Duppen 164 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej Blot en advarsel. Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg. Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom Fuck hvor dum må man være. Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Fuck hvor er jeg sur på mig selv 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 164 Skrevet 21. Oktober, 2021 fik lagt den under anmeldelse SORRY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RandomGuest1234 15 Skrevet 21. Oktober, 2021 Hej. Må man ikke få at vide hvem det er? Ville ellers være praktisk, så folk ikke render rundt og spreder det til hinnanden. Bare en tanke. Jeg kender ikke reglerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 807 Skrevet 21. Oktober, 2021 RandomGuest1234 skrev, for 9 minutter siden: Jeg kender ikke reglerne. Var det så ikke en ide at du satte dig ind i dem? Det burde da være det første man gør når man melder sig ind på et forum ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Oktober, 2021 møgsvinet skrev, for 2 minutter siden: Var det så ikke en ide at du satte dig ind i dem? Det burde da være det første man gør når man melder sig ind på et forum ... Det er også et krav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) AV AV AV Så skal alle med den slags lyster vel i gang med at checke Vejle-annoncer (dem med de lyster (ubeskyttet og utro) bør vel takke dig for advarslen - forargelsen kan du næppe bruge til noget) Redigeret 21. Oktober, 2021 af Bruneøjne76 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 21. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 1 minut siden: AV AV AV Så skal alle med den slags lyster vel i gang med at checke Vejle-annoncer Ja, nu er det slut med og køre til Vejle i et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 21. Oktober, 2021 Den flittige skrev, for 7 minutter siden: Ja, nu er det slut med og køre til Vejle i et stykke tid. Man vælger jo selv, om man vil udsætte sig selv og andre for en kønsygdom ved ikke at bruge kondom - og pigen (hvis det var en pige?) kan jo hurtigt være flyttet til Hobro eller Varde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 788 Skrevet 21. Oktober, 2021 Ja, og en lille sidegevinst kan være at også fransk uden kondom kan give gonoré... Det er vi ellers nok mange, der nyder. Men der er altså en risiko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 21. Oktober, 2021 Duppen skrev, for 47 minutter siden: Hej Blot en advarsel. Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg. Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom Fuck hvor dum må man være. Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Fuck hvor er jeg sur på mig selv Av for en i syv Søren da.. Ja den var ikke god, med at du er blevet smittet med disse kønssygdomme.. Men hvad jeg ved, s siger loven at hvis man er smittet med kønssygdomme, er det lovpligtigt at oplyse det, men ved de det ikke selv,om de er smittet, synes jeg at du må tage kontakt til disse piger, kvinder og oplyse dem, at du er blevet smittet gennem dem ved samleje og bede dem om at blive testet både for deres egen skyld og for andre fremover, kun en kraftig opfordring herfra. Dog er det pænt af dig at ikke oplyse hvem du er blevet smittet af, men måske er der nogle der nu sidder og er nervøs om de er smittet, hvis de har været sammen med de piger, kvinder,gp som du er blevet smittet af og fra. Men ja alt det og det andet, er somsagt selvforskyldt, håber at du kan tale hende til fornuft.. Så husk fremover alle sammen, brug gummi, heller for mange end for lidt af dem, for din,min,andres skyld, gælder alle vegne overalt i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 21. Oktober, 2021 Desværre befinder der sig også en del, som har div fingre i sig, hvor svamp i munden kan opstå, efter oral. Det er ikke lige alle mænd der for vasket hænder før et besøg hos en gp’er og det er heller ikke alle piger der lige er obs på, at hygiejne skal være i orden på den konto. Man løber en risiko, men den er man åbenbart villig til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 21. Oktober, 2021 69manden skrev, for 8 minutter siden: Av for en i syv Søren da.. Ja den var ikke god, med at du er blevet smittet med disse kønssygdomme.. Men hvad jeg ved, s siger loven at hvis man er smittet med kønssygdomme, er det lovpligtigt at oplyse det, men ved de det ikke selv,om de er smittet, synes jeg at du må tage kontakt til disse piger, kvinder og oplyse dem, at du er blevet smittet gennem dem ved samleje og bede dem om at blive testet både for deres egen skyld og for andre fremover, kun en kraftig opfordring herfra. Dog er det pænt af dig at ikke oplyse hvem du er blevet smittet af, men måske er der nogle der nu sidder og er nervøs om de er smittet, hvis de har været sammen med de piger, kvinder,gp som du er blevet smittet af og fra. Men ja alt det og det andet, er somsagt selvforskyldt, håber at du kan tale hende til fornuft.. Så husk fremover alle sammen, brug gummi, heller for mange end for lidt af dem, for din,min,andres skyld, gælder alle vegne overalt i landet. En kæreste der er blevet smittet med en dårlig, er nok ikke byens nemmeste kæreste pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viggo s 0 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Har du fortalt hvem end du var på, at hun er smittefarlig ? Redigeret 21. Oktober, 2021 af Viggo s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 164 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg har skrevet til hende, og hun sendte en kvittering fra den 5 okt. at hun var blevet testet. Men der var jo ikke et resultat på, og desuden var det efter denne dato jeg var sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 21. Oktober, 2021 RandomGuest1234 skrev, for 1 time siden: Hej. Må man ikke få at vide hvem det er? Ville ellers være praktisk, så folk ikke render rundt og spreder det til hinnanden. Bare en tanke. Jeg kender ikke reglerne. Så kunne enhver der har et horn i siden på en pige eller gerne vil ødelægge hendes forretning, helt gratis skrive at hun smitter…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 21. Oktober, 2021 Duppen skrev, for 1 time siden: Hej Blot en advarsel. Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg. Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom Fuck hvor dum må man være. Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Fuck hvor er jeg sur på mig selv Øv øv. Ærgerligt. En lille trøst kan dog være at det trods alt ikke var en grim og værre sygdom du fik og som du videregav til din hustru. God bedring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 21. Oktober, 2021 Duppen skrev, for 2 timer siden: Hej Blot en advarsel. Ved godt jeg ikke må skrive hvem jeg er blevet smittet af, så det undlader jeg. Jeg var dum og var sammen med en i Vejle uden kondom Fuck hvor dum må man være. Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Fuck hvor er jeg sur på mig selv Jeg mener du har pligt til at oplyse lægen om det, altså hvem pigen er. Det gælder i hvert fald med AIDS åsån. Men sikke noget lort, der er sket for dig. Uha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petethemate 0 Skrevet 21. Oktober, 2021 Det ville være rart at få et hint. Er det en Thai eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 21. Oktober, 2021 Petethemate skrev, for 16 minutter siden: Det ville være rart at få et hint. Er det en Thai eller ej? Man kan jo skrive privat til Duppen og spørge måske svare han. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petethemate 0 Skrevet 21. Oktober, 2021 Duppen, vil du skrive til mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 21. Oktober, 2021 Puha. Det er jo det værste mareridt. Føler med dig Vi må huske at bruge gummi, både for egen skyld, pigens og familiens. Er nu ellers selv svært glad for at smide det ved oralsex og det går jo i øvrigt begge veje. Tak fordi du deler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) Duppen skrev, for 3 timer siden: Så har smittet min hustru og ser ikke ud til at jeg kan komme uden om en skilsmisse. Reelt ved du vel ikke om din kone også har været en tur i byen. Det var bare dig, der blinkede først. Skjold. Redigeret 21. Oktober, 2021 af TordenSkjold , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 21. Oktober, 2021 (edited) RandomGuest1234 skrev, for 3 timer siden: Hej. Må man ikke få at vide hvem det er? Ville ellers være praktisk, så folk ikke render rundt og spreder det til hinnanden. Bare en tanke. Jeg kender ikke reglerne. Det der ellers kunne være praktisk var At man kontakter GP´en og fortæller hvornår man var hos hende, hvornår man fik test resultet samt oplyser hvilke/hvilken kønsygdom man har fået. Har man være på andre, kontaktes disse også At man holder pikkemand i ro indtil man er kurreret At Gpén straks bliver testet Hvis hun er smittet kontakter de gæster der har besøgt hende, At hun holder pause indtil hun er kurreret Fremadrettet har styr på sine gæster og hvorledes det skal kontaktes hvis uheldet er ude. Selvfølgelig skal man ikke oplyse hvem GPén er, og reelt burde det indlæg ikke være lavet med oplysning om at det skete i Vejle. Hvem det er bør ej heller oplyses til nysgerrige sjæle via PM Afslutningsvis har jeg bare lyst at sige, hvem der har smittet hvem er egentligt irelevant, det er vigitige at man gør ovennævnte og derved hurtigt får brudt smittekæden Redigeret 21. Oktober, 2021 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 21. Oktober, 2021 ”Så kan det gå när inte hatten är på” - förlåt, jag kunde inte låta bli att drille lite. Som ett litet sidospår kan jag berätta att smittspårning i samband med veneriska sjukdomar hat blivit allt svårare i Sverige sedan vi fick sexköpslagen. Det är många män som blivit smittade av en okänd kvinna de bjudit hem efter en kväll på krogen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tistørsti 33 Skrevet 21. Oktober, 2021 TheVoice skrev, for 1 time siden: Det der ellers kunne være praktisk var At man kontakter GP´en og fortæller hvornår man var hos hende, hvornår man fik test resultet samt oplyser hvilke/hvilken kønsygdom man har fået. Har man være på andre, kontaktes disse også At man holder pikkemand i ro indtil man er kurreret At Gpén straks bliver testet Hvis hun er smittet kontakter de gæster der har besøgt hende, At hun holder pause indtil hun er kurreret Fremadrettet har styr på sine gæster og hvorledes det skal kontaktes hvis uheldet er ude. Selvfølgelig skal man ikke oplyse hvem GPén er, og reelt burde det indlæg ikke være lavet med oplysning om at det skete i Vejle. Hvem det er bør ej heller oplyses til nysgerrige sjæle via PM Afslutningsvis har jeg bare lyst at sige, hvem der har smittet hvem er egentligt irelevant, det er vigitige at man gør ovennævnte og derved hurtigt får brudt smittekæden Det du skriver her - er rent utopia. Du tror vel ikke selv på, at en gp vil kontakte sin kundekreds for at fortælle dem, at hun sikkert har smittet dem med dit og dat? Næh du - gp'en vil benægte det, og iøvrigt fortsætte sin forretning, evt dog - med sin nye viden - undlade at dyrke gummifri sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg