Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

TAK fra M. Sensual

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Tak til alle der har bidraget til min tråd "Selvkritik", forstående såvel som kritiske stemmer. Jeg har læst jeres bidrag igennem flere gange, og teksterne har sat forskellige tanker i gang, som nu bearbejdes.

Jeg vil lige understrege, at mit oprindelige indlæg faktisk er selvkritisk og at udgangspunktet dermed er, at jeg er klar over mit svigt i forhold til monogami og det vi opfatter som et klassisk ægteskab. Jeg stiller disse ømtålelige og intime spørgsmål for at blive klogere, og det kan man som beskendt kun, når man er villig til at se en sag fra flere vinkler. Det har tråden  med de mange forskelllige svar virkelig givet mig mulighed for.

Nej, jeg er ikke stolt af mine, for mange, pigebesøg, men jeg indrømmer, at de stimulerer mig og gør mig gladere. Jeg nyder de søde piger, deres frække øjne, vores erotik og ikke mindst samtalerne bagefter. Er helt på det rene med at det er skuespil, men alligevel kan man godt blive glad for hinanden. Vi udlever en liderlighed sammen, og det er da skønt. Jeg erkender, at jeg nogle gange bliver lidt for kærlig i mine anmeldelser af  visse GPs, men det må skyldes mine spansk-italienske rødder. Jeg har let bevægeligt sind og bliver ofte rørt og begejstret, når jeg oplever noget smukt. Det sker også indenfor andre genrer end erotik, for eksempel film, musik, malerkunst, naturoplevelser, samtaler med kloge mennesker eller når en sød pige kommenterer mine italienske lædersko (Ha, jeg måtte lige af med den).

Jeg viser følelser, og har det godt med det. Pli og respekt er forresten også at huske at kvittere, når nogen gør en glad.

Som både Kun En Pige, Jennifer, Nanna og Lady Cherie, samt flere af brødrene, er inde på, findes den ideelle tilværelse ikke.  Der er nok nogle hjørner i hver vores sjæle, som er bedst tjent med ikke at blive afsløret.

Desuden bærer mine eventyr også noget positivt med sig. Jeg er blevet gladere, mere forstående og rundere derhjemme. Min kone og jeg holder ofte i hånden og rører meget ved hinanden. Vi har oplevet en del modgang i livet, men har også haft , og har stadig, nogle successer og glæder i både det private og professionelle liv, som jeg ikke vil komme nærmere ind på her af hensyn til vores anonymitet. Vi har dybe rødder sammen, og ingen af os vil skilles. Men vores behov for sex er ikke det samme, og sådan har det været i mindst ti år, når nu jeg tænker efter.

Inspireret af de kritiske røster har jeg besluttet at skære ned på mine pigebesøg, hvilket også er nødvendig af hensyn til vores økonomi. Tak for rådene desangående. Jeg har også besluttet at fortsætte med at krydre tilværelsen med et par hemmelige pigebesøg hver måned, da jeg har et fysisk og sjæleligt behov, som ikke bliver dækket. Jeg vil ikke gøre min hustru ked af det ved at røbe denne hobby, men jeg vil levere en ny indsats for at få sexlivet på skinner derhjemme.

Varme hilsener til alle fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Mr. Sensual

Jeg kan se at du lige har opsummeret, men nu havde jeg skrevet et indlæg, mens du svarerede, så jeg deler det alligevel.

Jeg kan lige så lidt som andre fortælle dig om din skyld og skam er rimelig eller "rigtig". Jeg er selv min samlever gennem mange år utro. Jeg tager ansvaret for mine handlinger på mig selv, uanset om jeg svigter hende og min familie med mine besøg.

Jeg har valgt at stoppe presset på min samlever, da vi har andre - men også voldsomme - udfordringer og fordi jeg gennem årtier har erfaret at sex ser ud til at være et fundamental udfordring i vores samliv. Parterapi, sexologer og psykologer samlivskurser har fulgt os gennem det meste af vores samliv, hver gang vi var så langt ude at det blev for svært at håndtere selv eller at vi havde overskud til det i det hele taget.

Det eneste vi er helt sikre på et at vi ikke vil gå fra hinanden, men på den anden side er sex bare noget der kun lejlighedsvist bliver til noget, nogen gange med år imellem. I øvrigt nyder vi det begge, når endelig det sker, bortset fra den første gang efter en lang pause - det bliver lidt kunstigt, når vi kickstarter igen.

Jeg har netop nu valgt at stoppe mit pres på hendes følelse af at skulle leve op til, så vi kan nyde hinanden, når overskuddet og pladsen igen er der og dermed ikke være endnu et pres på den række af udfordringer som presser os.

Valget er i øvrigt mit og mit alene. Jeg kunne drømme om at dele det ikke med min samlever. Jeg er naturligvis bekymret for at miste hende og kaste flere udfordringer ind i vores familie, men mest af alt, så er eventuel skyld og skam min, og kun min, alene. Jeg kunne ikke drømme om at pålægge hende bare en snært af den skam eller følelser af svigt, som uvægerligt må følge med en eventuel erkendelse.

Det er bestemt ikke perfekt, men som jeg ser det er det heller ikke helt skidt.

Hvis det var mig, så ville jeg med kyshånd og hengivenhed tage imod den intimitet i nu har og så slukke brændene ude i byen, uden skyld eller skam.

Jeg håber i finder jeres vej.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
AB455 skrev, for 11 minutter siden:

Kære @Mr. Sensual

Jeg kan se at du lige har opsummeret, men nu havde jeg skrevet et indlæg, mens du svarerede, så jeg deler det alligevel.

Jeg kan lige så lidt som andre fortælle dig om din skyld og skam er rimelig eller "rigtig". Jeg er selv min samlever gennem mange år utro. Jeg tager ansvaret for mine handlinger på mig selv, uanset om jeg svigter hende og min familie med mine besøg.

Jeg har valgt at stoppe presset på min samlever, da vi har andre - men også voldsomme - udfordringer og fordi jeg gennem årtier har erfaret at sex ser ud til at være et fundamental udfordring i vores samliv. Parterapi, sexologer og psykologer samlivskurser har fulgt os gennem det meste af vores samliv, hver gang vi var så langt ude at det blev for svært at håndtere selv eller at vi havde overskud til det i det hele taget.

Det eneste vi er helt sikre på et at vi ikke vil gå fra hinanden, men på den anden side er sex bare noget der kun lejlighedsvist bliver til noget, nogen gange med år imellem. I øvrigt nyder vi det begge, når endelig det sker, bortset fra den første gang efter en lang pause - det bliver lidt kunstigt, når vi kickstarter igen.

Jeg har netop nu valgt at stoppe mit pres på hendes følelse af at skulle leve op til, så vi kan nyde hinanden, når overskuddet og pladsen igen er der og dermed ikke være endnu et pres på den række af udfordringer som presser os.

Valget er i øvrigt mit og mit alene. Jeg kunne drømme om at dele det ikke med min samlever. Jeg er naturligvis bekymret for at miste hende og kaste flere udfordringer ind i vores familie, men mest af alt, så er eventuel skyld og skam min, og kun min, alene. Jeg kunne ikke drømme om at pålægge hende bare en snært af den skam eller følelser af svigt, som uvægerligt må følge med en eventuel erkendelse.

Hvis det var mig, så ville jeg med kyshånd og hengivenhed tage imod den intimitet i nu har og så slukke brændene ude i byen, uden skyld eller skam.

Fantastisk indspark der netop belyser følelsen omkring "svigt" på flere niveauer. 

Kærlighed har mange ansigter...

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AB455 skrev, for 9 minutter siden:

Kære @Mr. Sensual

Kære AB455

Tak for et berigende indlæg, som giver mange eftertanker her. Håber at det også kommer til at fungere for jer.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 31 minutter siden:

Desuden bærer mine eventyr også noget positivt med sig. Jeg er blevet gladere, mere forstående og rundere derhjemme. Min kone og jeg holder ofte i hånden og rører meget ved hinanden. Vi har oplevet en del modgang i livet, men har også haft , og har stadig, nogle successer og glæder i både det private og professionelle liv, som jeg ikke vil komme nærmere ind på her af hensyn til vores anonymitet. Vi har dybe rødder sammen, og ingen af os vil skilles. Men vores behov for sex er ikke det samme, og sådan har det været i mindst ti år, når nu jeg tænker efter.

Netop denne passage hører jeg ofte fra mine elskere, hvilket er så vigtigt at få med i hele denne debat, så det hele ikke ender i skyld og skam. Nuancerne er vigtige.

Jeg forstår dog sagtens disse modstridende følelser - ambivalensen.

Alle valg har en konsekvens. At købe sex har en. At lade være med at købe sex har en anden.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 1 minut siden:

Netop denne passage hører jeg ofte fra mine elskere, hvilket er så vigtigt at få med i hele denne debat, så det hele ikke ender i skyld og skam.

Jeg forstår dog sagtens disse modstridende følelser - ambivalensen.

Alle valg har en konsekvens. At købe sex har en. At lade være med at købe sex har en anden.

Hej igen Kun En Pige

Nu skal jeg nok lade være med at lyde alt for glad for dig, men tak for din fine kommentar. Den har dybde som altid og en lille skæv humor, jeg værdsætter. Minder mig om WC Fields kommentar i en anden boldgade: - Drik vin og få podagra. Undlad at drikke vin. Og så podagra alligevel!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 15 minutter siden:

Kære @Mr. Sensual

Jeg sidder lidt og tænker at man i virkeligheden burde re-definere begrebet "utroskab". Hvis det man man gør når man er "utro" er noget der ikke er en del af det forhold som man er utro fra, så kan man diskutere hvor "utro" man egentlig er. 

Hvis man (som i dit tilfælde) lever i et forhold hvor sex nærmest er ikke-eksisterende, så gør man jo ikke noget "ude" som man ville gøre "hjemme". Og fordelen ved at gøre det med GP'ere er at risikoen for at sex'en skal føre til noget mere (som f.eks. et kærlighedsforhold) er minimal. For at indlede et kærlighedsforhold med en anden ville i min optik være utroskab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Og fordelen ved at gøre det med GP'ere er at risikoen for at sex'en skal føre til noget mere (som f.eks. et kærlighedsforhold) er minimal. For at indlede et kærlighedsforhold med en anden ville i min optik være utroskab. 

Helt utroligt enig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Jeg sidder lidt og tænker at man i virkeligheden burde re-definere begrebet "utroskab". Hvis det man man gør når man er "utro" er noget der ikke er en del af det forhold som man er utro fra, så kan man diskutere hvor "utro" man egentlig er. 

Hvis man (som i dit tilfælde) lever i et forhold hvor sex nærmest er ikke-eksisterende, så gør man jo ikke noget "ude" som man ville gøre "hjemme". Og fordelen ved at gøre det med GP'ere er at risikoen for at sex'en skal føre til noget mere (som f.eks. et kærlighedsforhold) er minimal. For at indlede et kærlighedsforhold med en anden ville i min optik være utroskab. 

God pointe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Drik vin og få podagra. Undlad at drikke vin. Og så podagra alligevel!

Og sår'n er livet bare, så lad os drikke noget mere vin! Det er vel fredag;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, Lige nu:

Og sår'n er livet bare, så lad os drikke noget mere vin! Det er vel fredag;)

Enig, dog må vi ikke glemme at.......

Vin fremmer lysten, men nedsætter evnen. I alt fald for os mænd. I selskab med en liflig kvinde holder mig derfor til 2-3 glas, dér hvor vi begge bliver lidt kælne, men stadig er så vågne, at der, i teorien, kan ske noget mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Vin fremmer lysten, men nedsætter evnen. I alt fald for os mænd. I selskab med en liflig kvinde holder mig derfor til 2-3 glas, dér hvor vi begge bliver lidt kælne, men stadig er så vågne, at der, i teorien, kan ske noget mere.

Og så kan man jo altid tage et par glas vin bagefter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

Vin fremmer også søvnen, men nedsætter REMsøvnen. I alt fald hos mig. I selskab med en skøn mand holder jeg mig derfor til et par flasker, dér hvor jeg som regel bliver lidt træt, og hvor der aldrig ender med at ske mere.

Alting har en konsekvens:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

GF- besøg og Sex er for mig en lyn afleder, i en stresset hverdag med mange private og problematiske udfordringer.

Som @Mr. Sensual så flot beskriver:

- de stimulerer mig og gør mig gladere. Jeg nyder de søde piger, deres frække øjne, vores erotik og ikke mindst samtalerne bagefter. Er helt på det rene med at det er skuespil, men alligevel kan man godt blive glad for hinanden. Vi udlever en liderlighed sammen, og det er da skønt. -

Jeg bliver også et gladere menneske og føler mig ovenpå, efter et GF- besøg. Jeg kan slet ikke forestille mig et liv, uden disse skønne og givende kvinder, som for et par timer udover sex, også kan virke som privat psykologer. Well, kun for den betalte tid. Men det er også hændt, at  besøgene har givet mig venskaber udover det normale.

Det er så den farlige del af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sanook skrev, for 23 minutter siden:

GF- besøg og Sex er for mig en lyn afleder, i en stresset hverdag med mange private og problematiske udfordringer.

Som @Mr. Sensual så flot beskriver:

- de stimulerer mig og gør mig gladere. Jeg nyder de søde piger, deres frække øjne, vores erotik og ikke mindst samtalerne bagefter. Er helt på det rene med at det er skuespil, men alligevel kan man godt blive glad for hinanden. Vi udlever en liderlighed sammen, og det er da skønt. -

Jeg bliver også et gladere menneske og føler mig ovenpå, efter et GF- besøg. Jeg kan slet ikke forestille mig et liv, uden disse skønne og givende kvinder, som for et par timer udover sex, også kan virke som privat psykologer. Well, kun for den betalte tid. Men det er også hændt, at  besøgene har givet mig venskaber udover det normale.

Det er så den farlige del af det. 

Jeg oplever det på samme måde.

Inklusive et par pigevenskaber, som rækker lidt eller endda noget ud over det betalte skuespil. Ja, det er den svære del. På samme tid er man glad, taknemmelig, fascineret og måske forelsket, men ser også forhindringerne, og konsekvenserne, stå malet tydeligt op ude i horisonten. Går vi sammen derud eller hver for sig?

En af pigerne, tror jeg,  traf valget for mig ved at bryde sms-kontakten. En nådig løsning, baseret på livserfaring. Jeg respekterer den, men....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Husk M. Sensuel at selvom jeg er en af dem som har været hård ved dig, så er vi kun mennesker og ingen er perfekte, jeg har også lavet masser ting som jeg ikke er alt for stolt af.

Tak fordi du deler med os, super modigt syntes jeg ! 

Rigtig God Week-end til dig og konen og giv hende lidt kærlig opmærksomhed <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det vidner om stor klasse og respekt for alle svar at slå en sløjfe som her. Flot. Er sikker på, at vi ikke hørte alt og der nok var nuancer i ‘utroskaben’ eller samle energi ud til at være noget hjemme, der også blev gradbøjet i flere faconer fra filosofisk til straks sort/hvidt. Må du og især din bedre halvdel finde en fælles vej uanset hvad med accept, respekt, ærlighed, menneskelighed. Tak for opdatering. Det er værdsat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AmagerStang skrev, for 29 minutter siden:

Husk M. Sensuel at selvom jeg er en af dem som har været hård ved dig, så er vi kun mennesker og ingen er perfekte, jeg har også lavet masser ting som jeg ikke er alt for stolt af.

Tak fordi du deler med os, super modigt syntes jeg ! 

Rigtig God Week-end til dig og konen og giv hende lidt kærlig opmærksomhed <3

Jeg værdsætter alle dine skriv her, også de kritiske, og ja, det perfekte menneske er vist ikke født endnu. Jeg skal nok give hende derhjemme lidt ekstra kærlig opmærksomhed på din anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bruneøjne76 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes, det vidner om stor klasse og respekt for alle svar at slå en sløjfe som her. Flot. Er sikker på, at vi ikke hørte alt og der nok var nuancer i ‘utroskaben’ eller samle energi ud til at være noget hjemme, der også blev gradbøjet i flere faconer fra filosofisk til straks sort/hvidt. Må du og især din bedre halvdel finde en fælles vej uanset hvad med accept, respekt, ærlighed, menneskelighed. Tak for opdatering. Det er værdsat. 

Tak for det. Dine skriv er værdsat, og du har helt ret i, at alle nuancer ikke er kommet med af mange forskellige årsager. Også den at man ikke skal kede sine læsere med alle detaljer. Men jeg føler mig godt hjulpet af jeres råd og kritik. Faktisk direkte lettet. Vi kan sikkert alle arbejde på at blive bedre mennesker end før.

En lille krølle her til sidst. En der er svær at tæmme. I lange perioder tænker det øverste hoved klart og koncist, men når trykket stiger i det nedre, tager driften over fra den rationelle fornuft, og så står fristelserne i kø. Driften, den søde kløe eller hvad man nu kalder det. Det er vel derfor, at udbudet af GPs er så stort. Dette sagt, så skal jeg på din og andres anbefaling gøre en ekstra indsats på hjemmefronten. Men helt holde mig væk fra de skønne piger derude kan jeg ikke. Og så er vi fremme ved det at være monogam eller ej. En helt anden historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 22.10.2021 at 13:53:

Tak til alle der har bidraget til min tråd "Selvkritik", forstående såvel som kritiske stemmer. Jeg har læst jeres bidrag igennem flere gange, og teksterne har sat forskellige tanker i gang, som nu bearbejdes.

Jeg vil lige understrege, at mit oprindelige indlæg faktisk er selvkritisk og at udgangspunktet dermed er, at jeg er klar over mit svigt i forhold til monogami og det vi opfatter som et klassisk ægteskab. Jeg stiller disse ømtålelige og intime spørgsmål for at blive klogere, og det kan man som beskendt kun, når man er villig til at se en sag fra flere vinkler. Det har tråden  med de mange forskelllige svar virkelig givet mig mulighed for.

Nej, jeg er ikke stolt af mine, for mange, pigebesøg, men jeg indrømmer, at de stimulerer mig og gør mig gladere. Jeg nyder de søde piger, deres frække øjne, vores erotik og ikke mindst samtalerne bagefter. Er helt på det rene med at det er skuespil, men alligevel kan man godt blive glad for hinanden. Vi udlever en liderlighed sammen, og det er da skønt. Jeg erkender, at jeg nogle gange bliver lidt for kærlig i mine anmeldelser af  visse GPs, men det må skyldes mine spansk-italienske rødder. Jeg har let bevægeligt sind og bliver ofte rørt og begejstret, når jeg oplever noget smukt. Det sker også indenfor andre genrer end erotik, for eksempel film, musik, malerkunst, naturoplevelser, samtaler med kloge mennesker eller når en sød pige kommenterer mine italienske lædersko (Ha, jeg måtte lige af med den).

Jeg viser følelser, og har det godt med det. Pli og respekt er forresten også at huske at kvittere, når nogen gør en glad.

Som både Kun En Pige, Jennifer, Nanna og Lady Cherie, samt flere af brødrene, er inde på, findes den ideelle tilværelse ikke.  Der er nok nogle hjørner i hver vores sjæle, som er bedst tjent med ikke at blive afsløret.

Inspireret af de kritiske røster har jeg besluttet at skære ned på mine pigebesøg, hvilket også er nødvendig af hensyn til vores økonomi. Tak for rådene desangående. Jeg har også besluttet at fortsætte med at krydre tilværelsen med et par hemmelige pigebesøg hver måned, da jeg har et fysisk og sjæleligt behov, som ikke bliver dækket. Jeg vil ikke gøre min hustru ked af det ved at røbe denne hobby, men jeg vil levere en ny indsats for at få sexlivet på skinner derhjemme.

Varme hilsener til alle fra Mr. Sensual

jamen selv tak hr. Sensual

Nu skal jeg prøve...ja ja jeg sagde prøve på at følge op på min tidligere line med at være seriiiiiøs..(det lød flot ik):D

Nu er det her sted jo moralens højborg....vi holder pænt hænderne over dynen og kun går i seng med den udvalgte ik?.....så kommer den igen...VÅS

Og det kan kun understeges med vi knepper stolpe op og stolpe ned og vi gør det med alle og vi har det godt med!

Hvis vi ikke lige gør det....jamen så pisker vi dem, vi pisser på dem, vi binder dem...vi sviner dem til....ja vi gør det hele....jeg glemmer til tider, at jeg til tider ikke får penge for penge for at svine folk til herinde....gratis....(burde sende nogen en regning)....men pyt skidt jeg er gavmild.:D

Men...du har haft brug for en "skriftstol"og du fik svar fra nogen, som om de både var pave og kejser udi de bibelske værker og sulibat....?????

Du er som den nærmest til at bedømme dit hjemmeliv...ingen af os andre, vi skal ikke give dig dårlig samvittighed, på nogen måde, hvorfor dog det...valget er helt op til dig, måske skal bare lade være med at lade dig gå på af dine valg? Måske er de valg du træffer de rigtige for at du er rigtig dig? rigtig glad.

Når jeg læste nogen svar du fik så tænkte jeg....Hallo...vi piger lever af div. liderlige herrer...og div herre, ..de er i samme båd...de bruger måske bare mindre penge...skriver mindre om det..på anden måde...mindre indlevelse..føler anderledes for pigen de er sammen med....måske mere overfladisk?

Ja hvad kan jeg sige til slut....til alle?

Gå dog ud og få noget sex....og prøv noget du ikke har prøvet før...måske kan du li det...måske ligefrem mentalt udfordret:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Og det kan kun understeges med vi knepper stolpe op og stolpe ned og vi gør det med alle og vi har det godt med!

Hvis vi ikke lige gør det....jamen så pisker vi dem, vi pisser på dem, vi binder dem...vi sviner dem til....ja vi gør det hele....jeg glemmer til tider, at jeg til tider ikke får penge for penge for at svine folk til herinde....gratis....(burde sende nogen en regning)....men pyt skidt jeg er gavmild.:D

Stolpe op og stolpe ned....:)

Du er en ener Cherie. Har du fået plukket noget svamp i år, eller skal du snart her ovre og få lidt instruktioner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Tak, nu er jeg ikke lige til det, men på den anden side slipper jeg for at overveje om den skulle have været på min bucket list - helt gratis :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Stolpe op og stolpe ned....:)

Du er en ener Cherie. Har du fået plukket noget svamp i år, eller skal du snart her ovre og få lidt instruktioner?

Kære Banan..

jeg tror du vil have jeg forvilder mig ind i de svenske skove, så jeg nøjes med de Danske:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tak @Mr. Sensual for at starte de to tråde. Og til alle der har kommenteret.
Det har været super lærerig læsning for mig, der også har et parforhold jeg gerne vil beholde, men også et uopfyldt behov for sex derhjemme.

Jeg startede på gp fornøjelserne for et års tid siden. Og første gang spurgte pigen mig om, hvorfor jeg egentlig besøgte hende, og om det nu også var en god ide.
Jeg retfærdigjorde det overfor hende og mig selv med, at jeg brugte det som alternativ til en affære/elskerinde som i mit sind er utroskab.
Gp besøg giver mig ingen dårlig samvittighed. I modsætning til en gang jeg kyssede en gammel flamme. Vi havde ikke sex, men jeg havde kvalme og følte mig ussel 14 dage efter.
Til gengæld har besøgene givet mig overskud og grund til at tage nogen af de svære snakke derhjemme + gøre noget ekstra for at kickstarte erotikken. Det har jeg holdt fast i.

Men besøgene er sygt vanedannende. Jeg gætter på de fleste regner med at de kan styre det og holde op inden det løber af sporet, følelsesmæssigt eller økonomisk. Jeg må indrømme jeg er tæt på ikke at kunne styre det, så @Mr. Sensuals fortælling er også en skrækhistorie, der får mig til at tænke at jeg måske har dummet mig og ikke holder op før det er for sent.
Men nej. Det er jo så dejligt og jeg gør jo noget på hjemmefronten for at rette skuden op (hvisker den lille djævel mig i øret).
Nogen der sagde hard drugs?
Redigeret af wauw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, den 22.10.2021 at 14:29:

Utro handler i sidste ende om du bryder de aftaler og rammer du har dannet med din partner. Hvis du ved at dine handlinger ville give din partner tillidssvigt hvis de fandt ud af det så er der ingen tvivl om du er utro. Alt andet er bare dig der prøver at klappe dig selv på skulderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...