Hop til indhold
Jersey86

14 dage i Mombasa, Kenya

Recommended Posts

Jersey86 skrev, den 20.6.2022 at 20:46:

Mange tak, om 2 uger tager jeg 5 uger til Ghana/Vestafrika, det bliver vildt :D

Rigtig god tur.

Toer man haabe paa at du kommer med en ny beretning som din Kenya tur, hvis ja, saa vil jeg glaede mig til den.

Mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, den 22.6.2022 at 15:28:

@Jersey86 tak for din beretning og god tur. Hvor meget gav du i drikke penge til vagter og rengøring? Ca.?

Når du fik en med hjem til hook-up, var de så med på at have sex og hygge hele dagen eller var det mere en du har sex en gang og så ses vi igen hvis du forstår. Var de med på at man bare gik og nød hende hele dagen måske sex flere gange… det jeg måske leder efter er hvor afslappede de var i forhold til sex og kærtegne dem?

Jeg mener det var omkring 1-200 KES, ca 10 kroner.

Bortset fra den muslimske jomfru, som bare ville gnide sin fisse på min pik, så var alle med på at have sex. Jeg gjorde det også klart i mine beskeder på tinder og var det en fra natklubben, så var der heller ikke nogen tvivl om hvad der var på dagsordenen. Men altså der findes da sikkert også piger i Kenya der er mere tilbageholdende med sex, men dem frasorterede jeg rimelig hurtigt.

Det kommer jo meget an på kemien imellem dig og pigen. Der var nogen hvor vi ikke rigtigt klikkede, der havde vi bare sex, uden så meget snak. Men de fleste var oprigtigt glade for mig, og følelsen var gengældt. Vi hyggede, grinede og knaldede det meste af dagen, fuldstændigt som en almindelig ferieforelskelse, her fik pigerne bare en lille pengegave.

Jeg er helt sikker på at du nok skal finde det du leder efter, men det kan være det tager et par forsøg. Og så hjælper det selvfølgelig hvis du i forvejen er charmerende, behagelig at være sammen med og nogenlunde af udseende. Men altså hvis man har penge og er hvid, så er man godt hjulpet på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, den 20.6.2022 at 21:46:

Mange tak, om 2 uger tager jeg 5 uger til Ghana/Vestafrika, det bliver vildt :D

@Jersey86 Det lyder fantastisk!  Jeg tror jeg taler for alle, når jeg siger at den tur vil vi MEGET gerne have en beretning om:)  

Så rigtig god tur, pas på dig selv og husk at forkæle os herhjemme med en beretning ASAP:D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type

Jeg kan varmt anbefale at bruge Tinder i de østafrikanske lande såsom Kenya og Tanzania. Du får et match ved ca. 75% af pigerne, og har haft rigtig mange gode oplevelser på den måde. Afrikanske kvinder er, ud fra min erfaring, meget villige og meget direkte i deres jagt. Jeg er blevet scoret adskillelige gange af smukke unge servitricer, en af dem inviterede mig med til salsa en aften.

Fantastisk kontinent, fantastiske mennesker, henrivende kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 13.6.2022 at 17:34:

Hej Alle

 

Jeg planlægger en tur til Kenya først i august, kan rejse fra den 28-7 og 3 uger frem, er der nogen som vil rejse sammen med mig? Jeg er 63 år og er nogenlunde normal 

Skriv gerne PB

Kom du afsted Servciesboy? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 17.2.2023 at 21:07:

Hvad siger de afrikanske mænd til, at hvide mænd kommer og knalder deres damer? 

De virker til primært at være optaget af også at få en bid af (penge)kagen. Jeg kørte med Uber hvor chaufføren fortalte om en anden (kvindelig lokal) passager der havde efterspurgt om han ikke kendte nogle hvide mænd hun kunne date. Jeg benyttede mig ikke af det, men hvis han skulle formidle en kontakt, så vil han sikkert forvente måske 50-100 kr. i drikkepenge for den ydelse.

I Togo oplevede jeg at guiden der lige havde vist mig rundt i hovedstaden, formidle kontakt og sørge for transport af en gudesmuk 18 årig pige hen til mit hotel værelse. Det tjente han ca. 100 kr på.

Der er også dem der er mere decideret alfonser. Jeg oplevet at en pige i Ghana, at det slet ikke var hende jeg havde skrevet med. Hun fortalte mig at alfonsen skulle have 150 kr af de 500 kr jeg skulle betale hende, men jeg valgte at betale hende 150 ekstra, så hun kunne beholde de 500 kr helt for sig selv.

Jeg skal ikke kunne afvise at nogle af de andre piger jeg har været sammen med også havde en alfons, i et eller andet omfang. Jeg har hørt historier om piger der har en kæreste der hjemme som fuldstændigt har manipuleret med dem, så hun går med til at knalde for penge med fremmede, og give ham stort set alle pengene.

Jeg skal ikke kunne afvise at der er nogle bitre mænd i Afrika, men dem har jeg ikke mødt. Penge lader til at være første prioritet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 17 timer siden:

Jeg skal ikke kunne afvise at der er nogle bitre mænd i Afrika, men dem har jeg ikke mødt.

Der er meget stor forskel på Øst og Vest Afrika. Også i den forbindelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burundi er også et slaraffenland, og generelt lækre kvinder, det er også billigt at være generøs…fed form for u landsbistand..var der i 19, og havde to veninder på samme tid, de var primo tyverne selv var jeg ultimo 50 erne, slank og trænet, vi dyrkede sex shopping, dinning, og sex, og …..ja jeg betalte deres shopping og gaver, lokal  valuta er ok at bruge, men det rykker med USD og jeg gav de skønne kvinder 30 USD pr.dag plus det løse, gns indk. 230 usd pr år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

230 usd pr år.

Så primo tyverne, lad os sige 22, det er 22x230= USD 50.600

Det er mange penge på de kanter

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 52 minutter siden:

Så primo tyverne, lad os sige 22, det er 22x230= USD 50.600

Det er mange penge på de kanter

Øh hvad mener du ? pigerne var i primo tyverne, jeg gav 30 usd pr dag, og den shopping drink dinner o.s.v. Gennemsnits indkomst i landet er 230 usd årligt. 
pigerne var mægtig tilfredse med vores aftale og alt med gummi, ingen sex industri børn efterladt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, den 17.2.2023 at 21:07:

Hvad siger de afrikanske mænd til, at hvide mænd kommer og knalder deres damer? 

Jeg forstår hvad du mener når du spørger. Generelt er min forståelse at der er nogle lokale mænd der er sure over at mzunga(hvid mand) kommer og tager deres damer, men det er ikke mange. 
 

Tror i forresten at man bliver kaldt racist hvis man spørg om det omvendte som @Jørgensen  “hvad siger de europæiske men til at sorte mænd kommer og knalder deres damper”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type skrev, den 16.7.2022 at 00:34:

Jeg kan varmt anbefale at bruge Tinder i de østafrikanske lande såsom Kenya og Tanzania. Du får et match ved ca. 75% af pigerne, og har haft rigtig mange gode oplevelser på den måde. Afrikanske kvinder er, ud fra min erfaring, meget villige og meget direkte i deres jagt. Jeg er blevet scoret adskillelige gange af smukke unge servitricer, en af dem inviterede mig med til salsa en aften.

Fantastisk kontinent, fantastiske mennesker, henrivende kvinder. 

Du skal blot have Tinder plus (eller Guld), jeg har korrekt alder og foto på (over 55) og fik allligevel 1000 likes (mindst). Der var sygt mange smukke kvinder. Nogen er opportunister andre reeelt interesseret i et forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
King Dingeling skrev, den 3.5.2023 at 20:06:

Jeg forstår hvad du mener når du spørger. Generelt er min forståelse at der er nogle lokale mænd der er sure over at mzunga(hvid mand) kommer og tager deres damer, men det er ikke mange. 
 

Tror i forresten at man bliver kaldt racist hvis man spørg om det omvendte som @Jørgensen  “hvad siger de europæiske men til at sorte mænd kommer og knalder deres damper”

Du skal huske, at der faktisk er relativt få hvide/europæere i Nairobi i forhold til en kæmpe befolkning, hvor de unge fylder demografisk rigtigt meget. Der er kvinder nok til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af Jerseys fantastiske beretninger, er der så andre end undertegnede der påtænker at tage på en sådan tur ?

Jeg overvejer en tur sidst på året og måske er der andre, så vi evt kunne mødes dernede eller andet…… 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...