Hop til indhold

Mayra Første Gang I skarp salling XXXL Bryster Naturlig, FOTOS 100% Rigtige. ..

Featured Replies

Skrevet
Ståpik skrev, for 3 timer siden:

Er der nogle af jer Jyder som har været forbi denne bryst bombe??

Og måske kunne berette en smule om hvordan hendes service er!!

https://annoncelight.dk/showad/316598

Har ikke været der, men alt ved hendes billeder skriger Photoshop så jeg ville holde mig væk.

Skrevet
Ståpik skrev, for 4 timer siden:

For nogle uger siden var jeg på det sted der, hver 7. søndag er jeg i Thy, og på vej hjemad smuttede jeg lige en omvej over Aggersundbroen. Dengang var det en helt anden pige, desværre. For hende der, hun ser lækker ud. 

Men det jeg kan berette om selve stedet, der på Buen i Skarp-Salling er sådan set fint nok. TÆT på stor hovedvej, men alligevel diskret, og supernemt at komme både til og fra, ganske uset. Hvis du kigger på Google maps, vil du se, at du endda kan komme til og fra huset ad 2 veje. 

Når man har annonce-billeder der er SÅ specielle som hende der, kan du være helt sikker på, at de er ægte, selvfølgelig er det hende på billederne du møder. Hun er alt for special til at hun lige finder et par tilfældige billeder på nettet og klasker op på Al. Dog, de kan jo godt være lidt foto-shoppede, som Max Power skriver. Negerpiger har det med at deres hud på billeder ligner lys chokolade - men i virkeligheden er de kul-sorte. Aner ikke om det gælder hende her, men vær forberedt på, at hun evt er noget sortere end på billederne. 

Ellers ud/op/ned/over til Skarp Salling, mand.  "Holde dig væk" som hr Max Power skriver? - Det er sgu da dumt, hvis du godt kunne tænke dig hende der.

Hov, 2 små negative ting om selve stedet: Bollerummet har (i hvert fald da jeg var der) kun een, rød pære. Satme mørkt, og det irritererer mig altid, at der skal være så bælgmørkt. Damer er lækre, vi vil SE dem. Jeg æder dem med øjnene, og eeeeelsker at komplimentere dem, det synes jeg er ekstra frækt. Men vær forberedt på en rød pære i et duuunkeeeeelt rum. Det var den ene negative ting.  Den andern er du nok ligeglad med, men HVIS du - som jeg - er tistørsti - så vær forberedt på, at blive hældt ud i hjørnet af en isnende kold bruseniche under tisseriet. Ak, idiotisk. Også en af de ting, jeg som tistørsti har at arbejde på at undgå.

Anyways - prøv sgu da hende der, mand. Mums. 

Skrevet
Ståpik skrev, den 25/10/2021 at 15:25:

Hejsa

Jeg var omkring hende i går, og jeg havde alle parader oppe, for hun ser " kunstig" ud, men jeg fandt faktisk nogle positive anmedelser af hende herinde, det ser ud som hun bevæger sig noget rundt i landet, hun sagde det hed København i næste uge.

Nu til selve mødet, hun var nem og få kontakt med, pris og tid samt ydelser blev hurtigt aftalt, og så afsted til nr5 i Skarp Salling, den pige der lukkede op var virkelig Mayra , og hun ligner foto,men kæft en stor pige, jeg har aldrig været sammen med noget så stort, kæft nogle patter og røv der er på den pige.

pengene skiftede hænder 1000kr/30 min med det meste, desværre giver hun ikke superfransk og heller ingen kys, men patterne må gerne få den helt store tur, har godt nok aldrig æltet rundt med så store babser, hun giver også et ok fransk, men lidt svær at trænge ind i, for hun er stor alle steder, røv lår ja alt, men en okay oplevelse.

stedet fint, det foregik i det bagereste værelse som er bedre end det til højre lige indfor

pigen , jep super og prøvekøre sådan en lastbil

gentagelse- øh nu er det ligesom prøvet, jeg vil gerne have superfransk og kys

god fornøjelse, bare på hende hun kan klare det

Skrevet
  • Author
Servciesboy skrev, for 11 timer siden:

Hejsa

Jeg var omkring hende i går, og jeg havde alle parader oppe, for hun ser " kunstig" ud, men jeg fandt faktisk nogle positive anmedelser af hende herinde, det ser ud som hun bevæger sig noget rundt i landet, hun sagde det hed København i næste uge.

Nu til selve mødet, hun var nem og få kontakt med, pris og tid samt ydelser blev hurtigt aftalt, og så afsted til nr5 i Skarp Salling, den pige der lukkede op var virkelig Mayra , og hun ligner foto,men kæft en stor pige, jeg har aldrig været sammen med noget så stort, kæft nogle patter og røv der er på den pige.

pengene skiftede hænder 1000kr/30 min med det meste, desværre giver hun ikke superfransk og heller ingen kys, men patterne må gerne få den helt store tur, har godt nok aldrig æltet rundt med så store babser, hun giver også et ok fransk, men lidt svær at trænge ind i, for hun er stor alle steder, røv lår ja alt, men en okay oplevelse.

stedet fint, det foregik i det bagereste værelse som er bedre end det til højre lige indfor

pigen , jep super og prøvekøre sådan en lastbil

gentagelse- øh nu er det ligesom prøvet, jeg vil gerne have superfransk og kys

god fornøjelse, bare på hende hun kan klare det

Tak for anmeldelse..;-)

Hun kommer til Fyn d 16 i næste måned, og så kan du BANDE på hun skal prøve køres, og der skal æltes patter som aldrig før...MUMS 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.