Hop til indhold
Jersey86

14 dage i Mombasa, Kenya

Recommended Posts

Topfed beretning. Gode detaljer. Måske du er @Rejsenetværk ś hemmelige søn. 

Desværre er jeg typen som får tyndskid af bar angst når jeg ser ordene "Afrika" og "sex", i samme sætning. Skal nok lige understrege at jeg ikke ved om Kenya eller Afrika generelt stadig lider under det samme uheldige seximage, som jeg i min uvidenhed trasker rundt og tror. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Desværre er jeg typen som får tyndskid af bar angst når jeg ser ordene "Afrika" og "sex", i samme sætning. Skal nok lige understrege at jeg ikke ved om Kenya eller Afrika generelt stadig lider under det samme uheldige seximage, som jeg i min uvidenhed trasker rundt og tror. 

Hvilket image? Risikoen for HIV/AIDS eller forholdene for kvinderne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 2 minutter siden:

Hvilket image? Risikoen for HIV/AIDS eller forholdene for kvinderne?

Præcis. Hiv/Aids

ps har ingen ide om hvordan forholdene for kvinder er i afrika. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Honnør for hr. Jersey86 for et solidt stykke efterretningsarbejde. Majoren husker med glæde sin egen mission til Mombassa for år tilbage for at hverve nye rekrutter. Casaurina i Mtwapa var et hotspot i mere end en forstand:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Raten er på omkring 5% i Kenya, så det er bestemt noget man skal være opmærksom på. Som jeg også har skrevet så benyttede jeg mig af selv testere, hvor man ved hjælp af spyt kan teste for HIV på 20 minutter og de koster kun 15 kr stykket. Flere af pigerne stillede krav om at vi blev testet inden vi havde sex. De skulle være omkring 99,7% præcise. 

Bortset fra en enkelt pige jeg var sammen med, så var de selvfølgelig ludfattige sammenlignet med os. Ud fra hvad de fortalte er en typisk månedsløn for dem omkring 750-1500 kr. Så for dem er det jo fantastisk at være sammen med en hvid der behandler dem godt og betaler hvad der svare til en uge løn for en enkelt overnatning. En pige fortalte mig at nogle piger har kenyanske kærester der tager en stor bid af pengene. Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det var situationen for dem jeg var sammen med, men det var ikke mit indtryk. De fleste var bare helt almindelige piger der godt kunne lide at være sammen med hvide mænd, og satte pris på at få lidt penge ud af det. I deres hoveder tror jeg ikke det er så meget anerledes end danske piger der går i seng med en fyr efter at have fået gratis middag og drinks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beretning Jersey86. Tak for den. Overvejer selv en tur til Mombasa, men tør ikke pga det du skriver her; 

Hvis du til gengæld nemt bliver forelsket og har svært ved at sige fra, så er Kenya eller Afrika, måske ikke stedet for dig. Selv for en kold skid som mig, så kan det sgu være svært at afvise en gudesmuk pige der er fuldstændigt forelsket i dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 5 minutter siden:

Fantastisk beretning Jersey86. Tak for den. Overvejer selv en tur til Mombasa, men tør ikke pga det du skriver her; 

Hvis du til gengæld nemt bliver forelsket og har svært ved at sige fra, så er Kenya eller Afrika, måske ikke stedet for dig. Selv for en kold skid som mig, så kan det sgu være svært at afvise en gudesmuk pige der er fuldstændigt forelsket i dig.

Så er det nok bedst at holde sig til de østeuropæiske, der godt nok levere varen, men som også holder øje med klokken og hver lille ekstra ydelse koster +200 kr oveni og som smider dig ud så snart tiden er gået. Det står i kontrast til de kenyanske piger, hvor når kemien er der, så tigger og beder de om de ikke nok må blive, og om du ikke har lyst til at være sammen med dem hver dag, og de enten bliver sure eller kede af det hvis du afviser dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 3 timer siden:

Cassirina:

Den første uges tid jeg var i Kenya var der udgangsforbud efter kl 22 pga corona, det lagde selvfølgelig en dæmper på nattelivet. Jeg var på klub(Cassirina) en enkelt aften efter udgangsforbuddet blev ophævet. Der godt gang i den og virkelig mange flotte kvinder. Medmindre de var optagede, så tror jeg at jeg alle ville have været klar på at komme med mig hjem. Det er rigtigt fedt at danse med afrikanske kvinder, deres dans er ikke lige frem undertonet eller diskret.

Fed beretning fra din bytur! :D Man kan jo ikke andet end at konkludere, at man som hvid skandinaver nærmest er en form for sexgud i Kenya! Tak for en fed "anmeldelse".

Spørgsmål: Hvorfor valgte du lige præcis Kenya? Hvad var afgørende for, at du valgte at tage på "sexrejse" lige præcis der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 21 minutter siden:

Fed beretning fra din bytur! :D Man kan jo ikke andet end at konkludere, at man som hvid skandinaver nærmest er en form for sexgud i Kenya! Tak for en fed "anmeldelse".

Spørgsmål: Hvorfor valgte du lige præcis Kenya? Hvad var afgørende for, at du valgte at tage på "sexrejse" lige præcis der?

Pigerne synes bestemt at lyst hår og bleg hud er mega pænt. Jeg vil anbefale at man lige lader håret gro lidt længere og undgår sol før man tager afsted. Jeg ville nok have været mere attraktiv i deres øjne, hvis jeg ikke vejede så meget, men det træk bestemt ikke lige så meget ned, som ved danske piger. Jeg tror stadigvæk de tænder på høje og kraftigt byggede skandinaviske mænd. Jeg havde et hook up med en pige(på 23) der tog billeder af mig og sendte dem på snapchat til sin søster. "Prøv at se denne flotte mand jeg lige har knaldet", og så sidder jeg der som en halvfed bleg dansker, som kun kan score førtidspensionister og hval fede piger i Danmark....

Der var flere grunde til at jeg valgte Kenya: Forholdsvis billige flybilletter og afgange der passede med at jeg kunne holde ferie fra arbejdet. Der er andet at lave end bare at have sex, eksempelvis safari og vandsport. De taler engelsk, i modsætning til de tidligere franske og portugisiske kolonier. Det er klart nr 1 land i Afrika til sex rejser, så det virkede som et oplagt "begynder" land

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot skrevet beretning!

 Også fedt hvis de dejlige damer hyggede sig lige så meget som du gjorde. Håber ikke at det kun er  drømmen om et liv i Europa, der driver dem, men at de finder det spændende og tiltrækkende med en hvid mand.

 Jeg ved ikke, om jeg selv turde på grund af risikoen for Hiv, men hvis jeg kom der ned ville jeg nok ikke have megen modstandskraft,  hvis det er sådan, som du beskriver. 

 Pas lidt på med det der brystmælk, da det kan indeholde hiv. 

L

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leglover skrev, for 22 minutter siden:

Flot skrevet beretning!

 Også fedt hvis de dejlige damer hyggede sig lige så meget som du gjorde. Håber ikke at det kun er  drømmen om et liv i Europa, der driver dem, men at de finder det spændende og tiltrækkende med en hvid mand.

 Jeg ved ikke, om jeg selv turde på grund af risikoen for Hiv, men hvis jeg kom der ned ville jeg nok ikke have megen modstandskraft,  hvis det er sådan, som du beskriver. 

 Pas lidt på med det der brystmælk, da det kan indeholde hiv. 

L

Jeg vidste ikke det med brystmælk, men som nævnt tog hun HIV testen inden vi gjorde noget.

Selvfølgelig har det en betydning at jeg er rig og at de håber på at jeg gifter mig med dem og tager dem med til Europa. Vi skal huske på at alternativet for disse piger, ofte er en kenyansk mand der behandler dem ad helvede til og som ingen penge har. Måske det kan sammenlignes lidt med diverse kendisser som (nogle) danske kvinder jo også tænder på og gerne spreder ben for, både bare for at have sex med dem, men også med håbet om at de kan blive et par. Flere af pigerne i Kenya synes det er fantastisk hvis du blot ville date hende de dage du er i landet.

Der skal heller ikke være nogen tvivl om at ikke alle pigerne er ens, der er lidt en flydende grænse imellem prostitution og ikke-prostitution. Nogle pigers eneste indkomst er fra hvide mænd de har sex med, hvorimod andre er det blot et supplement, og så er der dem der vil blive fornærmet hvis du tilbød dem penge, de sidst nævnte tror jeg dog kun er et lille mindretal. Selvom en piges primære indkomst er fra hvide mænd hun har sex med, så tror jeg ikke at hun opfatter sig selv som prostitueret. Hun har blot nogle kærester som hjælper hende med huslejen og penge til mad, hun ville eksempelvis nok blive fornærmet hvis du spurgte hende om en bestemt seksuel ydelse til gengæld for X antal 100 kroner.

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at hun lige skulle sende en snap til sin søster :D Hvor tit oplever man at være trofæ for en ung kvinde på vores breddegrader.

Det viser måske netop deres fascination af dig som hvid som noget eksotisk. Ligesom nogle hvide kvinder tænder på sorte mænd, hvilket nok ikke alene handler om deres mytologiske store udstyr men tiltrækningen af den sorte hud som noget anderledes og spændende.

Jeg hørte en gang en udsendelse på P1 om hvide kvinder som sexturister i Afrika. Mange af kvinderne havde i følge udsendelsen den drøm, at de nu havde fået en lækker, ung sort kæreste eller elsker. Det viste sig i mange tilfælde, at også disse mænd havde kone og børn derhjemme og tjente penge til familien ved at kurtisere og bolle med rige, hvide kvinder fra Europa.

Det med brystmælken var ikke for at være nævenyttig. Håber ikke du opfatter det sådan. Jeg ser frem til at læse flere beretninger fra din hånd i og uden for Danmark.

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af årets bedste beretninger! Stort tak!!

Det må jeg sige kunne friste. Læste lidt om Prep, og det kan også tages nemt i forbindelse med en sådan tur. Men nå tror jeg ikke Kenya er landet man boller uden i...... Men uheld kan jo ske...

Hvad med nattelivet? Er der mulighed for at score nogle piger med hjem derfra, eller er det bedre med Tinder etc?

Hvor bor man bedst hvis man gerne vil tilbringe aftenen på bar/nightclub?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rent jackpot for os alle at en bruger både anmelder en rejse som denne til Kenya, og at Jersey86 skriver så deltaljeret og medrivende med et væld af nyttig information.

Jackpot fordi rejsen gik til en del af verden, som ingen andre ellers skriver om i forum, og som derfor har 50 gange større værdi for os alle, end endnu en beretning om den samme FKK klub i Tyskland.

Jeg kan kun opfordre alle som har muligheden, til at de skriver beretninger om rejser til andre dele af verden, end de få de samme lande som vi normalt begrænser os til i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 5 timer siden:

Hvad med nattelivet? Er der mulighed for at score nogle piger med hjem derfra, eller er det bedre med Tinder etc?

Hvor bor man bedst hvis man gerne vil tilbringe aftenen på bar/nightclub?

Der var udgangsforbud pga corona den første halvanden uge jeg var der. Det betød at klubberne skulle lukke kl 21, så folk kunne nå at være hjemme kl 22. Så det begrænsede nattelivet en del. Jeg nåede at være på klub(Casaurina) en enkelt aften efter udgangsforbuddet var blevet ophævet. Og der var der massere af piger der var klar på at tage med mig hjem. Jeg havde Stellah med, så mange piger var tilbageholdende nu hvor jeg havde en kæreste i forvejen. Men jeg fandt en pige som jeg snakkede rigtigt godt med og Stellah var okay med at jeg tog hende med hjem. Vi havde mega god sex, imens Stellah lå på sofaen. Stellah foretræk at det kun var os to der overnattede sammen, så jeg sendte pigen hjem efter en god times tid med 230 kr(4000 KES) på lommen.

Som nævnt jeg boede jeg lidt fjernt fra al ting, men det kostede jo kun omkring 30 kr for en taxi frem og tilbage. Hvis jeg vender tilbage, så tror jeg at jeg vil bo et sted i Mtwapa, som er en bydel hvor mange af pigerne bor og hvor der er natteklubber og bar. Et andet sted hvor der er natteliv er Dani Beach, det ligger et godt stykke nede af kysten, så jeg var der slet ikke.

Umiddelbart foretræk jeg tinder og badoo, men man skal være klar på at der er en del arbejde i det. Afrika er ikke lige frem kendt for deres præcision i forhold til tid. At hun vil være der "soon" kan betyde alt fra 30 minutter til næsten en hel dag, hvis hun overhovedet kommer. Så man skal skrive med en del forskellige for at være sikre på at få besøg, samtidigt med så kan nogle piger blive sure hvis de kan mærke at du skriver med andre. Transporten hen til dit hotel kan også være lidt besværligt, da det ikke er sikkert at de overhovedet har nogen penge til at lægge ud for en motorcykel eller taxi.

Mange piger på dating apps er heller ikke klar på hook ups, jeg gjorde det klart fra starten af at det var det jeg var ude efter. Jeg tænker det er det bedste at grov sortere fra starten af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 10 timer siden:

Der var udgangsforbud pga corona den første halvanden uge jeg var der. Det betød at klubberne skulle lukke kl 21, så folk kunne nå at være hjemme kl 22. Så det begrænsede nattelivet en del. Jeg nåede at være på klub(Casaurina) en enkelt aften efter udgangsforbuddet var blevet ophævet. Og der var der massere af piger der var klar på at tage med mig hjem. Jeg havde Stellah med, så mange piger var tilbageholdende nu hvor jeg havde en kæreste i forvejen. Men jeg fandt en pige som jeg snakkede rigtigt godt med og Stellah var okay med at jeg tog hende med hjem. Vi havde mega god sex, imens Stellah lå på sofaen. Stellah foretræk at det kun var os to der overnattede sammen, så jeg sendte pigen hjem efter en god times tid med 230 kr(4000 KES) på lommen.

.....

Mange piger på dating apps er heller ikke klar på hook ups, jeg gjorde det klart fra starten af at det var det jeg var ude efter. Jeg tænker det er det bedste at grov sortere fra starten af.

Hvordan fandt du ud af, om de piger, du mødte på Tinder og i nattelivet, skulle have penge for sex? Det lyder jo nemlig som om, at der var god mulighed for både gratis og købesex. På vores breddegrader kan det jo hvert fald hurtigt blive meget akavet, hvis man tilbyder en "almindelig" pige penge for sex...

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 36 minutter siden:

Hvordan fandt du ud af, om de piger, du mødte på Tinder og i nattelivet, skulle have penge for sex? Det lyder jo nemlig som om, at der var god mulighed for både gratis og købesex. På vores breddegrader kan det jo hvert fald hurtigt blive meget akavet, hvis man tilbyder en "almindelig" pige penge for sex...

Tja det er sgu svært at svare på. Jeg tror godt jeg kunne have "sluppet" af sted med ikke at have betalt flere af pigerne, men jeg havde det godt med at betale et ubetydeligt beløb for mig, men som muligvis er nok til at dække en måneds husleje for dem.

Det var kun Stellah der explicit nævnte penge før vi havde sex. Vi havde en længere snak om hvordan tingene fungere i Kenya. De piger som hun invitere over, tror jeg havde en klar forventning om at få penge for besværet.

Med de andre piger var min praksis at lade 3000 KES(ca. 175 kr) ligge synligt fremme på bordet, som jeg så sagde til pigen at hun kunne tage når hun gik. En af pigerne mente at hun burde få lidt mere, så hun fik i alt 4000 KES(230 kr), da hun havde lagt ud for taxien.

Det er svært at vide om nogen af pigerne ville have brokket sig hvis jeg ikke havde tilbudt dem penge, det er i hvert fald ikke blandt de fleste kenyanere et tabu at modtage penge for sex. En af pigerne som jeg tilbød penge, tog imod pengene, men sagde at hun ikke var sammen med mig pga pengene. Der var en pige der explicit sagde at hun ikke var ude efter penge, men hun var også fra Etiopien, muslim og kom fra en forholdsvis rig familie.

Jeg tror godt jeg ville kunne have haft en udmærket sex ferie uden at betale for sex en eneste gang, men nok ikke med så mange partnere og flere af dem ville nok efterfølgende have spurgt efter penge.

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man skal ikke være nærig, bare fordi man kan slippe afsted med at være det!

Der er steder i verden hvor små penge for os, er mange penge lokalt.

At vi derfor har råd ude som vi ikke har råd hjemme, det bør vi udnytte.

Men ikke misbruge.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

På samme måde som danske piger ville blive tossede hvis vi tilbød dem penge efter et one night stand, så er det jo et eller andet sted også forbundet med en følelse af nederlag for mange af os danske mænd at skulle betale for sex. Det var da også et mega ego boost at jeg var sammen med 2 kvinder i Mombasa som ikke ville have penge, men som bare gerne vil have uforpligtende sex med mig og havde det helt fint med at jeg var sammen med andre, endda samme dag. 

Som jeg har nævnt mange gange så fungere det bare anerledes i Afrika. Selvom kvinden forventer at du giver hende lidt penge efter i har været sammen, så kan hun (måske) stadigvæk oprigtigt være tiltrukket af dig og hendes største ønske er at du giftede dig med hende. Men hun vil også være stolt hvis du vil tage hende i hånden og gå ud og handle eller spise restaurant, så hun kan blive set sammen med eksotisk hvid mand.

Det er jo heller ikke fordi danske kvinder er fuldstændigt modsatte. De fleste danske kvinder søger jo mænd med gode indkomster og høj social status, men det vil de jo aldrig forbinde med prostitution. Men hvis man omtaler det at en fattig afrikansk kvinde er sammen med en rig dansk mand der måske tjener 20 gange så meget som hende, som en form for prostitution, så er det vel også, om end i mindre grad, prostitution, når en danske kvinde er sammen med en dansk mand der måske tjener 2 gange så meget som hende?

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Jersey86 skrev, for 19 timer siden:

På samme måde som danske piger ville blive tossede hvis vi tilbød dem penge efter et one night stand, så er det jo et eller andet sted også forbundet med en følelse af nederlag for mange af os danske mænd at skulle betale for sex. Det var da også et mega ego boost at jeg var sammen med 2 kvinder i Mombasa som ikke ville have penge, men som bare gerne vil have uforpligtende sex med mig og havde det helt fint med at jeg var sammen med andre, endda samme dag. 

Som jeg har nævnt mange gange så fungere det bare anerledes i Afrika. Selvom kvinden forventer at du giver hende lidt penge efter i har været sammen, så kan hun (måske) stadigvæk oprigtigt være tiltrukket af dig og hendes største ønske er at du giftede dig med hende. Men hun vil også være stolt hvis du vil tage hende i hånden og gå ud og handle eller spise restaurant, så hun kan blive set sammen med eksotisk hvid mand.

Det er jo heller ikke fordi danske kvinder er fuldstændigt modsatte. De fleste danske kvinder søger jo mænd med gode indkomster og høj social status, men det vil de jo aldrig forbinde med prostitution. Men hvis man omtaler det at en fattig afrikansk kvinde er sammen med en rig dansk mand der måske tjener 20 gange så meget som hende, som en form for prostitution, så er det vel også, om end i mindre grad, prostitution, når en danske kvinde er sammen med en dansk mand der måske tjener 2 gange så meget som hende?

så enig men jeg tror Janni Ree elsker sin Karsten af hele sit hjerte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, den 25.10.2021 at 19:18:

Raten er på omkring 5% i Kenya, så det er bestemt noget man skal være opmærksom på. Som jeg også har skrevet så benyttede jeg mig af selv testere, hvor man ved hjælp af spyt kan teste for HIV på 20 minutter og de koster kun 15 kr stykket. Flere af pigerne stillede krav om at vi blev testet inden vi havde sex. De skulle være omkring 99,7% præcise. 

Bortset fra en enkelt pige jeg var sammen med, så var de selvfølgelig ludfattige sammenlignet med os. Ud fra hvad de fortalte er en typisk månedsløn for dem omkring 750-1500 kr. Så for dem er det jo fantastisk at være sammen med en hvid der behandler dem godt og betaler hvad der svare til en uge løn for en enkelt overnatning. En pige fortalte mig at nogle piger har kenyanske kærester der tager en stor bid af pengene. Jeg kan selvfølgelig ikke vide om det var situationen for dem jeg var sammen med, men det var ikke mit indtryk. De fleste var bare helt almindelige piger der godt kunne lide at være sammen med hvide mænd, og satte pris på at få lidt penge ud af det. I deres hoveder tror jeg ikke det er så meget anerledes end danske piger der går i seng med en fyr efter at have fået gratis middag og drinks.

Betyder det at i dyrkede “usikker” sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...