Hop til indhold

Recommended Posts

Bruneøjne76 skrev, for 2 timer siden:

Ved ikke om det er vigtigt for dig men ja

Jo, det er jo interessant om der kunne komme flere anmeldelser samt diskutioner af hende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, for 5 minutter siden:

Gider sådan set ikke diskutere det mere

Hvad gider du ikke diskutere?

At du har behov for at tude og inddirekte postulere/gisne at TS pga et 3-timers besøg BØR leve som 99% andre kunders løn-niveau? Det ved du vel intet om og det er vel også i en anmeldelse fuldstændig irrelevant? Vil du diskutere, at du skal vælge mellem Ronja i 3 timer (ca 10.000) brugt på eet hug (GP, restaurant, ferie, prøvekøre bil) eller 3-4-5 ‘almindelige besøg’ til 1200,- for en time? Eller spare op et helt år? Jeg køber ikke din PÅSTAND om at 99% herinde ikke bruger 1-2 besøg pr måned i 10-12 mdr pr år. Dvs, gisner jeg, 6-1200 pr besøg 2 x pr måned i 10-12 mdr måske. Altså mellem 6000,- og 14000,- pr år: ingen har vist sagt du SKAL bestille TRE timer og outcall. Man kunne vælge at skrive FEDT og havde man selv lyst, råd, kunne prioritere (fx 2-3 alm besøg) overveje en med udelukkende gode anmeldelser. Men næh nej. Som i en anden tråd om Ronja var 80% gætterier, forargelse, latterliggørelse og underlig ‘hun er ikke mediconstuderen’, fordi hun på et foto (der kan være taget før studiets begyndelse fx) har lange negle (der kan være clip-ons). 
 

Du blev spurgt KONKRET, hvad du bruger pr måned og år cirka på GP (for dit sure opstød kan sættes lidt i relief). Kunne også spørge hvad dit ‘vi bør leve på 99%’s lønindkomst’ gavner? 2 ret nemme spørgsmål vælger du ikke at besvare, helt ok. Men hvorfor så begynde med fis om 99%. Du bruger altså ikke 2000,- pr måned eller år. Eller vælger ikke at prioritere og lægge 100%, 75% eller 50% af dit forbrug på een pige. Fedt. Det er så rart at vide. Tak. Jeg forstod godt din ‘pointe’. Finder den blot ligegyldig ift TS, information og Ronja. Og faktisk lidt små arrogant og utilstedelig ift 99%. Du ved jo faktisk intet om TS (trods han forklarede det TRE gange) og andres prioriteter, indkomst, samlede forbrug månedligt og årligt. Kan han have fået skat tilbage og PRIORITERET at alle 10000,- skulle være forkælelse med indbygget samtale/lytte (coach), massage, GFE, fantasi, nærhed, indlevelse, bad mm, hvor han måske fik ‘noget ekstra’ pga prisen…..kan jo være nogle ‘sparer’ ved ingen massage/fys/kroophold/tale-session etc ved at få det her igennem i en enkelt kjempe bra oplevelse, der måske stress-lindrer oveni eller hvad f ved jeg. 
 

11/10 i karakter til jenten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 16 minutter siden:

der kunne komme flere anmeldelser samt

Jo jo, bevares, tænkte blot det var en kende underligt forlods at udspørge om folk ville/skulle besøge og ikke blot følge med herinde velvidende at nogle/en del ikke anmelder og en del vist ikke orker pga jentens opfordring (anklages man ofte for reklame) og 80% gættende og irrelevante udbrud <_< jeg tar er besøg igen men vil ikke udpensle. Tænker nogle nyder genganger-besøg og kan nøjes med 11/10 karakter og voksne mennesker fint selv kan finde info om priser, beliggenhed, menu ved at kontakte GP 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 16 minutter siden:

Hvad gider du ikke diskutere?

At du har behov for at tude og inddirekte postulere/gisne at TS pga et 3-timers besøg BØR leve som 99% andre kunders løn-niveau? Det ved du vel intet om og det er vel også i en anmeldelse fuldstændig irrelevant? Vil du diskutere, at du skal vælge mellem Ronja i 3 timer (ca 10.000) brugt på eet hug (GP, restaurant, ferie, prøvekøre bil) eller 3-4-5 ‘almindelige besøg’ til 1200,- for en time? Eller spare op et helt år? Jeg køber ikke din PÅSTAND om at 99% herinde ikke bruger 1-2 besøg pr måned i 10-12 mdr pr år. Dvs, gisner jeg, 6-1200 pr besøg 2 x pr måned i 10-12 mdr måske. Altså mellem 6000,- og 14000,- pr år: ingen har vist sagt du SKAL bestille TRE timer og outcall. Man kunne vælge at skrive FEDT og havde man selv lyst, råd, kunne prioritere (fx 2-3 alm besøg) overveje en med udelukkende gode anmeldelser. Men næh nej. Som i en anden tråd om Ronja var 80% gætterier, forargelse, latterliggørelse og underlig ‘hun er ikke mediconstuderen’, fordi hun på et foto (der kan være taget før studiets begyndelse fx) har lange negle (der kan være clip-ons). 
 

Du blev spurgt KONKRET, hvad du bruger pr måned og år cirka på GP (for dit sure opstød kan sættes lidt i relief). Kunne også spørge hvad dit ‘vi bør leve på 99%’s lønindkomst’ gavner? 2 ret nemme spørgsmål vælger du ikke at besvare, helt ok. Men hvorfor så begynde med fis om 99%. Du bruger altså ikke 2000,- pr måned eller år. Eller vælger ikke at prioritere og lægge 100%, 75% eller 50% af dit forbrug på een pige. Fedt. Det er så rart at vide. Tak. Jeg forstod godt din ‘pointe’. Finder den blot ligegyldig ift TS, information og Ronja. Og faktisk lidt små arrogant og utilstedelig ift 99%. Du ved jo faktisk intet om TS (trods han forklarede det TRE gange) og andres prioriteter, indkomst, samlede forbrug månedligt og årligt. Kan han have fået skat tilbage og PRIORITERET at alle 10000,- skulle være forkælelse med indbygget samtale/lytte (coach), massage, GFE, fantasi, nærhed, indlevelse, bad mm, hvor han måske fik ‘noget ekstra’ pga prisen…..kan jo være nogle ‘sparer’ ved ingen massage/fys/kroophold/tale-session etc ved at få det her igennem i en enkelt kjempe bra oplevelse, der måske stress-lindrer oveni eller hvad f ved jeg. 
 

11/10 i karakter til jenten. 

Jeg svare ikke på dine spørgsmål, bl.a fordi du er gået totalt i forsvars position, er meget aggressiv i dit skriv, og føler dig øjensynligt enormt truffet.

Har lært at man skal stoppe samtalen, når man ikke kan nå nogen form for enighed eller man taler forbi hinanden. I denne samtale gælder vist begge dele.

Som sagt god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. T skrev, for 12 minutter siden:

I denne samtale gælder vist begge dele

Jeg er helt afslappet. Jeg har forholdt mig til TS og en GP, jeg har mødt. Så har jeg spurgt dig om 2 ting: dem har du stadig ikke besvaret. Prøver da igen: hvad bruger du cirka pr år på GP (gisner du bruger penge på GP i og med du er herinde).
 

Hvad synes du dine nu 4-5 kommentarer gavner (BMW, at du ved 10500,- brugt på Ronja skal gå 364 dage uden GP besøg og at TS og andre, der FRÅSER (skrevet tre gange af TS) og splasher ud enkelte gange (eller som jeg nøjes med 3-4-5 besøg pr år)) noget eller noget - fx andre der måske overvejer at besøge jenten? 


Hvorfor ikke blot svare på det, når du åbenlyst har meget på sinde…..det jo ikke svære spørgsmål. Jeg vil tro jeg bruger godt 10-12000 pr år. Hvad bruger du? Jeg besøger gerne samme GP pga kendskab, forståelse, kemi, indlevelse, ekstra forkælelse mm og det kan jeg åbenbart få hos een jente til 3500,- hvis service jeg ikke har oplevet før bla pga sprog, man vel kan kalde for fetisch eller turn on. 
 

Så nej. Jeg hverken er eller skal være i forsvars position. Fjollet udbrud. Hvad gavner din 99%, BMW og at alle andre skal vide, at du skal spare i 364 dage uden anden sex end at hive sig selv i banditten måske? Helt simpelt spørgsmål. Og du lyder som Mette F, flot talende udenom :-)

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu Monaco har en månedsløn der giver et rådighedsbeløb på 10+ efter alt hver måned, som så mange andre, så er det vel fino der smutter en luxus tur blandt alle de ‘billige’ - og denne tur er mindst ligeså interessant at læse om, som alle de andre vi læser/deltager i. 


For mit eget vedkommende var prioriteringen af luksus forbrug også markant højere hvis ikke der var et bagland at planlægge omkring, og ‘tage hensyn til’. Men der er trods alt grænser for hvor mange midler man kan hive ud i kontanter hvis det skal gå ubemærket hen. ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bifalde TS om en fantastisk serviceminded jente, fræk som bare pokker med masser af ro/tid og en kælenhed i ageren og stemme, jeg ikke har mødt nogensinde i GP eller kærester (jeg tænker en blanding af Megan Fox og Alicia Silverstone (måske for unge/nye/ukendte for 55-65 årige kunder herinde?). Alt efter tid kan man få en del lækre ting, mange efterlyser: afslappethed, indlevelse, en, der ikke skynder sig og ligner/lyder som om, hun selv nyder det (fordelen ved høj pris/færre kunder ift stik-pik-i-en-fra-Moldavien-du-ikke-kan-tale-med og måske er handler direkte eller inddirekte pga behov for penge til livet (mad) hjemme i Østeuropa)). Blot for at nævne et par. Kemi, alder, hygiejne, give noget selv fra kundens side betyder givet (altid) noget men for fisan da hun var faktisk hver en krone værd. Og hvor tit hører man lige det herinde? I hvert fald ikke 40-50% af tiden. Hvorfor så mange skal gisne om Monacos økonomi/prioritering (læs nu hvad manden skriver; TRE GANGE ENDDA!), informere om hvad de selv ikke vil, er simpelthen ubegribeligt. Nogle er som Mr T til rødhårede og vil måske betale ekstra for det. Andre til latinaer, milf’ere, dominaer. Og nogle til ‘jeg er liderlig og skal have taget trykket på tyve til tilbudspris’. Excess er åbenbart gift/i forhold/utro og skal skjule besøg. Andre skal ikke. TOTALT IRRELEVANT og vist ikke helt det, der står i ‘regel-info’ ift anmeldelser. Hellere 3-4 ture på et år med en som jenten her end 10-12-15 med tvivlsomme, ikke-kommunikerbare typer. 

hvis og hvis….naturligvis er det fino og ok og kan/vil man ikke bevæge sig i det leje enten samlet eller een fråse-tur, så lader man da blot være at kommentere. Der står jo ikke i reglerne, at man SKAL kommentere og informere om egen økonomi som Mr T eller gætte som Issen (65årig fætter, der måske aldrig er interesseret i en så ung trunte). Efter SÅ mange elendige ture-anmeldelser med falske fotos, ikke lyst, handlede, hvor mange betaler for ting, de selv skriver, de ikke fik, er det sgu da helt vildt fedt at høre om en klasse-tur, flere af os bekræfter med FULD VALUTA for pengene. 
 

Vandt Mr T 10500,- i Lotto eller aktier og tog på Noma eller lejede en Lamborghini en weekend, skulle vi andre så også straks rende ind og fortælle, at vi skulle gå 364 og spare op uden at kunne spise ude i de 364 dage….buhu! 

Hvis nu Monaco har en månedsløn der giver et rådighedsbeløb på 10+ efter alt hver måned, som så mange andre, så er det vel fino der smutter en luxus tur blandt alle de ‘billige’ - og denne tur er mindst ligeså interessant at læse om, som alle de andre vi læser/deltager i. 

 

11/10 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
Monaco skrev, den 3.11.2021 at 11:14:

Og så sparer jeg gerne en 3/4 middelmådige triste trunte besøg væk….

Jeg er helt enig med dig, hellere bruge 2000 kr + pr time og spare 3/4 middelmådige triste trunte væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom Thomson efterspørger, så ville det være rart, hvis nogle flere kunne komme med egentlige anmeldelser af deres oplevelse, hvis de har besøgt pigen. Personligt vil jeg gerne høre mere om selve sexen med hende, og ikke så meget mere om, hvor lækker en person finder hende. Vi kan alle se hendes billeder og snaps. Ud fra hendes snaps synes jeg ikke selv, at hun er SÅ lækker igen - men hvis hun er pisse vild i sengen, så det jo næsten lige meget. Jeg fik selv kun skrevet med hende på snap, men ikke besøgt hende i denne omgang, men jeg kan forstå, at hun snart kommer på besøg igen.

Så meget gerne flere anmeldelser i stedet for ligegyldig diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Emptyman skrev, for 17 minutter siden:

Ligesom Thomson efterspørger, så ville det være rart, hvis nogle flere kunne komme med egentlige anmeldelser af deres oplevelse, hvis de har besøgt pigen. Personligt vil jeg gerne høre mere om selve sexen med hende, og ikke så meget mere om, hvor lækker en person finder hende. Vi kan alle se hendes billeder og snaps. Ud fra hendes snaps synes jeg ikke selv, at hun er SÅ lækker igen - men hvis hun er pisse vild i sengen, så det jo næsten lige meget. Jeg fik selv kun skrevet med hende på snap, men ikke besøgt hende i denne omgang, men jeg kan forstå, at hun snart kommer på besøg igen.

Så meget gerne flere anmeldelser i stedet for ligegyldig diskussion.

Ha ha, diskussion er vi nu engang bedst til herinde, fremfor hvad tråden egentlig handler om, pigen tar vi senere når vi er færdig med at diskutere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Ligesom Thomson efterspørger, så ville det være rart, hvis nogle flere kunne komme med egentlige anmeldelser af deres oplevelse, hvis de har besøgt pigen. Personligt vil jeg gerne høre mere om selve sexen med hende, og ikke så meget mere om, hvor lækker en person finder hende. Vi kan alle se hendes billeder og snaps. Ud fra hendes snaps synes jeg ikke selv, at hun er SÅ lækker igen - men hvis hun er pisse vild i sengen, så det jo næsten lige meget. Jeg fik selv kun skrevet med hende på snap, men ikke besøgt hende i denne omgang, men jeg kan forstå, at hun snart kommer på besøg igen.

Så meget gerne flere anmeldelser i stedet for ligegyldig diskussion.

Sådan, fedt du også kan se hvad omdrejningspunktet er…

ser frem til at evt se hende irl, så der kan berettes fra dette..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld min skruebrækker holdning men kan vi ikke gode holde ligegyldige økonomiske og andet anskuelser internt og så kun snakke den smukke ronja i en anmeldelse jeg skrev fordi jeg var virkelig godt tilfreds og ville dele dem med mind guide venner og brødre !! Den er lidt løbet af sporet :-) 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Monaco skrev, for 4 timer siden:

Undskyld min skruebrækker holdning men kan vi ikke gode holde ligegyldige økonomiske og andet anskuelser internt og så kun snakke den smukke ronja i en anmeldelse jeg skrev fordi jeg var virkelig godt tilfreds og ville dele dem med mind guide venner og brødre !! Den er lidt løbet af sporet :-) 

Sådan går det desværre i de fleste tråde herinde, tror det desværre er et eller andet respekt imellem mænd hvori de egentlig hurtig glemmer hvad tråden handler om og hurtig går over i hvad de selv syntes om feks prisen og derved følger troppen med og siger feks jeg syntes også hun er for dyr efter min pengepung, hvilket selvfølgelig er total afsporing, (sådan ligesom mit skriv egentlig også er det i skrivende situation)  men hvor er det trist det er sådan det går ofte herinde, nogen gange er jeg selv tæt på at falde i 

Derfor prøver jeg at undlade en ligegyldig bemærkning ved at tælle til 3 og vurdere, er denne bemærkning noget som tilfører tråden noget positiv/godt (nej egentlig ikke) 

Så undskyld en atter afsporing og go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 14 timer siden:

Sådan går det desværre i de fleste tråde herinde, tror det desværre er et eller andet respekt imellem mænd hvori de egentlig hurtig glemmer hvad tråden handler om og hurtig går over i hvad de selv syntes om feks prisen og derved følger troppen med og siger feks jeg syntes også hun er for dyr efter min pengepung, hvilket selvfølgelig er total afsporing, (sådan ligesom mit skriv egentlig også er det i skrivende situation)  men hvor er det trist det er sådan det går ofte herinde, nogen gange er jeg selv tæt på at falde i 

Derfor prøver jeg at undlade en ligegyldig bemærkning ved at tælle til 3 og vurdere, er denne bemærkning noget som tilfører tråden noget positiv/godt (nej egentlig ikke) 

Så undskyld en atter afsporing og go aften :rolleyes:

Præcis ! Lige mine ord ! 
fordi ronja er en utrolig smuk pige som er en super fræk spif lady som knepper virkelig igennem og der er passion og lidenskab på lagnerne som kun få…..

at hun tager sig betalt dyrt for det er kun ret og rimeligt…. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler kun det beløb hvis hun går med til at gå ud og hygge sig, drikker, feste og hjem og kneppe uden kondom. 

Jeg var lige i Tyrkiet, gav en sød pige en guldring 300 euro, og en anden pige 400 usd. Jeg fik en god oplevelse. 

Las os antag jeg skal betale hende 10.000kr så skal vi mindst kneppe 3 gange og hun skal være sammen med mig i mindst 9 timer. 

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
letsgo skrev, for 10 timer siden:

Jeg betaler kun det beløb hvis hun går med til at gå ud og hygge sig, drikker, feste og hjem og kneppe uden kondom. 

Jeg var lige i Tyrkiet, gav en sød pige en guldring 300 euro, og en anden pige 400 usd. Jeg fik en god oplevelse. 

Las os antag jeg skal betale hende 10.000kr så skal vi mindst kneppe 3 gange og hun skal være sammen med mig i mindst 9 timer. 

Tja, og i Wien kan du nemt finde et knald til 50 EUR eller en ganske køn ung pige, som vil knalde uden gummi hele nattet til 2-300 EUR og der er væsentlig længer mellem nitterne end der er her i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under 30 timer og så skulle nørden og letsgo atter afspore efter Mr T og Issen. Hvad man kan få i Tyrkiet og Østrig og hvad man som kunde tror/mener, man kan forlange af GP tråden handler om, er vigtigt fordi…? Endnu en gang ligegyldig nonsens for tråden. Lav en tråd selv om egne holdninger og krav eller hvad man kan få i Østrig. Smut I til Wien og Tyrkiet så. For fisan hvor er det ubegribeligt. 
 

Renligt sted (om GP vælger samme hotel: pas). Akten: udtaler jeg mig ikke om og smag/behov er altid individuelt. Kan blot tilslutte mig TS (er vist 2 anmeldelser pt), at man er fuldt ud tilfreds. Så kan man jo selv kontakte hende (også et fint træk imo) for detaljer om sted, ydelser, service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som har hende på snap, for da laver hun godt nok en del reklame for sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
ebboy skrev, den 8.11.2021 at 08:18:

Nogen som har hende på snap, for da laver hun godt nok en del reklame for sig selv

Håber det giver pote, hun ser skøn ud. Kan se hun er i Viborg igen, nogle der har været der.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja: for 117. gang, nogle af os har været der. Hun er anmeldt flere gange. Det er rent/diskret og pigen er 11/10 service. Venter stadig på svar fra ubrugelige Issen og Mr T, der aldrig har været der….dyrt? Næh. Ikke hvis man ved, hvad man vil have og ønsker service eller noget specielt som fx sprog. Kontakt hende nu bare selv, hvis man ønsker svar på vigtige ting som pris, service, sted og om hun er medicinstuderende eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 8 timer siden:

Ja: for 117. gang, nogle af os har været der. Hun er anmeldt flere gange. Det er rent/diskret og pigen er 11/10 service. Venter stadig på svar fra ubrugelige Issen og Mr T, der aldrig har været der….dyrt? Næh. Ikke hvis man ved, hvad man vil have og ønsker service eller noget specielt som fx sprog. Kontakt hende nu bare selv, hvis man ønsker svar på vigtige ting som pris, service, sted og om hun er medicinstuderende eller ej. 

Jamen så du jo heldig, som andre der har mødtes med hende…fik du lavet en optagelse med hende så du kan dokumentere du har været der.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 7 timer siden:

heldig

 

Thomson skrev, for 7 timer siden:

fik du lavet en optagelse

Endnu et ligegyldig bidrag. Imponerende. Du har nu i ugevis spurgt, spurgt og atter spurgt. Skal vi andre lave aftalen for sig? Er du ordblind, genert eller har aldrig prøvet en GP før? For det er jo en ærlig sag. Så er der mange af os, der givet gerne hjælper. Ovenstående er intet andet end endnu engang ligegyldig lort ift ANMELDELSEN. Dine tidligere skriv om behov for flere og mere anmeldelse virker en kende skørt, al den stund, at der ER anmeldelser (flere) og en del personer uden anmeldelser har tilkendegivet service/karakter UDOVER at alt info kan fåes ved at KONTAKTE pigebarnet. Det er jo ikke svært. Hvis du lider sf overdreven mistænksomhed (lugter det også lidt af), så vent dog blot et par uger (eller måneder eller år) og der vil nok komme endnu flere anmeldelser. Men hvorfor fylde flere tråde med mere ligegyldigt nonsens og konstante spørgsmål, der tit ikke kan besvares (samme sted ved man jo ikke altid) eller du selv kan skaffe. Come on. Finger out. Hvis du som Mr T aldrig kan/vil betale den pris, er der jo slet ingen grund til kommentarer. Nej, jeg lavede ikke en optagelse fjols. Utilstedelig kommentar over GP. Desuden behøver jeg ikke dokumentere noget. At du har problemer med det ene og andet, er jo dit problem. 
 

om der kunne komme flere anmeldelser samt diskutioner af hende

Nogen der skal ses med hende når hun kommer retur i næste uge.?

ser frem til at evt se hende irl, så der kan berettes fra dette..

Kan se hun er i Viborg igen, nogle der har været der.

 

Hvorfor blive ved og ved og ved med at spørge om andre skal se hende, har været der? Kom nu bare selv afsted, hvis du ønsker det (og kan finde ud at sende en sms/ringe/kontakte via snap). Ved sgu ikke, hvad det er, du vil ‘diskutere’ og mere. Om hun giver dig kemi? Om hun kan forstå dansk? Om hun nusser dig, hvis du kommer efter 15 sekunder? Eller siger kjnempe fint, hvis du pruster som en tyr. Kom nu lige ind i kampen og opfør dig som en mand. Du er da en mand, ikke? Al info har hun skrevet. I tvivl: spørg hende dog. Du virker som en radikal curlingpige, der evt måske kunne overveje at vente liiiige lidt mere for muligvis at håbe at nogle evt måske havde været der og forhåbentlig kunne tænke sig at fortælle detaljeret hvordan farven på væggen var og om der er mere end een parkeringsplads, hvis nu du evt og muligvis en dag i 2978 skulle få lyst til måske at overveje at forsøge at tage afsted og evt banke på……..zzzzzz. Vorherrepåtoilet.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, den 3.11.2021 at 13:06:

Hendes tekst er som den skal være !

nye billeder og snaps så du kan se skønheden ! Hvis du mener der skal forbehold på det så er du forkert på den !

men self hver sin smag ! Jeg syntes pigen er dejlig og hvad jeg søgte efter en hård uge…

De Snaps er farlige:lol:. Selv konen sagde så tag dog afsted... Men har holdt mig i skinnet. For der er trods alt ikke råd til alt der ser dejligt ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 8 timer siden:

 

Endnu et ligegyldig bidrag. Imponerende. Du har nu i ugevis spurgt, spurgt og atter spurgt. Skal vi andre lave aftalen for sig? Er du ordblind, genert eller har aldrig prøvet en GP før? For det er jo en ærlig sag. Så er der mange af os, der givet gerne hjælper. Ovenstående er intet andet end endnu engang ligegyldig lort ift ANMELDELSEN. Dine tidligere skriv om behov for flere og mere anmeldelse virker en kende skørt, al den stund, at der ER anmeldelser (flere) og en del personer uden anmeldelser har tilkendegivet service/karakter UDOVER at alt info kan fåes ved at KONTAKTE pigebarnet. Det er jo ikke svært. Hvis du lider sf overdreven mistænksomhed (lugter det også lidt af), så vent dog blot et par uger (eller måneder eller år) og der vil nok komme endnu flere anmeldelser. Men hvorfor fylde flere tråde med mere ligegyldigt nonsens og konstante spørgsmål, der tit ikke kan besvares (samme sted ved man jo ikke altid) eller du selv kan skaffe. Come on. Finger out. Hvis du som Mr T aldrig kan/vil betale den pris, er der jo slet ingen grund til kommentarer. Nej, jeg lavede ikke en optagelse fjols. Utilstedelig kommentar over GP. Desuden behøver jeg ikke dokumentere noget. At du har problemer med det ene og andet, er jo dit problem. 
 

om der kunne komme flere anmeldelser samt diskutioner af hende

 

Nogen der skal ses med hende når hun kommer retur i næste uge.?

ser frem til at evt se hende irl, så der kan berettes fra dette..

Kan se hun er i Viborg igen, nogle der har været der.

 

Hvorfor blive ved og ved og ved med at spørge om andre skal se hende, har været der? Kom nu bare selv afsted, hvis du ønsker det (og kan finde ud at sende en sms/ringe/kontakte via snap). Ved sgu ikke, hvad det er, du vil ‘diskutere’ og mere. Om hun giver dig kemi? Om hun kan forstå dansk? Om hun nusser dig, hvis du kommer efter 15 sekunder? Eller siger kjnempe fint, hvis du pruster som en tyr. Kom nu lige ind i kampen og opfør dig som en mand. Du er da en mand, ikke? Al info har hun skrevet. I tvivl: spørg hende dog. Du virker som en radikal curlingpige, der evt måske kunne overveje at vente liiiige lidt mere for muligvis at håbe at nogle evt måske havde været der og forhåbentlig kunne tænke sig at fortælle detaljeret hvordan farven på væggen var og om der er mere end een parkeringsplads, hvis nu du evt og muligvis en dag i 2978 skulle få lyst til måske at overveje at forsøge at tage afsted og evt banke på……..zzzzzz. Vorherrepåtoilet.
 

 

Det var lige der jeg ville have dig hen, det beviser bare du tror du er en konge der ved mere end andre, og har en kommentar til alle og kommer men et skriv der er nedladende dit fjols end da et stort et. Du skal slet ikke bekymre dig om min historik.. jeg har den erfaring der skal til.
En skam hun ikke bed dig i pikken, så vi kunne få noget ro fra din kloge verden du lever i, men hun tænkte sikkert det fjols. Den kloge narrede den mindre kloge og hun skulle bare have nogle mønter ud af dig nu du var dum nog til at tro du var en ener i hendes paradis suk suk.

God lørdag kloge Åge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomson skrev, for 23 minutter siden:

dig nu du var dum nog til

Intet brugbart har du bidraget med. 
Alle dine indlæg også i andre tråder handler om samme, konstante spørgsmål fra bagsmækken: ‘skal du derhen’, ‘kom du afsted’, ‘fik du svar’. Er du totalt hjælpeløs? Er du overhovedet en mand? Sidder du blot og læser anmeldelser? Spiller den af til andres ture? Alt fra din historisk fortæller samme hjælpeløse tilgang.  Pinligt indlæg. Endnu et. Sig til hvis andre skal hjælpe dig, fx med at kontakte den norske gente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...