Eller sparer op. Nogle af os kan måske leve højt på 3-4 besøg pr år, vi husker måneder efter. Mens andre skal have taget trykket tiere og måske ikke har samme behov for visse ting som sprog, indlevelse, kælenhed. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, 1 time siden:

Pointen er bare hverken pris(som sådan) eller pige. Pointen var mest retorikken og det store beløb i fællesskab. "jeg tager fordi jeg kan og vil". Monaco beskriver for det første pigen som en vare. Noget han bare tager ned af hylden fordi han VIL have. Det lyder i mine øre ikke som om han har sparet op i længere tid, men som et impulskøb. Og det er altså ikke mange mennesker som bare lige kan lave et 10k impulskøb.(hvis du ikke har regnet den ud, så er det her ydmyheden burde sætte ind. Det regner jeg dog ikke helt med du forstår)

Nej. 
 

Han lyder og lyder ikke = dig, der tolker iøvrigt uden interesse i at af- eller bekræfte. 
 

Du ved INTET om det er impulskøb og selv om det er, kan det sagtens være et prioriteret eller opsparet køb. At du ikke har den slags penge pr år, måned kan jo være din egen skyld. Fyring. Mgl godt betalt job. Syg ægtefælle. Depression. Tusinde ting. Kan også være du bruger dine penge forkert. Drikker. Har overbragt. Investeret forkert. Selv om du jo lyder (tolkning/gisning) som en lønslave. Stadig er der INTET relevant, interessant eller konstruktivt i noget af det, du smadrer en fin anneldelse med. INTET. Hvad skal vi andre eller medlemmer, der ikke har besøgt hende men gerne vil, bruge dit ævleri til? At nogle ikke har råd eller vil tage råd er vigtigt her fordi….?

Nej: Monaco beskriver ikke pigen som en vare. DU OPFATTER HANS SÆTNING SOM OM AT HAN BESKRIVER OG MÅSKE OPFATTER OG BEHANDLER GP SOM EN VARE! Der er væsentlig forskel. Hvis du er oprigtig interesseret eller forarget, kan du ret nemt få det af/bekræftet: du vælger at GISNE, MISTOLKE, DØMME og derpå pege fingre. Jvf dit ligegyldige ævl om 99%, at TS og andre skal prøve at leve fra løncheck til løncheck. Du fremstår misundelig, negativ, irriteret, hyklerisk, postulerende, ikke ydmyg ved netop at PÅDUTTE vi andre en opførsel, du IKKE aner en skid om: ‘behandle eller omtale en GP som en vare’. Det er faktisk dig, der mistolker, ikke er ydmyg, ødelægger en tråd, er ligeglad med oplevelsen, anmeldelsen, TS og sandheden om ‘frådseriet’. 
 

‘Det lyder i mine ører…’ 

BINGO! 
 

Du aner intet. Om TS, om GP. Hvorfor så ævle løs. Det er IRRELEVANT. Her. Lav en tråd om pris, lønforhold, spare op, misundelse. Eller hav nosser nok til at stå ved dine egne 2 linier citeret ordret herover. 
 

Lavede en en anmeldelse om en anden GP eller fx en pornomodel på besøg i DK, der roste GP’en, ærligt fortalte om ‘jeg tog/havde lyst/brugte 15-20000’, ville du så også straks rende ind med en gedigen gang ævl om at 99% ikke har 20.000, at sætningen om at ‘tage’ (tage pigen, tage hele end årsbudget til GP’er, tage valget, tage en straks beslutning) støder dig, fordi det ‘I DINE ØRER LYDER SOM OM’. 

Så spørg sgu da YDMYGT, interesseret, opklarende, hvis du (påtaget?) har det så meget på sinde, at du skal fylde en hel tråd med ævleri om lønchecks mm: 

Undskyld, den der ‘jeg tog hende bare’ lyder for mig en smule chauvanistisk, ikke pænt: hvad mener du egentlig? (at TS har FORLLARET DET FLERE GANGE, fatter du åbenbart stadig ikke). 
 

3500/10500: shit mand, har du vundet i lotteriet? Ja, jeg har ikke så mange penge til eet besøg. Må jeg spørge, hvor mange penge du cirka har som budget pr måned el år? Var de 3 timer så kanon service ift den pris eller (nysgerrighed)? 


Til det sidste kan jeg ud fra 1-times møder gisne, at det var det. Er der massage, bad, sprog, aen, fantasi, indlevelse, GFE, frækhed mm med i det, er og var det (for mig!!!) en helt kanon oplevelse og bedre end 95% andre oplevelser selv udregnet i forholdspriser ift ting indbefattet (ikke ekstra) osv osv osv. 


VORHERREBEVARES! 
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 50 minutter siden:

VORHERREBEVARES! 

 

 

 

Lige mine ord:lol::lol::lol:

Om ikke andet så er du i hvert fald forudsigelig.

Tak for selvmålene og den øvrige underholdning. roflmao.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er blot patetisk, pinlig, irrelevant og ude af stand til at svare på helt simple spørgsmål ift dine egne ord og første sætning. Et kig på din historik beviser at du gør det tit. En patetisk tudemarie i denne tråd uden andet end tuderi, der nu patetisk beviser, at din egen mistolkning (‘det lyder som om’) gøres til genstand for dine totalt ubrugelige udbrud ift tråd og GP: at du bliver ved med nægtelse, ubrugelighed, irrelevans er vel blot tragikomisk. Lad os se hvad du kan komme op med fremadrettet i andre tråde udover buhu, synd for en GP, fordi du TROR noget og belæringer om at 99% løncheck skal spare op til besøg hos en dyr GP. Du er sgu pinlig. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alle har bemærket er denne tråd låst. Anmeldelsesforum er til anmeldelser. Generelle diskussioner herunder priser, tages i dertil indrettede Generel Debat. 
 

Jeg vil anbefale, at man læse læser forums regelsæt.
 

Og at man finder tilbage til en bedre debattone, som også ser mangelfuld ud i denne tråd. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...